Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 26-11-13, 01:25   #46
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by bogdancatalin666 View Post
de ce vrei tu neaparat benzina si nu iei in calcul motor diesel?
La bani astia dieselurile care le gasesc au un rulaj foarte mare si nici nu beneficiaza de fiabilitatea si costurile mai mici ale benzinarelor
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 01:29   #47
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by shoby13 View Post
desigur de motorizarea aceea vorbeam ! tot odata un consum mic si ceva frumos poate fi si mini one ! Desigur se pun numai masini "cunoscute" insa sunt si alte marci care te pot scoate usor in evidenta sunt economice iar fiabilitatea din punctul meu de vedere tine de cum iti asterni asa dormi !

Pentru colegul mai sus de mine ce numea si opel corsa...nu stiu de ce corsa pomenesti am inteles motorizarile insa tin sa te anunt ca am mers cu 2 corse 1.0 corsa b si 1.2 corsa c si consuma tati... cel de 1.0 consuma 7...8 iar cel de 1.2 consuma 7 - 7.5...plus ca cel putin opel ca sa nu dramatizez prea mult ofera prea putin pentru banii dati... parerea mea...!

Pentru initiatorul topicului te poti uita aici de masini sa iti faci statistice sa vezi care e cea mai ok pentru tine daca te legi de consum...
Un consum de 7-8 la un benzinar nu-i mult de loc, iar ce zici tu de mini, nu prea sunt la preturile astea si stai linistit ca miniul pe benzina papa grav. Ca si site pentru specificatii folosesc mai mult ultimatecarpecs.com si carfolio.com, dar mersi oricum
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 01:36   #48
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
fiesta 1.4 tdci sau (atentie!) 1299 cilindree benzina (desi e cam puturos). am zis atentie pt ca mai este un motor 1242 cc pe care il gasim si pe Ka (primul de 1299cc este de generatie noua si are un consum mai mic, plus se simte ceva mai zvelt, dar pt mine tot lenes ramane). despre fiesta recomand la fel, daca o iei benzina sa ii pui gpl pt un consum nesimtit de mic. 1.4 tdci il recomand, consum foarte bun, iar ca motor este destul de bun, dar sa nu te astepti sa aiba vlaga, isi face doar treaba. ca masina de oras este perfecta, singura chestie pe care nu o suport este mansonul de la schimbator, arata prea ca la dacie. in rest masina este chiar ok

la fiesta, desi gasesti mai greu, iti recomand 1.6 tdci, chiar merita.

la motoarele pe benzina fiabilitatea este punctul lor forte, plus intretinerea usoara, de aceea iti recomand ca sa fie si economica sa ii pui gpl, ca doar iti faci treaba cu ea. in bucuresti orice motor pe benzina consuma de la ~9 in sus, iar cele mici se cam apropie de cele cu cilindree mai mare. la diesel cam de la ~7 pleaca consumurile.

acum ca s-a lasat mai frig consumul la astra 1.6 a ajuns cam la fel ca la ford, in functie de aglomeratie st-ul ia cu 0.5-1 l in plus.

iti mai recomand si opel corsa, 1.4 90 cai sau chiar 1.2 75 cai benzinare sau 1.3 cdti si 1.7 dti. sunt masini ieftine de intretinut, foarte fiabile, preturi mici la piese.
Motorul ala de 1299 cm de care zici tu are o accelaratie 0-100 de 17.3 sec. Acuma eu nu vreau masina de curse da totusi asta parca e prea de tot si pe langa asta mai are si un consum de 9 care e exact acelasi cu un motor de 1.4 sau 1.6 tot pe benzina. E adevarat ce zici de motoru 1.6 tdci, dar nu am sanse la ala.
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 09:47   #49
Radu_Toretto93

Stage 4
 
Radu_Toretto93's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 196
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
Motorul ala de 1299 cm de care zici tu are o accelaratie 0-100 de 17.3 sec. Acuma eu nu vreau masina de curse da totusi asta parca e prea de tot si pe langa asta mai are si un consum de 9 care e exact acelasi cu un motor de 1.4 sau 1.6 tot pe benzina.
Pai normal ca are consum mare.
Imi place cand vad discutii de genul, pentru ca inca exista acea categorie de oameni care inca nu au inteles ca un motor mic nu inseamna si un motor economic.
Pune un motor de 1300cm pe o caroserie oarecare si pe aceiasi caroserie pune un motor de 1600cm (discutam de benzina) si spune-mi cu care motor o sa ai un consum mai bun la un mers normal si nu mai luam in calcul puterea, "sprinteneala" si altele ...
Romanul inca nu a inteles chestia asta.
__________________
Daca Ai Cap Ia-ti Altceva !

"- Nu avem carburatoare, dar poate doriti o cravata !"
Radu_Toretto93 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 11:35   #50
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by Radu_Toretto93 View Post
Pai normal ca are consum mare.
Imi place cand vad discutii de genul, pentru ca inca exista acea categorie de oameni care inca nu au inteles ca un motor mic nu inseamna si un motor economic.
Pune un motor de 1300cm pe o caroserie oarecare si pe aceiasi caroserie pune un motor de 1600cm (discutam de benzina) si spune-mi cu care motor o sa ai un consum mai bun la un mers normal si nu mai luam in calcul puterea, "sprinteneala" si altele ...
Romanul inca nu a inteles chestia asta.
ecident ca daca pui un motor de 1.0 sau 1.2 pe un A8 nu stiu daca il misca de pe loc si chiar daca....in treapta a 5-a la 5 000 rpm are 45 km/h viteza de croaziera si consuma rezervoru =))) Trebuie sa te gandesti masina mica motor mare = consum mic masina mare motor mic = consum imens masina mica motor decent (1.4=>) = consum ideal !

Mi s-a intamplat chestia asta ( deoarece si eu eram putin inapoiat si aveam ideea asta... ) insa m-am dezghetat cand m-am intalnit cu niste prietenii si iubita unuia venise cu un golf VII si am intrebat asa in general (cand era focul cu modelul "ista" ) q:ce motor are ? a:1.2 q:ce consum are ? a: 8L/% la care eu : wtf ... are you f@#$ kidding me ?

si mi-a explicat tovarasu...

Nu conteaza marimea motorului ( sa fie cat mai mic ) in cazurile acestea ci si masa totala a ceea ce cara...

Iar pentru userul de si mai sus : ai mei au vrut o masina noua 0 km au avut banuti si au luat noua un Hyundai I30...eu nu eram de acord insa caposul este capos ! Vreu sa spun ca masinuta aia ( fiind noua ) consuma 4-5 si tragea saracia aia de 1.6 16v.... Si sincer un consum de 7-8 pentru o masina care nu ofera nici nici.... Evident ca pana ajungi sa cumperi una noua iti creste barba de mos nicolae...dar alta este satisfactia ! Eu sunt de parere ca nou e nou si sh e sh... Iar cum aici bugetul este foarte redus...

Am inteles ca si motoarele 1.9 tdi vw passat ar fi ideale la consum ! Inca nu am priceput care e dezavantajul pe care l-a spus colega' mai sus cu D...

Off 4 fun : Sa punem un v8 5.0 pe corsa ! ( si pentru cei care ma cred idiot evident ca nu are loc insa facem :> )

P.S: Colega pesimist cu mini...:

Varianta 1
Varianta 2

Last edited by shoby13; 26-11-13 at 11:47.
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 15:04   #51
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Un versus mai low cost

Bateti campii.. 1.3 ala de pe Ford Fiesta este un motor de generatie anii 1990,pus si pe Ka mk1 si pe Fiesta mk4 si si e si normal sa consume mai mult. Ceea ce spuneti cu motorul de capacitate mai mare fata de unul mai mic pe aceeasi caroserie are aplicabilitate restransa. Comparati un motor de generatie noua de 1 litru sa zicem cu unul de 1.6 si va consuma mai mult cel din urma.
Hyiundai i30 1.6 16 v nu consuma 4 in viata lui nici impins.
Corsa d 1.3 diesel nu exceleaza la fiabilitate. Evident daca a avut cineva unul si afost ok , nuinseamna ca trebuie generalizat.Cat despre Mini, consuma mult peste ce abereaza unii pe aici, strada si Bucurestiul bate cifrele hartiei.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 15:36   #52
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
fiesta 1.4 tdci sau (atentie!) 1299 cilindree benzina (desi e cam puturos). am zis atentie pt ca mai este un motor 1242 cc pe care il gasim si pe Ka (primul de 1299cc este de generatie noua si are un consum mai mic, plus se simte ceva mai zvelt, dar pt mine tot lenes ramane). despre fiesta recomand la fel, daca o iei benzina sa ii pui gpl pt un consum nesimtit de mic. 1.4 tdci il recomand, consum foarte bun, iar ca motor este destul de bun, dar sa nu te astepti sa aiba vlaga, isi face doar treaba. ca masina de oras este perfecta, singura chestie pe care nu o suport este mansonul de la schimbator, arata prea ca la dacie. in rest masina este chiar ok

la fiesta, desi gasesti mai greu, iti recomand 1.6 tdci, chiar merita.

la motoarele pe benzina fiabilitatea este punctul lor forte, plus intretinerea usoara, de aceea iti recomand ca sa fie si economica sa ii pui gpl, ca doar iti faci treaba cu ea. in bucuresti orice motor pe benzina consuma de la ~9 in sus, iar cele mici se cam apropie de cele cu cilindree mai mare. la diesel cam de la ~7 pleaca consumurile.

acum ca s-a lasat mai frig consumul la astra 1.6 a ajuns cam la fel ca la ford, in functie de aglomeratie st-ul ia cu 0.5-1 l in plus.

iti mai recomand si opel corsa, 1.4 90 cai sau chiar 1.2 75 cai benzinare sau 1.3 cdti si 1.7 dti. sunt masini ieftine de intretinut, foarte fiabile, preturi mici la piese.
Am acasa un Fiesta de ala de 1.25 si consuma cat masina mea de 2.0 cu 10 ani mai veche.In plus e exagerat de lent.Nu e de recomandat asemenea masina.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 19:13   #53
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by Radu_Toretto93 View Post
Pai normal ca are consum mare.
Imi place cand vad discutii de genul, pentru ca inca exista acea categorie de oameni care inca nu au inteles ca un motor mic nu inseamna si un motor economic.
Pune un motor de 1300cm pe o caroserie oarecare si pe aceiasi caroserie pune un motor de 1600cm (discutam de benzina) si spune-mi cu care motor o sa ai un consum mai bun la un mers normal si nu mai luam in calcul puterea, "sprinteneala" si altele ...
Romanul inca nu a inteles chestia asta.
Ma despre ce vorbim noi aici? asta am zis si eu in postul de mai sus, ce era de inteles la "romani astia"? Am zis clar ca motorul respectiv dupa ce ca e putoare mai are si prostul obicei de a consuma
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 19:20   #54
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Bateti campii.. 1.3 ala de pe Ford Fiesta este un motor de generatie anii 1990,pus si pe Ka mk1 si pe Fiesta mk4 si si e si normal sa consume mai mult. Ceea ce spuneti cu motorul de capacitate mai mare fata de unul mai mic pe aceeasi caroserie are aplicabilitate restransa. Comparati un motor de generatie noua de 1 litru sa zicem cu unul de 1.6 si va consuma mai mult cel din urma.
Hyiundai i30 1.6 16 v nu consuma 4 in viata lui nici impins.
Corsa d 1.3 diesel nu exceleaza la fiabilitate. Evident daca a avut cineva unul si afost ok , nuinseamna ca trebuie generalizat.Cat despre Mini, consuma mult peste ce abereaza unii pe aici, strada si Bucurestiul bate cifrele hartiei.
Imi plac la nebunie basmele cu motoare de 1.6, 2.0, 2.2 pe benzina care consuma 5% si mai specifica ca in oras sau in aglomeratie. Eu nu inteleg chestia asta, in momentul in care iti iei o anumita marca/model/motorizare, de ce trebuie dupa aia sa te bati cu pumnu in piept ca a ta e cea mai puternica/fiabila/si consuma cel mai putin. Da vad ca e boala nationala. Nu e nicio rusine sa recunosti ca ai facut o greseala si ca nu esti indeajuns de multumit de masina pe care o ai
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 22:38   #55
Radu_Toretto93

Stage 4
 
Radu_Toretto93's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 196
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
Ma despre ce vorbim noi aici? asta am zis si eu in postul de mai sus, ce era de inteles la "romani astia"? Am zis clar ca motorul respectiv dupa ce ca e putoare mai are si prostul obicei de a consuma
Nu m-am referit la ce ai scris tu si nu te-am contrazis.
Ce am spus eu mai sus, a fost o completare la vorbele tale. Sunt total de acord cu tine.
Radu_Toretto93 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 06:29   #56
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by VDAN View Post
lowlifer audi e marca premium,la fel bmw si ce mai vrei tu,de aia ai dat atat,dar nu compara opel,ford,vw sunt pentru clasa medie de oameni
poti sa imi spui tu de logan ce vrei dar nu imi vorbi de siguranta(stiu loganu,dusteru,sandero bucata cu bucata)atat iti spun sa te fereasca sa fi la accident in logan
in schimb am patit accident destul de grav intro masina din asta de 12-13 ani cum spui tu cu suruburi intepenitesi am iesit fara zgaritura,daca eram in logan mai ieseam jumate
si apropo de logan de peste 4 ani,uitate cand pui o frana tare cum sare torpedoul,nu se compara nici cu un golf 2 la materiale folosite,si ala are peste 25 de ani.

p.s. de ce nu dai audi pe logan?e ieftin de intretinut si mult mai nou cum spui
Te inseli cu accidentul, ai mei au avut accident cu logan (oprit in momentul impactului), lovit din lateral de peugeot 407 la 60-70km/h de s-a dus invertindu-se vreo 15 metri si s-a comportat surprinzator de bine, daca vrei iti trimit si o poza.
Normal ca alauia din peugeot i-a fost mult mai usor dar masinii lui nu foarte, practic fix din fata nu o recunosteai ca nu aveai dupa ce.
Acum nu sustin loganul neaparat, are si el bubele lui, ce ma deranjaza cel mai tare e pretul pieselor mare raportat la valoarea masinii.
Si mai sunt si micile chestii suparatoare ca motorasul pas cu pas, contacte imperfecte care duc la resetarea jurnierului, aprins lumini aiurea, oprirea motorului (nu toate odata )

@Razvan ai luat in considerare hyundai? Mie mi se par printre cele mai ieftin de intretinut masini la un pret de achizitie dat.

Eu am avut unul din 2001, cel caruia i-am vandut-o a tinut-o cel putin pana la varsta de 11 ani (dupa aceea nu am mai vorbit cu el) si mai cunosc inca 3 propietari toti multumiti.

Eu am avut motorasul de 1.3/85cp 12v inafara de bujii (nici alea nu sunt sigur ca trebuia) nu am schimbat nimic in 30km
Nu mai intru in detalii, am fost foarte multumit si daca intr-o zi ma hotarasc sa tai cheltuielile prin achizitionarea unei masini low-cost, hyundai imi iau.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 09:18   #57
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Te inseli cu accidentul, ai mei au avut accident cu logan (oprit in momentul impactului), lovit din lateral de peugeot 407 la 60-70km/h de s-a dus invertindu-se vreo 15 metri si s-a comportat surprinzator de bine, daca vrei iti trimit si o poza.
Normal ca alauia din peugeot i-a fost mult mai usor dar masinii lui nu foarte, practic fix din fata nu o recunosteai ca nu aveai dupa ce.
Acum nu sustin loganul neaparat, are si el bubele lui, ce ma deranjaza cel mai tare e pretul pieselor mare raportat la valoarea masinii.
Si mai sunt si micile chestii suparatoare ca motorasul pas cu pas, contacte imperfecte care duc la resetarea jurnierului, aprins lumini aiurea, oprirea motorului (nu toate odata )

@Razvan ai luat in considerare hyundai? Mie mi se par printre cele mai ieftin de intretinut masini la un pret de achizitie dat.

Eu am avut unul din 2001, cel caruia i-am vandut-o a tinut-o cel putin pana la varsta de 11 ani (dupa aceea nu am mai vorbit cu el) si mai cunosc inca 3 propietari toti multumiti.

Eu am avut motorasul de 1.3/85cp 12v inafara de bujii (nici alea nu sunt sigur ca trebuia) nu am schimbat nimic in 30km
Nu mai intru in detalii, am fost foarte multumit si daca intr-o zi ma hotarasc sa tai cheltuielile prin achizitionarea unei masini low-cost, hyundai imi iau.
Nu contest faptul ca nu sunt bune si ieftine de intretinut, doar ca mie personal nu prea imi plac ca design, desi motorul ala pe benzina suna destul de bine

Last edited by RazvanCRZ; 27-11-13 at 09:20.
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 09:53   #58
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Apropo de taxe, lamuriti-ma si pe mine care e faza cu timbrul de mediu si taxa de prima inmatriculare. Spre exemplu: daca platesc taxa de prima inmatriculare mai trebuie platit si timbrul de mediu. Si timbrul asta de mediu cand se plateste? Si cam cat m-ar ajunge la un motor de 1.4 euro 4?
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 11:46   #59
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Un versus mai low cost

taxa de mediu/prima inmatriculare/timbru/ eco-taxa ETC - multe nume, o singura taxa.

S-a vorbit de opel corsa C - recomand si eu unul de 1.4 90 cp. Nu e cel mai economic, dar e destul de ok 90 cp pe o caroserie de masina de oras. Sunt si cu 4 portiere. Multe au cel putin dotarile minim necesare - AC ,geamuri +oglinzi el, abs + altele.

Ala de 1.0 e exagerat de puturos, iar ala de 1.2 nu e nici el prea departe.

exemplu. 1.4, 2003 , euro4, 228 Euro taxa (op corsa). Dar nu-i la fel la toate masinile, difera putin in functe de an si emisii CO2.
__________________
Renault Megane2 Actual

Corsa b-sold / Rover 25-sold /Clio Mk1 sold
Family - /Logan 2005,Ibiza 2012,MCV 2013\

Last edited by jemis90; 27-11-13 at 11:58.
jemis90 is offline   Reply With Quote
Old 27-11-13, 13:30   #60
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Colegu 1.6 16v de pe i30-ul parintilor mei consuma 5 si ca vrei sa te pui in cap ! Eu vorbesc din ce am nu din ce zic altii masina are 4 000 de km putem sa ne vedem si sa o incerci bagam benzina mergem la mare bem o cafeluta sau un cico ne cunoastem mai bine si ne intoarcem inapoi si vedem rezultatul ! Facem 100 de km prin bucuresti baga 5 litrii si vedem daca facem suta ! Nu vorbesc prostii eu nu suport masina aia .... e urata rau dar tine din plin cu casa pentru ce ofera e prea buna !
shoby13 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -