VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by gonzy_et
avut ocazi sa ma duc cu 18turbo pe un passat din 2001 diferenta era mare
atat spun la cei care nu au condus numai 19 tdi sa nu se creada (broasca in tau) eu stiu trasatura si mandria fiecarui posesor, e sasi laude carul dar asta e la consum e imbatabil dizel si la performante benzina
nu amesteca in aceeasi oala un 1.9 tdi al tau de 90 cp cu un 1.8T . sunt puteri mult prea diferite!
Hai sa luam in calcul 2.0 TDI -170 contra acest 1.8 T , sau 123d contra acest 1.8 T.
Diesel-ul nu e de dus pe circuit cu el, nu e de performante notabile ( atentie.. performante care conteaza! ), dar este un motor performant, si nu il poti exclude cu una cu doua!
Si cu dieselul poti avea ceva performante ( ma refer la 402m ), dar cel mai bun la el este ca in acelasi timp ai ceva putere cat sa poti face o depasire, insa ai si un consum bun.
nu amesteca in aceeasi oala un 1.9 tdi al tau de 90 cp cu un 1.8T . sunt puteri mult prea diferite!
Hai sa luam in calcul 2.0 TDI -170 contra acest 1.8 T , sau 123d contra acest 1.8 T.
Diesel-ul nu e de dus pe circuit cu el, nu e de performante notabile ( atentie.. performante care conteaza! ), dar este un motor performant, si nu il poti exclude cu una cu doua!
Si cu dieselul poti avea ceva performante ( ma refer la 402m ), dar cel mai bun la el este ca in acelasi timp ai ceva putere cat sa poti face o depasire, insa ai si un consum bun.
Uite dolb, vezi ca nu esti corect? Omu a comparat 1.9 tdi cu 1.8t pentru ca sunt aceeasi generatie si fabricate de VAG, din 1.8t s-au scos intre 150cp si 225cp stock, din 1.9 tdi intre 90-150cp stock. Deci nu are ce discuta 1.8t la performante cu 1.9 tdi.
Acuma, daca te apuci sa compari dieselurile noi CR cu turbo benzina de ce compari cu 1.8t care e din 98 ca si conceptie si nu se mai fabrica? Compara corect 2.0TDI CR cu noul 2.0TFSI adica urmasul lui 1.8t tot de la VAG care pleaca de la 200 de cai pana la 265 si o sa vezi ca se PISHE pe orice diesel de aceeasi capacitate.
Cam asta am avut de spus, terminati cu tampeniile chit ca aveti diesel si nu va convin unele chestii, fiti corecti ca nu castigati nici un ban daca mintiti sau exagerati pe aici.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
Re: Benzina sau motorina ?
Cum spunea cineva mai devreme titlul topicului nu face nici o referire la performante.
Si orice diesel se "PISHE" la consum pe orice benzinar de aceeasi capacitate sau chiar mai mica cu turbo sau fara turbo.
Deci terminati cu tampeniile
__________________ Stock is for woosies Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
limitarile motorului diesel nu se pot depasi asa usor, dar sa va zic o chestie: cand peste 30 de ani toti vor merge cu masini electrice si mici , eu mias lua un suv de 3-4 tone si cu cel mai mare diesel care poate sa il suporte si il voi alimenta cu cine stie ce fel de ulei care va arde in el. si atunci va fi o senzatie f placuta.
Cum spunea cineva mai devreme titlul topicului nu face nici o referire la performante.
Si orice diesel se "PISHE" la consum pe orice benzinar de aceeasi capacitate sau chiar mai mica cu turbo sau fara turbo.
Deci terminati cu tampeniile
Dar nu face nicio referire nici la consum. De fapt, asta este singurul avantaj la diesel - consumul. In schimb la benzina ai de la performante, sound, plaja de turatii, potential de tuning la intretinere mai ieftina. Tragem linia si vedem care castiga.....
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
C250 CDI (biturbo) - C250 CGI (turbo)
2.143 cc 1.796 cc
204 cp 204 cp
500 Nm 310 Nm
0-100 km/h
7.0s 7.4s
Consum :
urban : 8,1 10,1
extra : 4,4 5,5
combinat : 5,8 7.2
Pret : 38.466,75 E 38.466,75 Euro
Impozit : 321 Ron 134 Ron
In cazul acesta alegerea rationala mi se pare varianta diesel.
Mie alegerea rationala mi se pare un c63 amg ) Ai un diesel biturbo de 2.2 vs un benzinar turbo de 1.8 deci nu e extraordinar de corect versusu, iar performantele dinamice sunt destul de apropiate in ciuda unei turbine in minu s si a diferentei mari de cilindree.
In afara de consumul la diese de care nu poate sa comenteze nimeni ca e mai mic. Intre astea strict 2 masini si eu as alege varianta diesel dar exceptii poti gasi la orice, ce am scris eu mai sus la grupul VAG ramane valabil.
In nici un caz nu as cumpara un diésel la varsta mea....poate sa fie un litru de benzina si 10 lei si sa consume masina 100% si tot nu as da banii pe un diesel...
Depinde foarte mult de anturaju in care au crescut...
Dak de copil ai crescut cu diesel este normal sa iti doresti diesel cand iti ei permisu!
acuma inca un lucru concret,cati dintre cei care iau parte la topic se gandesc daca sa isi ia o masina noua la 40 mii euro ? La 40 mii euro chiar nu mi-as lua nici un diesel. Diesel isi iau oamenii care sa aiba masina buna cu consum mic. Cine cauta masina de 40 mii euro atunci nu prea cred ca gasesti termendul diesel in vocabularul respectivului,eventual din bancuri cu si despre diesel.