VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
06-03-12, 20:42
|
#1
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Acum va dau una mai grea!
ambele STOC la motor. Care pe care?
STRICT pentru 402 m!
|
|
|
06-03-12, 21:33
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 280
Member of: [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Clar 1 .7 T ! Castiga pe final cuplu mai mare, mai multi cmc.
|
|
|
06-03-12, 21:41
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 96
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Quote:
Originally Posted by Sirius
Acum va dau una mai grea!
ambele STOC la motor. Care pe care?
STRICT pentru 402 m!
|
ambele turbo?
|
|
|
06-03-12, 21:58
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
dc 1.4 t si 1.7 t?nu e relevant
|
|
|
06-03-12, 22:06
|
#5
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Quote:
Originally Posted by icstere
dc 1.4 t si 1.7 t?nu e relevant
|
De ce nu? Tu ce sugerezi?
da, ambele turbo!
|
|
|
06-03-12, 22:10
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Quote:
Originally Posted by Sirius
Acum va dau una mai grea!
ambele STOC la motor. Care pe care?
STRICT pentru 402 m!
|
Cred ca o sa se duca mai bine 1.7 T si nu doar din cauza capacitatii. In primul rand este injectie si asta isi spune cuvantul, atat la ture joase cat si la cele inalte.
Puterea si cuplul nu prea difera, amandoua se invart cam in jurul aceleiasi valori, diferenta ar fi ca 1.7 are cuplul putin mai mare si la ture mai mici, ceea ce ajuta pe 402m dar este si putin mai greu.
Acum depinde si pe ce cutie sunt montate, pentru ca sunt motoare diferite care cer rapoarte diferite.
Dar, cum am spus si la inceput raman la parerea ca 1.7 se duce mai bine.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
06-03-12, 22:49
|
#7
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
nu`s 2 motoare care sa le compari ... d unde mai gasesti u asemenea motoare stok si puse si p dacii ... sigur sunt mesterite... e irelevant...iar dak le pui stock iar n`ajungi nicaieri cum sa si zis...cutiile de viteze sigur difera... si maiestria soferului la fel...
|
|
|
06-03-12, 23:05
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
unde`s masinile astea...vreau si eo sa le vad... )
|
|
|
06-03-12, 23:28
|
#9
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 280
Member of: [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
1.7 T am eu pe dacie ) iar 1.4 T isi pune el )
|
|
|
06-03-12, 23:29
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
hmm...ciudat...dar sigur nu stock .... deci .. ))
|
|
|
06-03-12, 23:39
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Feb 2007
Posts: 280
Member of: [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Eu nu am stock, el nu stiu Dar oricum masinile exita
|
|
|
06-03-12, 23:41
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
sigur nici el no so tina stock deci ... la sfarsitul 402`ul sar putea sa fiti ca si la plecare..unu langa altu .. ))
|
|
|
07-03-12, 08:05
|
#13
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Quote:
Originally Posted by icstere
sigur nici el no so tina stock deci ... la sfarsitul 402`ul sar putea sa fiti ca si la plecare..unu langa altu .. ))
|
in functie de ce soft are el pe 1.7-le lui...
eu unu, stiu cum merge un 1.7 la ~ 1 bar. nush cum face un gtt...
|
|
|
07-03-12, 08:23
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Am lucrat pe ambele motoare intens... pe caroserie de 5 dar nu e relevant.
ca probleme, la c1j. (1,4 de gtt) stok nu ai cuplu mai deloc pana in turbo full, la b18ft te ajuta cilindreea cu ceva cuplu, adica motorul merge mai bine pana in turbo full si urca cursiv curba de cuplu. Ca si probleme, depinde ce vrei sa faci cu ele, daca esti 100 % sigur ca vrei sa il lasi stok fara dubii 1,7le iese castigator, se comporta mult mai bine, e motor de generatie mai noua (axa in chiulasa, compensatori...crossflow, ungere cu spritiere la fusta pistonului...)
Daca vreodata ai de gand sa urci in performante unu din motoare, trebuie avut grija la punctele slabe...
la B18ft daca urci presiunea, pe ecu stok te lasa pana la 1 bar insa mersul saracit va macina pistoanele inevitabil, se vor forma fisuri dupa care ti le scoate prin toba
la c1j.c7, avand o varsta motoarele in general trag exagerat si neasteptat de bine pt cati km si ani au... puncte slabe garnitura de chiulasa si curzinetii de biela daca ai ceva probleme de ungere... de mentionat daca exista posibilitatea financiara sa ii pui o pompa de ulei de 14 aspirat *(energy) te va ajuta teribil, la gtt presiunea nominala maxima de ulei e de 3.1 bar pe cand la aspirat e itnre 4-5 bar, lucru pe care le vei resimti la biela, daca ai cea mai mica pierdere de presiune de ulei in motor, se va sparge pelicula si se va intampla inevitabil contactul la biela...
eu as merge pe b18ft, imi place si cum "trage" si ceva mai fiabil overall...
Uitandu-ma putin mai atent la titlul topicului, in situatia de 402 m, pe caroserie de 5 stok pe stok 1.4>1.7, motorul in cerinta maxima de putere se comporta mult mai energic si trebuie tinut cont de diferenta de greutate dintre motoare, care pe caroserie usoara face diferenta...
__________________
Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516
1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+
2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP
2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP
İME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME
Last edited by dj05fmx; 07-03-12 at 08:29.
|
|
|
07-03-12, 09:09
|
#15
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1.4 T vs Dacia 1.7 T
Quote:
Originally Posted by dj05fmx
Am lucrat pe ambele motoare intens... pe caroserie de 5 dar nu e relevant.
ca probleme, la c1j. (1,4 de gtt) stok nu ai cuplu mai deloc pana in turbo full, la b18ft te ajuta cilindreea cu ceva cuplu, adica motorul merge mai bine pana in turbo full si urca cursiv curba de cuplu. Ca si probleme, depinde ce vrei sa faci cu ele, daca esti 100 % sigur ca vrei sa il lasi stok fara dubii 1,7le iese castigator, se comporta mult mai bine, e motor de generatie mai noua (axa in chiulasa, compensatori... crossflow, ungere cu spritiere la fusta pistonului...)
Daca vreodata ai de gand sa urci in performante unu din motoare, trebuie avut grija la punctele slabe...
la B18ft daca urci presiunea, pe ecu stok te lasa pana la 1 bar insa mersul saracit va macina pistoanele inevitabil, se vor forma fisuri dupa care ti le scoate prin toba
la c1j.c7, avand o varsta motoarele in general trag exagerat si neasteptat de bine pt cati km si ani au... puncte slabe garnitura de chiulasa si curzinetii de biela daca ai ceva probleme de ungere... de mentionat daca exista posibilitatea financiara sa ii pui o pompa de ulei de 14 aspirat *(energy) te va ajuta teribil, la gtt presiunea nominala maxima de ulei e de 3.1 bar pe cand la aspirat e itnre 4-5 bar, lucru pe care le vei resimti la biela, daca ai cea mai mica pierdere de presiune de ulei in motor, se va sparge pelicula si se va intampla inevitabil contactul la biela...
eu as merge pe b18ft, imi place si cum "trage" si ceva mai fiabil overall...
Uitandu-ma putin mai atent la titlul topicului, in situatia de 402 m, pe caroserie de 5 stok pe stok 1.4>1.7, motorul in cerinta maxima de putere se comporta mult mai energic si trebuie tinut cont de diferenta de greutate dintre motoare, care pe caroserie usoara face diferenta...
|
Nu e crossflow B18FT.
|
|
|
|
|