VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
20-06-11, 19:54
|
#286
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Ia incercati de curiozitate si o "linie" pe urcare. Poate asa se lamuresc unii cum e cu , cuplu`
Marutu...nu am nimic cu tine si cu nimeni....insa accepta infrangerea, cand ai castigat ti-ai cam luat adversarii la misto acum cauti scuze. Daca stiai ca au asa multi cai de ce te-ai dat? Sperai sa castigi si sa ii "umilesti" apoi pe un topic sau altul?
Pana la urma ne uneste aceeasi pasiune , e normal ca fiecare sa isi apere propulsorul si ca o parere personala.... aceste mari curse numite linii ,pentru mine nu reprezinta decat "masurarea fortelor financiare".Si tu daca ai avea bani sa bagi in masina ai face-o sa "parcurga" cei 400m sub 10 sec, asa cum ar face-o si bassu si amadeus si majoritatea de aici. Vreti versus? Facteti pt fiabilitate, pt raport intretinere, pt raport consum/performanta etc. Sunt masini si masini, motoare si motoare.
Sfi-ul are famecul lui ca trage de jos, kr-ul e de vis peste 4000 ture, b16a2 si k20 sunt cam "motociclete". Lista ar putea fi lunga.
Sper ca s-a inteles ce era de inteles.
O seara buna tuturor forumistilor!
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
20-06-11, 21:15
|
#287
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Ia incercati de curiozitate si o "linie" pe urcare. Poate asa se lamuresc unii cum e cu , cuplu`
Marutu...nu am nimic cu tine si cu nimeni....insa accepta infrangerea, cand ai castigat ti-ai cam luat adversarii la misto acum cauti scuze. Daca stiai ca au asa multi cai de ce te-ai dat? Sperai sa castigi si sa ii "umilesti" apoi pe un topic sau altul?
Pana la urma ne uneste aceeasi pasiune , e normal ca fiecare sa isi apere propulsorul si ca o parere personala.... aceste mari curse numite linii ,pentru mine nu reprezinta decat "masurarea fortelor financiare".Si tu daca ai avea bani sa bagi in masina ai face-o sa "parcurga" cei 400m sub 10 sec, asa cum ar face-o si bassu si amadeus si majoritatea de aici. Vreti versus? Facteti pt fiabilitate, pt raport intretinere, pt raport consum/performanta etc. Sunt masini si masini, motoare si motoare.
Sfi-ul are famecul lui ca trage de jos, kr-ul e de vis peste 4000 ture, b16a2 si k20 sunt cam "motociclete". Lista ar putea fi lunga.
Sper ca s-a inteles ce era de inteles.
O seara buna tuturor forumistilor!
|
Este adevarat Marutu_Vi a exagerat la un moment dat cu limbajul, dar mai erau si niste comantarii acide ale unora care incinsesera putin atmosfera, dar si ce spui tu sunt niste chestii relative (ca sa nu spun baliverne).
Daca vrei o dovada ia datele de masini stock ia de aici:
VW Golf Mk V GTI vs Honda Civic Type-R (FN2)
VW Golf Mk V GTI
Power 147 kw (197 bhp / 200 ps)
Torque 280 Nm (207 lb-ft)
Mass 1303 kg
Power to Weight ratio 151 bhp/tonne
Honda Civic Type-R (FN2)
Power 148 kw (198 bhp / 201 ps) @ 7800 rpm
Torque 193 Nm (143 lb-ft) @ 5600 rpm
Mass 1355 kg (2981 lbs)
Power to Weight ratio 146 bhp/tonne
Deci Golful cu putere echivalenta, cuplu MULT mai MARE, MAI USOR decat Typer R, isi ia bataie usor de la TypeR de la cap la coada si pe hartie si in realitate.
Cam in aceleasi conditi si-o ia mult mai rau 2008 Opel Astra GTC 2.0T, care are putere echivalenta, greutate echivalenta, cuplu mult mai mare si isi ia bataie mai rau.
B16 - K20 sunt cam "motociclete" pentru ca fizica simpla are o relatie intre cuplu, turatie si putere, adica nu poti cu cilindree mica, cuplu mic si fara supraalimentare sa scoti putere mare decat prin turatie. vezi Ferrari, Lamborghini, Motociclete, F1, etc.
Asa ca exact ce blamezi tu, apreciaza toata lumea si anume 2 motoare aspirate nebatute in 20 de ani de nici un producator auto.
Faptul ca Opel nu a scos niciodata vre-un motor aspirat care sa se apropie putin de echivaletul lor de la Honda si faptul ca Opel nu are nici un motor stoc Turbo care sa bata un aspirat stoc Honda de aceeasi capacitate m-ar face in "ca fan Opel" sa las ciocul mic.
Daca vorbim de masini tunate si aici Opel este departe, Honda fiind inca lider incontestabil in toata lumea ca numar de masini Tunate (cu si fara turbo), oare de ce!?
|
|
|
20-06-11, 21:52
|
#288
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Am si scris clar ca sper sa se inteleaga ce e de inteles dar se pare ca ai fost primul care a sarit la mine. Daca tot e honda "tata la toti" cum spui tu hai sa ne legam si de motorsportul autohton si anume ca tocmai un opel a iesit pe podium pe mana unui debutant. Pot sa fac trimitere la un anume topic si ai sa vezi ca un hondist recunoste problemele la motorul sau imbatabil..... si anume delco-ul care l-a facut sa ia bataita de la un logan de h si crede-ma ca in motorul hondei au intrat ceva goromele. Am si scris de ce admir toate motoarele enumate de mine..... dar tu m-ai catalogat "fan opel" si sa las ciocul mic.
Uite, ca fan opel, si spre surprinderea ta nu strunesc un sfi cum te asteptai, ci un amarat de ne care din cilindreea sa de 1986 nu a scos 200 de cai cat un motor de honda ci numai 115. Eu cu astia 115 cai am batut la fundulet vreo doua hondite dar de 125 de cai, avand schimbata numai axa cu came (care teoretic imi dadea vreo 8-10 cai). Acum o sa imi tii prelegerea cu uzura motoarelor, insa nu detaliez, pentru ca motoarele erau ok. Unul montat pe un crx altul pe un civic. Sau tot in calitate de opelist vrei sa iti povestesc cum am luat bataie de la un civic nou de 200+ cai la numai o sutime de secunda pe un traseu de vtm pt amatori?
Nu contest motoarele honda, din contra insa ca si servisare , piese si alte chestii opel=ul asta amarat deocamdata este mai accesibil pe meleagurile miortice.
Cunosc honda crx plimbata un an de zile pe la mecanici (nu prosti) ca sa o faca sa mearga ok , eu motorul mi-l fac eu..... si nu sunt vreun meserias si in 4 ani de luat omor m-a lasat o singura data releul pompei de benzina si cateva debitmetre care le dereglam eu.
Le: din cate stiu eu turatie mare se obtine printr-o cursa mica..... asta ca ai adus in discutie f1
Last edited by bobby_gsi2; 20-06-11 at 21:54.
|
|
|
20-06-11, 23:02
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Sunt curios cati dintre voi vor veni la Tulcea.
Sper sa nu va numar pe degetul de la o mana.
|
|
|
21-06-11, 01:32
|
#290
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Am si scris clar ca sper sa se inteleaga ce e de inteles dar se pare ca ai fost primul care a sarit la mine. Daca tot e honda "tata la toti" cum spui tu hai sa ne legam si de motorsportul autohton si anume ca tocmai un opel a iesit pe podium pe mana unui debutant. Pot sa fac trimitere la un anume topic si ai sa vezi ca un hondist recunoste problemele la motorul sau imbatabil..... si anume delco-ul care l-a facut sa ia bataita de la un logan de h si crede-ma ca in motorul hondei au intrat ceva goromele. Am si scris de ce admir toate motoarele enumate de mine..... dar tu m-ai catalogat "fan opel" si sa las ciocul mic.
Uite, ca fan opel, si spre surprinderea ta nu strunesc un sfi cum te asteptai, ci un amarat de ne care din cilindreea sa de 1986 nu a scos 200 de cai cat un motor de honda ci numai 115. Eu cu astia 115 cai am batut la fundulet vreo doua hondite dar de 125 de cai, avand schimbata numai axa cu came (care teoretic imi dadea vreo 8-10 cai). Acum o sa imi tii prelegerea cu uzura motoarelor, insa nu detaliez, pentru ca motoarele erau ok. Unul montat pe un crx altul pe un civic. Sau tot in calitate de opelist vrei sa iti povestesc cum am luat bataie de la un civic nou de 200+ cai la numai o sutime de secunda pe un traseu de vtm pt amatori?
Nu contest motoarele honda, din contra insa ca si servisare , piese si alte chestii opel=ul asta amarat deocamdata este mai accesibil pe meleagurile miortice.
Cunosc honda crx plimbata un an de zile pe la mecanici (nu prosti) ca sa o faca sa mearga ok , eu motorul mi-l fac eu..... si nu sunt vreun meserias si in 4 ani de luat omor m-a lasat o singura data releul pompei de benzina si cateva debitmetre care le dereglam eu.
Le: din cate stiu eu turatie mare se obtine printr-o cursa mica..... asta ca ai adus in discutie f1
|
Este o blasfemie sa compari fiabilitatea Opel cu cea de Honda, este diferenta de la cer la pamant, mai ales la generatiile vechi, cand EG-ul era etalon de fiabilitate si Opel era la mijlocul plutonului.
Exemplu unui capac de delcou stricat este abrant, delcoul in sine este un consumabil, atat platina cat si mai rar capacul, este ca si cum ai spune - ce masina proasta, i-a cazut o bujie.
Tinand cont sa sunt niste masini de peste 15 ani si minim 150k orice marca ar fii probleme de un anumit gen sunt inevitabile, dar rata de stricaciune de pana acum si cu cea care urmeaza este de cel putin 2 ori mai mare la Opel.
Eu am avut 2 Opeluri si 3 Honde. Cel putin la generatiile vechi Honda este la ani lumina peste Opel cam la tot si ca sa fiu cinstit nici masina actuala (Mercedes C W203 2001) nu as avea tupeul sa-l compar cu o Honda (nici din 1994 nici din 2001) la fiabilitate, as lua bataie rau.
Si mai facem o comparatie cu piese noi de Honda si Opel, s-ar putea sai ai o mare surpriza.
|
|
|
21-06-11, 01:45
|
#291
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
|
|
|
21-06-11, 08:39
|
#292
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by GTR
Este o blasfemie sa compari fiabilitatea Opel cu cea de Honda, este diferenta de la cer la pamant, mai ales la generatiile vechi, cand EG-ul era etalon de fiabilitate si Opel era la mijlocul plutonului.
Exemplu unui capac de delcou stricat este abrant, delcoul in sine este un consumabil, atat platina cat si mai rar capacul, este ca si cum ai spune - ce masina proasta, i-a cazut o bujie.
Tinand cont sa sunt niste masini de peste 15 ani si minim 150k orice marca ar fii probleme de un anumit gen sunt inevitabile, dar rata de stricaciune de pana acum si cu cea care urmeaza este de cel putin 2 ori mai mare la Opel.
Eu am avut 2 Opeluri si 3 Honde. Cel putin la generatiile vechi Honda este la ani lumina peste Opel cam la tot si ca sa fiu cinstit nici masina actuala (Mercedes C W203 2001) nu as avea tupeul sa-l compar cu o Honda (nici din 1994 nici din 2001) la fiabilitate, as lua bataie rau.
Si mai facem o comparatie cu piese noi de Honda si Opel, s-ar putea sai ai o mare surpriza.
|
Am, zis eu ca opel este ca fiabilitate peste honda? Doar am exemplificat cu intamplari de la noi, eu am vrut sa scot in evidenta altceva dar nu am fost inteles. Crede-ma ca stiu ca honda e peste multe masini, am vrut sa imi achizitionez o prelude insa am renuntat din cauza pieselor si ca nu am gasit una in stare ok sau sa merite sa ma apuc de ea. Stiu si ca la primul motor lor diesel au cam batut toate recordurile posibile..... deci nu pun palma in cwr opel-ului sau altei masini.
shadowro un versus intre doua motoare nu se face pe 400 m, sunt mult prea multe chestii adiacente ca sa existe un castigator.
|
|
|
21-06-11, 10:02
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
topicul asta a aparut ca urmare a unor divergente pe tema celor 400m deci ... sunt mai mult decat on topic.
|
|
|
21-06-11, 10:06
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Ma bag si eu ca musca, am avut opel-uri dar nu am avut nici o honda desi mi-am dorit del sol ceva vreme.
Nu cred ca este corect sa compari un motor de 1.6, chiar daca este vtec cu unul de 2.0, desii sunt f aproape ca performanta, cu siguranta o honda de 2.0 este mai puternica decat un opel de 2.0 si mai mult ca sigur mai fiabila.
Nu am gasit un VR6 sau un GTI 2.0 16V care sa fie inaintea C20XE-ului meu(ultimul).
As pune clasamentul asta, spuneti care sunteti de acord cu el :
1. K20
2. C20XE
3. B16A2
4. GTI ABF
5. VR6
P.S. Nu este ok sa sfarsim prin a ne certa/contrazici subiectiv, per final trebuie sa vedem toti ca avem aceeasi pasiune si ca orice concurenta este un lucru benefic pt fiecare dintre noi care au capul pe umeri, nu doar taste in fata .....
__________________
SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI !!
(Fara erori, ballastri slim, orice tip de bec, ieftin si cu garantie)
https://forum.4tuning.ro/460-faruri-s...n/page-19.html/www.xenonieftin.ro
0724186590 / 0766900342;ID mess : serban_pc ; Bucuresti - Titan
|
|
|
21-06-11, 10:09
|
#295
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
mi se pare o ierarhie pertinenta.
|
|
|
21-06-11, 10:42
|
#296
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Va zic eu cel mai bun clasament si incetati odata aici:
Pentru fanii Honda:
1. K20
2. B16A2
3. C20XE
4. VR6
5. GTI ABF
Pentru fanii Opel:
1.C20XE
2.K20
3.B16A2
4.VR6
5.GTI ABF
Pentru fanii VW:
1.VR6
2.GTI ABF
3.K20
4.C20XE
5.B16A2
Oricum,initiatorul topicului domnul 450yfz a uitat sa mai treaca si 1.9 TDI,1.8 T si 2.5 24v...iesea paranghelie,una e cand compari motoare din punct de vedere tehnologic si alta e cand compari masini,in plus va agitati degeaba, cu C20XE vs K20 ,parerea mea ca aceste motoare nu trebuie sa se afle in acceasi categorie .Un C20XE are tehnologie anii 90' iar un k20 are tehologia anilor 2000 deci ? Sa nu mai vorbim,ca vorba aia daca aveau acceasi putere stock da,dar cand diferenta e de 50 de cai ce mai vreti fratilor? Vad ca nu discuta nimeni C20XE vs B16A2 care sunt apropiate la putere sau C20XE vs VR6...
|
|
|
21-06-11, 10:48
|
#297
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Singur versus care poate fi facut dintre motoarele din titlu este xe versus abf. Cu asta am spus tot
|
|
|
21-06-11, 17:44
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
deci nu inteleg de ce mi se sterg posturile.....le transmit cu aceasta ocazie celor care imi mai sterg posturile sa imi dau drumul in mancarea si in familia lor de saraci.....si o sa continui cu aceste "urari de bine"atat timp cat imi vor sterge comentariile.....
|
|
|
21-06-11, 19:22
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 954
Member of: [Opel]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
deci....totul a plecat de la 400m
daca e sa o luam strict vis a vis de motoare k 20 este lider incontestabil,DAR noi vb de ce am facut noi pe strazi adik:
1. Kadett c20xe 150cp vs Civic tipe R 200cp ultima generatie cu motor k20 care sunt foarte apropiate depinde foarte mult de sofer.
2.Kadett c20xe 150cp vs Civic b16a2 160cp , kadetul a iesit de fiecare data invingator , ambele avand aceiasi greutate, masinile fiind cantarite in prealabil
3. kadett c20xe vs golf 3 vr6 2.8 2.9 , golf 3 gti 150cp kadetul iara a iesit de fiecare data castigator , cel putin eu nu am intalnit unu care sa ma bata
4 corsa a c20xe vs civic b16a2 , civic b18 cel de 180cp, prelude 2.2 bine lucrat corsa a iesit invingatoare
ACUM este acest k20 pe un civic de 1000kg sau mai putin care clar k bate si kadetul si restul masinilor scrise mai sus! DAR acum este un c20xe pe o corsa care acest c20xe nu mai este stock si rezultaul dintre aceste doua masini o sa il vedem doar la o confruntare fata in fata si atat!
degeaba este scris in titlul thread-ului motor x vs motorul y k aici era vb masina x cu motor y vs masina a cu motor b
am scris toate acestea k sa se inteleaga tot, nu k eu vreau sa imi etalez performantele masiniii si mai ales impartim toti aceiasi pasiune si e pacat k am ajuns sa ne jignim
|
|
|
21-06-11, 21:06
|
#300
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of: [Honda]
|
Re: C20XE vs. K20 vs. VR6 vs. GTI ABF vs. B16A2
Quote:
Originally Posted by ph88bas
deci....totul a plecat de la 400m
daca e sa o luam strict vis a vis de motoare k 20 este lider incontestabil,DAR noi vb de ce am facut noi pe strazi adik:
1. Kadett c20xe 150cp vs Civic tipe R 200cp ultima generatie cu motor k20 care sunt foarte apropiate depinde foarte mult de sofer.
2.Kadett c20xe 150cp vs Civic b16a2 160cp , kadetul a iesit de fiecare data invingator , ambele avand aceiasi greutate, masinile fiind cantarite in prealabil
3. kadett c20xe vs golf 3 vr6 2.8 2.9 , golf 3 gti 150cp kadetul iara a iesit de fiecare data castigator , cel putin eu nu am intalnit unu care sa ma bata
4 corsa a c20xe vs civic b16a2 , civic b18 cel de 180cp, prelude 2.2 bine lucrat corsa a iesit invingatoare
ACUM este acest k20 pe un civic de 1000kg sau mai putin care clar k bate si kadetul si restul masinilor scrise mai sus! DAR acum este un c20xe pe o corsa care acest c20xe nu mai este stock si rezultaul dintre aceste doua masini o sa il vedem doar la o confruntare fata in fata si atat!
degeaba este scris in titlul thread-ului motor x vs motorul y k aici era vb masina x cu motor y vs masina a cu motor b
am scris toate acestea k sa se inteleaga tot, nu k eu vreau sa imi etalez performantele masiniii si mai ales impartim toti aceiasi pasiune si e pacat k am ajuns sa ne jignim
|
Ai foarte mare dreptate
|
|
|
|
|