VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
16-06-11, 16:47
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
leonul meu ALH nu a scos sub 7% in Bucuresti nici cind era parcat . intre 7 si 9% in functie de orele de plecare la munca, mers fara mila.
|
|
|
16-06-11, 16:50
|
#77
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Fara suparare,dar titlul topicului este altul,o multime de posturi sunt pe langa subiect si fara consistenta
@Predator ce ai vrut sa arati prin link-urile atasate?Ca ARL si ASZ au acelasi ambreiaj de 240mm?Asta deaja am mentionat-o.Ca injectoarele de ARL si ASZ au aceleasi coduri fiind aceleasi injectoare?Da,au,dar sunt mai mari fata de AVF si AWX care sunt mai mici,deaja am dat datele.
In continuare te bazaie musca,te plictisesti si ne plictisesti si pe noi
Puisor,in lumea reala ai fi fost repede pus la "respect",dar deh,aici e o lume virtuala si oricine poate debita ce vrea fara consecinte...reale.
Ce e pacat,ca in loc ca unii care au nevoie de ajutor,primesc...ineptii si dezinformare.
__________________
IF YOU HAVE NOTHING INTERESTING TO SAY ABOUT WHAT YOU ARE READING OR LOOKING AT..DONT BOTHER!!!!
Audi A4 B6 Avant S-line Quattro 1,9tdi AVF
Last edited by mcornel; 16-06-11 at 17:01.
|
|
|
16-06-11, 17:12
|
#78
|
Speedline Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 393
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
La cate lamuriri i-ati dat saracului baiat probabil isi va cumpara un Renault 1.5 dci...
|
|
|
16-06-11, 17:23
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by Predator
Una peste alta, eu pot sustine tot ce-am zis. Si aici nu e cu dus si intors.
Ia-o p`asta.
|
Pai nu poti sustine deloc. Injectoarele de ASZ merg pe ARL si invers, asta nu ineamna ca ele vin cu injectoare stoc la fel.
Consumurile declarate de tine nu ai nici o legatura cu realitatea, tu ai consumuri sub cele oferite de producator, nu prea am mai auzit de asa ceva.
|
|
|
16-06-11, 17:26
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Iti fac si tie poze. Imi cureti pantofii dupa ?
Injectoarele sunt la fel. LA FEL. Si injectorul de pe PD100 il pot pune pe PD150. Doar sunt acelasi tip. Mai sunteti multi ?
Pot sa-ti pun si injectoare de CR pe 2.0PD. De asta ce zici ?
|
|
|
16-06-11, 17:34
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of: [SEAT]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
eu zic sa va calmati... nu bagati tuningul aici... tuning insemna alte costuri si probleme de fiabiliate in timp... asa ca vb ce e stock pe masina
asz si arl sunt foarte asemanatoare dpv mecanic. punct.
__________________
Chip tuning si Diagnoza Auto pt Wv,Audi,Seat si Skoda.....0745188592
|
|
|
16-06-11, 17:35
|
#82
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Noi zicem ca poate ne scapa un moderator de tine,ca vad ca nu vrei sa ne lasi cu lipsa de informatie
Injectoarele sunt diferite la pd in functie de puterea motorului,singura similititudine este intre ARL si ASZ.
AVF si AWX au aceleasi injectoare,dar mai mici ca ARL si ASZ;AJM le are ceva mai mici decat cele de cele mentionate anterior;AVB are cele mai mici injectoare dintre toate pd-urile
@Predator,iti recomand o "cura" serioasa de tdiclub,am sperante ca pana te maturizezi(fizic) vei dobandi si ceva cunostinte tehnice reale
Off topicarim la greu,cum deaja cineva a mentionat,initiatorul isi va lua 1,5dci
|
|
|
16-06-11, 17:47
|
#83
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Ia uimeste-ma,chiar m-ai facut curios!
Uite nickname-ul meu e asta http://forums.tdiclub.com/member.php?u=120891
Scuze de off,dar chiar sunt curios pana unde pot sa mearga aberatiile unora ;deaja zambesc a prost ca m-am lansat in conversatie cu tine
Last edited by mcornel; 16-06-11 at 17:53.
|
|
|
16-06-11, 19:19
|
#84
|
Stage 2
Join Date: Jun 2011
Posts: 39
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by IL Capo
La cate lamuriri i-ati dat saracului baiat probabil isi va cumpara un Renault 1.5 dci...
|
Poate ma trezesc acum ca si 1.5 dci are 1000 de configurari )
Quote:
Originally Posted by mcornel
Pt initiatorul topicului,banuiesc ca ai reusit sa-ti faci o parere cat de cat,spre ce inclini?
|
Asa cum am spus : un ARL 4X4 preferabil Leon ca sunt putin mai scumpe la vedere.Sa vedem ce gasesc...daca nu gasesc Leon e bun si golf-ul
|
|
|
16-06-11, 19:39
|
#85
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of: [AUDI]
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Ce motorizare crezi ca te prinde mai bine,benzinar sau diesel?
Eu raman la parerea mea,ia diesel,mai ales ca vrei 4x4 ;cunosc vreo cativa forumisti mari fani benzinare cu S3 sau 1,8t care le-au vandut si si-au luat tractorase ca nu-si permiteau consumul acestora.Btw,nici eu nu sunt fan diesel,dar trebuie sa recunosc ca acesta are si avantajele lui.
Last edited by mcornel; 16-06-11 at 19:41.
|
|
|
16-06-11, 20:00
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by Predator
Iti fac si tie poze. Imi cureti pantofii dupa ?
Injectoarele sunt la fel. LA FEL. Si injectorul de pe PD100 il pot pune pe PD150. Doar sunt acelasi tip. Mai sunteti multi ?
Pot sa-ti pun si injectoare de CR pe 2.0PD. De asta ce zici ?
|
In primul rand vorbeste frumos.
In al 2-lea rand diferenta de opinie s-ar putea sa difere de la diferenta de tip de injector chiar si de pe acelasi tip de motor.
Am vazut injectorul de ARL si cel de ASZ unul langa altul, aman2 acelasi debit, caracteristici de functionare identice, difera doar duzele de pulverizare, au numar diferit de orificii de pulverizare.
FAptul ca intr-un program sau altul figureaza acelasi tip de injector nu denota faptul ca acestea au fost montate stoc, ci faptul ca sunt perfect compatibile si fara diferente de performanta.
NU prea mi-ai raspuns la faza cu consumul, cum scoti tu consum mai mic ca in carte ca suntem curiosi si noi.
|
|
|
16-06-11, 20:21
|
#87
|
Stage 2
Join Date: Jun 2011
Posts: 39
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by mcornel
Ce motorizare crezi ca te prinde mai bine,benzinar sau diesel?
Eu raman la parerea mea,ia diesel,mai ales ca vrei 4x4 ;
|
Pai diesel ca e si mai econimic si are si ceva caluti + cuplu mai mare.....
|
|
|
16-06-11, 22:51
|
#88
|
Banned
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 27
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Abia astept sa vad ce gasesti.
Ideea e ca ARL-ul il gasesti scump insa iti recuperezi banii pe parcurs cu el, pe cand 1.8T il gasesti la preturi chiar ok. Oricum cred ca le cauti in tara, nu cred ca te risti sa le aduci si sa le inmatriculezi, te va rupe la bani !!!
|
|
|
16-06-11, 23:20
|
#89
|
Stage 2
Join Date: Apr 2008
Posts: 62
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by mcornel
Poate te pricepi la benzinare,dar la diesel,no offence,dar mai ai mult de studiat.
Pt ARL e suficient doar o turbina mai potenta(si sunt destule solutii pe piata) si un soft custom facut cu cap pt o putere de 220-240cp.
Nu trebuie FMIC,deaja il are si poate sustine pana la aprox 300cp.
Nu-ti trebuie ambreiaj+volanta,acestea fiind de 240mm fata de 228mm cat au marea majoritate a 1,9tdi-urilor de 90-131cp in 5trepte,acestea tinand pana la 450nm.Aici mai intervine si cum e distribuit cuplul pe plaja de turatie,ca exemplu sa ai 380nm la 2000rpm cu varf de cuplu la 2800nm(450nm),in felul acesta ambreiajul fiind mai putin solicitat.
Pt 200cp nu e necesar sa umbli la evacuare,acesta fiind de 60mm,dar daca vrei mai mult,se cere un decat si mufflerectomy.
La motoarele diesel transversale,turbina face corp comun cu galeria.
Am avut si condus destule tipuri de motoare sub diferite marci ca sa-mi pot forma o idee pertinenta si realista,deci sfatul meu:
-vrei o masina cu un consum decent,cu caracter sportiv,nu te intereseaza sa o tunezi,poate un chip,mergi pe ARL tractiune fata
-vrei o masina sa o tunezi dar sa ai totusi un consum...sa zic normal,mergi pe ARL 4x4(am pus 4x4 ca a 2-a optiune pt ca ai un consum stock mai mare cu aprox 1l/100km,plus ca in caz de tuning poti pune puterea la roata)
-nu te intereseaza consumul,vrei cp fara numar,mergi pe 1,8t
Alt aspect,observ ca f multi dau consumuri fantasmagorice care nu au nimic de a face cu realitatea;faptul ca ei debiteaza din plictiseala tot felul de ineptii,e problema lor,dar grav e faptul ca sunt unii nestiutori sau naivi care ai i-au in serios si se pot ghida dupa sfatul lor.
Un 1,9tdi tractiune fata consuma in oras,in functie de trafic, temp ext si distanta parcursa intre 8,5% pana la 12%;in cazul 4x4 mai pui 1l/100km
La benzinar in aceleasi conditii 12,5-15%,in cazul 4x4 idem mai sus
Inainte de a-mi cumpara masina din semnatura,am vrut sa trec inapoi pe benzinara pt ca fac aprox 20-22k km pe an si mi-am zis ca n-o fi dracu` chiar atat de negru(ca si consum),dorindu-mi un 1,8t de 190cp(pe audi) sau 2,0tfsi de 200cp(tot audi).Inainte de a face acest pas,am discutat cu mai multi posesori ai acestor motoare,oameni seriosi si cu varste la care nu mai cred ca tot ce zboara se mananca si mi s-au dat consumurile enumerate mai sus.Concluzia?,am zis pas si tot pe diesel am mers.
Recent,am facut o diagnoza la un a4 b7 1,8t 163ps quattro si propietarul mi-a spus ca cu un plin in oras face 250-300km,iar pe autostrada 500-550km.Concluziile le trageti voi.
|
+1 din partea mea.
iar la diesel fata de benzina conteaza foarte mult cum dozezi pedala, de aici poti avea +/- 1l, fata de benzina care indiferent cat calci pedala tot atat consuma( bine, ma refer la apasat normal, pentru un om obisnuit nu sa infunzi pedala, gen: daca apesi de ex doar 15% fata de 20% care la un diesel nu se simte foarte mult diferenta de putere dar se simte la consum, avand cuplu ) fata de benzina la care nu cred ca mai e nevoie de schita
LE: desi am zis ca nu ma bag, totusi trebuie sa o fac, la fel cum a spus si gtr injectoarele sunt similare pana la un punct, sau pentru cine nu intelege, la un moment dat nu mai sunt la fel, exact prin capetele de pulverizare. Si va rog fara tupeu de a ma contrazice, fara a va uita ce masina este la semnatura.
PS: Predator, te rog ca de la om la animal daca vrei, ca te-am mai rugat odata, spune-mi de ce e cel mai prost motor diesel arl, fata de celelalte surate tdi?
Quote:
Originally Posted by Predator
ARL-ul sta cel mai rau la fiabilitate dintre toate.
|
Desi recunosc ca nu ti-am dat prea multa atentie, totusi afirmatia ta merita dezbatuta cu argumente concrete, nu ca ti-a spus nea giga de la colt ca i-a venit lui un arl si avea niste biele ca niste scobitori pe care le folosea evident pt a se scobi in nas.
Last edited by Eddzone; 16-06-11 at 23:41.
|
|
|
17-06-11, 09:55
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Seat Leon 1,8 T 4X4 vs Leon 1,9 TDI 4X4
Quote:
Originally Posted by IL Capo
La cate lamuriri i-ati dat saracului baiat probabil isi va cumpara un Renault 1.5 dci...
|
Isi va lua 1.9Dci, consumul nu este cu mult mai mare.
|
|
|
|
|