Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 23-06-13, 20:27   #931
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Si nu il mai bagati pe basu in discutii ca acolo masina avea creca 850 kg si avea si in jur de 190 hp mergea bn dar tot un 13.8 a scos asa ca poate sperie pe unii din voi timpii aia pe mn nu.
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 20:32   #932
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Ma dau si cu mai multe leturi cum le spuneti voi eu am un amarit desta de 2.0 aspirat si ma dau cu ce leturi vreti voi pina in 350 cai si daca sinteti siguri pe masinile voastre facem si pe ceva banin ca sa fie mai distractiv.
eu am inteles ca esti mandru de masina ta,f.bine iti doresc sa te bucuri de ea....
dar sa fim seriosi nu scoate LET-uri la interval ca te arzi,am inteles ca prin craiova ai batut destule si bravo tie....

este o calibra 4x4 turbo de fabrica,nu este nimic schimbat,motor,turbina,etc....dar are 280 cai la roata,problema e ca propietarul o tine in garaj,nu se da cu ea nicaieri,o scoate cand vrea el....na ce sa ii faci mania lui.....dar crede-ma ca e rea....
si mai este corsa LET de 550 cai la roata,tractiune fata.....
am inteles ca iti trage bine masina,dar sincer nu ai legatura cu un LET facut cum trebuie si nu tras de el prea mult......
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 20:51   #933
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Si nu il mai bagati pe basu in discutii ca acolo masina avea creca 850 kg si avea si in jur de 190 hp mergea bn dar tot un 13.8 a scos asa ca poate sperie pe unii din voi timpii aia pe mn nu.
850 kg plus doua roti in portbagaj plus el (om mare) si pasager in dreapta si bate Civicu VTi si de pe loc, si rolling start, si cum vreti voi. (si nu vorbii de 190 de cai, sa scoti 40 de cai dintr-un motor aspirat iti trebuie enorm de multi bani)
__________________

'01 Opel Astra G Caravan, DOHC 1.6 16v 101hp (Z16XE)
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 20:57   #934
ionut_50

Stage 5
 
ionut_50's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 921
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by teen.ager View Post
850 kg plus doua roti in portbagaj plus el (om mare) si pasager in dreapta si bate Civicu VTi si de pe loc, si rolling start, si cum vreti voi. (si nu vorbii de 190 de cai, sa scoti 40 de cai dintr-un motor aspirat iti trebuie enorm de multi bani)
oprestete ca nu e chiar asa cum crezi tu,civcul de care spui tu,eu eram,m-a batut,niciodata nu am zis ca l-am batut (oricum nu eram departe),dar civicul meu era intreg cantarit 1090 kg si cai nu stiu ca nu i-am masurat,daca iti place motorul asta asa de mult fa o masina numai tasta,ca la taste sunt toti number 1.
ionut_50 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 20:58   #935
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
eu am inteles ca esti mandru de masina ta,f.bine iti doresc sa te bucuri de ea....
dar sa fim seriosi nu scoate LET-uri la interval ca te arzi,am inteles ca prin craiova ai batut destule si bravo tie....

este o calibra 4x4 turbo de fabrica,nu este nimic schimbat,motor,turbina,etc....dar are 280 cai la roata,problema e ca propietarul o tine in garaj,nu se da cu ea nicaieri,o scoate cand vrea el....na ce sa ii faci mania lui.....dar crede-ma ca e rea....
si mai este corsa LET de 550 cai la roata,tractiune fata.....
am inteles ca iti trage bine masina,dar sincer nu ai legatura cu un LET facut cum trebuie si nu tras de el prea mult......
Cred ca nu ai vazut ca am scris ca ma dau cu orice masina nu neaparat let pina in 350 de cai nu vb de corsa de 550 cai etc ca nu sar calu .... asa ca stiu ce vb de masina mea si ce poate face am batut si o sa mai bat leturi si nu uita nici tu nici altii ca am un aspirat de 2.0 si ma bat de la egal la egal cu orice masina pina in 350 cai. nu mai vb nk daca e cineva care vrea sa facem ceva astept tel sau mesaj si ma dau .
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 21:02   #936
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
eu am inteles ca esti mandru de masina ta,f.bine iti doresc sa te bucuri de ea....
dar sa fim seriosi nu scoate LET-uri la interval ca te arzi,am inteles ca prin craiova ai batut destule si bravo tie....

este o calibra 4x4 turbo de fabrica,nu este nimic schimbat,motor,turbina,etc....dar are 280 cai la roata,problema e ca propietarul o tine in garaj,nu se da cu ea nicaieri,o scoate cand vrea el....na ce sa ii faci mania lui.....dar crede-ma ca e rea....
si mai este corsa LET de 550 cai la roata,tractiune fata.....
am inteles ca iti trage bine masina,dar sincer nu ai legatura cu un LET facut cum trebuie si nu tras de el prea mult......
Acum ne laudam cu LET-ul bine tunat vs 2.0 aspirat!? TARE LET-ul ASTA DOMN'le! )

Poate o sa para si la noi un b16, d16 turbo (nu mai vorbesc de hibride) facut ca la carte, sa vezi umilinte ce-si iau toti, si cu alte Honde si cu LET-uri.

Eu cred ca ati uitat ce Civic-ul de Bulgaria de anul trecut, cu B16 turbo (daca nu ma insel), masina full street - 12.2 - 402m
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 23-06-13 at 21:04.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 21:09   #937
Flow_Flexatu

Stage 5
 
Flow_Flexatu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 543
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

40 hp = admisie Lexmaul 400 euro (sh),serpi 2-300 euro,axe 272 grade 400 euro,injectoare de capacitate mai mare +regulator 3,5 bari nu stiu exact cat face,+soft eds phase 3 sa zicem ca gasesti copie la 2-300 euro in conditiile in care ii 800 euro nou. cu toate astea ajungi la 185 HP...daca vrei mai multi hp pe un SFI treci pe carburatoare...cel mai tare SFI are 320 HP si e pus pe o corsa daca nu ma insel.
__________________

,,Pe strazi zboara masini tunate-n fiecare noapte,
De pe fiecare strada poti sa cumperi moarte.
Si curve bete-n discoteci pe mese
D-aia strainii spun c-avem cele mai frumoase fete
''
by Si$u
Flow_Flexatu is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:26   #938
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Acum ne laudam cu LET-ul bine tunat vs 2.0 aspirat!? TARE LET-ul ASTA DOMN'le! )

Poate o sa para si la noi un b16, d16 turbo (nu mai vorbesc de hibride) facut ca la carte, sa vezi umilinte ce-si iau toti, si cu alte Honde si cu LET-uri.

Eu cred ca ati uitat ce Civic-ul de Bulgaria de anul trecut, cu B16 turbo (daca nu ma insel), masina full street - 12.2 - 402m
GTR,stai usor ca nu am sarit eu cu nici un let primul post al lui a fost ceva de genul.....veniti ba cu SFI,cu LET ca nu ma intereseaza.....dupa aia a dat-o cu 350 cai...imi pare rau ca cel cu calibra nu se da cu ea,omul pur si simplu tine masina de expozitii...o duce la expozitii in germania nu aici....si nu vrea sa se dea cu ea ca la 280 cai 4x4 la cum trage masina aia il linistea...iar cel cu corsa a sarit calu rau 550CAI.....deci asta e.....
nu am laudat eu nimic stiu ca trage masina lui,i-am urat sa se bucure de ea,dar bineinteles fiecare isi supraevalueaza masina....
sunt impartial,nu am nimic de castigat nu este vorba de masina mea aici....pur si simplu am avut SFI,acum mult timp,am condus si LET....si stiu si cum trag hondele....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:40   #939
calibraBBS

Stage 2
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 42
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by marutzu_vti View Post
Si nu il mai bagati pe basu in discutii ca acolo masina avea creca 850 kg si avea si in jur de 190 hp mergea bn dar tot un 13.8 a scos asa ca poate sperie pe unii din voi timpii aia pe mn nu.
scuze ca intervin si nu te supara dar cu let-u sar putea sa te arzi mai ult ca sigur daca e dus in 300-350 cp cea ce ai batut uh a fost vreun let stock de pe vreo calibra care calibra e mult mai grea ca masina ta
calibraBBS is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:52   #940
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

)))))))))
calibra...daca nu ai vazut sau nu stii... de ce vorbesti ??
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:54   #941
teen.ager

Stage 5
 
teen.ager's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,219
Member of:
[Opel]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Sunt slabe si vechi si naspa, si consuma mult, si nu tin la cox LET-urile astea... (sarcasm & ironie)
teen.ager is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:55   #942
calibraBBS

Stage 2
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 42
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by teen.ager View Post
850 kg plus doua roti in portbagaj plus el (om mare) si pasager in dreapta si bate Civicu VTi si de pe loc, si rolling start, si cum vreti voi. (si nu vorbii de 190 de cai, sa scoti 40 de cai dintr-un motor aspirat iti trebuie enorm de multi bani)
ai dreptate sa scoti 40 de cp din sfi iti trebuiesc lejer cam 5000 de euro poate si trece si vorbesc de piese de calitate pistoane forjate,biele,axe cu came agresive,chiuloasa prelucrata de grupa.a,cuzineti racing,toate bolturi-le arp,serpisori pe 60,toata evacuarea pe 60.ecu resoftat,kit ambreiaj sport,itb-uri,presiunea benzina la 3.5,duze injectoare cu debit marit plus multe altele care niki nu imi mai aduc aminte ce miau zis ca trebe chiar eu am vrut sa fac chestia de genu de a imi duce c20xe la pragul de 200cp in germania am fost cu masina la ei la firma la dbilas daca cunoasteti firma si imi garantau puterea care vroiam sa ajung cu dyno inainte si dupa modificare .sfatul meu nu se merita acei bani sa ii pui intrun sfi in let da se merita enorm
calibraBBS is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 22:57   #943
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by calibraBBS View Post
ai dreptate sa scoti 40 de cp din sfi iti trebuiesc lejer cam 5000 de euro poate si trece si vorbesc de piese de calitate pistoane forjate,biele,axe cu came agresive,chiuloasa prelucrata de grupa.a,cuzineti racing,toate bolturi-le arp,serpisori pe 60,toata evacuarea pe 60.ecu resoftat,kit ambreiaj sport,itb-uri,presiunea benzina la 3.5,duze injectoare cu debit marit plus multe altele care niki nu imi mai aduc aminte ce miau zis ca trebe chiar eu am vrut sa fac chestia de genu de a imi duce c20xe la pragul de 200cp in germania am fost cu masina la ei la firma la dbilas daca cunoasteti firma si imi garantau puterea care vroiam sa ajung cu dyno inainte si dupa modificare .sfatul meu nu se merita acei bani sa ii pui intrun sfi in let da se merita enorm
serpisori pe 60 ?? sunt curios unde ii pui...... poate in portbagaj, ca pe motor niciodata. stai linistit ca pentru 40 de cai, nu iti trebuie nici biele nici pistoane nici alte baubauri care le pomenesti tu. cel mai important lucru care il uitati toti, este CALCULATORUL masinii ! adica ai nevoie de un standalone si inca 1000 de euro sa scoti puterea asta.

promit ca e ultimul post aici ))))
__________________

dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 23:05   #944
calibraBBS

Stage 2
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 42
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

eu sincer va spun o sa va zik impresia despre aceste motoare ma refer c20xe si cel de integra type r nu vb de let ca let e oricum superior daca pui niste banuti in el , dupa ce imi iau in viitorul apropiat o honda integra type r ca si eu sunt foarte curios de motoarele de honda si o sa zik fara niki o rusine daca honda e mai buna cu toate ca sunt fan opel pana atunci nu are rost sa ne contrazicem fiecare tine cu ce are e normal .cred ca cel mai in forma ar fi sa vb cineva care a avut ambele motoare let si honda doar acela poate da un verdict sigur

Last edited by calibraBBS; 23-06-13 at 23:08.
calibraBBS is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 23:11   #945
calibraBBS

Stage 2
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 42
Default Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2

Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
serpisori pe 60 ?? sunt curios unde ii pui...... poate in portbagaj, ca pe motor niciodata. stai linistit ca pentru 40 de cai, nu iti trebuie nici biele nici pistoane nici alte baubauri care le pomenesti tu. cel mai important lucru care il uitati toti, este CALCULATORUL masinii ! adica ai nevoie de un standalone si inca 1000 de euro sa scoti puterea asta.

promit ca e ultimul post aici ))))
nu mam exprima cum trebe cu iesire pe 60 serpi si cum am mai spus miau zis o gramada de chesti pe care niki nu le mai tin minte si cu pistoanele si biele ziceau k merge si cele stock dar pt siguranta e mai bine forjate
calibraBBS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -