VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
09-01-07, 13:30
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Quote:
Originally Posted by 200SX
ce DET20 ? sigur ai incurcat ceva ca nu e nici un motor cu denumirea asta, stii tu ceva da nu stii totul
iar despre skyline sa o lasam balta cu povestile nemuritoare (nu zic ca nu e o bijuterie tehnologica),dar sunt f f f putine firme care au scos peste 1000CP din motorul de skyline (RB26DETT) si sa merga masina aia si asta cu bani f multi (HKS ~1300CP ~200.000 USD).
|
Ai dreptate, am confundat, era acuma 1 in cand ma interesa masinile asta, este SR20DET, sint puse in s13,14,silvia, iar ce are 200sx s13 (180sx) este de CA18DET, numai ultimele au primit de 20 si numai pentru Japonia si Australia, in anglia nici nu a mai exportat de motorul asta, in schimb in america a mers mai mult motorul aspirat.
Depinde, daca pui acoolo si bani pentru munca, este, eu nu consider tuningul de a fi facut asa incat bifez ce iti tre si peste o saptamana e gata masina...munca, murdarie, chinuri, asa se face o masina de tuning dupa parerea mea...
Apropo, se poate scoate 1000cai...ei bine tine 10-20 secunde
Dai un nirto imens si gata...dar normal iti tre multa munca, si total rafacut motorul sa si tina...dar eu zic, ca daca ma poveste cineva de un sac de bani si timp ma sa incerc sa spot 1000cai dintr-o masina japoneza...nu cred ca ar costa peste 30.000$ + masina.
|
|
|
09-01-07, 13:32
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
A, era sa uit, cu conditia ca ce se poate fac eu...galeriile, evacuare, optimalizare motor, programare electrinica...Si bani pentru munca pusa in el nu e calculat in acel 30.000, oricum, asi face mie...
|
|
|
10-01-07, 05:20
|
#48
|
Stage 1
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
sr20dett sint mai puternice de 400 cai. Am vazut personal motor sr20dett cu 600 de cai la roti. Bine ca a fost cu un 74mm turbo si nos si gasolina de c16 care ieste 110-116. Am vazut multe motoare care pune numere incredibile be dino., da nu le conduce acasa. Poate o masina sa aiba 1000cai, da cit de putere ieste usabila? Uitate la Supra cu 2jz. Face puterea de la 5500rpm la 7500. Ce faci pina la 5500 de rpm cind ala cu 750cai de la 3500 la 7000 trece pe linga tina parca ai puso in masalier.
|
|
|
10-01-07, 10:14
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Ceeace ai scris este corect!!! Masinile asta nu prea se poate conduce, tre fa fi fanatic sa te umbli cu de astea pe strada zi de zi (mai ales ca piesele...cam costa, si nu prea tin sude de mii de km) Ceea mai mare probleme sunt daca ai preatmultii Nm la turatii mici, ca la compressor, de la 1500-2000 vine totul, si multe, nu prea poti controla masina in oras...vu turbo, motor foarte tare usurat...tot asa, relantinul tre sa fie undeva la 2000 sa poti umbla cu ea.
Nu e mare vrajala sa faci um motor foarte puternic, dar sa faci si fiabil...acoolo vine problema.
De asta este la masinile de azi acolo butonul aia de "sport", reprogramaza tota masina, marge total altfel dacat fara.
Eu am incercat un M3 e30 cu turbo, motor facut pentru curse...pur si simplu ma chinuiam la volan la trafic...pe aeroport era altceva...acolo mi era frica macar sa ma urc la volan...
Eu am gandit mult la ce sa fac ca munca de diploma, am gandit numaj la ceva japonez (sr20det sau 30dett) dar am dat seama ca nu prea merita sa faci modoficari mari la ele, la masinile japoneze nu cu motor, sau putere era problama (se mai foate face un pic sa fie mai nervos), ci la suspensie si mai ales frane merita si tre investit. Eu ca inginer nu am ce sa fac cu aia...
De asta incep totul de la 0, cu un motor de aspirat cu carb 1.4-->va fi una 1.6 injector, turbo, intercooler, injectie apa si "benzina" spaciala, vom vedea ce iese, par ca mac va fi undeva la 250-300cai, dar electrinic controlat, cu cel putin 2 programe de motor, una pentru strada, su una pentru liniute, pista, aeroport...in fine, joaca.
|
|
|
10-01-07, 10:39
|
#50
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
|
|
|
10-01-07, 19:26
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Citam de pe pagina aia:
"Result: 915hp/883Nm at 2.9 bar"
Asta nu are nevoie de nici un comentariu.
"420hp@6200rpm and 915hp@8100rpm"
46% din puterea maxima la 77% din turatia de putere maxima ?! Si un motor aspirat de la Honda sta mai bine.E perfect explicabil daca te uiti la harta compresorului,dar e un argument pentru care motoarele mici supra-alimentate la limita exploziei nu sunt nici pe departe absolutul in domeniu.
|
|
|
23-01-07, 23:32
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PEUGEOT]
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
350z...cam zice totul nu ?
|
|
|
10-05-07, 21:21
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Quote:
Originally Posted by vladdaman
350z...cam zice totul nu ?
|
da,spune totul cum il spala pe jos un 300zx pe orice criteriu
|
|
|
16-05-07, 01:24
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PEUGEOT]
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
dap am aflat si eu asta... stock matura cu 350z-ul...dar dupa ceva tuning calumea se cam schimba...sau nu??
|
|
|
16-05-07, 01:31
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Pai...normal 300zx ul este mai bun si standard decat 350...
daca faci tuning 100%
|
|
|
16-05-07, 10:44
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
Quote:
Originally Posted by vladdaman
dap am aflat si eu asta... stock matura cu 350z-ul...dar dupa ceva tuning calumea se cam schimba...sau nu??
|
daca lasi stock 300zx si te apuci de uppgrade la 350z atunci,dar asa nici o sansa.
si sa te apuci sa cresti puterea la o masina deja bi-turbo din fabrica e mult mai usor decat sa faci una atmosferica-turbo
|
|
|
16-05-07, 11:46
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
sa nu uitam un lucru, una foarte importanta, acuma managerul fece masina, atuncea inginerul a facut...se si simte
|
|
|
17-05-07, 01:11
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PEUGEOT]
|
Re: 350 Z vs 300 ZX TT
normal dar cred ca daca incerci sa ridici ambele masini la limita tot as paria pe 350z dar nush de ce...
|
|
|
|
|