Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-07, 18:39   #61
Loop

Stage 5
 
Loop's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 513
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

pana la urma care e mai rapida ? Am inteles ca smg schimba violent si dsg lin .... sa inteleg ca smg e mai rapida ?

Sebastian, se poate o concluzie argumentata ?
Loop is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 18:48   #62
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Dsg schimba lin si mult mai rapid ca SMG. Argumentele le ai mai sus.. daca citeai ai fi vazut dc. Atata iti zic ca DSG are timpul de schimbare de 8ms si SMG 80 ms .
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli.
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 20:29   #63
Alex_55

Stage 5
 
Alex_55's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Quote:
Originally Posted by Loop View Post
pana la urma care e mai rapida ? Am inteles ca smg schimba violent si dsg lin .... sa inteleg ca smg e mai rapida ?

Sebastian, se poate o concluzie argumentata ?
dar de ce il intrebi pe sebastian !?!? este vreun zeu al thenologiei sau ... da-ti si tu seama din tot ce sa scris !
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 21:36   #64
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Si eu am avut in trecut mari divergente cu Sebastian, dar un lucru e cert, cunostiintele tehnice si experienta lui sebastian sunt cam de necontesat. Bineintel, este un forum, avem toti dreptul la o parere , atata timp cat este scrisa in mod civilizat.
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 21:53   #65
Loop

Stage 5
 
Loop's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 513
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

l-am intrebat pe sebastian pt ca a spus ca a condus masina cu smg. Dar daca dsg-u are timpii mai mici nu ar trebui sa se schimbe mai violent ca la smg ?
Loop is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 21:59   #66
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Nu schimba violent pt ca intre timp ce cupleaza treapta superioara ramane inca treapta curenta. intelegi? De aceea e lin schimbul si nu da senzatie deloc de sportivitate. Daca citesti tot threadul ai sa intelegi.
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 03-01-07, 22:58   #67
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Este o preluare oarecum elastica si intradevar tine doua viteze cuplate patinandu-le pe amandoua.
E f tare dar nu e pt sport si daca ai supracuplu cu e fericit pt cutie desi tine cred ca aproape dublu decat duce un motor de serie. Acum pt cat timp incercati si o sa vedeti.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 00:02   #68
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Quote:
cum sa puna dublu ambreaj pe SMG ?!?!? poate alta cutie nu SMG cu dublu ambreaj .
SMG = cutie MANUALA actionata ELECTRIC .
Quote:
oare de ce nu este si asta DSG si este secventiala !?!
Faptul ca o cutie este secventiala sau nu se refera la faptul ca schimba treptele una dupa alta,fara a sari peste ele.Sunt cutii complet manuale (adica actionate pur mecanic,nu comandate din butoane) cu comanda secventiala,care au in loc de schimbatorul in H care selecteaza care pinion se misca (stanga-dreapta) si in ce directie (fata-spate) alt mecanism care cicleaza printre ele,prin rotire intr-un sens si in celalalt.
In esenta,DSG e format din doua cutii de viteza,ambele primind putere de la acelasi ax motor si transmitand-o la acelasi diferential,care sunt cuplate alternativ.Sunt doua cutii manuale actionate electrohidraulic cu 3 trepte fiecare in loc de 6.In mare,un DSG are 2 SMG-uri mai mici
Motivele pentru care R8 nu are DSG pot fi mai multe.Masina are multe componente de la Gallardo,deci o cutie preluata tot de acolo se potiveste perfect.DSG nu e decat pe motoare transversale in momentul de fata,si asta ar fi un impediment la montare.In plus,V8-ul de pe R8 e mult mai puternic decat orice alt motor cu DSG.

Quote:
Ar fi culmea sa fie la fel pt ca nici macar cutiile manuale nu sunt la fel. Difera la fiecare motorizare
Evident.Se poate face o cutie DSG care sa reziste la orice motor.Doar ca ar fi de preferat sa nu cantareasca mai mult ca respectivul motor.Ideea era ca un DSG e mai greu decat alternativele cu acelasi motor,nu ca e limitat la X CP.

Quote:
nu e pt sport
De ce nu e pentru sport ? Timpul de schimbare in sus e foarte bun si se face fara intreruperea puterii.Schimbarea in jos poate dura ceva mai mult in conditii normale de accelerare brusca,dar in regim de circuit nu se pune problema asta.
Race is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 00:28   #69
puma rider

Stage 3
 
puma rider's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 82
Member of:
[AfterDark Racing]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Am si eu o intrebare despre transmisia DSG. Am condus un golf tdi cu asa ceva, si cutia schimba vitezele singura fara nici un sens cateodata(era pe modul manual), era asta un defect, sau asa fac toate..ah, si cand turezi motorul spre maxim, e normal sa schimbe in sus(tot la schimbare manuala), la alte cutii automate, pe modul manual am vazut ca iti schimba fara limitiator. Una peste alta mie mi s-a parut cam enervanta la utilizat, oricat de repede ar schimba ea.
puma rider is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 06:43   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Nu confundati cutia clasica mecanica in H cu cea secventiala, e mare diferenta de modul de sincronizare iar comanda e un mic amanunt.
Exista chituri de schibator de tip secvential pentru mai multe cuti mecanice dar asta nu insemna ca daca dai in lnie de schimbator poti face alta cutie.

La DSG e impropiu spus timp scurt de schimbare pentru ca ea le suprapune dar aici pierde cuplu enorm .
Da schimba in sus treptele asa cum stie din cauza de gestiune electronica dar se poate reprograma.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 08:42   #71
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Quote:
Originally Posted by puma rider View Post
Am si eu o intrebare despre transmisia DSG. Am condus un golf tdi cu asa ceva, si cutia schimba vitezele singura fara nici un sens cateodata(era pe modul manual), era asta un defect, sau asa fac toate..ah, si cand turezi motorul spre maxim, e normal sa schimbe in sus(tot la schimbare manuala), la alte cutii automate, pe modul manual am vazut ca iti schimba fara limitiator. Una peste alta mie mi s-a parut cam enervanta la utilizat, oricat de repede ar schimba ea.
Nu inteleg ce vrei sa zici, cum schimba ea cand vrea daca e pe manual? E o anomalie aici. Pe mod manual in sus schimbi cand vrei , poti sa mergi in a 3 a la 6500 constant . In jos schimba ea daca uiti tu sa schimbi la o turatie foarte mica si asta pt a proteja cutia , adica nu iti permite sa mergi cu a 6a la 50 km/h. In rest in timpul mersului dupa cum am zis cutia nu schimba niciodata cand vrea ea , fara sens daca este pe mod manual. Deci cred ca era un defect .
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 08:46   #72
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Quote:
Originally Posted by puma rider View Post
Am si eu o intrebare despre transmisia DSG. Am condus un golf tdi cu asa ceva, si cutia schimba vitezele singura fara nici un sens cateodata(era pe modul manual), era asta un defect, sau asa fac toate..ah, si cand turezi motorul spre maxim, e normal sa schimbe in sus(tot la schimbare manuala), la alte cutii automate, pe modul manual am vazut ca iti schimba fara limitiator. Una peste alta mie mi s-a parut cam enervanta la utilizat, oricat de repede ar schimba ea.
E un moft conceput pentru a "proteja cutia de cuplul motor prea mare", sa schimbe in sus atunci cand se atinge o anumita turatie.

Cutiile automate si cutiile DSG nu sunt acelasi lucru.

La o cutie automata se folosesc angrenaje planetare pentru rapoarte (2-7, in functie de model) si un convertor hidraulic de cuplu care permite o anume variatie a raportului de transmisie in fiecare treapta (dar si consuma din putere si incetineste schimbarile de viteze); cand ai un motor cu un cuplu enorm si o cutie automata "clasica" poti sa conduci 90% din timp in aceeasi treapta de viteza, multe masini americane ale anilor '50 si '60 aveau 2 trepte din care se folosea mai tot timpul a II-a, cu raport 1:1

Cutiile automate moderne folosesc sistemul kick-down, schimband o treapta in jos la apasarea acceleratiei la podea (schimbarea fiind comandata de un electromagnet), pentru a ajuta in depasiri sau rampe.

DSG foloseste o cutie "manuala", cu 2 arbori de pinioane, cate un ambreiaj pentru fiecare arbore, si este actionata electric.

Niste baieti destepti s-au gandit ca un cuplu prea mare (multiplicat de raportul de transmisie) ar putea strica o cutie de viteze care nu are convertor de cuplu si nu se poate proteja prin "alunecarea" lui, asa ca au facut-o sa schimbe in sus la o anume turatie, ceea ce nu incurajeaza condusul in zona rosie

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 09:53   #73
puma rider

Stage 3
 
puma rider's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 82
Member of:
[AfterDark Racing]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Bemelo, sa fiu mai explicit, desi era pe modul manual, subliniez, se intampla sa retrogradeze cand motorul era la 2500 de rpm deja, singura. si in sus imi schimba, nu ajungea niciodata motorul sa taie alimentarea, pana in 4500 parca, schimba el, daca nu schimbam eu...mi s-a parut foarte dubios, mai spun odata, felul in care se comporta acest dsg. Sper ca era defecta cea cu care m-am plimbat eu.
puma rider is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 09:59   #74
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Era defecta
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 04-01-07, 10:14   #75
Alex_55

Stage 5
 
Alex_55's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
Default Re: DSG vs SMG vs Cambiocorsa vs Tiptronic vs G-tronic vs Ferrari&co...

Quote:
Originally Posted by Loop View Post
l-am intrebat pe sebastian pt ca a spus ca a condus masina cu smg. Dar daca dsg-u are timpii mai mici nu ar trebui sa se schimbe mai violent ca la smg ?
eu am masina cu SMG, ce zici ?!
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -