VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
15-09-13, 19:43
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 40
|
CDTI VS TDCI VS DCI
Salutare
Se dau urmatoarele motoare:
1.7 cdti 100cp
1.5 dci 85/100/105/110cp
1.9 dci 130cp
1.6 tdci 90/110cp
Intrucat in urmatoarea perioada vreau sa imi cumpar o masina cu unul din motoarele mentionate mai sus ma intereseaza cateva pareri pertinente in legatura cu fiabilitatea lor(in special de la oameni care detin sau macar au condus o buna perioada de timp)
Diferentele de putere nu ma intereseaza, deci nici timpi 0-100, reprize, cum sta masina pe curbe etc.....as vrea sa vorbim strict despre robustetea motoarelor si cam ce bube au fiecare.
Multumesc
|
|
|
15-09-13, 20:37
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
din punctul meu de vedere performanta/consum/fiabilitate......motorul de 1.6 tdci este cel mai bun.....la performanta nu putem sa il comparam cu 1.9 dci....
am avut peugeot 307 1.6 hdi,care este acelasi lucru cu 1.6 tdci...si pot spune ca am fost f.f.f.multumit de el.....consum de am crezut ca e stricat acul la motorina,abia se misca,de tras tragea f.bine,l-am alergat de l-am zapacit nu am schimbat nimic la el si nu m-a lasat niciodata....
sfatul meu,cu toate ca in momentul de fata detin opel astra cu cdti pe ea....daca gasesti un tdci/hdi intretinut si care nu are probleme.....sa il iei fara sa te gandesti prea mult....nu vei face o alegere gresita....
iar din comparatia asta pe toti care ii stiu cu dci ca e 1.5 sau e 1.9 toti se plang de ele....unii mai mult altii mai putin,dar nu am auzit pe nimeni niciodata sa spuna ca este foarte multumit de el.....deci pentru mine e pe ultimul loc....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
|
|
|
15-09-13, 21:58
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 405
Member of: [PEUGEOT] [SKODA]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
1.6 TDCI. Detin 1.6 hdi,acelasi motor cu tdci-ul : trage bine,consuma putin si e recunoscut pentru fiabilitate. Cel mai prost-CDTI-ul.
|
|
|
15-09-13, 22:07
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 40
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Eu unul inclinam spre 1.7 cdti care chiar are bube putine din ce am citit pe forumuri...mai ales ca acum detin un astra g 1,7 dti(precursorul lui 1.7cdti) de 7 ani de zile fara probleme prea mari.
Dar as vrea sa stiu concret despre celelalte motoare in special, ce bube are fiecare, stim ca motor perfect nu exista
|
|
|
15-09-13, 22:18
|
#5
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by onucku
1.6 TDCI. Detin 1.6 hdi,acelasi motor cu tdci-ul : trage bine,consuma putin si e recunoscut pentru fiabilitate. Cel mai prost-CDTI-ul.
|
Cum spui tu  )
Eu zic CDTI-TDCI/HDI-DCI.
|
|
|
15-09-13, 22:42
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 405
Member of: [PEUGEOT] [SKODA]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by TR 69 CRS
Cum spui tu  )
Eu zic CDTI-TDCI/HDI-DCI.
|
Ma refeream strict la 1.7 CDTI IN COMPARATIE CU RESTUL ( consuma peste celelate ,trage mai sus ).E doar parerea mea,nu e nevoie sa fii ironic.
|
|
|
15-09-13, 23:01
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
acum fiecare cu preferintele lui....
din punctul meu de vedere i-am recomandat tdci/hdi,pentru ca la ce a cerut el asta este motorul care ii trebuie....
de ce?
pentru ca....cdti-ul de 100 cai nu are consum de 3.5 l/100 km,nici la vale,il bate la forta 1.6 tdci/hdi,iar la fiabilitate dupa cum am mai spus nu am vazut motoare/turbine/injectoare cazute la hdi/tdci....vorbesc de motoare intretinute si nu de 400.000 km.....la cdti am vazut,dar oricum destul de rar....
cdti-ul ala de 100 cai nu este prost,dar consum/fiabilitate/putere....il bate hdi/tdci....chiar si ala de 90 cai....
avand cdti si in trecut si in prezent ar fi trebuit sa il ridic in slavi.....dar aici vorbim de 1.7 cdti 100 cai....nu de 1.7 cdti de 110-125,nu de 1.9 cdti de 120-150.....astea nu au nici o legatura cu 1.7 cdti de 100 cai......
iar acum sa fim sinceri sa nu comparam DCI cu CDTI ca o luam pe aratura deocamdata DCI-ul nu este motor nici de forta,nici de fiabilitate.....la consum este acceptabil,mai putin 1.9 dci-ul care consuma putin pana in 2000-2500 rpm,dupa care zici ca are 2 turbine,nu una.....
vezi logan-renault clio.....cad injectoare,pompe de inalte,etc in draci......
|
|
|
15-09-13, 23:03
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 405
Member of: [PEUGEOT] [SKODA]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Alex_Panciu,ai perfecta dreptate in tot ce spui.
|
|
|
16-09-13, 03:40
|
#9
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of: [FORD]
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
alex_panciu a fost destul de clar. si eu sunt de acord cu cele zise de el. as alege 1.6 tdci/hdi pt ca sunt foarte fiabile si se misca binisor, consum mic. la motoarele dci nici nu m-as uita, nu imi inspira deloc incredere, stiu de destule cu probleme.
__________________
Ford Focus ST170
|
|
|
16-09-13, 09:49
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 40
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Ok, multumesc de raspunsuri.
Insa as vrea sa intram mai in detaliu, adica sa evidentiem punctele slabe ale fiecarui motor...de ex...cutare motor are probleme cu rampa comuna, celalat are injectoare sensibile, celuilalt ii pica intr-o veselie nu stiu ce senzor....
Ca o paranteza am citit pe forum renault ca la 1.5 dci de 110cp injectoarele sunt siemens (spre deosebire de celelalte motorizari care aveau delphi) care ar fi mai durabile.
Partea cu EGR/DPF nu merita mentionata pentru ca le voi anula(cel putin EGR)
|
|
|
16-09-13, 13:32
|
#11
|
Stage 1
Join Date: May 2013
Posts: 16
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
DC-i ul nu are probleme la injectoare
Problema lor pleaca de la pompa de inalta. Pompa de inalta este formata de fapt din doua pompe,cea de joasa presiune-in care intra conductele- si pompa de inalta
Pompa de joasa baga cam 4,5 bar in cea de inalta. Aici este buba ! Dupa cateva zeci de mii de km,rotorul pompei de joasa zgarie corpul pompei si se formeaza span,care se depune pe conducte,trece de filtru de motorina,vine si pe retur in rezervor si in final ajunge la injectoare pe care le blocheaza pe deschis. Masina incepe sa porneasca greu si cu fum negru,pt ca injectoarele nu mai inchid perfect din cauza spanului.
Si toate astea din cauza motorinei de la noi,careia i s-a scos parafina,ca sa ajunga euro 2,3,4,5 etc..pt ca de fapt parafina polueaza. Mecanismele pompei,nemai fiind unse de parafina,la un moment dat incepe sa cedeze. De aia se recomanda ulei de amestec pt motoarele in 2T in proportie de 1/100 , in motorina.
Dar,am vazut ca noile DC-i nu mai au aceeasi injectie,au schimbat pompele dar habar n-am ce injectie folosesc
Din partea mea,raspunsul la intrebarea ta este TDCI-HDI
|
|
|
16-09-13, 16:42
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by alex.panciu
...
vezi logan-renault clio.....cad injectoare,pompe de inalte,etc in draci......
|
Si care e legatura intre fiabilitatea motorului si sistemul de injectie mai sensibil ca sa nu zic prost? Nu poti sa le bagi in aceeasi oala. Drept dovada la Renault dupa ce au pus Bosch in loc de Delphi nu au mai cazut injectoare. Dar Delphi cad la greu si se repara usor si ieftin. Si la Mercedes cad injectoarele Delphi sau la Ford. Asta nu inseamna ca motoarele respective nu sunt fiabile. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun.
|
|
|
16-09-13, 19:13
|
#13
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by marius1981
Ok, multumesc de raspunsuri.
Insa as vrea sa intram mai in detaliu, adica sa evidentiem punctele slabe ale fiecarui motor...de ex...cutare motor are probleme cu rampa comuna, celalat are injectoare sensibile, celuilalt ii pica intr-o veselie nu stiu ce senzor....
Ca o paranteza am citit pe forum renault ca la 1.5 dci de 110cp injectoarele sunt siemens (spre deosebire de celelalte motorizari care aveau delphi) care ar fi mai durabile.
Partea cu EGR/DPF nu merita mentionata pentru ca le voi anula(cel putin EGR)
|
Crezi ca cei care proiecteaza masini pun de prosti EGR-ul? De ce trebuie romanii sa mie mai destepti ca altii  .
|
|
|
16-09-13, 19:54
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Si care e legatura intre fiabilitatea motorului si sistemul de injectie mai sensibil ca sa nu zic prost? Nu poti sa le bagi in aceeasi oala. Drept dovada la Renault dupa ce au pus Bosch in loc de Delphi nu au mai cazut injectoare. Dar Delphi cad la greu si se repara usor si ieftin. Si la Mercedes cad injectoarele Delphi sau la Ford. Asta nu inseamna ca motoarele respective nu sunt fiabile. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun.
|
eu inteleg ce vrei sa spui......
cand spun motor ma refer la tot ce tine de motor......ca e injector,turbina,egr,etc.....tine de motor,deci nu merge masina fara ele....ca la una cade un injector sau alta are probleme cu egr.....e acelasi lucru nu functioneaza masina....
or fi anumite piese mai ieftine sau ca se repara usor,dar conteaza ca nu te poti folosi de masina in acest timp....
deci daca azi cade un injector,peste 1 luna altul,peste 2 luni,pompa de inalte,peste alte 3 luni turbina,motorul ala nu mai e fiabil.....
ca nu s-a topit un piston,asta nu inseamna ca motorul ala e fiabil....
la fel cum anumite masini din grupul VAG au probleme cu volanta sau lantul de distributie,cei care stiu nu cumpara acele masini din cauza asta nu ca motorul nu este fiabil....sau ca nu consuma putin....
|
|
|
16-09-13, 19:55
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: CDTI VS TDCI VS DCI
Quote:
Originally Posted by ryoraul
Crezi ca cei care proiecteaza masini pun de prosti EGR-ul? De ce trebuie romanii sa mie mai destepti ca altii  .
|
eu am anulat egr-ul,masina consuma mai putin,trage mai bine si am scapat si de regenerare la filtrul de particule.....deci e treaba lor de le-au pus eu le-am scos....
|
|
|
|
|