Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 27-11-13, 14:26   #61
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Un versus mai low cost

Tu vorbesti serios? 5% urban? Dar te mai intreb o data,vorbesti serios?
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 14:49   #62
Racorp

Stock
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 5
Default Re: Un versus mai low cost

Hm ... ceva interesant consumul asta... oare cei de la Hyundai cand au facut borsura de prezentare au gresit cifrele? Si daca masina are abia 4000 de km inca este in perioada de rodaj in mers ceeace inseamna ca automat consumul este mai mare decat cel specificat de producator. Eu zic sa te mai gandesti la consumul de 5% in Bucuresti.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	61
Size:	70.8 KB
ID:	2898434  
Racorp is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 17:04   #63
onucku

Stage 5
 
onucku's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 405
Member of:
[PEUGEOT]
[SKODA]
Default Re: Un versus mai low cost

NU va mai uitati in gura copilului....n-are el idee despre consumuri si extrapoland despre masini in general.
onucku is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 18:35   #64
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by Racorp View Post
Hm ... ceva interesant consumul asta... oare cei de la Hyundai cand au facut borsura de prezentare au gresit cifrele? Si daca masina are abia 4000 de km inca este in perioada de rodaj in mers ceeace inseamna ca automat consumul este mai mare decat cel specificat de producator. Eu zic sa te mai gandesti la consumul de 5% in Bucuresti.
Vorbesc de Hyundai i30 2011 ! In fine asta este consumul ca va vine a crede sau nu... Copil probabil ai tu la varsta de 31 de ani...esti si tu mai mare cu 7 ani si te vezi bunic...

Raman la peugeot 206 1.4 !

Last edited by shoby13; 27-11-13 at 18:46.
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 19:48   #65
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Un versus mai low cost

da, consuma 5 poate la drum lung si mers 80-90 maxim
steffan is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 21:17   #66
petrlucy

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 51
Default Re: Un versus mai low cost

Salut! o masina foarte practica, modulara, cu preturi decente la piese si economica este Renault Twingo. la 3000 de euro ti-ai permite unul mai nou de 2003 poate chiar 2005-2006 cu un nr de km acceptabil si cu dotari multumitoare. motorasele sunt f fiabile iar spatiul interior este mult mai mare decat pare din exterior.
motoarele sunt 1,2 pe benzina de 58 cp sau in16 valve 75 de cai.
Consum pe benzina in Bucuresti trafic aglomerat motorul de 75 de cai nu sare de 7.5 l%
Spor la gasit masina care ti se potriveste
petrlucy is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 21:40   #67
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by shoby13 View Post
desigur de motorizarea aceea vorbeam ! tot odata un consum mic si ceva frumos poate fi si mini one ! Desigur se pun numai masini "cunoscute" insa sunt si alte marci care te pot scoate usor in evidenta sunt economice iar fiabilitatea din punctul meu de vedere tine de cum iti asterni asa dormi !

Pentru colegul mai sus de mine ce numea si opel corsa...nu stiu de ce corsa pomenesti am inteles motorizarile insa tin sa te anunt ca am mers cu 2 corse 1.0 corsa b si 1.2 corsa c si consuma tati... cel de 1.0 consuma 7...8 iar cel de 1.2 consuma 7 - 7.5...plus ca cel putin opel ca sa nu dramatizez prea mult ofera prea putin pentru banii dati... parerea mea...!

Pentru initiatorul topicului te poti uita aici de masini sa iti faci statistice sa vezi care e cea mai ok pentru tine daca te legi de consum...

de-asta ziceam si eu sa se orienteze la diesel, ca e mai economic
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 21:45   #68
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Te inseli cu accidentul, ai mei au avut accident cu logan (oprit in momentul impactului), lovit din lateral de peugeot 407 la 60-70km/h de s-a dus invertindu-se vreo 15 metri si s-a comportat surprinzator de bine, daca vrei iti trimit si o poza.
Normal ca alauia din peugeot i-a fost mult mai usor dar masinii lui nu foarte, practic fix din fata nu o recunosteai ca nu aveai dupa ce.
Acum nu sustin loganul neaparat, are si el bubele lui, ce ma deranjaza cel mai tare e pretul pieselor mare raportat la valoarea masinii.
Si mai sunt si micile chestii suparatoare ca motorasul pas cu pas, contacte imperfecte care duc la resetarea jurnierului, aprins lumini aiurea, oprirea motorului (nu toate odata )

@Razvan ai luat in considerare hyundai? Mie mi se par printre cele mai ieftin de intretinut masini la un pret de achizitie dat.

Eu am avut unul din 2001, cel caruia i-am vandut-o a tinut-o cel putin pana la varsta de 11 ani (dupa aceea nu am mai vorbit cu el) si mai cunosc inca 3 propietari toti multumiti.

Eu am avut motorasul de 1.3/85cp 12v inafara de bujii (nici alea nu sunt sigur ca trebuia) nu am schimbat nimic in 30km
Nu mai intru in detalii, am fost foarte multumit si daca intr-o zi ma hotarasc sa tai cheltuielile prin achizitionarea unei masini low-cost, hyundai imi iau.
la faza cu accidentul trebuie sa te contrazic....ori ai gresit viteza la care s-a intamplat...ori ai gresit peugeotul....407 daca loveste loganul la 60-70 km/h in lateral...crede-ma ca iese pe partea cealalta....sau in cel mai bun caz il rastoarna.....

si ca sa nu vorbim prostii maine iti pot pune niste poze cum arata un logan lovit lateral de un tico la 40 km/h fara pic de frana si un peugeot 407 lovit in fata la 40 km/h.......a intrat in spatele unei toyota avensis

loganul e tandari soferul in spital si a fost lovit de tico nu de altceva....
peugeotul are bara,capota si farurile...armatura este foarte putin indoita...e tanc in fata peugeotul 407....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!

Last edited by alex.panciu; 27-11-13 at 21:48.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 21:54   #69
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by shoby13 View Post
Colegu 1.6 16v de pe i30-ul parintilor mei consuma 5 si ca vrei sa te pui in cap ! Eu vorbesc din ce am nu din ce zic altii masina are 4 000 de km putem sa ne vedem si sa o incerci bagam benzina mergem la mare bem o cafeluta sau un cico ne cunoastem mai bine si ne intoarcem inapoi si vedem rezultatul ! Facem 100 de km prin bucuresti baga 5 litrii si vedem daca facem suta ! Nu vorbesc prostii eu nu suport masina aia .... e urata rau dar tine din plin cu casa pentru ce ofera e prea buna !
am avut i30 diesel la test drive....nu consuma 5 l/100 km decat afara mers regulamentar...atat!!!!de benzina nu mai vorbim.....
am avut masina aia 1 saptamana,am prieteni care au i30 si diesel si benzina,sunt prieten cu multi angajati de la reprezentanta hyundai din bucuresti(capat la energeticienilor)
NU AU VAZUT ASA CEVA IN VIATA LOR!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 00:50   #70
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
la faza cu accidentul trebuie sa te contrazic....ori ai gresit viteza la care s-a intamplat...ori ai gresit peugeotul....407 daca loveste loganul la 60-70 km/h in lateral...crede-ma ca iese pe partea cealalta....sau in cel mai bun caz il rastoarna.....

si ca sa nu vorbim prostii maine iti pot pune niste poze cum arata un logan lovit lateral de un tico la 40 km/h fara pic de frana si un peugeot 407 lovit in fata la 40 km/h.......a intrat in spatele unei toyota avensis

loganul e tandari soferul in spital si a fost lovit de tico nu de altceva....
peugeotul are bara,capota si farurile...armatura este foarte putin indoita...e tanc in fata peugeotul 407....
Confirm. Structura de rezistenta a loganului nu e asa de rezistenta. La un impact lateral cu o masina de talia lui 407 la 70km iese sigur cu descarcerare si cu cantatul popii la capatai.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 00:59   #71
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Confirm. Structura de rezistenta a loganului nu e asa de rezistenta. La un impact lateral cu o masina de talia lui 407 la 70km iese sigur cu descarcerare si cu cantatul popii la capatai.
Doamne fereste..nu doresc la nimeni sa aiba accident cu logan la mai mult de 40 km la ora....in majoritatea accidentelor se lasa cu victime...nu conteaza cum si unde este lovit
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 09:20   #72
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
la faza cu accidentul trebuie sa te contrazic....ori ai gresit viteza la care s-a intamplat...ori ai gresit peugeotul....407 daca loveste loganul la 60-70 km/h in lateral...crede-ma ca iese pe partea cealalta....sau in cel mai bun caz il rastoarna.....

si ca sa nu vorbim prostii maine iti pot pune niste poze cum arata un logan lovit lateral de un tico la 40 km/h fara pic de frana si un peugeot 407 lovit in fata la 40 km/h.......a intrat in spatele unei toyota avensis

loganul e tandari soferul in spital si a fost lovit de tico nu de altceva....
peugeotul are bara,capota si farurile...armatura este foarte putin indoita...e tanc in fata peugeotul 407....
Daca vorbeam straini mai ziceam, dar e vorba de ai mei, m-a interesat ultimul detaliu iti zic ca s-a dus ~15 metri invartindu-se aproape drept fata de directia din ca re a venit peugeot-ul, oricand pot sa masor aproape exact ca stiu indicatorul langa care s-a oprit
Presupunand ca am eagerat si sunt doar 12 metrii, tot cred ca dupa impact a plecat cu 25-30km/h, si daca e sa consideri ciocnirea perfect elastica (desi NU E) raportul de mase 1/1.5 tot avea ala peste 40km/h.

Asa ca o subnota omul atat a zis ca avea, nu a pus frana (nu s-au vazut unul pe altul), s-a intamplat unde legal era 70km/h, omul era un mecanic care o scosese la teste dupa o reparatie.
Asa ca sunt 99% convins ca atat avea
Zona de impact a fost de la stalpul dintre usi pana la roata fata.


Eu nuzic ca vai ce bun e , dar nu e nici asa de varza cum se crede.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-13, 10:03   #73
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Un versus mai low cost

Nu pot sa neg cunostintele tale si cat de bine te pricepi la masini, si nu te-am contrazis niciodata pt ca nu am avut de ce, deoarece nu ai aberat vreodata precum marea majoritate a "cunoscatorilor"de pe aici, dar aici tin sa cred ca 407 nu a avut viteza declarata de tine.

407 are botul special creat sa absoarba impactul , poate si asta a fost un mare noroc al ocupantilor loganului, socul fiind absorbit in mare parte de Peugeot, dar lipsa airbag-urilor lateral + cortina + viteza de 70km = smurd si prezenta popii. Parerea mea e ca viteza nu a fost mai mare de 50km. Iar de la 50 la 70 e diferenta ENORMA la crash teste....
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 06:53   #74
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Un versus mai low cost

Ma bucur ca observi ca nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba.
Normal ca diferentele sunt enorme, energia cinetica e dubla 70 fata de 50.

Nu neg posibilitatea sa fi fost mai mica viteza si nici n-am nici un interes sa sustin loganul dar mai dau cateva detalii,
- impactul nu a fost la jumatea masinii ci mai spre fata ( s-a si rupt pivotul rotii drapta fata)
- peugeotul depasa o dubita pe banda 1, dubita era langa axul drumului (din cauza ei nu s-au vazut, pentru ca asa s-au potrivit vitezele incat dubita a blocat vizibilitatea pana cand a fost prea tarziu.

Daca el depasa, ma intreb cat sa fi avut o dubita? (care nu a avut intentia sa vireze, deci nu avea de ce sa reduca)
Am mai zis ca legal e 70 acolo si eu nu vad turisme sa mearga cu 50, recunosc ca eu merg frecvent sub radar, cu 80 dar mai si depsesc, e vorba de "varianta" Constanta

Acum sincer nu ma intereseaza daca e cum cred eu sau nu, nu mai am pe nimeni cu logan si nici un interes sa-l "promovez" eu doar ii multumesc lui Dumnezeu ca ai mei au scapat!

Acum m-am uitat pe maps si de acolo iese ca ar fi cam 18 metri dar foto nu e chiar de la unghi drept . A si era un stalp dar nu cu indicator.
Despre 407 asa a presupus si eu ca e facut mai moale intentionat, nu am vazut-o ca pe un minus.

Oarecum on topic: accent diesel consuma putin putin, la exterior tata a facut constanta-alba cu 4.2 , loganul de 1.4 ii lua cam 8 pe GPL, accentul meu 2001/1.3 a avut recordul de 5.2 cu 100-110 constant pe autostrada dar cu shell v-power si in austria, niciodata nu- s-a mai apropiat.
Dar la banutii de care spui nu stiu daca as lua diesel, poate doar un sdi. O extensie de buget la 4000 si poti lua un accent 2006+ crdi

Last edited by RVL 2000; 29-11-13 at 06:55.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-13, 13:25   #75
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Acum nu sustin loganul neaparat, are si el bubele lui, ce ma deranjaza cel mai tare e pretul pieselor mare raportat la valoarea masinii.
Si inca nu ai aflat cam cat ajunge o revizie la un logan nou dci
Cum iti suna 700RON ?
1. ulei dacia oil 5W30 DPF
2. filtru ulei + garnitura
3. filtru aer
4. filtru habitaclu
5. filtru motorina
fara placute de frana.

sau 840RON cu tot cu placute la uan pe benzina.
lord_wader is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -