Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce alegeti?
Benzina 1,359 68.98%
Motorina 611 31.02%
Voters: 1970. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-12, 11:23   #5221
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Da, Fritz, dar benzina e uscată şi pute şi strică motorul pentru că nu īl lubrifiază...

Că tot a venit vorba, Fritz, care e mai bună pānă la urmă? Benzină sau motorină??

Last edited by eMH; 05-12-12 at 11:25.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 11:49   #5222
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Da, Fritz, dar benzina e uscată şi pute şi strică motorul pentru că nu īl lubrifiază...

Că tot a venit vorba, Fritz, care e mai bună pānă la urmă? Benzină sau motorină??
Benzina, bineinteles, cu totul ca pute. Nu de aia toate masinile de epoca sint benzinare. Motor silentios, piese ieftine, sprint, benzina mai ieftina decit motorina, etc ... ))
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 13:14   #5223
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Pariu pe ce vreti voi ca lui Fritz i-a fugit gandul la BMW 325 TDS / 525 TDS. Ar fi zis ca dupa ce e BMW are si ditamai motorul si nici nu face scandal. Pai cand avea el 318Tis si il baga in modul "shport" numai decat ajungea la 300 km/h...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 13:15   #5224
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am inteles ca masinile astea noi ( de diesel vorbesc ), sint la fel de rapide ca si benzinarele, si ca consuma putin. Da cum ramine cu piesele mai scumpe la diesel ? Eu cum am diesel, si mi se strica o piesa, atunci banii pe care i-am economisit la consum, o dau pe piese. Pai asta nu mii se pare o afacere buna. Pompa de inalta injectie, bujii, bateria, etc ...... De ex pompa de inalta injectie la diesel costa in jur de 1600 de euro. La un benzinar costa in jur de 200 de euro. Nu va deranjeaza treaba asta ? Pe mine ma deranjeaza. Cind trebe sa schimb bujiile la diesel, costa de 3 ori mai mult ca si la un benzinar. Cind trebe sa schimb bateria, costa de 2 ori mai mult ca si la un benzinar. din cauza ca are amperi mai multi. De asta nu vorbeste nimeni, numai de consum ? Pai daaa, daca tii masina citiva ani, si dupa aia o schimbi sau o vinzi, asa scapi de schimbatu pieselor. Da cine tine masina ( diesel ) pt el, ala ce face ? Se bucura de consum mai mic, mai ales cind i se duce o piesa serioasa. Atunci nu-i mai smecher cu consumu ala mic.
De modelele mai vechi, dieselu - cu cuplu mare si cu turbo cu tot, o ia in freza de la un benzinar - fara cuplu, fara turbo.
Buun, ..... piesele la diesel sint mai scumpe decit la un benzinar. Mai departe ...... - Cum ramine cu zgomotu motorului la diesel ? Nici asta nu va deranjeaza ?
Traim in secolul 21, degeaba. Cind dieselul o sa aiba piesele la fel de ieftine ca si la un benzinar, si cind zgomotul motorului la diesel o sa fie la fel de silentios ca si la un benzinar, atunci dieselul se poate considera superior benzinei. (poate peste 1 milion de ani). Pina atunci benzinaru e superior dieselului, ca e din anii 1900, ca e din 2012.
Generatia urmatoare va fi masina electrica : motor silentios, consum si mai mic, nu schimb de ulei, etc .... Asa ca dieselul e facut pt : tractoare, camioane, tiruri, vapoare, etc. ( masini si utilaje grele ) , care au nevoie de multa forta. Pt masini ? - benzina. Corect ? Corect. Amu mi-am adus aminte de un amic, avea un Mercedes C clase diesel din '98, si i sa dus pompa de inalta injectie. Reparatia cu schimb de ulei cu tot, la costat 1000 de euro. Cine ride la urma ? Asa de suparat era de numa, atunci nu sa bucurat ca-i consuma masina putin. )) Deci voi astia cu dieselul, nu va bucurati de consum, ca de vii se duce o piesa serioasa la el, o sa va cada rinjetu de pe fata, si nu o sa mai fiti asa de bucurosi atunci. Deci treceti inapoi la benzinare da repede ca si eu o sa trec cindva. ))

nenorocita rau POMPA AIA DE INALTA INJECTIE.....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 13:48   #5225
sharkylete
BMW Driver

Stage 5
 
sharkylete's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of:
[BMW]
Exclamation Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am inteles ca masinile astea noi ( de diesel vorbesc ), sint la fel de rapide ca si benzinarele, si ca consuma putin. Da cum ramine cu piesele mai scumpe la diesel ? Eu cum am diesel, si mi se strica o piesa, atunci banii pe care i-am economisit la consum, o dau pe piese. Pai asta nu mii se pare o afacere buna. Pompa de inalta injectie, bujii, bateria, etc ...... De ex pompa de inalta injectie la diesel costa in jur de 1600 de euro. La un benzinar costa in jur de 200 de euro. Nu va deranjeaza treaba asta ? Pe mine ma deranjeaza. Cind trebe sa schimb bujiile la diesel, costa de 3 ori mai mult ca si la un benzinar. Cind trebe sa schimb bateria, costa de 2 ori mai mult ca si la un benzinar. din cauza ca are amperi mai multi. De asta nu vorbeste nimeni, numai de consum ? Pai daaa, daca tii masina citiva ani, si dupa aia o schimbi sau o vinzi, asa scapi de schimbatu pieselor. Da cine tine masina ( diesel ) pt el, ala ce face ? Se bucura de consum mai mic, mai ales cind i se duce o piesa serioasa. Atunci nu-i mai smecher cu consumu ala mic.
De modelele mai vechi, dieselu - cu cuplu mare si cu turbo cu tot, o ia in freza de la un benzinar - fara cuplu, fara turbo.
Buun, ..... piesele la diesel sint mai scumpe decit la un benzinar. Mai departe ...... - Cum ramine cu zgomotu motorului la diesel ? Nici asta nu va deranjeaza ?
Traim in secolul 21, degeaba. Cind dieselul o sa aiba piesele la fel de ieftine ca si la un benzinar, si cind zgomotul motorului la diesel o sa fie la fel de silentios ca si la un benzinar, atunci dieselul se poate considera superior benzinei. (poate peste 1 milion de ani). Pina atunci benzinaru e superior dieselului, ca e din anii 1900, ca e din 2012.
Generatia urmatoare va fi masina electrica : motor silentios, consum si mai mic, nu schimb de ulei, etc .... Asa ca dieselul e facut pt : tractoare, camioane, tiruri, vapoare, etc. ( masini si utilaje grele ) , care au nevoie de multa forta. Pt masini ? - benzina. Corect ? Corect. Amu mi-am adus aminte de un amic, avea un Mercedes C clase diesel din '98, si i sa dus pompa de inalta injectie. Reparatia cu schimb de ulei cu tot, la costat 1000 de euro. Cine ride la urma ? Asa de suparat era de numa, atunci nu sa bucurat ca-i consuma masina putin. )) Deci voi astia cu dieselul, nu va bucurati de consum, ca de vii se duce o piesa serioasa la el, o sa va cada rinjetu de pe fata, si nu o sa mai fiti asa de bucurosi atunci. Deci treceti inapoi la benzinare da repede ca si eu o sa trec cindva. ))
Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Benzina, bineinteles, cu totul ca pute. Nu de aia toate masinile de epoca sint benzinare. Motor silentios, piese ieftine, sprint, benzina mai ieftina decit motorina, etc ... ))

Nu e de gluma cu tine! Ai nevoie de ajutor specializat! ASAP!
sharkylete is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 15:37   #5226
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Benzina sau motorina ?

da ma, dar macar omul isi pastreaza simtul umorului
fasso is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 15:44   #5227
marian92

Stage 5
 
marian92's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 614
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am inteles ca masinile astea noi ( de diesel vorbesc ), sint la fel de rapide ca si benzinarele, si ca consuma putin. Da cum ramine cu piesele mai scumpe la diesel ? Eu cum am diesel, si mi se strica o piesa, atunci banii pe care i-am economisit la consum, o dau pe piese. Pai asta nu mii se pare o afacere buna. Pompa de inalta injectie, bujii, bateria, etc ...... De ex pompa de inalta injectie la diesel costa in jur de 1600 de euro. La un benzinar costa in jur de 200 de euro. Nu va deranjeaza treaba asta ? Pe mine ma deranjeaza. Cind trebe sa schimb bujiile la diesel, costa de 3 ori mai mult ca si la un benzinar. Cind trebe sa schimb bateria, costa de 2 ori mai mult ca si la un benzinar. din cauza ca are amperi mai multi. De asta nu vorbeste nimeni, numai de consum ? Pai daaa, daca tii masina citiva ani, si dupa aia o schimbi sau o vinzi, asa scapi de schimbatu pieselor. Da cine tine masina ( diesel ) pt el, ala ce face ? Se bucura de consum mai mic, mai ales cind i se duce o piesa serioasa. Atunci nu-i mai smecher cu consumu ala mic.
De modelele mai vechi, dieselu - cu cuplu mare si cu turbo cu tot, o ia in freza de la un benzinar - fara cuplu, fara turbo.
Buun, ..... piesele la diesel sint mai scumpe decit la un benzinar. Mai departe ...... - Cum ramine cu zgomotu motorului la diesel ? Nici asta nu va deranjeaza ?
Traim in secolul 21, degeaba. Cind dieselul o sa aiba piesele la fel de ieftine ca si la un benzinar, si cind zgomotul motorului la diesel o sa fie la fel de silentios ca si la un benzinar, atunci dieselul se poate considera superior benzinei. (poate peste 1 milion de ani). Pina atunci benzinaru e superior dieselului, ca e din anii 1900, ca e din 2012.
Generatia urmatoare va fi masina electrica : motor silentios, consum si mai mic, nu schimb de ulei, etc .... Asa ca dieselul e facut pt : tractoare, camioane, tiruri, vapoare, etc. ( masini si utilaje grele ) , care au nevoie de multa forta. Pt masini ? - benzina. Corect ? Corect. Amu mi-am adus aminte de un amic, avea un Mercedes C clase diesel din '98, si i sa dus pompa de inalta injectie. Reparatia cu schimb de ulei cu tot, la costat 1000 de euro. Cine ride la urma ? Asa de suparat era de numa, atunci nu sa bucurat ca-i consuma masina putin. )) Deci voi astia cu dieselul, nu va bucurati de consum, ca de vii se duce o piesa serioasa la el, o sa va cada rinjetu de pe fata, si nu o sa mai fiti asa de bucurosi atunci. Deci treceti inapoi la benzinare da repede ca si eu o sa trec cindva. ))
Tu in fiecare luna te schimbi , ba motorina e cea mai buna , ba benzina.

Si eu am diesel , si cand am luat masina multi care nici macar nu aveau masini imi spuneau ca , se duc injectoare , turbina, etc. si uite ca nu s-a dus nimic. Nici macar ambreaju nu zice nimic si are putin peste 200 000km, Daca nu iti bati joc de ea, si nu te crezi pe circuit cand conduci nu schimbi chiar asa repede. Si tu Frantz te plangi atat de pompa de injectie , zici ca o schimbi in fiecare saptamana.
Dar sa zicem ca e ca tine.... un diesel consuma putin dar costa mult piesele,ok , dar benzina care consuma mult si mai dai si bani pe piese unde ajungi? la diesel iti scoti bani pe piese prin consum la benzina de unde ii scoti? sau la benzina nu se strica?
Legat de zgomot , chiar asa deranjant e sunetul la diesel? la relantiu intr-adevar e mai zgomotos , dar in mers , foarte putin.. bine ca la tine o fi zgomotos ca cine stie poate schimbi la 1500 rpm, stai linistit ca si benzina e zgomotoasa. Vrei ceva silentios ia-ti seria 7 pe benzina , sau balon cu aer cald.
Dupa ce ca dati 2000-3000 pe o masina va plangeti ca nu are confortul uneia de 100 000 euro.
marian92 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 16:24   #5228
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Am inteles ca masinile astea noi ( de diesel vorbesc ), sint la fel de rapide ca si benzinarele, si ca consuma putin. Da cum ramine cu piesele mai scumpe la diesel ? Eu cum am diesel, si mi se strica o piesa, atunci banii pe care i-am economisit la consum, o dau pe piese. Pai asta nu mii se pare o afacere buna. Pompa de inalta injectie, bujii, bateria, etc ...... De ex pompa de inalta injectie la diesel costa in jur de 1600 de euro. La un benzinar costa in jur de 200 de euro. Nu va deranjeaza treaba asta ? Pe mine ma deranjeaza. Cind trebe sa schimb bujiile la diesel, costa de 3 ori mai mult ca si la un benzinar. Cind trebe sa schimb bateria, costa de 2 ori mai mult ca si la un benzinar. din cauza ca are amperi mai multi. De asta nu vorbeste nimeni, numai de consum ? Pai daaa, daca tii masina citiva ani, si dupa aia o schimbi sau o vinzi, asa scapi de schimbatu pieselor. Da cine tine masina ( diesel ) pt el, ala ce face ? Se bucura de consum mai mic, mai ales cind i se duce o piesa serioasa. Atunci nu-i mai smecher cu consumu ala mic.
De modelele mai vechi, dieselu - cu cuplu mare si cu turbo cu tot, o ia in freza de la un benzinar - fara cuplu, fara turbo.
Buun, ..... piesele la diesel sint mai scumpe decit la un benzinar. Mai departe ...... - Cum ramine cu zgomotu motorului la diesel ? Nici asta nu va deranjeaza ?
Traim in secolul 21, degeaba. Cind dieselul o sa aiba piesele la fel de ieftine ca si la un benzinar, si cind zgomotul motorului la diesel o sa fie la fel de silentios ca si la un benzinar, atunci dieselul se poate considera superior benzinei. (poate peste 1 milion de ani). Pina atunci benzinaru e superior dieselului, ca e din anii 1900, ca e din 2012.
Generatia urmatoare va fi masina electrica : motor silentios, consum si mai mic, nu schimb de ulei, etc .... Asa ca dieselul e facut pt : tractoare, camioane, tiruri, vapoare, etc. ( masini si utilaje grele ) , care au nevoie de multa forta. Pt masini ? - benzina. Corect ? Corect. Amu mi-am adus aminte de un amic, avea un Mercedes C clase diesel din '98, si i sa dus pompa de inalta injectie. Reparatia cu schimb de ulei cu tot, la costat 1000 de euro. Cine ride la urma ? Asa de suparat era de numa, atunci nu sa bucurat ca-i consuma masina putin. )) Deci voi astia cu dieselul, nu va bucurati de consum, ca de vii se duce o piesa serioasa la el, o sa va cada rinjetu de pe fata, si nu o sa mai fiti asa de bucurosi atunci. Deci treceti inapoi la benzinare da repede ca si eu o sa trec cindva. ))
Pai vino si tu in secolul asta. Pana si preturile pe care le stii tu nu mai sunt de actualitate, sun ceva mai mici si mai exista variante, de ex in loc sa dai 1000 de euro pe turbina, o reconditionezi cu garantie sub 300 de euro, in loc sa iei un injector intreg de 400 de euro ii schimbi doar duza si microfiltrele - 100 euro etc.
In al doilea rand majoritatea producatorilor trec la injectie directa de benzina si motoare mici cu turbo, asta inseamna in mare cam aceleasi probleme fix ca si dieselul.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 18:15   #5229
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Benzina sau motorina ?

@ sharkylete @

@ marian 92 @ Bine zici, din banii economisiti de la consum, cumperi piesele. Da la benzina, din ce bani cumperi piesele ? Corect corect corect .. Ce timpit is, la asta nu m-am gindit. Da de benzinare cu motoare mici si cai putere putina, care consuma putin cit un diesel, de alea nu zici nimica ? Acolo cum sta treaba ? Iara legat de zgomot, ai dreptate, in timpul mersului nu face zgomot, si de asta am uitat.

@ RLV 2000 @ Pai daca se pot reconditiona piesele ( turbina, injectoare ) , atunci am scapat ieftin. M-am si linistit. )
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 19:38   #5230
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Benzina sau motorina ?

Care sunt alea de consuma asa putin, mentinand o dimensiune cat de cat ca daca-mi zici de tico, cu tot respectul pentru posesori, nu imi este suficienta, daca treci la matiz deja consumul sare.
Tata a trecut de la 1.4 mpi (logan pe gpl) la 1.5 crdi (Hyundai accent), la prima vedere aceleasi costuri cu combustibilul, dieselul cu revizii mai scumpe dar gpl-ul putin mai sensibil si are si el reviziile lui. In plus are acum 110cp fata de 75 inainte.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 19:39   #5231
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Benzina sau motorina ?

Care turbina vrei tu sa reconditionezi ? Motoarele mici, pe benzina si turbo, sunt niste basini, iti zic eu. Fac pariu pe ce vrei tu ca un 1.2 TSI din asta nou, cu care vin echipate Leon-ul si Golf 6-le, iti dadea clasa la masina aia suprema care incepea cu BMW si se termina cu 318, pe care ai avut-o tu.
fasso is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 20:49   #5232
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Franz se plange de "pompa de inalta injectie" pentru ca are/avea un gunoi de masina..... Vezi cat e un cap hidraulic la o pompa clasica, sau o pompa reconditionata de bosch: aproape cat a dat el pe masina!
La diesel sa zicem ca nu iti cad injectoarele si pompa, dar oricum e mai pretentios la intretinere, asta e clar. Ca sa nu mai zic ca unele dieseluri consuma aproape cat benzina, deci nu se mai merita. Parerea mea.
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 23:41   #5233
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Care sunt alea de consuma asa putin, mentinand o dimensiune cat de cat ca daca-mi zici de tico, cu tot respectul pentru posesori, nu imi este suficienta, daca treci la matiz deja consumul sare.
Tata a trecut de la 1.4 mpi (logan pe gpl) la 1.5 crdi (Hyundai accent), la prima vedere aceleasi costuri cu combustibilul, dieselul cu revizii mai scumpe dar gpl-ul putin mai sensibil si are si el reviziile lui. In plus are acum 110cp fata de 75 inainte.
Pai reparatu sau reconditionarea unei pompe de inalta injectie ( la diesel ) , costa in jur de 600 si 800 de euro. O pompa de injectie la benzina ( una noua ) costa maxim 200 de euro. La Bmw-u pe care l-am avut, pompa de injectie costa 70 de euro. Am fost in magazin sa ma interesez De turbo, n-am auzit sa se reconditioneze, dar daca tu zici ca exista asa ceva, atunci te cred.
Si acum iti enumar citeva benzinare care consuma cit un diesel :

Renault twingo 1.2 , 54 de cai, afara 5,1 , oras 7,5
Fiat cinquecento 0.9 , 39 de cai , afara 5,1 , oras 7,9
Volswagen Lupo 1.0 , 50 de cai , afara 4,7 , oras 7,8
Suzuki Swift 1.0 , 53 de cai , afara 4,5 , oras 6,8
Nisan Micra 1.0 , 54 de cai , afara 5,3 , oras 7,1
Daihatsu Cuore 1.0 , 54 de cai , afara 4,4 , oras 6,4
Peugeot 106 , 54 de cai , afara 4,3 , oras 6,9

Matizu 0.8 , consuma un pic mai mult, 52 de cai , afara 5,2 , oras 8,4

Pot sa-ti mai enumar inca 100 de modele de benzinare, care consuma cit un diesel.

Si acuma sa vina dieselu meu ca si exemplu : Nisan Almera , 75 de cai , afara 5,1 , oras 7,8

Deci dupa cum vezi, sint si benzinare care consuma cit un diesel. Corect ? Corect.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-12-12, 23:46   #5234
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Hai sa facem comparatia altfel:
Peugeot 206 1.4i 75 hp afara 5 in oras 8-9
Peugeot 206 1.4 hdi 70 hp afara 4-4.5 in oras 6.5-7.
Cum suna?
eMH is offline   Reply With Quote
Old 06-12-12, 00:10   #5235
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Hai sa facem comparatia altfel:
Peugeot 206 1.4i 75 hp afara 5 in oras 8-9
Peugeot 206 1.4 hdi 70 hp afara 4-4.5 in oras 6.5-7.
Cum suna?
Suna bine, dar 1 litru jumate in plus, nu-i chiar asa de mult. Pina se aduna la fiecare suta de kilometrii, cite un litru jumate, trec 3 ani, ca sa observi ceva bani strinsi de la consum.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -