VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce alegeti?
|
Benzina
|
|
1,359 |
68.98% |
Motorina
|
|
611 |
31.02% |
30-11-08, 04:32
|
#226
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 60
|
Re: Benzina sau Motorina?
votez si eu benzina.am condus mai mult diesel decat banzina dar parca tot benzina e mai sportiva.m-a impresionat mult o alfa-romeo 156 1.9jtd.da, e adevarat, la o depasire de baga in scauna si lasi in urma orice, cand sari de la 2500rpm la 4000rpm, dar de la 700rpm la 2500rpm e destul de slabuta, iar de la 4000rpm in sus, te faci de rusine.peste 4000 de ture feelingul magic de turbo scade, si scade drastic.daca dieselul e asa de performant cum afirmati unii dintre voi, ma gandesc ca inginerii si constructorii pt care lucreaza cu o putere financiara de ordinul a milioanelor de euro, proiectau motoare diesel pt masinile bagate in competitii.si uite asa in wrc am fi avut subaru wrx tdi.si asta e o intrebare buna zic eu.de ce nu se foloseste dieselul in motorsport?in wrc mai ales, sau in f1?daca erau performantele mai bune la un diesel eu zic ca bagau motoare diesel in masinile astea.au ales benzina pt un motiv.si nu veniti iarasi cu al vostru audi din le mans.pt ca s-a lamurit problema.diesel are alte restrictii.daca ar fi avut aceleasi restrictii ca si concurentii lor pe benzina, nu stiu ce ar fi iesit.oricum e o batalie stransa intre cele doua.dar pentru un condus sportiv, clar aleg benzina.
__________________
never drive faster than your guardian angel can fly
|
|
|
30-11-08, 07:12
|
#227
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by Alex_55
benzina !
|
nebunaticule...........
|
|
|
30-11-08, 15:29
|
#228
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by mowgli
votez si eu benzina.am condus mai mult diesel decat banzina dar parca tot benzina e mai sportiva.m-a impresionat mult o alfa-romeo 156 1.9jtd.da, e adevarat, la o depasire de baga in scauna si lasi in urma orice, cand sari de la 2500rpm la 4000rpm, dar de la 700rpm la 2500rpm e destul de slabuta, iar de la 4000rpm in sus, te faci de rusine.peste 4000 de ture feelingul magic de turbo scade, si scade drastic.daca dieselul e asa de performant cum afirmati unii dintre voi, ma gandesc ca inginerii si constructorii pt care lucreaza cu o putere financiara de ordinul a milioanelor de euro, proiectau motoare diesel pt masinile bagate in competitii.si uite asa in wrc am fi avut subaru wrx tdi.si asta e o intrebare buna zic eu.de ce nu se foloseste dieselul in motorsport?in wrc mai ales, sau in f1?daca erau performantele mai bune la un diesel eu zic ca bagau motoare diesel in masinile astea.au ales benzina pt un motiv.si nu veniti iarasi cu al vostru audi din le mans.pt ca s-a lamurit problema.diesel are alte restrictii.daca ar fi avut aceleasi restrictii ca si concurentii lor pe benzina, nu stiu ce ar fi iesit.oricum e o batalie stransa intre cele doua.dar pentru un condus sportiv, clar aleg benzina.
|
Sa sti ca s-a introdus Diesel-ul in motorsport. Ai exemplu Audi R10 TDI castigator de cateva ori la Le Mans, apoi ai Peugeot 908 HDi FAP, masini care bat pe circuit Porsche, Ferrari, Aston Martin si multe alte benzinare.
|
|
|
30-11-08, 16:09
|
#229
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 60
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by The_Mask
Sa sti ca s-a introdus Diesel-ul in motorsport. Ai exemplu Audi R10 TDI castigator de cateva ori la Le Mans, apoi ai Peugeot 908 HDi FAP, masini care bat pe circuit Porsche, Ferrari, Aston Martin si multe alte benzinare.
|
da stiu asta.dar cum am zis si s-a mai zis, sunt alte restrictii pt diesel.stiu inclusiv un golf 3 de la noi in vtm, un tdi de vreo 300 de cai.face senzatie masina, dar si pilotul.dar eu fac referire strict la masini stock.
|
|
|
30-11-08, 16:42
|
#230
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Benzina sau Motorina?
exista tdi de 900 de cai
|
|
|
30-11-08, 21:28
|
#231
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 60
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by dolb
exista tdi de 900 de cai
|
este benzina de 2500 de cai.hai deja o dam aiurea.
|
|
|
30-11-08, 22:06
|
#232
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Benzina sau Motorina?
este TDI
|
|
|
01-12-08, 10:11
|
#233
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by dolb
este TDI
|
Da un link pentru ca asta nu o pot crede.Un diesel ca sa aiba 900cp trebuie sa aiba o cilindree de cel putin 8000cc cu toate "dopingurile" de rigoare.Poate vorbesti de motor de camion de mare tonaj ceva, nicidecum pe automobil.650cp are "faimosul" R10 TDI, "zeul" dieselului.
The-Mask, iar o luam cu Le Mansul...2 la primarie, 2 la prefectura, 2 la scoala de fete, 2 la primarie...s-a discutat de atatea ori de comicaria aia din Le Mans.Mare sfarla, ce sa zic, ca R10 cu 5500cc si 3 atm in turbina bate benzinare de 4000cc si restrictionate la 1.5atm.Inmulteste la fiecare cilindreea cu compresia si vezi cat da in aspirat la fiecare.Comicarie.Asa normal ca si un A8 4.2tdi bate un 2.0tsi pus pe o masina de greutate comparabila.Baga linga el insa un 4litri turbo-benzinar si vezi ce se intampla.
Last edited by carutasu; 01-12-08 at 10:17.
|
|
|
01-12-08, 11:20
|
#234
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by carutasu
Da un link pentru ca asta nu o pot crede.Un diesel ca sa aiba 900cp trebuie sa aiba o cilindree de cel putin 8000cc cu toate "dopingurile" de rigoare.Poate vorbesti de motor de camion de mare tonaj ceva, nicidecum pe automobil.650cp are "faimosul" R10 TDI, "zeul" dieselului.
The-Mask, iar o luam cu Le Mansul...2 la primarie, 2 la prefectura, 2 la scoala de fete, 2 la primarie...s-a discutat de atatea ori de comicaria aia din Le Mans.Mare sfarla, ce sa zic, ca R10 cu 5500cc si 3 atm in turbina bate benzinare de 4000cc si restrictionate la 1.5atm.Inmulteste la fiecare cilindreea cu compresia si vezi cat da in aspirat la fiecare.Comicarie.Asa normal ca si un A8 4.2tdi bate un 2.0tsi pus pe o masina de greutate comparabila.Baga linga el insa un 4litri turbo-benzinar si vezi ce se intampla.
|
Nu am ridicat dieselul in slavi, nu sunt fan diesel, doar i-am dat un exemplu de folosirea dieselului in motorsport.
|
|
|
01-12-08, 11:24
|
#235
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Benzina sau Motorina?
Pai se foloseste, dar are nevoie de mult suport pentru a castiga.Normal ca e o strategie buna si dpdv comercial, inevitabil un succes diesel in motorsport are impact si in vanzarile automobilelor de serie...este o forma indirecta de reclama, plus acea idee care o pot avea in acel moment cumparatorii cum ca dieselul ar fi "viitorul".
|
|
|
01-12-08, 14:48
|
#236
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
|
Re: Benzina sau Motorina?
Quote:
Originally Posted by carutasu
Pai se foloseste, dar are nevoie de mult suport pentru a castiga.Normal ca e o strategie buna si dpdv comercial, inevitabil un succes diesel in motorsport are impact si in vanzarile automobilelor de serie...este o forma indirecta de reclama, plus acea idee care o pot avea in acel moment cumparatorii cum ca dieselul ar fi "viitorul".
|
Depinde cum vezi viitorul. Motoarele diesel cu cilindree mica consuma foarte putin in comparatie cu benzina de aceeasi cilindree. ( ex: 1.4 TDI - 3.5-4% in afara si 5.5 in oras iar 1.4 benzina - 8-9% oras 6 afara ). Am si diesel am si benzina, insa oricand as alege benzina, 3 ani de zile m-a disperat zgomotul motorului.
|
|
|
01-12-08, 16:17
|
#237
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: Benzina sau Motorina?
Motorul diesel e mai economic, asta e clar.Totusi trebuie avut clar in vedere cati km urmeaza sa faci pe an ca sa fie rentabil.Nici in vest nu e chiar asa de usor de amortizat un dieselar.Nemtii au drumuri bune, fac naveta, se deplaseaza mult si totusi nu amortizeaza peste noapte un motorinar.Pe langa o oarecare diferenta de pret intre un automobil pe benzina si unul diesel, plus reviziile ceva mai scumpe, pentru un 2 litri benzinar se plateste cam 350-370 de euro asigurare pe an, in timp ce la diesel e mai mult de dublu, trece de 800.De asemenea impozitul anual pentru un benzinar ca cel in cauza e cca 180-200 de euro, iar pentru 2 litri diesel e 380-400 de euro.Deci nici chiar un om care face 40 de mii de km pe an nu recupereaza diferenta mai repede de 2 ani, daca nu mai mult.Si multi la 3-4 ani schimba masina, mergand mult pe sistem leasing.
|
|
|
01-12-08, 16:29
|
#238
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Benzina sau Motorina?
nu e neaparat vorba de km ! ca eu tin o masina maxim un an ! .. deci multi km nu prea fac! insa eu sunt genul care nu sta la discutii si o calca! daca as avea un gti de 2.0 crezi ca ar fi mai rentabil decat un 2.0 tdi de 170 cp cu cateva jucarii pe el sa il duc la 220 ?
|
|
|
01-12-08, 17:04
|
#239
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Benzina sau Motorina?
si gti`ul e cumva limitat la 200? sau 230 pe edition?
|
|
|
01-12-08, 17:21
|
#240
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Benzina sau Motorina?
nu.. nu e limitat insa noi vorbeam de consum ! de ce sa am o masina de 200 cp care sa imi consume 15% in oras cand ma pot multumi cu un diesel de 200 cp care imi va consuma 8 - 9 %
|
|
|
|
|