Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 29-11-13, 14:38   #76
Racorp

Stock
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 5
Default Re: Un versus mai low cost

Pai cam atat este in reteaua Dacia-Renault, dar nu te obliga nimeni sa cumperi filtrele si uleiul de la ei. Toate filtrele pe producator de top si 5 litri de ulei special pt motorizarile astea noi ar trebui sa fie cam 440-470 ron, cine are nevoie il pot indruma la un magazin ieftin.
Ar fi multe de spus despre service-urile de marca tinand cont ca am lucrat in sistem vreo 6 ani ... dar ... sa ii lasam si pe ei sa manance o paine...
Racorp is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 17:19   #77
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Si inca nu ai aflat cam cat ajunge o revizie la un logan nou dci
Cum iti suna 700RON ?
1. ulei dacia oil 5W30 DPF
2. filtru ulei + garnitura
3. filtru aer
4. filtru habitaclu
5. filtru motorina
fara placute de frana.

sau 840RON cu tot cu placute la uan pe benzina.
Tu te duci sa cumperi de unde e mai scmp si te plangi dupa aia?

Ulei - maxim 170 lei
Filtru ulei - 10-30 lei
filtru aer - 30 -50 lei
Filtru polen - 90 -120 lei
Placute frana - 100 lei

Aproximativ 430 lei. Plus manopera + bacsis mic ( pt 1 ulei si 1 filtru doar nu dai bacsis cat casa) = 500 lei.

regula de aur : nu te duci la reprezentanta. Niciodata.Daca e nou, pierzi garantia aia de 3 ani, in care oricum nu se strica nimic, iar daca e vechi - oricum nu o mai ai...si faci revizii scumpe de pomana, eventual si un schimb de distributie la suprapret.Orice servis poate sa iti faca o factura, un ulei si un filtru stie oricine sa il schimbe, + ca pentru astea nici nu te programeaza peste nu-stiu-cate zile.
__________________
Renault Megane2 Actual

Corsa b-sold / Rover 25-sold /Clio Mk1 sold
Family - /Logan 2005,Ibiza 2012,MCV 2013\

Last edited by jemis90; 29-11-13 at 17:23.
jemis90 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 18:07   #78
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Un versus mai low cost

Nush cat e la dci , dar la logan 1.2 la 20k km a fost revizia 470 lei.Fara schimb placute frana.Ce imi place mie de astia care compara o revizie a unei marci facute la reprezentanta cu revizia la o masina facuta de "un amic mecanic" in spatele blocului.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 30-11-13, 04:49   #79
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by jemis90 View Post
Tu te duci sa cumperi de unde e mai scmp si te plangi dupa aia?

Ulei - maxim 170 lei
Filtru ulei - 10-30 lei
filtru aer - 30 -50 lei
Filtru polen - 90 -120 lei
Placute frana - 100 lei

Aproximativ 430 lei. Plus manopera + bacsis mic ( pt 1 ulei si 1 filtru doar nu dai bacsis cat casa) = 500 lei.

regula de aur : nu te duci la reprezentanta. Niciodata.Daca e nou, pierzi garantia aia de 3 ani, in care oricum nu se strica nimic, iar daca e vechi - oricum nu o mai ai...si faci revizii scumpe de pomana, eventual si un schimb de distributie la suprapret.Orice servis poate sa iti faca o factura, un ulei si un filtru stie oricine sa il schimbe, + ca pentru astea nici nu te programeaza peste nu-stiu-cate zile.
regula zgarcitilor...iti iei masina noua,in garantie,dar nu faci reviziile la reprezentanta ca te costa cu 200-300 lei mai mult....economie mare rau....la cat de fiabile sunt masinile noi in ziua de azi...mergi 10 ani si abia se arde un bec....

am f.multe exemple de baieti d-astia *destepti*...ultimul e din vara...a dat 50.000 euro cash pe un audi a5 nou cu cutie automata multitronic...a facut reviziile un an jumate la reprezentanta pana intr-o zi cand i-a bagat in cap un baiat mai *destept* decat el ca poate sa faca reviziile si la nea vasile ca il costa mai ieftin....si surpriza....s-a stricat cutia de viteze...la 70.000 km....si s-a dus cu scandal la reprezentanta sa ii schimbe cutia....dar ultimele 3-4 revizii nu au mai fost facute la ei....si l-au trimis la plimbare....si uite asa a vandut masina pe 13.000 euro,ca bani nu a vrut sa dea din buzunar sa isi cumpere cutie noua....
si mai sunt multi ca el....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 30-11-13, 09:28   #80
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Nush cat e la dci , dar la logan 1.2 la 20k km a fost revizia 470 lei.Fara schimb placute frana.Ce imi place mie de astia care compara o revizie a unei marci facute la reprezentanta cu revizia la o masina facuta de "un amic mecanic" in spatele blocului.
Eu de multe ori fac revizii/reparatii la un dealer/reprezentanta mercedes (desi am BMW, mi-e aproape) si sunt foarte multumit, foarte flexibili si deschisi, si imi dau tot timpul reduceri pentu "fidelitate".
Sunt scumpi la manopera dar cand trag linie per total e ok.

(Am patit, la unii, care erau teoretic ieftin, de mi-au adunat orele la cureaua de distributie si cele auxiliare de mi-am iesit din minti vroiam sa ma duc la opc cu argumentul ca la cureaua de distributie nu ajungi fara sa le dai jos pe cele auxiliare si deci nu ai de ce sa pui ore de manopera separate dar in fine am considerat ca in total nu merita timpul meu pentru ~100 de ron pe care poate i-as fi recuperat.)

Acum un an cand am schimbat frane, telescoape etc (peste 3500 de ron) am invartit problema pe toate fetele si am ajuns la concluzia ca e ~la fel daca fac la ei ca daca as alerga eu dupa piese si as duce-o la un servis mai mic, chiar mai bine daca mai pun la socteala mici chestii pe care nu mi-au mai luat banii.
Anul asta am avut un mic accident nu din vina mea, iar reducerea uzuala pe care mi-o dadeau a constat in lucrari inafara de cele din accident, a.i. pot sa sic ca am iesit "pe plus"

Nu orice reprezentanta e spaima portofelului.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 01-12-13, 22:46   #81
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Multumesc tuturor pentru sfaturi, insa o sa raman la seat ibiza pe benzina. Acum nu ramane decat sa mi se aprobe creditul si incep cautarile. Inca ceva daca exista cunoscatori: seaturile ibiza, cele pe benzina, sunt euro 4 nu? Nu as vrea sa am o surpiza sa ajung la RAR si sa imi zica ca e euro 3
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 03-12-13, 12:39   #82
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Un versus mai low cost

NU exista decat euro 2 si euro 4 la benzinarele vag....
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 16:01   #83
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

As dori cateva pareri si despre renault clio 2 1.4 16v si deasemenea mitsubishi colt din 2006. Am gasit cateva oferte si cum inca n-am reusit sa imi cumpar masina as dori sa stiu daca merita luate in calcul in comparatie cu skoda fabia si seat ibiza
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 16:21   #84
lowlifer

Stage 1
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 16
Default Re: Un versus mai low cost

Renault clio e o gluma proasta ca marime, confort, calitate. Colt ar fi ok doar ca e prea rar. Ramai pe ibiza/fabia daca iti plac.
lowlifer is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 17:13   #85
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

La ce anume te referi cand zici gluma proasta? Ca nu mi se pare asa mica, ce-i drept nici n-am mers cu ea
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 17:18   #86
lowlifer

Stage 1
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 16
Default Re: Un versus mai low cost

E foarte, foarte mic. Mergi cu unul si vezi daca iti convine. Partea buna e ca ar fi mai ieftin daca nu te deranjeaza materialele din interior sau greierii.
lowlifer is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 17:46   #87
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Nu e chiar asa ieftin pe cat ai crede. Si materialele la interior sunt mai proaste decat la fabia/ibiza?
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 22:51   #88
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
Nu e chiar asa ieftin pe cat ai crede. Si materialele la interior sunt mai proaste decat la fabia/ibiza?
Cam da.... si design-ul interior este cam uratel. Nu ca fabia-ibiza ar fi ceva ultra frumos dar totusi...
peter is offline   Reply With Quote
Old 30-12-13, 14:52   #89
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by jemis90 View Post
Tu te duci sa cumperi de unde e mai scmp si te plangi dupa aia?

Ulei - maxim 170 lei
Filtru ulei - 10-30 lei
filtru aer - 30 -50 lei
Filtru polen - 90 -120 lei
Placute frana - 100 lei

Aproximativ 430 lei. Plus manopera + bacsis mic ( pt 1 ulei si 1 filtru doar nu dai bacsis cat casa) = 500 lei.

regula de aur : nu te duci la reprezentanta. Niciodata.Daca e nou, pierzi garantia aia de 3 ani, in care oricum nu se strica nimic , iar daca e vechi - oricum nu o mai ai...si faci revizii scumpe de pomana, eventual si un schimb de distributie la suprapret.Orice servis poate sa iti faca o factura, un ulei si un filtru stie oricine sa il schimbe, + ca pentru astea nici nu te programeaza peste nu-stiu-cate zile.
Vezi ca eu vorbeam de logan2
Sunt curios unde gasesti tu placute de frana pt noul logan si la 100RON.
Iar la ce scrie cu albastru atat am de spus: tu daca ai avea 8-14.000E munciti cinstit de tine si ti-ai lua o masina noua indiferent de marca, te-ai uita la 2milioane de lei odata la 20.000km incat sa pierzi garantia? Repet vorbesc de bani REALI munciti de tine nu de sume imaginare si alte planuri de viitor.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 30-12-13, 23:51   #90
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Vezi ca eu vorbeam de logan2
Sunt curios unde gasesti tu placute de frana pt noul logan si la 100RON.
Iar la ce scrie cu albastru atat am de spus: tu daca ai avea 8-14.000E munciti cinstit de tine si ti-ai lua o masina noua indiferent de marca, te-ai uita la 2milioane de lei odata la 20.000km incat sa pierzi garantia? Repet vorbesc de bani REALI munciti de tine nu de sume imaginare si alte planuri de viitor.
Pai topicul e despre low cost (logan 1). Logan 2013 se incadreaza in alta categorie de pret.

Pai ... din 3 masini care au fost noi pe acasa, nici una nu s-a stricat prematur si au mancat si taxi, ba chiar un logan1( singurul avut) era Impecabil la 170 de mii, cu planetare originale fara bataie si comportament de "masina de weekend".
Deci singurul caz in care ai nevoie de ea este daca ai luat o gluma de masina care se strica de noua . Personal nu concep masina stricata de nici un fel (electric sau mecanic) in primii 100.000 km, dar nu e vina cumparatorului ca i s-a vandut un produs prost.
jemis90 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -