VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce alegeti?
|
Benzina
|
|
1,359 |
68.98% |
Motorina
|
|
611 |
31.02% |
21-11-12, 19:51
|
#5131
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by ondin
cine dintre cei inca normali la cap vrea sa plateasca 20-30k euro pe o masina noua si peste 2-3 ani cand vrea sa o schimbe cu alta noua sa mai primeasca pe ea vreo 10-15k?
asa cumperi direct una cu 10k euro dupa 1-2 ani pierzi maxim 1-2k, pui diferenta, cumperi alta si tot asa.
sau ramai cu cea noua de 30k pana ajunge la remat si primesti pe ea un voucher.
|
E in functie de veniturile fiecaruia pierderea pe care o suporta, dar ai dreptate...
|
|
|
21-11-12, 19:59
|
#5132
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Evident ca nu poti compara un seria 5 cu o masina din clasa Ibizei. Daca nu ar trebui sa imi iau de la gura ca sa platesc diferenta de impozit de la ~1mil cat e pt 1.4 la 10+mil cat e la 3.0 (+schimbul de ulei poate si de 3 ori mai scump), ar fi alta treaba.
Si oricum, nu e diferenta mare intre masini sh, ma refer la ibiza si e39.
Se misca bine, dar daca o incarci si mai pornesti si AC-ul, e mai ceva ca o oaie lesinata.
|
Da inteleg ce vrei sa zici dar din nou discutia nu era despre cine isi ia de la gura sa aibe o masina si nici de costurile ei,discutia a derivat de la consum la impozit si consumabile. Pai un e39 care sa fie ce trebe e in jur de 5500 6500 chiar peste daca insistam in cautari din 2002 2003 pe cand la 6000e ibita iei din 2008 2009 deci mai bine de jumatate de deceniu. Ibita 2003 modelul frumos apare cand se termina productia la e39 deci vorbim de alta generatie,ba chiar de 2 generatii daca punem modeluk 2009 care nu cred ca sare extraordinar de 6500e.
|
|
|
21-11-12, 20:05
|
#5133
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Ibiza 6l (modelul frumos) a aparut in 2002, in 2005 a primit facelift si in 2008 a aparut Ibiza 6j care a primit facelift in 2011.
Peste e39 au trecut 2 generatii (e60 si f10).
Am o curiozitate de cativa ani si am tot uitat sa caut. De la ce pret pornea un e39 nou la vremea lui?
Last edited by Giully4u; 21-11-12 at 20:08.
|
|
|
21-11-12, 20:46
|
#5134
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Ibiza 6l (modelul frumos) a aparut in 2002, in 2005 a primit facelift si in 2008 a aparut Ibiza 6j care a primit facelift in 2011.
Peste e39 au trecut 2 generatii (e60 si f10).
Am o curiozitate de cativa ani si am tot uitat sa caut. De la ce pret pornea un e39 nou la vremea lui?
|
Da,in 2002 s-au produs ambele modele la fel cum si e60 a iesit in 2003 pe cand inca se mai scotea e39. Nu am gasit nici un detaliu legat de pretul de nou,oricum e39 a tinut mai multi ani pretul sus decat e60.
|
|
|
22-11-12, 07:52
|
#5135
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by Giully4u
.................................................. .................................................. ..
Se misca bine, dar daca o incarci si mai pornesti si AC-ul, e mai ceva ca o oaie lesinata.
|
La benzinarele 1,2-1,4 16v 75-80-90cp pe caroserii mici (Lupo, Corsa, Fiesta, Punto) e mai putin sesizabil.
Probleme apar cu motorizarile astea la masini mai grele (Golf, Astra, Focus).
Insa la fel de penibile sunt si Dieselurile de genul 1,9 TDI de 90cp puse pe Golf 4 sau Passat B5 sau mai grav 1,9 SDI de la Golf 4.
''Oi lesinate'' se poate spune de motorizarile 1,0-1,4 8v cu puteri intre 35-50-60cp...dar si pt alea exista amatori, in special din randul femeilor, batranilor sau tineri incepatori care nu vor putere si viteza.
|
|
|
22-11-12, 07:58
|
#5136
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by capricosti
|
de ce sunt astea de 90 cp asa penibile?
|
|
|
22-11-12, 08:02
|
#5137
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by ondin
de ce sunt astea de 90 cp asa penibile?
|
Chiar deloc,am avut 2 si mergeau foarte bine,drept nu erau rulate in tara.
|
|
|
22-11-12, 08:24
|
#5138
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by ondin
de ce sunt astea de 90 cp asa penibile?
|
Pai daca vorbeam de 'oi lesinate' la benzinare trebuia amintit ca si la alea pe motorina exista motorizari slabe pe caroserii destul de grele...Adica ''oi negre'' sunt si de-o parte si de alta
(Parerea mea, desigur )
|
|
|
22-11-12, 10:41
|
#5139
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Benzina sau motorina ?
Daca caroseria e grea, si e pe benzina, atunci se poate numi masina lesinata. De ex intre Mercedes CLK, 2000cc, automata, 136 cai - si Bmw 318 ti compact, automata, 140 de cai. Astea doua le-am incercat, si vreau sa va spun ca Bmw-u era racheta pe linga Mercedes. Asta pt ca Mercedesu avea caroserie mai grea. Alt ex. Golf 1600cc, 75 de cai - si Vectra 1600cc, 75 de cai. La fel, Golfu minca pamintu cu Vectra. Pt ca Vectra avea caroserie mai grea. Sasmd. Deci e clara treaba, caroserie grea = masina lesinata. Vrei consum mic, ati iei masina cu motor mic si cai putere putina. Vrei viteza, putere, forta, - ati iei masina cu motor mai mare,si cu cai putere mai multa. De aici fiecare alege ce vrea sa aiba. Poate sa fie sprinten si un motor mic cu cai putere putina, numai in cazul cind caroseria e foarte usoara ( ma refeream la benzinare ). Deci ne-am inteles.
|
|
|
22-11-12, 17:41
|
#5140
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by capricosti
Insa la fel de penibile sunt si Dieselurile de genul 1,9 TDI de 90cp puse pe Golf 4 sau Passat B5 sau mai grav 1,9 SDI de la Golf 4.
|
golf 3 1.9TDi 90CP 0-->100km/h in 12.8s cum iti suna asta? un diesel facut acum 15ani sa se miste precum un cielo de ex. e ceva. Cate masini actuale accelereaza sub 12s la motoare de pana in 90CP benzina?
|
|
|
22-11-12, 18:50
|
#5141
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by capricosti
Pai daca vorbeam de 'oi lesinate' la benzinare trebuia amintit ca si la alea pe motorina exista motorizari slabe pe caroserii destul de grele...Adica ''oi negre'' sunt si de-o parte si de alta
(Parerea mea, desigur )
|
Nu te supara dar vorbesti de un motor clasic care si-a impus respect prin fiabilitate si consum mic lucru pe care putine benzinare reusesc. Un motor tzipla alh 90 cai la 50mii km e foarte comparabil cu un tdi 105 cai generatie noua la aceeasi km , chiar nu cred ca ar ceda alh-ul in fata celui de 105 cai ca si fiabilitate.
Last edited by BMnWA; 22-11-12 at 18:55.
|
|
|
22-11-12, 19:32
|
#5142
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by lord_wader
golf 3 1.9TDi 90CP 0-->100km/h in 12.8s cum iti suna asta? un diesel facut acum 15ani sa se miste precum un cielo de ex. e ceva. Cate masini actuale accelereaza sub 12s la motoare de pana in 90CP benzina?
|
am avut eu 1.9 tdi 90 cai pe golf 5....tragea f.bine,nu ma asteptam
|
|
|
22-11-12, 20:51
|
#5143
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by alex.panciu
am avut eu 1.9 tdi 90 cai pe golf 5....tragea f.bine,nu ma asteptam
|
eu stiu foarte bine ca nu sunt lesinate deloc, dimpotriva a condus cineva care mergea toata ziua cu 1.9 de 105 cp insa modelul variant un alt golf cu motor tot de 1.9 insa de doar 90 cp si era foarte sigur ca motorul este modificat din soft cu toate ca motorul era original 100%.
iar aerul conditionat sau climatronicul, ca de aici a plecat 'lesinatul' nu este deloc intalnit la nici un model diesel, cel putin dintre care le-am condus si pe care le conduc in continuare de la 1.3 fiat punto la 1.7 cdti si pana la 1.9 tdi toate se misca la fel de bine si cu aerul pornit si cu el oprit.
in schimb la toate masinile pe benzina cu motoare mici aspirate de 1.2 si 1.4 acest fenomen este arhicunoscut, daca vrei sa depasesti ceva atunci a/c off si apoi turatie la zona rosie.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?
Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
|
|
|
22-11-12, 21:02
|
#5144
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
|
Re: Benzina sau motorina ?
Vreau sa spun ca eu si la Cupra simt cand e AC on/off, nu conteaza doar puterea. Si cineva cu RS6 model vechi mi-a spus ca se simte.. Mai ales cand pleci de pe loc sau treptele mici 1-2 de la turatii reduse, se simta o oarecare "frana".
La Peugeot imi e tot una ca e oprit sau pornit, oricum nu "rupe", nu e de curse
|
|
|
22-11-12, 21:11
|
#5145
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
Re: Benzina sau motorina ?
Confirm ! 2.8 benzina, cuplu 280nm si aerul se simte binisor pe toata plaja de turatii.
|
|
|
|
|