Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-01-07, 13:30   #46
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
ce DET20 ? sigur ai incurcat ceva ca nu e nici un motor cu denumirea asta, stii tu ceva da nu stii totul

iar despre skyline sa o lasam balta cu povestile nemuritoare (nu zic ca nu e o bijuterie tehnologica),dar sunt f f f putine firme care au scos peste 1000CP din motorul de skyline (RB26DETT) si sa merga masina aia si asta cu bani f multi (HKS ~1300CP ~200.000 USD).
Ai dreptate, am confundat, era acuma 1 in cand ma interesa masinile asta, este SR20DET, sint puse in s13,14,silvia, iar ce are 200sx s13 (180sx) este de CA18DET, numai ultimele au primit de 20 si numai pentru Japonia si Australia, in anglia nici nu a mai exportat de motorul asta, in schimb in america a mers mai mult motorul aspirat.

Depinde, daca pui acoolo si bani pentru munca, este, eu nu consider tuningul de a fi facut asa incat bifez ce iti tre si peste o saptamana e gata masina...munca, murdarie, chinuri, asa se face o masina de tuning dupa parerea mea...
Apropo, se poate scoate 1000cai...ei bine tine 10-20 secunde
Dai un nirto imens si gata...dar normal iti tre multa munca, si total rafacut motorul sa si tina...dar eu zic, ca daca ma poveste cineva de un sac de bani si timp ma sa incerc sa spot 1000cai dintr-o masina japoneza...nu cred ca ar costa peste 30.000$ + masina.
Eagleee is offline  
Old 09-01-07, 13:32   #47
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

A, era sa uit, cu conditia ca ce se poate fac eu...galeriile, evacuare, optimalizare motor, programare electrinica...Si bani pentru munca pusa in el nu e calculat in acel 30.000, oricum, asi face mie...
Eagleee is offline  
Old 10-01-07, 05:20   #48
Red91StangCT

Stage 1
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

sr20dett sint mai puternice de 400 cai. Am vazut personal motor sr20dett cu 600 de cai la roti. Bine ca a fost cu un 74mm turbo si nos si gasolina de c16 care ieste 110-116. Am vazut multe motoare care pune numere incredibile be dino., da nu le conduce acasa. Poate o masina sa aiba 1000cai, da cit de putere ieste usabila? Uitate la Supra cu 2jz. Face puterea de la 5500rpm la 7500. Ce faci pina la 5500 de rpm cind ala cu 750cai de la 3500 la 7000 trece pe linga tina parca ai puso in masalier.
Red91StangCT is offline  
Old 10-01-07, 10:14   #49
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Ceeace ai scris este corect!!! Masinile asta nu prea se poate conduce, tre fa fi fanatic sa te umbli cu de astea pe strada zi de zi (mai ales ca piesele...cam costa, si nu prea tin sude de mii de km) Ceea mai mare probleme sunt daca ai preatmultii Nm la turatii mici, ca la compressor, de la 1500-2000 vine totul, si multe, nu prea poti controla masina in oras...vu turbo, motor foarte tare usurat...tot asa, relantinul tre sa fie undeva la 2000 sa poti umbla cu ea.
Nu e mare vrajala sa faci um motor foarte puternic, dar sa faci si fiabil...acoolo vine problema.
De asta este la masinile de azi acolo butonul aia de "sport", reprogramaza tota masina, marge total altfel dacat fara.
Eu am incercat un M3 e30 cu turbo, motor facut pentru curse...pur si simplu ma chinuiam la volan la trafic...pe aeroport era altceva...acolo mi era frica macar sa ma urc la volan...

Eu am gandit mult la ce sa fac ca munca de diploma, am gandit numaj la ceva japonez (sr20det sau 30dett) dar am dat seama ca nu prea merita sa faci modoficari mari la ele, la masinile japoneze nu cu motor, sau putere era problama (se mai foate face un pic sa fie mai nervos), ci la suspensie si mai ales frane merita si tre investit. Eu ca inginer nu am ce sa fac cu aia...
De asta incep totul de la 0, cu un motor de aspirat cu carb 1.4-->va fi una 1.6 injector, turbo, intercooler, injectie apa si "benzina" spaciala, vom vedea ce iese, par ca mac va fi undeva la 250-300cai, dar electrinic controlat, cu cel putin 2 programe de motor, una pentru strada, su una pentru liniute, pista, aeroport...in fine, joaca.
Eagleee is offline  
Old 10-01-07, 10:39   #50
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=259740
200SX is offline  
Old 10-01-07, 19:26   #51
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Citam de pe pagina aia:
"Result: 915hp/883Nm at 2.9 bar"
Asta nu are nevoie de nici un comentariu.
"420hp@6200rpm and 915hp@8100rpm"
46% din puterea maxima la 77% din turatia de putere maxima ?! Si un motor aspirat de la Honda sta mai bine.E perfect explicabil daca te uiti la harta compresorului,dar e un argument pentru care motoarele mici supra-alimentate la limita exploziei nu sunt nici pe departe absolutul in domeniu.
Race is offline  
Old 23-01-07, 23:32   #52
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

350z...cam zice totul nu ?
vladdaman is offline  
Old 10-05-07, 21:21   #53
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by vladdaman View Post
350z...cam zice totul nu ?
da,spune totul cum il spala pe jos un 300zx pe orice criteriu
300zxtt is offline  
Old 16-05-07, 01:24   #54
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

dap am aflat si eu asta... stock matura cu 350z-ul...dar dupa ceva tuning calumea se cam schimba...sau nu??
vladdaman is offline  
Old 16-05-07, 01:31   #55
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Pai...normal 300zx ul este mai bun si standard decat 350...
daca faci tuning 100%
Eagleee is offline  
Old 16-05-07, 10:44   #56
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by vladdaman View Post
dap am aflat si eu asta... stock matura cu 350z-ul...dar dupa ceva tuning calumea se cam schimba...sau nu??
daca lasi stock 300zx si te apuci de uppgrade la 350z atunci,dar asa nici o sansa.

si sa te apuci sa cresti puterea la o masina deja bi-turbo din fabrica e mult mai usor decat sa faci una atmosferica-turbo
300zxtt is offline  
Old 16-05-07, 11:46   #57
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

sa nu uitam un lucru, una foarte importanta, acuma managerul fece masina, atuncea inginerul a facut...se si simte
Eagleee is offline  
Old 17-05-07, 01:11   #58
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

normal dar cred ca daca incerci sa ridici ambele masini la limita tot as paria pe 350z dar nush de ce...
vladdaman is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -