Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Pro sau contra masini electrice.
PRO masini electrice 64 55.17%
CONTRA masini electrice 52 44.83%
Voters: 116. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 25-12-11, 17:49   #61
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Pai nu zice nimeni sa se renunte la orice produs din/derivat din petrol, e vorba de surse alternative, care sa tina costurile jos si sa reduca controlul oligarhiilor asupra unor resurse esentiale.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 11:01   #62
dragonul17

Stage 4
 
dragonul17's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 213
Thumbs down Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

parerea mea despre masinile electrice este ca sunt un rubishhhhh...... adica de o forma de porc prin care se ne vinda noua niste masini care sunt in dezvoltare dar sunt proaste ..... de ce zic asta :

1: adevarul daca vreti sa il vedem este asa.. ei vind un produs care o prins la public .. ce vrea publicul sa nu se mai duca la benzinari... si altele.. ci sa incarcam de acasa din comoditate...
2: viitorul este in hidrogen dar noi oameni in loc sa nu producem curent ...tot poluam (prin producerea lui plus bateriile facute pt asa ceva daca va documentati vedeti ca polueaza mai mult ( o baterie ).. decit o masina in 10 ani)

Dc zic hidrogen pai foarte simplu daca il ardem ce obtinem apa si garentez ca in secret sa descoperit cumva in care apa se poate recicla ... adica sa folosim aceasi litri de apa la infinit....
teoretic noi la ora actuala nu putem imagazina hidrogenul din punct de vedere al publicului larg ...

eu cu asta am terminat de spus ce am vrut sa spun .... sper ca sa va documetati dar bine bine si nu numai la suprafata ... ci si in interiorul problemei ... va multumesc
p.s. pt greselile de scriere .... va rog sa nu dai cometuri stupide.. deoarece se pot intimpla fiecaruia dintre noi ..... Astept sa fiti oameni ... nu PERFECTI...

Ca in rominia exista si rasa PERFECTILOR....
__________________
https://forum.4tuning.ro/643-masina-m...tz/page-6.html
>>>>>>> e30 urs:d... 324d.. yay .

Don'T use tuning for ilegal races!!

"Cred ca dizalul tau revolutioneaza lumea curselor" genial
dragonul17 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 13:33   #63
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Si eu gresesc si mi se rupe de unii care ma acuza ca sunt analfabet cu doua facultati. Ce ar putea sa faca frustratii mai mult decat atat?
Stai linistit ca pe langa perfecti sunt si multi oamani rationali pe aici iar eu pentru ei scriu.
In ce priveste orice sursa de energie alternativa existenta pe planeta are sa fie redusa la tacere intr-un fel sau altul. Oligarhiile sunt foarte puternice.
https://www.youtube.com/watch?v=jUalCyQi9lU
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 26-12-11 at 13:39.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 14:31   #64
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Eu nu inteleg logica unora spalati pe creier de tv: adica, masinile electrice sunt proaste, desi energie electrica se poate produce si se produce din jde mii de surse, este ieftina, este trasa peste tot o priza , si la noi la tara in avram iancu, motorul electric exista deja pe masini aflate in productie de serie inca de acum 15 ani si este foarte eficient energetic si foarte fiabil si ieftin de produs/intretinut. Doar ca nu investeste nimeni in RD de baterii eficiente, pentru ca nu se doreste.

Dar cumva viitorul sta in masinile cu hidrogen, care in primul rand sunt o utopie la momentul asta, care hidrogen nu poate fi stocat eficient, costa enorm infrastructura care nu exista inca pentru stocat/transportat, nu exista capacitati de fabricare cost-eficente, care iar costa enorm si lipsesc cu desavarsire la ora asta, nu exista masini cu hidrogen de serie si la preturi omenesti-decat prototipuri care costa cat un Veyron bucata iar tehnologia care sa le puna pe drum este la 20 de ani in viitor, optimist vorbind. Asa ca hai sa ne cumparam TDI, ca e ok, chit ca a ajuns 2 dolari litrul de benzina, e bine asa, si da-le-n ma-sa de masini electrice, nu stiu sa scriu corect romaneste si am 2 facultati dar am opinii pertinente in materie de stiinte exacte, ktxh craciun fericit si sa mai bagam o sarma.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 14:49   #65
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Ai spus un lucru mare, bateria.
Bateria nu este gata deoarece nu s-au alocat fonduri iar cand apere ceva este cumparat si tinut ascuns la nivel strategic.
De fapt sim batei exista cu puteri bune si garantie de lucru fara incarcare 50ani.
Franele sunt f mari si nu vad pe nimeni sa le deblocheze.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 16:13   #66
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Quote:
Originally Posted by dragonul17 View Post
parerea mea despre masinile electrice este ca sunt un rubishhhhh...... adica de o forma de porc prin care se ne vinda noua niste masini care sunt in dezvoltare dar sunt proaste ..... de ce zic asta :

1: adevarul daca vreti sa il vedem este asa.. ei vind un produs care o prins la public .. ce vrea publicul sa nu se mai duca la benzinari... si altele.. ci sa incarcam de acasa din comoditate...
2: viitorul este in hidrogen dar noi oameni in loc sa nu producem curent ...tot poluam (prin producerea lui plus bateriile facute pt asa ceva daca va documentati vedeti ca polueaza mai mult ( o baterie ).. decit o masina in 10 ani)

Dc zic hidrogen pai foarte simplu daca il ardem ce obtinem apa si garentez ca in secret sa descoperit cumva in care apa se poate recicla ... adica sa folosim aceasi litri de apa la infinit....
teoretic noi la ora actuala nu putem imagazina hidrogenul din punct de vedere al publicului larg ...

eu cu asta am terminat de spus ce am vrut sa spun .... sper ca sa va documetati dar bine bine si nu numai la suprafata ... ci si in interiorul problemei ... va multumesc
p.s. pt greselile de scriere .... va rog sa nu dai cometuri stupide.. deoarece se pot intimpla fiecaruia dintre noi ..... Astept sa fiti oameni ... nu PERFECTI...

Ca in rominia exista si rasa PERFECTILOR....
Cand esti total pe langa subiect, mai bine te abtii.

Documenteaza-te tu mai bine, hydrogenul nu e un combustibil in adevaratul sens ci doar o modalitate de stocare, foarte dificila cel putin deocamdata.
Aceeasi apa se poate folosii la infinit fara discutie, dar eneregia folosita pentru electroliza este mult mai mare decat cea cedata in MAI-uri.
Ca sa pricepi si tu: cu energia folosita pentru a produce H pentru 100km (in cazul unei masini cu MAI), O MASINA ELECTRICA AR MERGE VREO 400, chiar si mai mult daca vorbim de oras.

Daca hidrogenul s-ar folosi pe scara larga, solutia MAI+HIDROGEN ar fi doar una de tranzitie, solutia finala ar fi pile de combustibil+ ghice ce? - ezac: motor electric!

E foarte usor sa cazi in penibil cand googalesti fara un filtru de cunostinte minime despre subiect.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-01-12, 13:57   #67
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

IBM susţine că a elaborat o baterie inovatoare, litiu-aer, care depăşeşte net performanţele actualelor agregate litiu-ion şi garantează o autonomie de 800 de kilometri.
zoom
ESENTIAL
800 de kilometri autonomie ar putea oferi bateriile gândite de IBM.


Una dintre cele mai sâcâitoare probleme ale unui vehicul electric este, de departe, autonomia. Toţi constructorii se lovesc de probleme reale atunci când vine vorba de extinderea autonomiei unui vehicul electric cu ajutorul bateriilor. Deşi s-au făcut progrese majore în ceea ce priveşte tehnologia de stocare a energiei, majoritatea constructorilor trecând de la cele nichel-hidride la cele pe litiu-ion, există întotdeauna loc de mai bine.

În prezent, automobilele oferă foarte rar posibilitatea de a merge mai mult de 160 de kilometri cu un plin de energie. Chiar dacă s-ar opta pentru un set de baterii mai mare, masa totală ar creşte nepermis de mult.

IBM crede însă că a găsit o soluţie de compromis, care va revoluţiona lumea automobilelor electrice. Specialiştii au pus la punct o baterie litiu-aer, capabilă să înmagazineze o cantitate de energie de 1000 de ori mai mare decât cea a unei baterii litiu-ion. Mai mult decât atât, bateriile sunt cu o cincime mai mici şi au o durată de viaţă de cinci ori mai mare decât cele litiu-ion actuale.

Deşi la început au întâmpinat ceva probleme cu ciclul de încărcare, ajungând de mult ori să compromită celulele bateriei, inginerii IBM au găsit noi componente şi au rezolvat problema. Compania americană intenţionează să dea naştere unui prototip la scară reală în 2013, bateriile urmând să ajungă pe piaţă abia spre sfârşitul deceniului, cu o autonomie estimată de specialişti la nu mai puţin de 800 de kilometri.

via | newscientist
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-01-12, 14:10   #68
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Am mai auzit de cel putin un proiect similar, care a fost ingropat si trecut sub tacere, ca in cele mai proaste filme despre teoria conspiratiei. Daca imi aduc aminte, dau si link, ca il salvasem undeva, tocmai de asta, sa vad daca se mai face ceva si nu s-a facut evident, ca am fi auzit. Ma astept la aceeasi chestie si cu IBM battery. Solutii sunt pentru combustibili alternativi la pacura de zi cu zi si motoare primitive, dar nu se vrea.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 25-01-12, 20:59   #69
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
IBM susţine că a elaborat o baterie inovatoare, litiu-aer, care depăşeşte net performanţele actualelor agregate litiu-ion şi garantează o autonomie de 800 de kilometri.
zoom
ESENTIAL
800 de kilometri autonomie ar putea oferi bateriile gândite de IBM.


Una dintre cele mai sâcâitoare probleme ale unui vehicul electric este, de departe, autonomia. Toţi constructorii se lovesc de probleme reale atunci când vine vorba de extinderea autonomiei unui vehicul electric cu ajutorul bateriilor. Deşi s-au făcut progrese majore în ceea ce priveşte tehnologia de stocare a energiei, majoritatea constructorilor trecând de la cele nichel-hidride la cele pe litiu-ion, există întotdeauna loc de mai bine.

În prezent, automobilele oferă foarte rar posibilitatea de a merge mai mult de 160 de kilometri cu un plin de energie. Chiar dacă s-ar opta pentru un set de baterii mai mare, masa totală ar creşte nepermis de mult.

IBM crede însă că a găsit o soluţie de compromis, care va revoluţiona lumea automobilelor electrice. Specialiştii au pus la punct o baterie litiu-aer, capabilă să înmagazineze o cantitate de energie de 1000 de ori mai mare decât cea a unei baterii litiu-ion. Mai mult decât atât, bateriile sunt cu o cincime mai mici şi au o durată de viaţă de cinci ori mai mare decât cele litiu-ion actuale.

Deşi la început au întâmpinat ceva probleme cu ciclul de încărcare, ajungând de mult ori să compromită celulele bateriei, inginerii IBM au găsit noi componente şi au rezolvat problema. Compania americană intenţionează să dea naştere unui prototip la scară reală în 2013, bateriile urmând să ajungă pe piaţă abia spre sfârşitul deceniului, cu o autonomie estimată de specialişti la nu mai puţin de 800 de kilometri.

via | newscientist
Da acum bateria este problema, daor ca solutia pentru baterii exista si este monopolizata de USA care nu permite decat utilizarea anumitor tipuri. Daca apare ceva nou cu siguranta are sa fie platit pe masura si inchis in seratar.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-01-12, 00:45   #70
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: PRO si CONTRA masinilor electrice

La cum tot scormonesc astia taxe de poluare, numai astea full "iletrice" ar mai scapa.....
Gixer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -