Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pe care ati prefera-o?
faţă 0 0%
spate 0 0%
integrală 0 0%
Voters: 0. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-04-09, 23:29   #241
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

la 1 ai dreptate. la 2 e discutabil. una are avantaj undeva, alta altundeva , deci e pe la mijloc. dar la 3 nu ai dreptate. driftul nu e chiar o joaca. sa stii sa derapezi masina si sa o faci sa danseze trebuie sa fi ... ACE. ce fac romanii nostri prin parcari e o panarama. aia e joaca de care zici. ce face unu care chiar stie sa faca drifting e arta.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 08-04-09, 02:23   #242
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Quote:
Originally Posted by Herbas View Post
S-ar putea sa iei drept credibila prima sursa care ai gasit-o si sa gresesti

Gallardo:

Kerb weight 1430 kg 3153 lb (conform carfolio)

http://auto-specs.zercustoms.com/l/l...fications.html

http://www.lamborghiniregistry.com/G...fications.html

http://www.automotive.com/2005/12/la...odynamics.html (greutatea e in lbs, dar o poti compara mai sus)


Si astea sunt doar cateva surse.
Eu cred ca astea sunt surse mai credibile:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Gallardo 1569kg
http://www.caranddriver.com/car/make...-gallardo.html 1557.636 kg modelul 2008 modelul pana in 2008 1610.25 kg

Si oricum valorile sunt destul de apropiate, insa se poate vedea clar ca o masina 4x4 sta acolo cu o tractiune spate fara probleme, pe o pista virajata si uneori chiar o depaseste.

Quote:
Originally Posted by DarkJEDI View Post
la 1 ai dreptate. la 2 e discutabil. una are avantaj undeva, alta altundeva , deci e pe la mijloc. dar la 3 nu ai dreptate. driftul nu e chiar o joaca. sa stii sa derapezi masina si sa o faci sa danseze trebuie sa fi ... ACE. ce fac romanii nostri prin parcari e o panarama. aia e joaca de care zici. ce face unu care chiar stie sa faca drifting e arta.
Omule, drift nu inseamna soferie, driftul il invata aproape orice amator cu un minim de aptitudini daca are material bun (masina), profesor bun si locatie potrivita, dar soferia nu inseamna drift.
Nu o sa vezi neam un amator, cu rezultate intr-o competitie sportiva de pista sau rally.

Driftul e un show si atat, drift nu inseamna performanta, se face la un nivel limitat si cu o masina setata pt asa ceva. Poti sa masori altfel driftul decat in puncte de spectacol!?!?!?

Ca naiba, traiesti din filme.

Ia un M5 E39 si faci drift pana te plictiseti.

uite daca te incanta:
https://www.youtube.com/watch?v=2CbblebONpg

si uite asa se invata
https://www.youtube.com/watch?v=EHORd7FFgnk
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 08-04-09 at 02:26.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 13:05   #243
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Masina rwd cu motor central si LSD ftw
Pierderi minime prin transmisie,plecare de integrala.
Foarte stabila pana la limita,nu pentru orice sofer si datorita greutatii mai mari pe spate pleaca cu totul nu ca si in cazul FR cand pleaca spatele si fata ramane pe asfalt fiind mai usor de contrabracat(daca te mai ajuta si un LSD bun)

ps:desi detin auto de tip FR(front engine rear drive) care are masele pe punti impartite 47:53 si este mult mai controlabila inclusiv iarna cred ca as prefera un RR
pps:nu am gasit nici un mr2 turbo in stare buna pe afara si de speedster turbo nu am avut bani

Acum am vazut ca era si integrala si tractiune fata
integrala: pierderi foarte mari prin transmisie si caracter subvirator la limita(as face aici o exceptie si i-as spune skyline r33 si r34 cu attesa)
fata: subviratoare la limita,se mai poate corecta cu autoblocant bun si slickuri
__________________
Pc games don't affect kids;if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running
around in dark rooms, eat magic pills and listen to electronic music

Last edited by Ova; 09-04-09 at 13:19.
Ova is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 13:44   #244
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Si iar orgoliu ma obliga sa fac offtopic asa ca scuze.

Prima ta sursa, respectiv wikipedia ofera doar greutatea de 1,569 kg (3,459 lb) desi detaliaza 7 variante de gallardo, fiecare cu greutatea lui daca vei verifica multe alte site-uri. Iarasi daca verifici wiki pentru orice alta masina o sa vezi greutate cuprinsa intre x si y. Aici dau o singura greutate, fara sa stabileasca precis carui model ii apartine...
Tot ei declara asa "The Superleggera is lighter than the base Gallardo by around 70 kg (154 lb) - down to approximately 1360 kg (2998 lb) - thanks to the use of..."
Daca adunam 1360+70 rezulta 1430kg, adica cat mentionasem initial.

Al doilea link este foarte confuz. Sunt multe modele, fara sa specifice exact care cum e, sau de ce putere dispune.
Incepand cu 2005 a fost introdus gallardo SE, care spre deosebire de modelul 2004 (modelul pe care tu il compari, si apropo ei zic modelul 2004 dar de fapt este 2003), are 513cp. Iarasi cateva dintre ele sunt spyder, si conform multor surse ar avea vreo 1570kg oricum diferit de 1610kg. Acest lucru totusi este greu de crezut pentru ca in general modelul spyder este mai greu si nicidecum mai usor sau la fel de greu ca si gallardo normal. Eu unul am o banuiala ca sunt si lp 560 intre ele.
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 18:43   #245
Victor_WRC
VW Driver


Stage 5
 
Victor_WRC's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,607
Member of:
[4Tuning International]
[4Rally]
[VW]
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

aleg tractiune spate...deoarece are o pierdere de putere foarte mica....te poti distra mult mai mult decat cu un FWD sau un AWD.....si pe timp ai nefavorabil te invata sa stai in banca ta
Victor_WRC is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 19:38   #246
alexbadea12

Stage 5
 
alexbadea12's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

tractiunea spate este cea mai buna sa te joci cu masina si cred ca o sa stai cuminte pe vreme nasoala doar dupa ce ai patit-o, totusi mi-ar placea o integrala
alexbadea12 is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 19:39   #247
AdiZeL

Stage 3
 
AdiZeL's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 125
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Pana la urma cel mai mult conteaza soferu , ca daca habar are poti sa ii dai ce tractiune vrei , daca nu stie nu stie .
AdiZeL is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 19:57   #248
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

prefer oricand (o delta) integrala sau (un audi) quatro nu se compara cu nici o tractiune fata sau spate iar daca mai sunt si cu un management de dozare a puterii fata spate e mai mult decat trebuie
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-09, 11:02   #249
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Quote:
Originally Posted by Herbas View Post
Si iar orgoliu ma obliga sa fac offtopic asa ca scuze.

Prima ta sursa, respectiv wikipedia ofera doar greutatea de 1,569 kg (3,459 lb) desi detaliaza 7 variante de gallardo, fiecare cu greutatea lui daca vei verifica multe alte site-uri. Iarasi daca verifici wiki pentru orice alta masina o sa vezi greutate cuprinsa intre x si y. Aici dau o singura greutate, fara sa stabileasca precis carui model ii apartine...
Tot ei declara asa "The Superleggera is lighter than the base Gallardo by around 70 kg (154 lb) - down to approximately 1360 kg (2998 lb) - thanks to the use of..."
Daca adunam 1360+70 rezulta 1430kg, adica cat mentionasem initial.

Al doilea link este foarte confuz. Sunt multe modele, fara sa specifice exact care cum e, sau de ce putere dispune.
Incepand cu 2005 a fost introdus gallardo SE, care spre deosebire de modelul 2004 (modelul pe care tu il compari, si apropo ei zic modelul 2004 dar de fapt este 2003), are 513cp. Iarasi cateva dintre ele sunt spyder, si conform multor surse ar avea vreo 1570kg oricum diferit de 1610kg. Acest lucru totusi este greu de crezut pentru ca in general modelul spyder este mai greu si nicidecum mai usor sau la fel de greu ca si gallardo normal. Eu unul am o banuiala ca sunt si lp 560 intre ele.
Si in final ce legatura ......
O luam cum zici tu,

F430 483hp - 1450 kg
Gallardo (normal) - 493 hp - 1430kg si 4x4

diferente destul de mici, iar performantele pe linie dreapta sti doar ca sunt in favoarea lui F430 si diferenta este chiar f mica tinand cont ca ,Gallardo mai trage si un 4x4 de unde putem sa tragem o concluzie clara, pe cele 4 piste unde a fost superior lui F430 s-a datorat, normal, eficacitatii mai bune in curbe, defapt asta era discutia.

Quote:
Originally Posted by Ova View Post
integrala: pierderi foarte mari prin transmisie si caracter subvirator la limita(as face aici o exceptie si i-as spune skyline r33 si r34 cu attesa)
Prietene, te inseli amarnic, nu exista regula de subvirare sau supravirare la 4x4.
Conteaza viteza la care pierde aderenta (in functie de curba normal), conteaza setup-ul masinii, conteaza puterea motorulul, repartitia greutatii pe punti, repartitia fortei motoare pe punti, etc.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 10-04-09, 13:55   #250
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

De acord cu tine,prietene dar majoritatea integralelor sufera de subvirare la limita
Ova is offline   Reply With Quote
Old 10-04-09, 20:58   #251
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Quote:
Originally Posted by Ova View Post
De acord cu tine,prietene dar majoritatea integralelor sufera de subvirare la limita
pai da-mi un exemplu da masian care subvireaza la limita si viteza la care subvireaza.

ca la 40 la ora toate subvireaza, dar la peste 80-90.....
GTR is offline   Reply With Quote
Old 10-04-09, 22:50   #252
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

ai zis bine tu ca nu e o regula. depinde de dozarea acceleratiei, insa la intrarea cu viteza mare in curba si cu acceleratia in blana o 4x4 subvireaza moderat, nu excesiv ca la o FWD, cum am zis si eu prima data.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 11-04-09, 00:54   #253
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Evo-urile de la 7 la 9 subvireaza destul de grav
Ova is offline   Reply With Quote
Old 11-04-09, 11:11   #254
cipri4n

Stage 4
 
cipri4n's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Quote:
Originally Posted by Ova View Post
Evo-urile de la 7 la 9 subvireaza destul de grav

despre evo 7 si 8 nu stiu prea multe dar sa spui ca evo 9 subvireaza grav tinde spre blasfemie. uita-te la filmuletzul asta de la min 4:23 sau daca ai rabdare la tot.
__________________
Inchei scarbit, ai legatura, Andreea/Sa ne bucuram ca traim intr-o tara dīn lumea a 3-a.
cipri4n is offline   Reply With Quote
Old 11-04-09, 12:26   #255
Ova

Stage 4
 
Ova's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 262
Default Re: Tractiune fata vs Tractiune spate vs Tractiune integrala

Ok,n-are rost sa incepem polemici.Da-ti jos de pe net orice best motoring care sa contina si un evo 9 pe circuit si o sa vezi blasfemie.Apropos,6-le a fost cel mai reusit
Ova is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -