Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce alegeti?
Benzina 1,359 68.98%
Motorina 611 31.02%
Voters: 1970. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 30-03-09, 21:14   #856
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
ok, pune o pisica 1.8 de 116 cai stock contra skoda octavia RS TDI de 170 cai, sau GOLF GT de aceeasi putere, TDI .. DIESEL.. ( motorina pt tine ).. sau 2.0 Diesel de la BMW de 163 ( parca? ).. pune pisica aia benzinara contra astea.. sa vedem cine cum unde sta
Exagerezi putin ...nu crezi ? tu compari 1.8 de pe o pisica cu un TDI RS de pe SKODA ?
scturoag is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 21:15   #857
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Benzina sau motorina ?

@johnnie: vezi ca e the fast and the furious pe Minimax
dolb is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 21:19   #858
JohnnieB

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default Re: Benzina sau motorina ?

nu ma mai uit de mult la desene ) ...da' vad ca stii mai bine canalele de desene animate ca mine....sa stii ca m'am maturizat mult mai repede ca tine...si dupa cum am mai zis...e masina mea...o fac cum vreau...o conduc cum vreau...atat timp cat singuri bani care se duc pe ea vin de la mine in buzunar...la fel cred ca faci si tu cu masina ta...am dreptate?!
JohnnieB is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 21:20   #859
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Benzina sau motorina ?

mai baiete dute ma si culcate. nu vezi ca ceea ce zici nu are legatura cu ceea ce spui?
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 21:50   #860
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Benzina sau motorina ?

eu am propus clar sa ne limitam la modelele pana in 2000cmc, de acelasi calibru, nu sariti la t-jet-uri, sau tsi-uri.


Diesel-urile maricele, de peste 2500 cmc, sunt alta mancare de peste, masini care nu stiu daca s-au urcat 30% din cei de pe tot forum-u.
Se aud altfel, cuplu e imens, viteza maxima peste 200 lejer, dar apare si benzina si care e si turbo uneori la capacitatile alea, si atunci e alta discutie in care nu ma bag, ca nu m-am urcat intr-o masina cu peste 250cp.
__________________


De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 30-03-09, 22:02   #861
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Sindrom View Post
eu am propus clar sa ne limitam la modelele pana in 2000cmc, de acelasi calibru, nu sariti la t-jet-uri, sau tsi-uri.


Diesel-urile maricele, de peste 2500 cmc, sunt alta mancare de peste, masini care nu stiu daca s-au urcat 30% din cei de pe tot forum-u.
Se aud altfel, cuplu e imens, viteza maxima peste 200 lejer, dar apare si benzina si care e si turbo uneori la capacitatile alea, si atunci e alta discutie in care nu ma bag, ca nu m-am urcat intr-o masina cu peste 250cp.
eu am fost cu un 530d 193 cp si cu un s2 de 260cp dar parca in treptele 2 3 acceleratile mi s-au parut cam egale un mic avantaj pentru s2
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 00:32   #862
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Gandeste-te ca s2-ul ii mai batranel ... au mai murit caluti d'alungu timpului...
scturoag is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 00:45   #863
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Benzina sau motorina ?

530d e39 are rapoarte foarte lungi probabil si asta a contribuit la senzatie, iar la masini turbo nu scade puterea dea lungul timpului ca si la masinile aspirate, daca turbina mentine presiunea ca si de fabrica ar trebuii sa mearga ca si noua.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 00:48   #864
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Nu stiu ... nu ma pricep la mecanica .. eu stiu ceva de genu: daca o masina e mai veche(13 ani+) ... si daca are km parcursi multi ... nu mai are aceeasi putere ...
scturoag is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 08:03   #865
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
filtru sport? .. 1 cal..dar nici ala! mai bine zis..raspuns mai bun la acceleratie!

mai fiabil ? CAND VREODATA O BENZINARA VA FI MAI FIABILA DECAT UN DIESEL ?? CAND?
Dolbule,parca spuneai ca nu mai scrii pe thread ul asta cu cateva pagini mai devreme...cand ai fost foarte bine argumentat de cei care sustin benzinele...
oricum,pe tine nu are nimeni nici o sansa sa te faca sa ti schimbi parerea...
si revenind la subiect...banuiesc ca ai avut o masina pe benzina,pe care ai tinut o cativa ani buni,acum ai de cativa ani buni diesel si DOAR asa ai ajuns la concluzia ca dieselurile sunt mai fiabile...nu ca ai auzit tu de la nush ce mecanic treaba asta,nu?!
dupa cativa ani buni,orice motor e predispus la stricaciuni.dieselu are problemele lui,benzina le are pe ale ei....dar nu poti spune ca numai benzina are belele dupa nush cati km....
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 08:25   #866
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by scturoag View Post
Gandeste-te ca s2-ul ii mai batranel ... au mai murit caluti d'alungu timpului...
avea refacut motoru anu trecut complet ..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 08:28   #867
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by gigi galagie View Post
Dolbule,parca spuneai ca nu mai scrii pe thread ul asta cu cateva pagini mai devreme...cand ai fost foarte bine argumentat de cei care sustin benzinele...
oricum,pe tine nu are nimeni nici o sansa sa te faca sa ti schimbi parerea...
si revenind la subiect...banuiesc ca ai avut o masina pe benzina,pe care ai tinut o cativa ani buni,acum ai de cativa ani buni diesel si DOAR asa ai ajuns la concluzia ca dieselurile sunt mai fiabile...nu ca ai auzit tu de la nush ce mecanic treaba asta,nu?!
dupa cativa ani buni,orice motor e predispus la stricaciuni.dieselu are problemele lui,benzina le are pe ale ei....dar nu poti spune ca numai benzina are belele dupa nush cati km....
1. nu... spusesem ca nu mai intru pe threadul asta ca nu voiam sa imi mai bat capul cu oameni care nu inteleg!
2. da..am avut benzinare pana in anul 2000
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 10:48   #868
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Îţi spun eu, 320i şi-a luat bătaie pe 402 metri de la 320d, de la mine, resoftat tare... dar l-am ascultat cu urechea ce bătaie i-am dat
Nu vad ce e iesit din comun, fiind resoftat ( si dupa cum spui la un level 2 ).
Corect ar fi stock pe stock, motorul aspirat nu beneficiaza de aceeasi crestere de putere prin cip.Pune in acest caz 335i cu 335d, resoftate fiecare cat vrei.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 11:32   #869
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Propun sa inchidem topicu, ca in 58 de pagini se spun aceleasi lucruri. Se reiau, pentru ca unii nu pricep.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 12:15   #870
raman

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 49
Default Re: Benzina sau motorina ?

Ţăranul tot ţăran.. Spun ţăran cu conotaţia negativă, nu cea pozitivă care desemnează pe trăitorii la ţară care au acea înţelepciune proverbială. Deci se munceşte căruţaşu, prea mult, cu prea multă răbdare, să explice fiecăruia în parte, om inteligent, care chiar ştie cum funcţionează motoarele, că benzina este un carburant superior, că limita dezvoltării motorului pe benzină e atât de sus încât putem spune că nu are limită, că din anii 80 bmw scotea 1500 de cai din motor de 1,5 şi cine ştie câte sute multe de Nm, sau motoarele de 2000 şi 2500 de pe mitsubishi şi subaru din care se scot uşor 800 respectiv 1000 cai putere şi sute multe de Nm, că se poate face motor pe benzină şi există multe care să aibă cuplul maxim de la turaţie mai joasă ca un diesel, gen 1500 rotaţii, şi muuuult mai mare decât un diesel de aceeaşi cilindree, şi următoarele mesaje ale ţăranilor sunt de genul "dieselul scoate cuplu la turaţie mică, un benzinar nu poate, moare..." , apoi altul cu audi le mans, apoi alt ţăran care spune "ce atâta linişte?" şi "la pornire un benzinar scoate zgomot la fel de mare ca un diesel" (şi căruia îi recomand să dea 5 lei să meargă un pic cu un taxi Logan de 1.5 dci să vadă că se poate şi diesel silenţios, şi că vw nu acordă prea mare interes pentru antifonare sau eliminarea vibraţiilor. Nu acuz VW, pentru că împărţeala calităţilor şi neajunsurilor unei maşini se face la nivel înalt, că aşa toţi ar putea face maşina perfectă, fiabilă, dar nu se doreşte, că trebuie să vândă piese, şi pentru că numai cele scumpe pot oferi totul, cele ieftine trebuie să aibă minusuri şi plusuri, ca să poate trăi toţi. Cine se abate de la înţelegerile astea dispare), apoi iar vine unul cu audi le mans, apoi vine altcineva şi aminteşte de motorul diesotto, apoi vine alt ţăran şi spune că la mers mai apăsat motorul ăla nu va consuma 6 ca la mers normal ci lejer 12, deşi el nu se gândeşte că mersul normal la acea maşină e mult mai mult decât dieselul lui de 100 de cai, şi apoi vine altul care spune că motorul pe benzină şi-a atins maximul de dezvoltare, iar dieselarul nu, deşi acelaşi domn, în ciuda poreclei căruţaşu a spus că dieselul mai sus de 108 cai pe litru de cilindree nu mai poate urca, sau dacă va fi, va fi cu puţin, spre deosebire de benzină care poate urca la peste 1000 cai pe litru, şi acum, şi după mesajul meu, îndată vor veni specimene care să reia "da, dar dieselul trage de la turaţii mici...".
Altceva e dacă vorbim despre motoarele existente pe piaţă, dar de ce stau lucrurile aşa? Pentru că existau stocuri de motorină în lume, şi oamenii care fac regulile în lume, adică petroliştii, au impus sistarea dezvoltării motoarelor pe benzină, şi introducerea de motoare diesel care să consume mai puţin decât cele pe benzină cu ardere, nu cele cu detonaţie, cum este diesotto şi cum vor urma şi altele, ca să consume prostimea acele stocuri. Trebuia impusă sistarea dezvoltării motoarelor pe benzină în toată lumea, că altfel nu mai cumpăra nimeni diesel, deşi unde au fost impuse aceste motoare diesel? În Europa, la fraieri, pentru că Europa nu mai înseamnă nimic astăzi, pentru că marile puteri sunt SUA, RUSIA şi CHINA, unde populaţia nu are diesel, doar la transporturile de mărfuri. De aceea, după terminarea celui de-al doilea război mondial, când ţările europene, foste imperii coloniale care în urmă cu câteva sute de ani conduceau lumea, au văzut că nu mai înseamnă nimic, că la masa negocierilor stau SUA, RUSIA şi CHINA, noile imperii, au hotărât, prin părinţii uniunii europene, Robert Schumann şi Jean Monnet, că singura cale prin care Europa mai poate reprezenta ceva la nivel mondial este unirea tuturor statelor, într-o Europă a egalilor, unde fiecare să vină cu ce are, şi anume vestul care şi-a consumat resursele cu industrializarea sălbatică de la 1800, cu tehnologie, şi estul cu resurse. Numai că între timp s-au stricat treburile, şi anume: germanii, care sunt locomotiva Europei, s-au răzgândit, şi au zis "de ce să nu conducem noi Europa, subjugând celelalte state, şi cum un stat mic e mai uşor de conduc decât un stat mare, ei doresc state de maxim 10 milioane locuitori, şi au purces la spargerea Iugoslaviei şi a Cehoslovaciei (şi destule cercuri vor şi spargerea României, precum şi a Cehiei pe care încă o consideră prea mare), înţelegându-se pe la spate cu ruşii (a se vedea companiile care ne sug nouă ţara, precum OMV, Erste bank, Eon gaz, companii austriece, cu capital rusesc). Deci de aia nu mai avem noi nici transport de mărfuri feroviar, ci totul cu camioane, alte consumatoare de diesel, ca să ne strice drumurile şi aşa proaste, şi ca să fie şi mai aglomerate. Deci nu vă mai întrebaţi de ce merg lucrurile prost în România: pentru că suntem stat ocupat (numai că nu cu armată), cucerit, vândut. Iar imperiile, SUA, CHINA, RUSIA, stau departe de diesel, pentru că... pentru că... fumul de la diesel este cancerigen, intră în plămâni, şi greu mai iese... A se vedea statisticile (cele reale, DACĂ găsiţi, pentru că se ţin ascunse de populaţie) în care se vede creşterea în ultimii ani, de când s-a mărit ff mult numărul de motoare diesel, a afecţiunilor sistemului respirator. În China chiar e intezis, dacă ar avea diesel ai tăia fumul cu cuţitul la cât de mulţi sunt, şi-aşa au probleme şi cu noxele de la benzină. Apropos de China: acolo tot vw face legea, dar cu motoarele 1.8t, cel mai des întâlnit model fiind Santana. Deci din fabrică, la maşinile normale, motoarele pe benzină sunt deliberat făcute slăbuţe, însă fiecare poate să-şi modifice un motor turbo până la puteri fff mari şi cuplu imens de la turaţii mici, singurul dezavantaj rămânând consumul. Asta până la introducerea motoarelor gen diesotto(adică motoare pe benzină dar pe principiul detonaţiei=explozie în cilindru, nu ardere rapidă ca la motoarele pe benzină obşnuite) care au fost ţinute în secret până acum. Să nu vă închipuiţi că se fac acum descoperiri în domeniul motoarelor cu ardere internă care există de 2 secole şi unde s-a descoperit tot ce se putea. De fapt toată tehnologia pe care o avem la îndemână este de cel puţin 20 de ani vechime. Descoperirile se fac în bazele secrete de cercetare militare unde orice avans tehnologic este ţinut ca avantaj împotriva celorlalte ţări mulţi ani, până la descoperirea a ceva net superior, şi abia atunci populaţia poate benegicia de acea tehnologie, asta dacă nu afectează controlul populaţiei, adică ţinerea sub dependenţă energetică, adică nu se va da frâu liber la metodele de producere de energie gratuită, bazată mult pe magneţi, deşi toată lumea a văzut magneţi, dar nu-şi pune nimeni întrebarea cum produce magnetul forţa magnetică. Pentru a obţine acelaşi efect îţi trebuie o bobină care consumă curent electric, magnetul însă produce într-una, fără să consume aparent nimic. Dar să revin, dacă nu ar fi fost detonaţia(comprimarea mare a amestecului aer-carburant până la instabilitatea şi deci explozia acestuia fără nevoie de scânteie), nici nu ar putea fi motor diesel, spre deosebire de benzină care arde uşor.
raman is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -