VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care considerati mai ca e buna?
|
3000GT
|
|
3 |
7.14% |
300ZX
|
|
0 |
0% |
Skyline
|
|
25 |
59.52% |
Supra
|
|
5 |
11.90% |
RX-7
|
|
4 |
9.52% |
NSX
|
|
5 |
11.90% |
08-01-07, 02:48
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Sa compaream cele mai cele masini Japoneze, numai performanta ma interesaza, de o parte stoc, pe de alta tunat.
Argumente sa aud, si nu ca...una e mai frumoasa ca ceealalta, de asta sa inventat fibra de sticla...
|
|
|
08-01-07, 03:13
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
logic castigatoarea o sa fie skyline
|
|
|
08-01-07, 03:20
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Eu nu sunt sigur, la liniute 100%
Dar pe pista este mai buna 3000GT cu 4WD si NSX cu motor central.
Mai bine zis, dintre astea ceea mai buna la cornering (viraje) este NSX, Honda(Acura) a facut asta in special penrtu asta, tinuta la drum.
Supra stie vat 300zx-ul, max atat ca interiorul are mai mult bun gust...
RX-7...este o total noua chestie...motorul ei wankel, sia dovedit lumii ca se poate!!! se poate scoate dintrun motor Wankel 4-500cai...e de ne crezut, cel putin pentru astora din europa
Na decideti voi care in ce situatie e mai bina...
|
|
|
08-01-07, 03:27
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
A, mai e ceva, Skyline vine cu volan in dreapta...cum e in Anglia, Japonia si Australia
Probleme in trafic la noi cu aia, mai ales la depasiri...
Un mare dezavantaj...
|
|
|
08-01-07, 04:15
|
#5
|
FullSpeed Racing Member
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,364
Member of: [FullSpeed Racing]
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
depinde de criterii...si mai depinde si d gusturi...
io mor dupa supra...pm...asa simt
celelalte sunt tari, dar daca ar fii sa aleg...asta este, fiecare cu parerea lui.
skyline nu e cel mai bun la liniutze...supra cred ca castiga acolo...
skyline e f tare p circuit, alaturi de nsx si 3mii gt...pm astea 2 sunt lipite de pamant, cum sa nu fie bune p curbe.
rx-7...clar...toata admiratia...dar nu sta singura p podium...
ci cu unele ne mentionate aici...anume: silvia, corola, si cred ca si skyline se baga aici, adik la DRIFT...
cam asa stau dupa parerea mea...
__________________
|
|
|
08-01-07, 04:42
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
De fiecare data pe site-ul asta vad cele mai stupide versus facute de "armchair racers" - pilotii din fotoliu. Cite din masinile astea ati vazut cu ochii vostri ? Cite masini din acestea ati vazut la circuit ? Cu cite din aceste masini ati fost voi in acelasi timp la circuit ? Let me guess. Raspunsurile tind spre zero.
By the way...3000 GT este FWD si N/A ... ce vrei tu sa compari este modelul 3000GT VR-4 care este si twin turbo, si AWD.
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
|
|
|
08-01-07, 07:01
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Sep 2005
Posts: 60
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
brown rice > white rice .
|
|
|
08-01-07, 07:05
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Sep 2005
Posts: 60
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Quote:
Originally Posted by f1anatic
De fiecare data pe site-ul asta vad cele mai stupide versus facute de "armchair racers" - pilotii din fotoliu. Cite din masinile astea ati vazut cu ochii vostri ? Cite masini din acestea ati vazut la circuit ? Cu cite din aceste masini ati fost voi in acelasi timp la circuit ? Let me guess. Raspunsurile tind spre zero.
By the way...3000 GT este FWD si N/A ... ce vrei tu sa compari este modelul 3000GT VR-4 care este si twin turbo, si AWD.
|
LOL the romo ricers and the battle of the e-cocks ;p
marea majotitate a astora pe aici nu au nici o idee de masini adevarate .. nu ai vazut ca la ei "tOOningul" consta in "actipilde multe, aripi si eleroane" ;(
__________________
B5 S4 with some goodies
|
|
|
08-01-07, 11:34
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Quote:
Originally Posted by f1anatic
De fiecare data pe site-ul asta vad cele mai stupide versus facute de "armchair racers" - pilotii din fotoliu. Cite din masinile astea ati vazut cu ochii vostri ? Cite masini din acestea ati vazut la circuit ? Cu cite din aceste masini ati fost voi in acelasi timp la circuit ? Let me guess. Raspunsurile tind spre zero.
By the way...3000 GT este FWD si N/A ... ce vrei tu sa compari este modelul 3000GT VR-4 care este si twin turbo, si AWD.
|
In primul rand vresupuneam ca fiacare dintre voi va gandi la ceea mai porformanta versiune a respectivului model, dar vat ca mai sunt cateva ca care vreau sa fie mai fastepte dacat restul...na hai sa specific:
-3000GT-Mitsubishi 3000GT VR4 TwinTurbo-286 CP-5s
-300zx- Nissan 300ZX TwinTurbo-283 CP-5.9s
-Skyline- Nissan Skeline Coupe 2.6i 24v Turbo 4WD-280 CP (GT-R x R34)
-Supra-Toyota Supra 3.0 24v _A8_ (JZA80)(are turbo...)-330 CP-5.1s
-RX-7-Mazda RX-7 Wankel 255 CP ~5s
-NSX-Honda sau Acura NSX 3.2 i V6 24v-293 CP- ~5.8s
Ce e in scris in sfarsit sunt 0-100km in secuntde dupa standerde facute in Japonia.
Cred ca cu asta am lamutit despre ce vorbesc, ok, evident serii mai limitate mai poate, ex. 3000GT Spetial Edition, are 343 CP, jenti de 18", cutie in 6.
Sa nu fi sigur ca nu ne-am vazut masini ca asta...de pilda am fost la TracDay la Hungaroring...erau cateva, noi am mers cu un Subaru sti, Maserati 3200GT si un Calibra. Dar erau acolo din fiecare de mai sis macar una...bine, nu chear cele mai bune...dar totusi. Nsx-ul era ceea mai buna din cauza motorului central.
|
|
|
08-01-07, 11:53
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Quote:
Originally Posted by sco211
unele ne mentionate aici...anume: silvia, corola, si cred ca si skyline se baga aici, adik la DRIFT...
cam asa stau dupa parerea mea...
|
Nu am mentionat modele mai "slabe", am pus numai cele mai bune din cele mai bune...
Ai putea scrie si 200sx(s13 si s14(pa alt numa silvia)), 180sx, 240sx, Subaru Impreza STI, SVX, Mitsu Evo 6-7-8-9MR, MR2, MX-5, Celica (primele serii, ca dupa aia sunt FWD )
Eu nu consider masinile pe tractiune fata de a fi masini sport, ex. noile Celica(dupa '89), Eclipse si foarte multe ce se vand acuma...eu le zic ca sunt mai..sportiva, dar nu masini sport si nici intrun caz supersport cum erau astia...
|
|
|
08-01-07, 12:33
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Acu' ca voi suntetzi in state va credeti mai cu motz sau mai deshteptz?
nu cred ca e cazul de arogantzii- in legatura cu punerea acestor modele sub aceeashi palarie-(e logoc) toate sunt din perioada de glorie a japonezilor recte anii '90, cand fiecare vroia sa fie cel mai bun, shi nu le umbla nimeni la bugete.
chiar daca nu am pipait toate modele acestea, adevearatii pasionati s-au documentat, putetzi sa statzi linishtitzi, pt ca exista siteuri unde gaseshti tot ce cautzi sa shtii.
ca raspuns la "tOOning", poate ca sunt shi din specia de care atzi pomenit voi, dar tot asha "tuning" nu inseamna satzi lashi masina la un atelier de tuning, sa-ti comanzi piese din cataloage sau de pe e-bay, shi peste o saptamana sa te intorci shi sa ai masina gata "tunata" la cheie,
adevaratul tuning e cel pe care il faci tu, asha si numai asha cum il vrei tu, cu piese la care ai lucrat shi tu, ai dat cu shmirgelur shi cu ciocanul, te-ai murdarit pe maini.
acum despre masini: pe circuit nsx face legea, datorita repartizarii optime a maselor shi motorului central, 3000gt e aproape datorita 4wd, 4w steering-uli, pur shi simplu spatele nu pleaca in conditzii normale, doar daca este provocat, la fel se tzine shi skyline foarte aproape.
la drag probabil supra, dar depinde de pilot. daca masina e standard cele 4wd au mic avantaj pt ca au aderentza mai mare, fatza de cele 2wd.
despre rx-7 doar atat: un singur piston rotativ, in jur de 1300 cc, biturbo- 250 cp de serie, ceva revolutzionar, cava excusiv.
|
|
|
08-01-07, 12:58
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Quote:
Originally Posted by PiStI
despre rx-7 doar atat: un singur piston rotativ, in jur de 1300 cc, biturbo- 250 cp de serie, ceva revolutzionar, cava excusiv.
|
Pai motorul are 2 pistoane rotative si e Biturbo, de calculat nu se poate cc-ul fiind rotativ pustonul...acuma Mazda zice ca are 1.3, la cursele se omologeaza cu 2.6...este ceva logica, dar nu stiu de ce e asa...
Era inventat modorul de un Domn din germania, evident Wankel, dar europenii nu au bagat la constructia de serie, spunand ca nu au materiel din ce sa poate face la un pret normal. Japonezii, Mazda a cumparet ideea in jurul anilor '75 si a facut primele in '79. Acele motoare erau aceeasi ce sunt acuma puse pe RX-8, in mare..
A mai facut si altii motoare wankel, dar numai Mazda a reusit sa faca ceva ce sa tina...
|
|
|
08-01-07, 13:16
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Quote:
Originally Posted by Eagleee
In primul rand vresupuneam ca fiacare dintre voi va gandi la ceea mai porformanta versiune a respectivului model, dar vat ca mai sunt cateva ca care vreau sa fie mai fastepte dacat restul...na hai sa specific:
-3000GT-Mitsubishi 3000GT VR4 TwinTurbo-286 CP-5s
-300zx- Nissan 300ZX TwinTurbo-283 CP-5.9s
-Skyline- Nissan Skeline Coupe 2.6i 24v Turbo 4WD-280 CP (GT-R x R34)
-Supra-Toyota Supra 3.0 24v _A8_ (JZA80)(are turbo...)-330 CP-5.1s
-RX-7-Mazda RX-7 Wankel 255 CP ~5s
-NSX-Honda sau Acura NSX 3.2 i V6 24v-293 CP- ~5.8s
Ce e in scris in sfarsit sunt 0-100km in secuntde dupa standerde facute in Japonia.
Cred ca cu asta am lamutit despre ce vorbesc, ok, evident serii mai limitate mai poate, ex. 3000GT Spetial Edition, are 343 CP, jenti de 18", cutie in 6.
Sa nu fi sigur ca nu ne-am vazut masini ca asta...de pilda am fost la TracDay la Hungaroring...erau cateva, noi am mers cu un Subaru sti, Maserati 3200GT si un Calibra. Dar erau acolo din fiecare de mai sis macar una...bine, nu chear cele mai bune...dar totusi. Nsx-ul era ceea mai buna din cauza motorului central.
|
Pai vad ca stii destule despre masinile astea... deci iti e clar cine invinge pana la 100 km/h cel putin teoretic... ce se intampla apoi nu se stie!!! AAAAA si sa nu uiti ca mai exista si curbe > !!!! Masina cea mai completa si pe care mi-o doresc , din cele enumerate, este NSX-ul (nu am mers in nici una... dar la constructia NSX-ului si-a mai dat cu parerea si SEna... deci dc el era satisfacut de aceasta masina...)
|
|
|
08-01-07, 13:20
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Ii dau dreptate lui Eaglee, mea culpa, sunt 2 pistoane rotativi, cu o capacitate totala de 1.3 l. chiar daca nu este la fel ca la motoarele cu cilindrii, mazda da val . aceasta. motorul e cam acelashi ca la rx-8, cal din urma fiind mai nou mai sofisticat.
|
|
|
08-01-07, 19:07
|
#15
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: 3000GT v. 300zx v. Skyline v. Supra v. RX-7 v. NSX
Cam multe topicuri inutile cu japoneze vs europene,japoneze vs americane,europene vs americane,japoneze vs japoneze.Parca mai era un topic asemanator cu asta,doar ca lipseau din masini.
Nu inteleg de ce va chinuiti cu orezariile astea.Se pot analiza mai multe bucati de cacat si clasifica dupa culoare,miros sau consistenta si castigator general...dar care e sensul ?
|
|
|
|
|