VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: vs.
|
SLR
|
|
109 |
40.98% |
Carrera GT
|
|
157 |
59.02% |
18-06-07, 21:27
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
|
Re: SLR vs. Carerra GT
@MIRCAT: ne povestesti si noua faza cu patrolul ? suna super tare.
@THX-1: apropos de sunet, imi place mai mult cum suna SLR-ul...precum un avion spitfire.
|
|
|
20-06-07, 11:24
|
#92
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: SLR vs. Carerra GT
am votat SLR pt ca este ceva mai comfy si luxox decat Carrera...si poate fi folosita si ca masina de zi cu zi...daca asta vrei!Insa din punct de vedere al performantelor Carrera este clar superioare SLR-ului
|
|
|
21-06-07, 23:46
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by MIRCAT
ai vazut vreodata un murcielago facu muci de un patrol?eu da si vorba aia patrol-ul este un "tanc"!
|
Da!,uite si un SLR facut muci de un patrol...
https://www.youtube.com/watch?v=IV6Ev7-Rt9E&NR=1
|
|
|
22-06-07, 01:42
|
#94
|
Stage 2
Join Date: Jun 2007
Posts: 60
Member of: [PEUGEOT] [X-Team Racing Club] [VW]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
am votat Carrera GT in primul rand pentru design
la performante ,nu ma intereseaza in mod special pentru ca amandoua sunt super masini si nu mi-ar fii rusine cu niciuna din ele.
|
|
|
09-07-07, 22:01
|
#95
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 87
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Luv the sound of the porsche V10 twin turbo. Din cate am vazut SLR-u' e greoi shi agresiv iar porsch-u' cam prea oversteer.
|
|
|
09-07-07, 22:24
|
#96
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of: [VW]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
carrera gt e aspirat. no twin turbo
|
|
|
10-07-07, 17:36
|
#97
|
Banned
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 4,131
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Carrera GT ....zgomotul motorului e unic...!!!
|
|
|
17-07-07, 22:45
|
#98
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
cine isi perminte in Romania? cam 0.1 % poate si mai putin asa ca luati-va gandul
|
|
|
21-07-07, 21:00
|
#99
|
Stock
Join Date: Jul 2007
Posts: 1
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Este o masina super-sport, e doar deghizata intr-una aparent civilizata.
Pt persoana de mai inainte care zicea ceva de turatii inalte : te-ai intrebat de ce SLR-ul are valori sensibil mai ridicate cand vorbim de putere (Carerra GT - 612, SLR - 626), desi GT-ul e un V10 si SLR-ul un V8 ? Iti spun eu : SLR-ul e supraalimentat de o turbina de dimensiunile unui turbo-reactor Pentru cei care nu cunosc principiul de functionare al unei turbine... lucreaza la capacitate maxima tocmai la turatii inalte. Tot ea e cea care da diferenta de cuplu dintre cele 2 masini.
Pt cel care zicea ceva de motor central si sasiu super-usor, Mercedes au gasit o solutie si pt tine. Se numeste SLR 722 Edition. Au pus motorul mult mai in spate si mai jos, astfel masina se comporta exact ca una cu motor central.
Cat despre cel ce zicea ceva de interior spartan... parerea mea e ca SLR McLaren e super-carul care pune cel mai mult pret pe stil si lux.
Dar astea sunt doar vorbe. Mai bine va convingeti singuri.
http://www.racingvideoz.com/top-gear...top-gear-test/
GT gets pwnd !
|
|
|
21-07-07, 22:16
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by SmokeMePls
SLR-ul e supraalimentat de o turbina de dimensiunile unui turbo-reactor
|
SLR-ul e supraalimentat de un compresor de dimensiunile unui turboreactor
~Nautilus
|
|
|
21-07-07, 22:24
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by SmokeMePls
Pt cel care zicea ceva de motor central si sasiu super-usor, Mercedes au gasit o solutie si pt tine. Se numeste SLR 722 Edition. Au pus motorul mult mai in spate si mai jos, astfel masina se comporta exact ca una cu motor central.
|
si ce daca?
Daca un Carrera GT nu-l face, un Enzo il face cu siguranta.. sa nu zic il spulbera.
Oricum s-ar putea sa-l faca si un Carrera GT, deoarece, ca si Enzo, are avantajul unei greutati reduse..
__________________
|
|
|
22-07-07, 00:42
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by SmokeMePls
Este o masina super-sport, e doar deghizata intr-una aparent civilizata.
Pt persoana de mai inainte care zicea ceva de turatii inalte : te-ai intrebat de ce SLR-ul are valori sensibil mai ridicate cand vorbim de putere (Carerra GT - 612, SLR - 626), desi GT-ul e un V10 si SLR-ul un V8 ? Iti spun eu : SLR-ul e supraalimentat de o turbina de dimensiunile unui turbo-reactor Pentru cei care nu cunosc principiul de functionare al unei turbine... lucreaza la capacitate maxima tocmai la turatii inalte. Tot ea e cea care da diferenta de cuplu dintre cele 2 masini.
Pt cel care zicea ceva de motor central si sasiu super-usor, Mercedes au gasit o solutie si pt tine. Se numeste SLR 722 Edition. Au pus motorul mult mai in spate si mai jos, astfel masina se comporta exact ca una cu motor central.
Cat despre cel ce zicea ceva de interior spartan... parerea mea e ca SLR McLaren e super-carul care pune cel mai mult pret pe stil si lux.
Dar astea sunt doar vorbe. Mai bine va convingeti singuri.
http://www.racingvideoz.com/top-gear...top-gear-test/
GT gets pwnd !
|
Baiete,aici comparam mere cu pere,pai tu compari un moft de-al lui mercedes(o masina cu un motor puternic de linie dreapta facuta pt.bogatasii care vor sa-si etaleze averea) cu una din cele mai tari masini sport din lume,o masina pur sange care dispune de o tehnologie de care mercedes inca nu se bucura si gandeste-te ca GT-Carrera a iesit din productie(deci se considera un model vechi)fata de SLR care inca se fabrica si chiar intr-o noua versiune sau ma rog,editie"722".In mai toate testele,toti pilotii au reprosat comportamentul directiei care lasa de dorit la o masina de talia ei,ca sa numai vorbim de plasticele din interior....si apropo de turatie ridicata a unui motor aspirat vs. motor supralimentat,care din ele inspira mai multa sportivitate si elasticitate?!?! .....deci nu compara o masina sport 100% cu cutie manuala cu un "coupe cu motor puternic hidramat"..
|
|
|
22-07-07, 21:27
|
#103
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 604
Member of: [SEAT]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by THX-1
Baiete,aici comparam mere cu pere,pai tu compari un moft de-al lui mercedes(o masina cu un motor puternic de linie dreapta facuta pt.bogatasii care vor sa-si etaleze averea) cu una din cele mai tari masini sport din lume,o masina pur sange care dispune de o tehnologie de care mercedes inca nu se bucura si gandeste-te ca GT-Carrera a iesit din productie(deci se considera un model vechi)fata de SLR care inca se fabrica si chiar intr-o noua versiune sau ma rog,editie"722".In mai toate testele,toti pilotii au reprosat comportamentul directiei care lasa de dorit la o masina de talia ei,ca sa numai vorbim de plasticele din interior....si apropo de turatie ridicata a unui motor aspirat vs. motor supralimentat,care din ele inspira mai multa sportivitate si elasticitate?!?! .....deci nu compara o masina sport 100% cu cutie manuala cu un "coupe cu motor puternic hidramat"..
|
chiar esti rau intentionat sa zici ca porsche ar avea tehnologii la care merc nici nu viseaza.. L O L si ca SLR are plastice in interior.. asta de ce ai zis-o? ai vazut vreun carrera gt in interior?
legat de preferinte cred ca as alege gt-ul in fata slr, probabil ca sunt tanar si e pura adrenalina sa conduci o masina din asta dar si asa topul meu cred ca ar fi
1. slr 722
2. carrera gt
3. slr
__________________
Seat Leon FR 2.0 TDI @ ~200CP
|
|
|
22-07-07, 21:30
|
#104
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 271
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by THX-1
Baiete,aici comparam mere cu pere,pai tu compari un moft de-al lui mercedes(o masina cu un motor puternic de linie dreapta facuta pt.bogatasii care vor sa-si etaleze averea) cu una din cele mai tari masini sport din lume,o masina pur sange care dispune de o tehnologie de care mercedes inca nu se bucura si gandeste-te ca GT-Carrera a iesit din productie(deci se considera un model vechi)fata de SLR care inca se fabrica si chiar intr-o noua versiune sau ma rog,editie"722".In mai toate testele,toti pilotii au reprosat comportamentul directiei care lasa de dorit la o masina de talia ei,ca sa numai vorbim de plasticele din interior....si apropo de turatie ridicata a unui motor aspirat vs. motor supralimentat,care din ele inspira mai multa sportivitate si elasticitate?!?! .....deci nu compara o masina sport 100% cu cutie manuala cu un "coupe cu motor puternic hidramat"..
|
Cutia de pe SLR e automata intr-adevar dar nu se compara cu nici o alta cutie de pana acum. E foarte performanta. SLR e cam departe de plastice la interior. Parerile sunt impartite intre SLR si CGT. Depinde de gust. SLR e usor mai rapid totusi din cate am inteles. Iar 722 e net superior.
|
|
|
22-07-07, 22:22
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: SLR vs. Carerra GT
Quote:
Originally Posted by ameer
Cutia de pe SLR e automata intr-adevar dar nu se compara cu nici o alta cutie de pana acum. E foarte performanta. SLR e cam departe de plastice la interior. Parerile sunt impartite intre SLR si CGT. Depinde de gust. SLR e usor mai rapid totusi din cate am inteles. Iar 722 e net superior.
|
e mai rapid pe hartie la acceleratie si viteza maxima doar SLR722.. SLR normal are cam aceleasi performante..
dar pe circuit un Carrera GT este net superior unui SLR si poate chiar si unui SLR722.. totusi Carrera GT este cu 400 kg mai usor decat un SLR oricare ar fi el: normal sau 722
|
|
|
|
|