VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Poate ai avut o scurta amnezie, tu ai scris "mers sportiv si cateodata si drift". In coditiile de mers sportiv niciodata nu consuma sub 20%. M3 E36 (declarata cea mai economica masina sport) consuma 15%, M3 E46 consuma 16.5% si asta la un mers normal in oras. Nu exista motor pe benzina de >300 CP la mers semisportiv sa consume sub 20% in oras.
eu cu masina care o ai tu la avatar, aseara am scos cel mai mic consum de cand o am, doar pentru ca am mers zilele astea o idee mai moderat si anume 15,75% facut la pompa...intotdeauna fac consumul la pompa si se incadreaza intre 16-18,5. La 20 deja inseamna ca mi-am cam batut joc de ea...iar puterea e in jur de 350cp...si apropo, un m3 e46 consuma mai bine ca un sti, adica mai jos
Consuma 7 daca circuli doar in oras cu ea si mergi foarte calm. Afara, consuma mai mult ca si una normala, bateria si motorul devenind balast de cea mai buna calitate. Plus ca are o cutie super "tare" . In schimb un mare plus ii ofer pentru confort, rar am stat in scaune mai confortabile dar asta nu m-ar determina sa nu aleg un xf, seria 5 , e-class in schimb.
Consuma 7 daca circuli doar in oras cu ea si mergi foarte calm. Afara, consuma mai mult ca si una normala, bateria si motorul devenind balast de cea mai buna calitate. Plus ca are o cutie super "tare" . In schimb un mare plus ii ofer pentru confort, rar am stat in scaune mai confortabile dar asta nu m-ar determina sa nu aleg un xf, seria 5 , e-class in schimb.
Cutia e drept, e tembela rau. Dar o masina de clasa ei cu aceeasi putere si aceleasi performante tot nu ar reusi un consum asemanator.
Benzina pentru silentiozitate si evident sunet la mers sportiv .Pentru 2, 3% consum in plus,de ce nu as alege benzina ?
Plus ca astia de au diesel,vor sa scoata niste consumuri record,dupa ce ca consuma putin,mai merg si cu ele la consum.
mai bine ziceai ca merg subturat si pe langa faptu ca probabil scot consum cu 0.5 l mai bun pe 100 km mai strica si injectoarele si infunda toba,catalizatorul etc
mai bine ziceai ca merg subturat si pe langa faptu ca probabil scot consum cu 0.5 l mai bun pe 100 km mai strica si injectoarele si infunda toba,catalizatorul etc
Vorba cuiva cu motocicleta sport la 350mii km(echivalentul la un benzinar cu 1mil km): motorul trebuie sa vad macar o data pe tura zona rosie a turometrului, dar nu tre uitat ca si uleiul e sangele motorului, si trebuie schimbat chiar mai repede cu 10-20% din km dati de construcor.
Tico
Serios, acum multi ani toate taxiurile din Pitesti erau Tico. Tin minte ca prin 2006 m-am urcat intr-unul din Tico-urile ramase si avea putin peste 700k km la bord. L-am intrebat pe sofer daca-i bun kilometrajul si a zis ca da, tocmai facuse segmentare si n-avea de gand sa-si dea masina curand. Si nu era singurul exemplar cu atatia km, sunt sigur ca macar 2-3 dintre ele au atins 1mil km.
Am mai vazut Mondeo mk1 al unui prieten cu ~890k km la bord, a cumparat-o in '95 din Germania (cred) cu ceva km si a tinut-o pana de curand pentru ca pur si simplu nu-i venea s-o vanda.
Nu mint ca n-am motiv. Sunt unele motoare de generatie veche care chiar rezista. In schimb pe un 1.4-1.6 modern n-as prea conta.
Mie mi se pare incredibil de mult 350.000 km la o motocicleta ce sa mai vb. de 1 mil de km la o masina, probabil i-a schimbat saua de 5 ori de atunci. Totusi sunt produse consumabile nu de colectie.
Da mai, si chiar era AUDI
Eu pun pariu cu tine ca daca imi dai ORICE motor pe benzina sau diesel de nou, 0 km, ti-l duc lejer la 1mil fara capitala sau segmentare, bineinteles respectand unele lucruri esentiale, unele din ele le-am zis mai sus.
eu nu cred ca un motor de super sportiva(sau sport-touring) tine 350 000km..sunt multe foarte forjate care deja la 80 000km-100 000km nu mai au caii din fabrica..stiu ca sunt fiabile dar sunt si cele mai forjate motoare de motociclete (in linie dreapta evident ca majoritatea nu le dau unde trebuie adica pe circuit...)