VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
17-09-13, 00:26
|
#16
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by onucku
Ma refeream strict la 1.7 CDTI IN COMPARATIE CU RESTUL ( consuma peste celelate ,trage mai sus ).E doar parerea mea,nu e nevoie sa fii ironic.
|
Ah da, neatentia mea!
Dintre cele enumerate de el clar as merge pe tdci/hdi  am crezut ca se cere o parere la general
|
|
|
24-09-13, 10:58
|
#17
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 92
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
HDI/TDCI votez si eu. Am 1.6HDI 110 de 6 ani si e robust si mult mai fasnet decat pare pe hartie. Trage aparent fara efort hardughia mea de 1,5T(307 SW) cu un consum super ok(la drum lung deobicei fac mai mult de 1200km cu un plin, mers 110-130, deci consum sub 5%). Probleme...cand l-am luat era cam infundat de mersul subturat si motorina de contrabanda bagata de fostul proprietar. Dupa ceva mers mai turat, se comporta bine.
__________________
Subaru Forester XT 2007 2.5T
Ex. Forester 2006 XS 2.0 NA MT
|
|
|
29-09-13, 20:44
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
motorina de contrabanda? cum vine asta 
acum toata motorina este E5 si provine din peco sau direct din rafinarii indiferent ca o bagi la tractor sau camion.
daca e contaminata atunci e numai de la bidoane murdare sau rezervoare/furtune de scos murdare
|
|
|
29-09-13, 22:11
|
#19
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by lord_wader
motorina de contrabanda? cum vine asta 
acum toata motorina este E5 si provine din peco sau direct din rafinarii indiferent ca o bagi la tractor sau camion.
daca e contaminata atunci e numai de la bidoane murdare sau rezervoare/furtune de scos murdare 
|
Nu stiu cat de euro 5 e aia din locomotiva.
Romanul face rost de motorina de absolut oriunde, nu numai din alte autovehicule. Romanul cumpara masina de toti banii si nu-i raman nici macar de combustibil de la pompa. Pe langa faptul ca romanul cu masina smechera n-are bani de motorina buna, n-are bani nici sa schimbe filtrul de combustibil; inevitabilul se produce si incep sa pice lucruri, incepand cu injectoarele.
A cui e vina? Pai a masinii de rahat, evident, nu a lui. Eu unul nu mai iau in serios discutiile de pe forumuri romanesti despre motoare diesel (nu fac referire la acest topic), pentru ca sunt putini cei care intretin un motor diesel asa cum trebuie.
|
|
|
30-09-13, 10:45
|
#20
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 92
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by lord_wader
motorina de contrabanda? cum vine asta 
acum toata motorina este E5 si provine din peco sau direct din rafinarii indiferent ca o bagi la tractor sau camion.
daca e contaminata atunci e numai de la bidoane murdare sau rezervoare/furtune de scos murdare 
|
Baga motorina de CFR, deci chiar nu stiu ce calitate avea...Plus ca nu stiu daca ajungea in rezervor in aceeasi stare in care pleca de la pompa(transport, manarii, cine stie).
|
|
|
30-09-13, 12:39
|
#21
|
X-Team Racing Club Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 514
Member of: [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE] [RENAULT]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Cea mai buna masina e aia pe care o ai.
Dar defapt cea mai buna masina e aia de care ai grija si-i faci reviziile la timp.
|
|
|
30-09-13, 20:03
|
#22
|
 Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 296
Member of: [CHEVROLET]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Eu mi-am cumparat anul trecut un 1.6 tdci 110 cai, si pana acum ce pot sa zic e ca nu am avut probleme cu el si sincer il recomand pt ca m-a impresionat si pt ca toti cunoscutii au ramas surprinsi de acest motor. Si eu inainte sa achizitionez masina am citit cateva recenzii despre acest motor si nu am prea gasit lucruri negative spuse despre el.
Am si doua rude care au 1.6 hdi si nu au avut probleme cu ele, sunt foarte multumiti.
Bineinteles, orice motor, cat de bun ar fi el, daca are o intretinere deficienta se va strica.
|
|
|
01-10-13, 09:59
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by Andrei80
Baga motorina de CFR, deci chiar nu stiu ce calitate avea...Plus ca nu stiu daca ajungea in rezervor in aceeasi stare in care pleca de la pompa(transport, manarii, cine stie).
|
Asta da e alta poveste cu motorina CFR. Insa motorina cealalta normala stiu ca nu prea cauzeaza probleme, cel putin vad asta la oameni care baga....
|
|
|
01-10-13, 15:06
|
#24
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Asta cu motorina e interpretabil.
Eu de 50.000 km nu prea mai bag de la pompa decat foarte rar.
Masina mea nu e stock, iar injectoare au valori aproape ca noi. Am schimbat filtru de motorina dupa aproape 30.000 de km (aveam impresia ca a fost schimbat) si am ramas uimit cat de bine arata. Motorul e TDI.
Nu prea am vazut recorduri de kilometrii cu TDCI/HDI, de DCI nici nu mai zic.
Bineinteles, asta nu e neaparat un criteriu al fiabilitatii.
|
|
|
03-10-13, 17:41
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
OFF
No offense, vorbim atat de lejer despre furt dar injuram printre multe altele starea drumurilor ,dar e forum auto si ne oprim aici.
Atunci cand dam intr-o gropa mai nasoala trebuie sa ne gandim ca daca am fura cu totii doar jumatate poate si gropile ar fi mai mici.
On topic: de ce credeti ca in industrie se foloseste motorina nasoala?!?! Dimpotriva calitatea e foarte strict controlata, vorbesc in principiu , nu de CFR in mod special, poate acolo o fi mai "lejer"dar ma indoiesc.
Nu sunt asa sigur ca motorina CFR este euro 5 dar asta ar fi un plus nu un minus.
|
|
|
04-10-13, 15:33
|
#26
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 40
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Finala se va da intre o Skoda Octavia 1.9tdi 105cp si Astra/Zafira 1.9cdti 150cp
Puterea e clar de partea Opel insa pentru mine nu intra in ecuatia alegerii masinii, sau e prea putin important.
Asadar ramane fiabilitatea
Despre 1.9tdi am auzit ca majoritatea motoarelor sunt solide mai putin un anume cod ,BXE parca care pe la 200k km ramane fara axul cu came....
Despre 1.9cdti(z19dth codul lui) stiu destule(admisia si tija swirl face figuri, se inlocuiesc insa cu aprox.1000 lei si apoi min.100k km sunt fara pb)
Oricum mai astept anumite pareri de la posesori ai acestor doua motoare.
Ca idee 1.6 tdci a iesit oarecum din discutie pentru ca am vazut ca unele modele/loturi au probleme cu ungerea turbinei care pica intr-o veselie.
|
|
|
10-10-13, 16:02
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by marius1981
Finala se va da intre o Skoda Octavia 1.9tdi 105cp si Astra/Zafira 1.9cdti 150cp
Puterea e clar de partea Opel insa pentru mine nu intra in ecuatia alegerii masinii, sau e prea putin important.
Asadar ramane fiabilitatea
Despre 1.9tdi am auzit ca majoritatea motoarelor sunt solide mai putin un anume cod ,BXE parca care pe la 200k km ramane fara axul cu came....
Despre 1.9cdti(z19dth codul lui) stiu destule(admisia si tija swirl face figuri, se inlocuiesc insa cu aprox.1000 lei si apoi min.100k km sunt fara pb)
Oricum mai astept anumite pareri de la posesori ai acestor doua motoare.
Ca idee 1.6 tdci a iesit oarecum din discutie pentru ca am vazut ca unele modele/loturi au probleme cu ungerea turbinei care pica intr-o veselie.
|
In ciuda criteriilor tale stricte de fiabilitate si in ciuda sfaturilor primite ,pana la urma ai ramas sa alegi intre un pompe duse invechit si zgomotos si un Opel cu motor de Fiat ???
|
|
|
10-10-13, 21:55
|
#28
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
PD'ul de care spui inca bate recorduri de kilometrii, asa zgomotos cum e.
Eu am BXE. Deocamdata nu am avut probleme cu el de nici un fel, ma apropii de 150.000 km.
Probleme la ax am auzit la toate TDI'urile, nu in mod special la bxe, in jur de 200.000 de km, dar in acelasi timp si proprietarii recunosteau ca s-au bazat pe uleiul longlife sau au neglijat intervalele de service.
Avand in vedere ca un bloc motor de TDI il gasesti cu 500 euro, nu stiu cate griji iti poti face de faptul ca ar putea aparea unele defectiuni dupa 200.000 km.
|
|
|
14-10-13, 16:06
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 40
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
@kay
Am ramas in cele doua mai sus amintite pentru ca am in jurul meu destule cunostinte cu multe sute de mii de km cu cele doua motoare, fara probleme deosebite.
@phaeton...despre axul cu came am citit chiar pe vwforum unde mai multi useri au patit-o si cam toti erau BXE.
Last edited by marius1981; 14-10-13 at 16:10.
|
|
|
17-10-13, 22:20
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Ia un tractor! Tot aia ii. Acuma aia care au avut CDTI vor lauda ala, aia cu TDCI pa alalalt si tot asa!
|
|
|
|
|