Quote:
Originally Posted by OPC-UL
"deci" tu aberezi cu fitele astea de Doctor honoris causa, atotstiutorul...
vb sa nu adormi. eu cunosc coreeni care au tot felul de masini coreene, vb cu ei s.s.m.d. SI STIU. nu stiu dc trebuie sa iti explic eu toate chestiile astea.
nu stiu ce ti se pare asa imposibil sa se strice 2 cutii? o fii fost dintr-un lot mai slab. fierul nu se strica? chiar si eu ii stiu si am vb cu ei, pe tema asta.
oricum departe de a ma face unul ca tine ca aberez!
|
Pai romanii sunt coplesiti de experientele prietenilor si vecinilor, au mai putina treaba ei cu testele, strtisticile, condusul lor.
Daca intrebi romanii de exemplu cum este Dacia, jumatate o sa raspunda ca este un cacat de masina si ca este si foarte proasta, ceea ce este foarte departe de realitate, cam asaq si cu coreeni tai.
Ia si citeste asta:
"Revistă germană Auto Bild a acordat mărcii Hyundai poziţia cea mai înaltă a clasamentului "Auto Bild Qualitätsreport 2010" (Raportul de Calitate Auto Bild 2010), devansând producători auto europeni de renume.
Hyundai a atins performanţa în urma unei analize detaliate la nivel de fiabilitate, calitate şi satisfacţia clientului.
Evaluarea Auto Bild are la bază şapte criterii prevăzute cu valoare egală în punctajul total şi include părerile a peste 9.000 de posesori auto, informaţii despre garanţia oferită de producătorii auto, despre rechemările în service şi raportul TÜV (Technische Überwachung Verein) - care cuprinde la rândul său informaţii despre inspecţiile a peste 7,5 milioane de autovehicule.
Reprezentând unul dintre cele mai respectate rapoarte în domeniul calităţii auto, premiul „Auto Bild Qualitätsreport 2010” reconfirmă evoluţia pe care Hyundai a înregistrat-o odată cu ridicarea standardelor de calitate la nivel de produs, servicii şi relaţie cu clientul.
Titlul succede altor premii importante adjudecate de către Hyundai şi menţionăm aici clasarea modelului i30 pe prima poziţie în raportul de satisfacţie a clientului englez, conform „Auto Express Driver Power”. Tot i30 a fost numit cel mai fiabil model de clasă medie de către publicul ghidului „Which?”.
Allan Rushforth, vicepreşedinte Hyundai Motor Europe, a declarat: “Este o onoare să primim acest titlu de excepţie, mai ales pe o piaţă atât de competitivă precum Germania. Hyundai a triumfat încă o dată asupra mărcilor considerate etalon în general de către clienţi.”
“Calitatea rămâne prioritatea Hyundai. Sub sloganul «Adevărata Calitate Contează» («True Quality Matters») am abordat de fapt o direcţie strategică orientată către obţinerea supremaţiei la capitolul satisfacţia clientului. Ne propunem atingerea acestui obiectiv cel târziu în anul 2015. Programe inovative dedicate clientului Hyudai, precum «Five Year Triple Care» aduc în avantaj clientul mărcii noastre, iar promisiunea Hyundai este aceea de a ne menţine constant în topul pieţei auto.”
Programul „Five Year Triple Care” este disponibil pentru noile modele ix35 şi i30 şi urmează să se regăsească în curând şi pe noul model i20. Pachetul cuprinde 5 ani de garanţie integrală, 5 ani de asistenţă rutieră şi 5 ani de verificări tehnice periodice.
afişări: 882 "
Adica Hyundai si Kia lucreaza mai bine acum ca niciodata, altfel nu si-ar fi permis sa ofere o garantie internationala de 5 ani fara limita de km, indiferent daca se schimba propietarul sau nu.
Este cea mai mare garantie oferita vre-odata de vre-un producator auto (garantie internationala).
Romanule, spre deosebire de tine EU chiar am pareri pertinente din experiente proprii, reviste, teste, forumuri de spacialitate etc, nu dobitoci posesori de ML si Coreeni obositi intalniti pe santierul curului.