Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce v-ati lua?
Renault Clio RS 18 18.18%
Renault Megane RS 34 34.34%
Vokswagen Golf V GTI 47 47.47%
Voters: 99. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-12, 13:17   #16
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
si astea de la renault cu mai multi cai sub capota nu pot ajunge prin parapet sau ce?
gti-ul este pentru barbati adevarati, iar clio si megane rs pentru baietei si fetite.
Bine, asta este fix o aberatie. Daca luam in Socoteala Megane RS R26, restul palesc la performante, dar R26 este scump si nu prea cred ca intra in topic.

Golful este total NO FUN, deci nici nu se poate discuta de barbatesc.

Cel mai barbatesc este Clio RS, care este o adevarata masina "de joaca", care in ciuda unor unui motor aspirat, este la fel potent ca GTI-ul stoc si cel mai fiabil si usor de intretinut. Nu mai vorbim de varianta CUP care este superioara cam din toate puntele de vedere (sportive).

Megane RS este fix comparabil cu Golful GTI, cu un sasiu mai bun, cu un motor echivalent si cu o fiabilitate comparabila. Minusul lui megane RS este probail interiorul, care la Golf este mai premium si lipsa unei cutii gen DSG care se poate gasi pe Golf.

Golful GTI Edition 30 este o alta mancare de peste, un alt motor, alte performante, dar si un alt pret.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 13:25   #17
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by melcu_melcut View Post
Este vorba de performante vs. istoria marcii vs. fiabilitate = pret, sau cel putin asa ar trebui sa fie, zic eu ...
Pai performantele sunt asemanataoare, istoria este buna atat pentru GTI cat si pentru divizia sport de la Renault, fiabilitatea este comparabila (cu un + pentru Clio RS), pretul sh demonstreaza multe.

Restul am scris mai sus putin.

Golful GTI edition 30 este probabil cea mai bun alegere, dar si pretul este mai mare.

Ca potential de tuning tot GTI edition 30 este cel mai bun, urmat in ordine de Golf GTI, Megane RS si Clio RS.

Confortul tot Golful GTI il are mai bun dar in detrimentul clar al senzatiilor de sportivitate.

Cea mai buna alegere ramane Golf GTI edition 30 dar care clar este mult ami scump.

Alegerea pret/performanta/fiabilitate/senzatie Clio RS este cel mai potrivit, dar cu posibilitati mici de tuning si spatiu mai redus.

Toate sunt masini OK, acum depinde de preferinte.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 14:00   #18
expres
Renault Driver

Stage 5
 
expres's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,028
Member of:
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

am fost "dat o tura" cu fiecare dintre astea ....

GOLF V GTI - e super ok , pozitia pe care ti`o ofera in masina ... dar parca nu e asa agresiv ...

CLIO RS - asipirat ... de la 4500/rpm iti taie respiratia , iti da niste shocuri de zici ca esti bagat in priza ))) agresiv , dar boala la renault , plasticu ala de 2 lei ...

MEGANE RS - aici vorbesc de meganu 3 , 2.0Turbo 250 de cai , e perfect din punctu meu de vedere , renault a avansat mult in interioare ... iar turbo , lucreaza perfect ! parca trage din orice pozitie de jos pana sus ... e fenomen
__________________
clio on 16" .... need moar low
expres is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 14:19   #19
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Important e si ce ai de gand sa faci cu masina pentru viitor.. Cea mai potrivita daily driver probabil ca e G5 GTI.. Primele generatii de G5 GTI, respectiv TFSI-urile au destule bube de fiabilitate. La preturi mici gasesti Golfuri cazute. In schimb in domeniu modificarilor gasesti aproape orice iti doresti. Cum spunea si GTR, GTI ED30 e altceva si cu un potential mult mai mare..

Megane RS si Clio RS sunt niste masini cu un sasiu excelent.. Sunt intradevar placeri ale condusului, dar aici se pune probleme.. unde le conduci tare pe un drum virajat? Pe sosea? Atunci te omori si ii mai iei si pe altii cu tine.. Masinile astea se simt excelent pe circuite unde si in variantele stock (sa nu zic de R26 care bate pe circuit GTI-uri, Cupra grav de tot, si daca cele din urme au coilovers de peste 1000E si blocant. Sasiul face diferenta). Din pacate sasiul asta excelent, nu il poti folosi in Romania, nu te poti bucura de masina asa cum ar trebui in conditii de siguranta.

La Megane RS se mai gasesc surse de crestere a puterii, dar destul de complicat fata de alte masini turbo si la Clio RS e aproape imposibil si cu niste costuri pe masura..

Cu GTI-ul si Megane-ul RS te impaci mai usor, e un daily driver potrivit, cand vrei sa mergi incet si silentios o poti face, in schimb in Clio RS un drum mai lung pe autostrada e destul de obositor din cauza zgomotului motorului si turatiei ridicate ce o are peste 120 kmh..

Totul se rezuma la ce iti doresti de la masina.
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 15:19   #20
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
Prea scump pentru un opel.... nu stiu cum faceti voi de nu va convine.... daca asta e pretul pietii, asta e. In curbe daca esti berbec, toate masiniile peste 200 cai iti rup aderenta.

Am mers cu gti si nu mi s-a parut cine stie ce. In schimb clio e foarte tare. Cu megane nu am mers.
am mers si eu cu astra opc. trebuie sa fii prea dobitoc sa apesi acceleratia la max in curbe, daca te joci cu acceleratia se comporta excelent. cu un lsd si deja este alta masina.
asta ca fapt divers...

on: dupa ce mergi un timp cu masini turbo te face sa nu mai vrei sa mergi pe aspirat. masina turbo are mai multe surprize este mai senzationala.
cu un soft, care costa~400-500 e faci un gti sa fie cu mult peste rs megane&clio.
__________________

Last edited by TSC-Us; 04-09-12 at 15:21.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 17:09   #21
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
am mers si eu cu astra opc. trebuie sa fii prea dobitoc sa apesi acceleratia la max in curbe, daca te joci cu acceleratia se comporta excelent. cu un lsd si deja este alta masina.
asta ca fapt divers...

on: dupa ce mergi un timp cu masini turbo te face sa nu mai vrei sa mergi pe aspirat. masina turbo are mai multe surprize este mai senzationala.
cu un soft, care costa~400-500 e faci un gti sa fie cu mult peste rs megane&clio.
Si Megane RS suporta soft, cat despre placere efectiva la stoc, aspiratul le pisa, Motorul de pe Clio RS fiind mult mai placut si mai misto de alergat decat cele 2 turbo.

Dezavantajul mare intr-adevar la Clio RS este posibilitatea limitata de tuning, fiind un aspirat.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 18:21   #22
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

softul la rs este problematic, sunt putini tuneri care pot face soft la divizia sport renault. au fost cazuri in care un rs resoftat mergea mai prost decat cel stock, nu "simtea" nici o imbunatatire.
cazuri asemenatoare au avut cativa posesori de rs de pe forum 4t.

eu unul nu a-si da gti-ul niciodata pe un rs!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 20:50   #23
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
softul la rs este problematic, sunt putini tuneri care pot face soft la divizia sport renault. au fost cazuri in care un rs resoftat mergea mai prost decat cel stock, nu "simtea" nici o imbunatatire.
cazuri asemenatoare au avut cativa posesori de rs de pe forum 4t.

eu unul nu a-si da gti-ul niciodata pe un rs!
Ai dreptate, dar sunt si cateva Megane RS facute bine. Oricum ce-i drept intre Golf si Megane parca tot Golful l-as alege. Mult mai dificil mi-ar fi intre Golf GTI si Clio RS.

Golful GTI cu DSG este o alegere mai buna de masina cotidiana si ok pentru tuning. De placere si joaca imi place mai mult Clio RS.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-09-12, 22:28   #24
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
softul la rs este problematic, sunt putini tuneri care pot face soft la divizia sport renault. au fost cazuri in care un rs resoftat mergea mai prost decat cel stock, nu "simtea" nici o imbunatatire.
cazuri asemenatoare au avut cativa posesori de rs de pe forum 4t.

eu unul nu a-si da gti-ul niciodata pe un rs!


eu unul nu as baga mana in foc pt gti......pe circuit megane-ul este suveran!intreadevar are o mare problema.....electronica!acuma....depinde si de gusturi.......mai exista si leon cupra ,astra opc,mazda mps,focus rs......!dar crde ca un 4x4 ofera niste senzatii mult mai tari decat 2 roti motrice!!!oricum...la pret megane-ul este imbatabil!
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 00:15   #25
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
am mers si eu cu astra opc. trebuie sa fii prea dobitoc sa apesi acceleratia la max in curbe, daca te joci cu acceleratia se comporta excelent. cu un lsd si deja este alta masina.
asta ca fapt divers...

on: dupa ce mergi un timp cu masini turbo te face sa nu mai vrei sa mergi pe aspirat. masina turbo are mai multe surprize este mai senzationala.
cu un soft, care costa~400-500 e faci un gti sa fie cu mult peste rs megane&clio.
Life begin when turbo spin
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 05:10   #26
silviu.o

Stage 5
 
silviu.o's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 559
Member of:
[VW]
[Fiat]
[Competitor CNCA]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Am votat golf GTI, care e bun si ca performante si ca masina de zi cu zi. Cutia DSG trebuie intretinuta bine, dupa parerea mea e singurul punct mai slab al golfului, Daca ar fi numa pentru mers agresiv as lua Clio RS, pentru senzatia pe care ti-o da la viteze mari.
silviu.o is offline   Reply With Quote
Old 05-09-12, 09:53   #27
BOGY26
Seat Driver

Stage 5
 
BOGY26's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of:
[SEAT]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Clar Megane RS, cand vine vorba de divizia sport de la Renault, nu prea au rival la capitolul performante. Nu stiu ce e deranjant in faptul ca lumea apreciaza performanta.
Perfect de acord!
Din tot ceea ce s-a enumerat mai sus cea mai buna si rapida este Megane RS
BOGY26 is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 11:48   #28
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

1.Spunea cineva mai sus ca GTI ed30 are alt motor (are doar alta turbina)...
2.Tot mai sus am citit ca TFSI are multe bube.. as vrea sa stiu si eu cateva din aceste bube?
Multumesc..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 12:21   #29
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

La cat ai umblat in motorul tau de TFSI sti ca nu doar turbina difera. Intradevar motorul e 90% identic dar sunt diferente:
* Larger Turbo from S3 (K04) rather then the K03 on the GTI
* 87°C thermostat instead of 80°C
* Larger capacity fuel injectors
* Engine block main bearing caps, pedestals are reinforced
* Conrods have larger rod bolts and new bearings
* Pistons have 21mm gudgeon pins instead of 19mm
* Piston top ring is improved
* Recirculation Valve (DV) not located on turbo

Legat de a doua nelamurire a ta, cateva din problemele comune la TFSI-uri (cu cat e mai veche masina cu atat e sansa mai mare sa dai peste ele, vorbesc de masini stoc, fara piese schimbate si upgrade-uite) sunt:

- DV-ul crapat
- probleme la PCV
- clasicele missfire (bobine, bujii)
- cam follower-ul si problemele ce le face la Axul cu came..
- pompa de inalta presiune

Probleme astea se intalneau la masinile mai vechi, primele loturi de G5 GTI, odata cu trecerea timpului au mai fost rezolvate dar aici vorbim de masini second si deci probabil de ani timpurii de fabricatie. Se stie ca orice model si motor nou aparut pe piata, are unele probleme ale "copilariei".
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 13:38   #30
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Golf V GTI vs. Clio RS sau Megane RS

Quote:
Originally Posted by NEo007 View Post
Se stie ca orice model si motor nou aparut pe piata, are unele probleme ale "copilariei".
si apoi ale batranetii si tot asa. nu cred ca exista vreo masina pe lumea asta care sa nu aiba nici un fel de problema. mai mica sau mai mare. daca exista spuneti repede sa imi iau si eu una.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -