Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 26-06-13, 22:09   #976
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Pentru ca am avut o oferta buna pe el adica 7000 euro si am facut altu mai puternic ca ala .
7000 euro pe 1 motor!? Ma da-l dreq, ce avea!? Cu 7000 de euro imi angajez frezor si imi construieste vreo 2 motoare de la 0 (era o gluma). Totusi!!!
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 27-06-13, 18:58   #977
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
7000 euro pe 1 motor!? Ma da-l dreq, ce avea!? Cu 7000 de euro imi angajez frezor si imi construieste vreo 2 motoare de la 0 (era o gluma). Totusi!!!
Nu vreau sa mai intru in polemici cu unii dintre voi care stiu doar de motoare de opel care este 300 euro si de bmw care este 400 si de vr6 ca este tot 3,400 asa ca sa fiti sanatosi si voi si eu eu stiu ce avea de a costat atit si ca sa va faceti o ideie doar planetarele au costat 700 euro timoneria 400 calculatoru masinii a fost 1000 euro etc etc nu stau sa le enumar ca voi stiti de piese de 3 lai deaia va merg si masinile tot asa de bn .....
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 02:02   #978
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Nu vreau sa mai intru in polemici cu unii dintre voi care stiu doar de motoare de opel care este 300 euro si de bmw care este 400 si de vr6 ca este tot 3,400 asa ca sa fiti sanatosi si voi si eu eu stiu ce avea de a costat atit si ca sa va faceti o ideie doar planetarele au costat 700 euro timoneria 400 calculatoru masinii a fost 1000 euro etc etc nu stau sa le enumar ca voi stiti de piese de 3 lai deaia va merg si masinile tot asa de bn .....
marutzu fara suparare,nu am negat si te cred ca ai vandut motorul tau in banii aia,dar sincer cumparam un motor de bmw d-ala de 400 euro,mai raman 6600 euro de bagat in el si iese bomba,la fel cu cel de vr6 de 3-400 euro diferenta bagata in el si facut turbo iese din nou bomba....
acum fiecare cu preferintele lui...tu cu ale tale....restul cu ale lor....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 02:30   #979
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
marutzu fara suparare,nu am negat si te cred ca ai vandut motorul tau in banii aia,dar sincer cumparam un motor de bmw d-ala de 400 euro,mai raman 6600 euro de bagat in el si iese bomba,la fel cu cel de vr6 de 3-400 euro diferenta bagata in el si facut turbo iese din nou bomba....
acum fiecare cu preferintele lui...tu cu ale tale....restul cu ale lor....
1. Fiecare baga bani in marca pe care a ales-o.
2. Cu investitia facuta de el a avut rezultate in categoria aleasa, ceea ce in clasa de motoare specificata de tine cam greu sa obtii rezultate similare.
3. Intr-un VR6 nu iti ajung niciodata 6000 de euro ca sa scoti performanta. Avem un exemplu in Romania in care s-au bagat cel putin triplu numai in motor, nu mai vorbim de ce s-a bagat in masina si cate sute de ore de munca a inghitit si mai inchite.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 03:24   #980
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Fiecare baga bani in marca pe care a ales-o.
2. Cu investitia facuta de el a avut rezultate in categoria aleasa, ceea ce in clasa de motoare specificata de tine cam greu sa obtii rezultate similare.
3. Intr-un VR6 nu iti ajung niciodata 6000 de euro ca sa scoti performanta. Avem un exemplu in Romania in care s-au bagat cel putin triplu numai in motor, nu mai vorbim de ce s-a bagat in masina si cate sute de ore de munca a inghitit si mai inchite.
GTR,poti sa bagi si 50.000 euro intr-o masina si sa nu mearga cum trebuie....totul tine de cel care o face......

iti spun caz concret masina la care s-a lucrat 2 saptamani......
vectra 2.0 sfi stock,prin 2009,investitie minima,volanta usurata,cutie scurta,injectoare schimbate,pompa benzina,soft si un buton care anula toti consumatorii,evacuare,serpi.........totul s.h....cam 600-700 euro....
masina batea orice 325 pisica sau urs,ford fiesta st 2008 cu soft si evacuare,etc pana in 200 cai...am reusit sa bat cu ea,greu adevarat un seat leon f.r.,2.0 TDI,170 CAI,cu soft si evacuare,masina avea 200 cai....pe 402m

masina a mers 3-4 luni de zile dupa ce a fost facuta.....in fiecare seara curse pe a2,nu conta ca e luni,miercuri,duminica....in fiecare seara ne dadeam cu cel putin 10 masini si de pe loc si din mers....niciodata nu a crapat nimic la ea....ca sa nu mint a cedat racordul acela din cauciuc care face legatura intre filtru de aer si debitmetru....
dupa 4 luni a fost vanduta si a fost facuta praf de noul propietar la 5-6 zile dupa ce a cumparat-o.....ideea e ca nu a fost avariata frontal,iar motorul complet s-a vandut si merge si in ziua de azi pe un cielo.....

asta este masina despre care vorbesc....se vede clar in filmare cat am patinat....cauciucuri proaste....si asa tot l-am batut...
https://www.youtube.com/watch?v=sTKm1z3ePt8
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 11:20   #981
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
GTR,poti sa bagi si 50.000 euro intr-o masina si sa nu mearga cum trebuie....totul tine de cel care o face......

iti spun caz concret masina la care s-a lucrat 2 saptamani......
vectra 2.0 sfi stock,prin 2009,investitie minima,volanta usurata,cutie scurta,injectoare schimbate,pompa benzina,soft si un buton care anula toti consumatorii,evacuare,serpi.........totul s.h....cam 600-700 euro....
masina batea orice 325 pisica sau urs,ford fiesta st 2008 cu soft si evacuare,etc pana in 200 cai...am reusit sa bat cu ea,greu adevarat un seat leon f.r.,2.0 TDI,170 CAI,cu soft si evacuare,masina avea 200 cai....pe 402m

masina a mers 3-4 luni de zile dupa ce a fost facuta.....in fiecare seara curse pe a2,nu conta ca e luni,miercuri,duminica....in fiecare seara ne dadeam cu cel putin 10 masini si de pe loc si din mers....niciodata nu a crapat nimic la ea....ca sa nu mint a cedat racordul acela din cauciuc care face legatura intre filtru de aer si debitmetru....
dupa 4 luni a fost vanduta si a fost facuta praf de noul propietar la 5-6 zile dupa ce a cumparat-o.....ideea e ca nu a fost avariata frontal,iar motorul complet s-a vandut si merge si in ziua de azi pe un cielo.....

asta este masina despre care vorbesc....se vede clar in filmare cat am patinat....cauciucuri proaste....si asa tot l-am batut...
https://www.youtube.com/watch?v=sTKm1z3ePt8
Da, te cred, dar oricum la banii bagati aveai o performanta reala mediocra pt. un 2.0 aspirat. La Marutzu nu se poate spune acelasi lucru.

Pe de alta parte eu stiu persoana are a bagat peste 15k euro intr-un Scirocco fara performante pe masura invetitiei, dar uneori pasiunea pentru o anumita masina sta baza investitiei.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 13:12   #982
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

In primul rind nu inteleg ce ai vrut sa spui cu a scos 200 cai pe 402 metri? pe 402 metri se scot timpi nu cai, ia sa bagati voi sau altii bani si sa vad performante nu tastari pe aici ca daca vroiam faceam etc mai bn faceti si lasati performantele sa vorbeasca si cu 4000 euro in un motor de bmw ai sa faci 450 cai maxim cu turbo si ai sa ai performantele mele iti garantez asta pentru ca am vazut. eu vorbesc din cunostinta de cauza nu ca altii care doar isi dau cu parerea ce sar putea face cu 3,4000 euro se face un rahat aia se face sa nu uitam ca este un Cielo aici la craiova care este usurat si are 2x sfi pe el si mergea la profi cu timp de 12.8 si eu la street cu un motor 13.2 asa ca hai sa facem masini toti si sa vbm dupaia .

Last edited by marutzu_vti; 28-06-13 at 13:24.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 15:05   #983
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Nota 10 Basule ,terminati cu prostiile ,nu mai vorbiti cate unii si va stiti voi doar din youtube ...respect pentru cei ce au muncit pentru fierul sau indiferent de marca si de obicei aceea ,tac pentru ca au prea multa minte sa intre in discutia asta fara sfarsit.

Va salut cu stima ,

Alin WRC
__________________
Astra Gsi C20LET'93 / 6 speed manual /black
Omega Combi x20xev GPL
Golf MK5 GTI '08/ DSG /red - SOLD
X5 4.6IS V8 /2003/estorie blue
e46 Touring 320 d 150cp/2002/M pack/emolared 2
Vw MK6 R APR stage 2 + 2.0 TFSI 4 motion/ DSG/Silver
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 17:15   #984
manta_xe

Stage 3
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 147
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
In primul rind nu inteleg ce ai vrut sa spui cu a scos 200 cai pe 402 metri? pe 402 metri se scot timpi nu cai, ia sa bagati voi sau altii bani si sa vad performante nu tastari pe aici ca daca vroiam faceam etc mai bn faceti si lasati performantele sa vorbeasca si cu 4000 euro in un motor de bmw ai sa faci 450 cai maxim cu turbo si ai sa ai performantele mele iti garantez asta pentru ca am vazut. eu vorbesc din cunostinta de cauza nu ca altii care doar isi dau cu parerea ce sar putea face cu 3,4000 euro se face un rahat aia se face sa nu uitam ca este un Cielo aici la craiova care este usurat si are 2x sfi pe el si mergea la profi cu timp de 12.8 si eu la street cu un motor 13.2 asa ca hai sa facem masini toti si sa vbm dupaia .
Alex spunea acolo ca Seat-ul batut de el avea 200 de cai in urma modificarilor enumerate. Nu inteleg ce nu ai inteles acolo.
Si nu mai fi asa arogant, chiar nu ai motive sa te umflii in pene. Si chiar daca ai avea tot ii urat sa faci pwla mare pe forum. Sunt altii care au investit de zeci de ori mai mult ca tine si nu ii auzi sa se laude pe forumuri cu cati bani au bagat ei, si ce masini tari au. Si sunt masini care sunt campioane la grupa lor de 2 sau 3 ani.
Vorbesti foarte urat de cei cu masini mai slabe ca tine sau cu timpi mai slabi, de parca asta ar fi totul in viata, sa fii rapid pe 402 m. Poate altii au alte prioritati, vor sa aiba o masina care sa poate merge si pe strada si fac compromisuri la putere, se dau de placere sau sa isi testeze masinile, altii nu au atatia bani sau au alte lucruri mai importante in care investesc. Daca toti am avea bugete nelimitate nu ai vede la start decat masini de 10 secunde.
Tu spui numai lucrurile care iti convin tie, dar uiti de exemplu ca tu la Arad, pe pista super ok, cu Civic eg cu swap de k20 pe el,ai scos best 14,3 o singura data.
1447588
1443399
1488132
1433237
1488816
1491591
Si mai ai tupeu sa spui ca alte masini nu sunt ce trebuie, masini de 14-15 secunde, dar care sunt foarte departe de ce ai avut tu cand ai scos 14,3.
Mi se pare penibil la pretentiile tale. Sa nu spui ca a plouat, pentru ca am fost acolo si a plouat doar spre sfarsit, s-au scos timpi foarte buni in ziua aceea. Si te-ai dat si pe uscat cu Basu care te-a si batut, si ai fost acolo la + 14 secunde, pentru ca dupa aceea, pana la Tulcea, Basu a mai lucrat la masina ca sa scoata 13,7.
Apoi ai luat Civic-ul cu k20 care a avut best de 13,5 pe pista naspa, la Satu Mare si tu ai scos cu ea, la Tulcea, pe cea mai "rapida" pista din tara (prietenii stiu de ce) un timp de 13,2. Deci cu masina facuta de tine ai scos 14,3 iar cu cea cumparata de la Timisoara ai scos 13.2 cu acelasi motor si aceeasi greutate si tot comentai ca masina era varza, ca era tiganita etc. Masina a fost facuta cu cap, chiar daca fara prea multi bani. Cel care a cumparat motorul de la tine a scos best 14,3 pe o caroserie mult mai usoara.
Uiti si ca la Tulcea, la acelasi concurs, a fost un Cielo alb, care a scos 13.6, masina are un c20xe modificat, dar cu piese stock Opel si are axe si admisie stock. Mi se pare jenant de mica diferenta de 0,4 secunde intre un Civic k20 si un Cielo c20xe, tinand cont de diferenta de 50 de cai dintre motoare si de greutatea masinilor. Dar tu spui ca Cielo de Craiova, cu c20xe a scos 12,8 in conditiile in care masina nu era pusa la punct deloc, a mers mai mult pentru teste si sa vada un timp.
Spui de Civic-ul de 1.6 turbo ca nu merge bine, ca a scos doar 13,8 dar nu ai vazut in viata ta pista de la Oradea. Da-te tu la Oradea sa vedem ce timp scoti si mai vorbim dupa aia, ok ?
Ii de admirat ca ai lucrat la 2 masini care mie personal mi-au placut dar cred ca ar trebui sa ai alta atitudine si alt limbaj.
GTR iar vorbesti din carti si din google ? Asa vorbesti de masini de 9 secunde, dar n-ai habar cum merge o masina de 15 secunde. In caz ca nu stii un CTR stock are 15,2 pe si un s2000 14,1. Vino si tu cu o masina de 13 secunde la start, ii un nimic la valoarea ta.

Last edited by manta_xe; 28-06-13 at 17:18.
manta_xe is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 17:58   #985
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Da, te cred, dar oricum la banii bagati aveai o performanta reala mediocra pt. un 2.0 aspirat. La Marutzu nu se poate spune acelasi lucru.

Pe de alta parte eu stiu persoana are a bagat peste 15k euro intr-un Scirocco fara performante pe masura invetitiei, dar uneori pasiunea pentru o anumita masina sta baza investitiei.
nu am facut o comparatie cu marutzu sau cu altcineva...ideea era ca din punctul meu de vedere la banii care s-au bagat...destul de putini masina tragea f.bine...din punctul meu de vedere....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 18:06   #986
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
In primul rind nu inteleg ce ai vrut sa spui cu a scos 200 cai pe 402 metri? pe 402 metri se scot timpi nu cai, ia sa bagati voi sau altii bani si sa vad performante nu tastari pe aici ca daca vroiam faceam etc mai bn faceti si lasati performantele sa vorbeasca si cu 4000 euro in un motor de bmw ai sa faci 450 cai maxim cu turbo si ai sa ai performantele mele iti garantez asta pentru ca am vazut. eu vorbesc din cunostinta de cauza nu ca altii care doar isi dau cu parerea ce sar putea face cu 3,4000 euro se face un rahat aia se face sa nu uitam ca este un Cielo aici la craiova care este usurat si are 2x sfi pe el si mergea la profi cu timp de 12.8 si eu la street cu un motor 13.2 asa ca hai sa facem masini toti si sa vbm dupaia .
nu am spus de 200 cai pe 402 metri...am spus ca pe 402 m,am batut o masina de 200 cai....poate m-am exprimat eu gresit....
masina nu a fost facuta pentru performante,a fost facuta pentru distractie,era o masina folosita zi de zi,nu a fost usurata,etc....

eu am facut o comparatie de 6600 euro cat ramane diferenta de la un motor de bmw,nu de 4000 euro....
400 euro si diferenta de 6600 care ramane pana la 7000....

oricum nu are rost sa comparam se pot baga 4000 euro sau 10.000 euro intr-un motor si poate sa mearga bine sau nu.....am si spus depinde cine ti-l face.....

si hai sa nu mai facem comparatii ca nu terminam niciodata este corsa cu let a lui serban care in momentul de fata are 550 cai la roata,aproximativ 650 la motor si mai urmeaza modificari.....aproximativ 10.000 euro investiti....

Last edited by alex.panciu; 28-06-13 at 18:14.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 20:14   #987
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by manta_xe View Post
Alex spunea acolo ca Seat-ul batut de el avea 200 de cai in urma modificarilor enumerate. Nu inteleg ce nu ai inteles acolo.
Si nu mai fi asa arogant, chiar nu ai motive sa te umflii in pene. Si chiar daca ai avea tot ii urat sa faci pwla mare pe forum. Sunt altii care au investit de zeci de ori mai mult ca tine si nu ii auzi sa se laude pe forumuri cu cati bani au bagat ei, si ce masini tari au. Si sunt masini care sunt campioane la grupa lor de 2 sau 3 ani.
Vorbesti foarte urat de cei cu masini mai slabe ca tine sau cu timpi mai slabi, de parca asta ar fi totul in viata, sa fii rapid pe 402 m. Poate altii au alte prioritati, vor sa aiba o masina care sa poate merge si pe strada si fac compromisuri la putere, se dau de placere sau sa isi testeze masinile, altii nu au atatia bani sau au alte lucruri mai importante in care investesc. Daca toti am avea bugete nelimitate nu ai vede la start decat masini de 10 secunde.
Tu spui numai lucrurile care iti convin tie, dar uiti de exemplu ca tu la Arad, pe pista super ok, cu Civic eg cu swap de k20 pe el,ai scos best 14,3 o singura data.
1447588
1443399
1488132
1433237
1488816
1491591
Si mai ai tupeu sa spui ca alte masini nu sunt ce trebuie, masini de 14-15 secunde, dar care sunt foarte departe de ce ai avut tu cand ai scos 14,3.
Mi se pare penibil la pretentiile tale. Sa nu spui ca a plouat, pentru ca am fost acolo si a plouat doar spre sfarsit, s-au scos timpi foarte buni in ziua aceea. Si te-ai dat si pe uscat cu Basu care te-a si batut, si ai fost acolo la + 14 secunde, pentru ca dupa aceea, pana la Tulcea, Basu a mai lucrat la masina ca sa scoata 13,7.
Apoi ai luat Civic-ul cu k20 care a avut best de 13,5 pe pista naspa, la Satu Mare si tu ai scos cu ea, la Tulcea, pe cea mai "rapida" pista din tara (prietenii stiu de ce) un timp de 13,2. Deci cu masina facuta de tine ai scos 14,3 iar cu cea cumparata de la Timisoara ai scos 13.2 cu acelasi motor si aceeasi greutate si tot comentai ca masina era varza, ca era tiganita etc. Masina a fost facuta cu cap, chiar daca fara prea multi bani. Cel care a cumparat motorul de la tine a scos best 14,3 pe o caroserie mult mai usoara.
Uiti si ca la Tulcea, la acelasi concurs, a fost un Cielo alb, care a scos 13.6, masina are un c20xe modificat, dar cu piese stock Opel si are axe si admisie stock. Mi se pare jenant de mica diferenta de 0,4 secunde intre un Civic k20 si un Cielo c20xe, tinand cont de diferenta de 50 de cai dintre motoare si de greutatea masinilor. Dar tu spui ca Cielo de Craiova, cu c20xe a scos 12,8 in conditiile in care masina nu era pusa la punct deloc, a mers mai mult pentru teste si sa vada un timp.
Spui de Civic-ul de 1.6 turbo ca nu merge bine, ca a scos doar 13,8 dar nu ai vazut in viata ta pista de la Oradea. Da-te tu la Oradea sa vedem ce timp scoti si mai vorbim dupa aia, ok ?
Ii de admirat ca ai lucrat la 2 masini care mie personal mi-au placut dar cred ca ar trebui sa ai alta atitudine si alt limbaj.
GTR iar vorbesti din carti si din google ? Asa vorbesti de masini de 9 secunde, dar n-ai habar cum merge o masina de 15 secunde. In caz ca nu stii un CTR stock are 15,2 pe si un s2000 14,1. Vino si tu cu o masina de 13 secunde la start, ii un nimic la valoarea ta.
Ba baiatule in primul rind vad ca ai urmarit persoana mea de ceva timp si nu stiu daca sa ma bucure sau nu) mai departe masina egu de spui de el abea il terminasem deaia am scos timpul care lam scos nu eram obijnuit cu ea nu din cauza ploii sau mai stiu eu ce ca dovad ca atunci cd mam obisnuit cu ea am batut multe masini printre care si a lu basu aia de mergea 13,7 cum zisasi tu mai sus , basu nu ma batut pe mine niciodata poate sa o spuna si o va spune ca este un baiat ok nu minte cit despre noua masina luata de la
timisoara aia spui tu ca a mergea 13.5 pai baaaa la profi goala pusca fara scaune eu am mers la street daca stii ce inseamna .si aici am incheiat toate discutiile cu tine si altii ca tine.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 20:28   #988
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

rog un moderator sa stearga toate postarile mele pe acest thead multumesc.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 22:08   #989
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Nu vreau sa mai intru in polemici cu unii dintre voi care stiu doar de motoare de opel care este 300 euro si de bmw care este 400 si de vr6 ca este tot 3,400 asa ca sa fiti sanatosi si voi si eu eu stiu ce avea de a costat atit si ca sa va faceti o ideie doar planetarele au costat 700 euro timoneria 400 calculatoru masinii a fost 1000 euro etc etc nu stau sa le enumar ca voi stiti de piese de 3 lai deaia va merg si masinile tot asa de bn .....
Prietene eu am bagat 2000 de euro in motor vr6 ca sa il fac nou, si nu ma refer la segmenti si cuzineti, ci la absolut tot, si nu cred ca valoreaza 3-400 euro un vr6 cum zici tu ca daca chiar imi gasesti tu un 2.9 sau chiar si un 2.8 vr6 la 400 euro il cumpar eu, si sa iti mai zic ceva, nu as da nici macar 2 vr6 pe un motor k al tau.

O dai in diverse, ai zis k ai luat 7000 euro pe motor, nu pe motor + anexe + cutie + planetare + instalatie electrica si alte alea, cand spui motor eu inteleg bloc motor cu chiulasa.

Chiar si asa nu cred ca cineva ar fi atat de bolnav sa dea 7000 euro pe motorul ala. Fara suparare, imi spun doar punctul de vedere si nu vreau sa ma cert cu nimeni.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 22:19   #990
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
rog un moderator sa stearga toate postarile mele pe acest thead multumesc.
Ce harfe!

Te-a dat omu in fapt si vrei sa se stearga postarile...

Spui ca un bmw de 450cp merge cat a ta!? Sa fim seriosi, corrado vr6 PAH avea 415cp fara sa fie usurata sau alte alea si scotea 12,72 si un urs de 450cp eu cred ca il haleste. Acum na, vb si eu din ce am vazut pe aici pe forum, daca sunt povesti aia e.

Last edited by Sevastian_Vr6; 28-06-13 at 22:25.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -