Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-01-07, 22:34   #31
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Draga Nihales.Eu eram absolut uimit de comentul care la facut pushtiul.Si eu sunt pe 300zx suta la suta
Dar totusi chiar nu vede nimeni in ce hal abereaza ala micu acolo ? Mam oripilat efectiv de ras

"Incepam asa, atuncea cand 300 a fost facut nu erau calculatoare la ce sa se fie proectate si analizate, asta inseamna ca este supradimensionat"


"Ceea mai bun motor este ceea de Skyline "

"acolo legile sunt asa, incat nu au voa sa faca masini peste 300de cai"

"+cateva cai"

"masinile japoneze erau cele mai complicate din lume, chera pana acuma sunt cele mai complicate..."

tarnafes is offline  
Old 07-01-07, 22:45   #32
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Vad ca Gura ai destul de mare!!!
Dar putin mai sus este ceva??? sau mai mult aer comprimat ce vrea sa iasa???
Ai de mine...Nu am avut chef sa scriu mult dar m-ai facut, apropo, tu cei invatat? Ca lucresi, sau numai gura esti si nimic mai mult?
Dovedeste tu mie ca ai drept se postezi de astea!!!

Daca vrei asa, eu te provoc!!!
Accepti provocarea? sau te lasi batut...ca multii...
Eagleee is offline  
Old 07-01-07, 22:53   #33
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Alfabet...taci dreaq mah ca te faci de ras.Cunoscatorule.
tarnafes is offline  
Old 07-01-07, 23:16   #34
Red91StangCT

Stage 1
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 20
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Hai sa fim seriosi. Un 300zx TT nu face fata linga un 350z la liniuta si nici la curse. 350z nou nout, fara nimic, a facut 13.8, 13.77, 13.9 la Englishtown in NJ. O 300zx ieste in 14.5x.

Si la ala care a zis ca are un 300zxtt cu 800cp, hai sa fim seriosi. Da nu ai bagat 30k euro in iea, nu vad. Motoarele alea poate sa se duca la 650cp cu turbine mai mari, evacuare, si mult mai multe. CU NOS. Tu trebuie sa ai multi bani in masina sa se duca la 800cp la roti. Ce fel de turbine ai, ce fel de gasolina ai. Sune-mi cum ie facut motoru. Ce fel the pistoane, came, etc.
Red91StangCT is offline  
Old 07-01-07, 23:43   #35
PiStI

Stage 3
 
PiStI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

sa le luam pe rand:
nu cred ca se poate face vreo comparatzie, sa pui cap la cap un bi-turbo cu un aspirat? shi nu numai atat zx tt-ul vine din perioada in care japonezii se intreceau cine construieshte cele mai bune mashini, NU cele mai puternice pt ca limita de 300 de cai era valabila, (NU e o gluma, cum zicea shi Eagleee, asha cum constructorii germani s-au intzeles sa faca masini care merg max 250km/h, asha s-au intzeles japonezii sa "faca" mashini pana in 300 cp pt. piatza interna. folosesc ghilimelele de rigoare pt. ca la mashinile sport se trecea mai putzin pe hartie de obice de cat era cu adevarat. cuplul motor nu era limitat, deci-fiecare cat putea.) Masina a fost fabricata intre '93-'96, dar modelul 350 zx a aparut in '90, deci proiectarea a inceput candva in anii '80, - mashina nu are cum sa aibe prea multa elecronica incorporata, - mai mult electric sau mecanic>> mai fiabil, mai longeviv. Tot in perioada accea nissan nu avea probleme bugetare, cheltuia pe proiecte cat se putea, shi cred ca 350 zx tt, se apropie de titulatura de supercar, consultand performantele, tecnologia, ingineria bagata in masina construita pt pilotii adevaratzi.
pe partea cealalta e 350 z. masina din '00. construita ca un coupe, care sa concureze modelele europene. folosind un motor de 3.5 l aspirat (care apare shi pe murano, infinity fx, shi mai rau pe vel-satis, deci adio exculivitate, sa traieasca politica de globaliza shi banca comuna de organe.)
atunci cand nu eshti propriul tau stapan nu ai cum sa faci ce vrei, daca cei de la renault nu ar dori profit mai mare, sunt 100% sigur ca inginerii japonezi ar fii facut ceva asemanator cu inantasha, dar asha.........
ca shi concluzie: una e o bestie TURBOate din zilele de glorie a japonezilor, care nu au auzit de globalizare si incalzire globala, cealalta ee o sportiva facuta sa fie condusa de la coafezi, ma scuzatzi "hair stylisti" pana la copii foshtilor posesori de 350 zxTT
sa nu credeti ca e singurul exemplu de acest gen exemplele pot continua.
PiStI is offline  
Old 07-01-07, 23:54   #36
PiStI

Stage 3
 
PiStI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

"shi cred ca 350 zx tt, se apropie de titulatura de supercar, consultand performantele, tecnologia, ingineria bagata in masina construita pt pilotii adevaratzi."

MY BAD: vroiam sa zic 300zxTT
PiStI is offline  
Old 07-01-07, 23:59   #37
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

De corectat este cele 2 locuri unde a scris baiatul 350 zx tt, a vrut sa scrie 300 zxtt...
Dar in rest daca are cineca ceva contra sa zica...

Last edited by Eagleee; 08-01-07 at 00:02.
Eagleee is offline  
Old 08-01-07, 00:42   #38
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by PiStI View Post
sa le luam pe rand:
nu cred ca se poate face vreo comparatzie, sa pui cap la cap un bi-turbo cu un aspirat? shi nu numai atat zx tt-ul vine din perioada in care japonezii se intreceau cine construieshte cele mai bune mashini, NU cele mai puternice pt ca limita de 300 de cai era valabila, (NU e o gluma, cum zicea shi Eagleee, asha cum constructorii germani s-au intzeles sa faca masini care merg max 250km/h, asha s-au intzeles japonezii sa "faca" mashini pana in 300 cp pt. piatza interna. folosesc ghilimelele de rigoare pt. ca la mashinile sport se trecea mai putzin pe hartie de obice de cat era cu adevarat. cuplul motor nu era limitat, deci-fiecare cat putea.) Masina a fost fabricata intre '93-'96, dar modelul 350 zx a aparut in '90, deci proiectarea a inceput candva in anii '80, - mashina nu are cum sa aibe prea multa elecronica incorporata, - mai mult electric sau mecanic>> mai fiabil, mai longeviv. Tot in perioada accea nissan nu avea probleme bugetare, cheltuia pe proiecte cat se putea, shi cred ca 350 zx tt, se apropie de titulatura de supercar, consultand performantele, tecnologia, ingineria bagata in masina construita pt pilotii adevaratzi.
pe partea cealalta e 350 z. masina din '00. construita ca un coupe, care sa concureze modelele europene. folosind un motor de 3.5 l aspirat (care apare shi pe murano, infinity fx, shi mai rau pe vel-satis, deci adio exculivitate, sa traieasca politica de globaliza shi banca comuna de organe.)
atunci cand nu eshti propriul tau stapan nu ai cum sa faci ce vrei, daca cei de la renault nu ar dori profit mai mare, sunt 100% sigur ca inginerii japonezi ar fii facut ceva asemanator cu inantasha, dar asha.........
ca shi concluzie: una e o bestie TURBOate din zilele de glorie a japonezilor, care nu au auzit de globalizare si incalzire globala, cealalta ee o sportiva facuta sa fie condusa de la coafezi, ma scuzatzi "hair stylisti" pana la copii foshtilor posesori de 350 zxTT
sa nu credeti ca e singurul exemplu de acest gen exemplele pot continua.
acelasi lucru e valabil la marea majoritate a masinilor japoneze,ca de ex rx7 versus rx8
300zxtt is offline  
Old 08-01-07, 01:08   #39
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Na, sa incep asa ca eu acuma un an si ceva am inceput sa ma intereseze masinile Japoneze, din cauza driftului...Am inceput cu ce se poate cumpara la bani relativ putin si sa fie ceea mai buna, era Nissan 300zx TwinTurbo Targa cu 4 locuri (credetima ca e foarte rar!!!foarte), sa gaseste la 10.000 euro in stare buna. Timp de 3 luni ma interesam peste tot despre modelul asta, pot sa zic ca inafara de practica am aflat totul, depre cum si ce sunt problemele la el, si cum se poate modifica, dar in acest timp m-am dat seama ca daca vreau sa fie asa cum eu asi vrea ar fi prea puternic...oricum, 300zxul nu e bun de drift, prea mare si grea.
Dupa asta a venit Nissan 200 sx s13 (in japonia avea nume de 180sx, 180 vine de la motor, era 1.8 turbo) de asta are si "ternafes". Asta este ceea mai buna masina pentru drift, motorul ei adaptaza noilor standerde se era proiectat acuma 20de ani...au stiut astia ceva...Dar motorul ceea mai bune era DET20-ul...din ea fara probleme se putea scoate 400cai.
Deci cu asta ne am rezolcat cet stiu depre masinile aste...sper.
Red91StangCT, daca pe mine m-ai intrebat e bine, daca nu tot raspund.
Eu n-am zis ca am 300zx...numai ca se poate multe din ea, ce e cert ca motorul standard poate 283 cai (in realitate dupa un rodaj bune este peste 310 la roate masurat, ca si cum era cateva modele de EVO 6) si 375Nm, ceeace e limitat de electronica, nu e mare bai, tre alta, Nismo se ocupa de masinile Nissan (cum e AMG la Mertan, M la BMW, ProTechnic la Subaru si pot contiuna...) si cu electronica se poate scoate la 400 si ceva. Asta nu e tot, intercoolerul e considerabil mic ca si turbinele, le schumbi si iarasi poare +200 cu o presiune peste 1.5 bar+electronica iarasi noia. A si ma intrebai de Axele cu came, da ce sa schimbi...daca pui intrebarea asta nu sti ca sunt ca la vti...deci se schimba gradul de deschidere a valvelor (tot asa e si la 200sx) in rest daca mai vrei putere tre schimbat aproape totul!!!ramane blocul si in rest cam nimic, dar se poate face asa peste 900-1000cai. Ai cerut tuning parts, nu am sa scriu ca daca te intereseaza oricum le sti, si dace incep sa scriu o sa zici ca in jumat de ora se poate gesi totul pe net(google). Dar aici vine diferenta, la Skyline nu ai atatea probleme, e mai bine facut dacat orcare alta masina din luma la pretul aia (evident de serie) Erat special facut ca sa fie tunat, ca majoritatea masinilor Japoneze. Din Skyline poate scoate cu motorul orig si numai pistonul si biela schimbata 1000cai (evident 2 turbouri imense si intercooler cat de camion) Am mai vazut (filme) cu Skyline de 1500-1700cai...no acolo nu stiu cam ce este, dar e grav bolnav cine face de aia.
Sa revin la realitate, is inginer machanic, te rog tarnefes, daca nu esti in cunostinta de cauza sa ta abtini...crezi ca acuma 20 de ani erau calculatoare, mai ales programe care puteau sa face analiza gen VEM? Numai programe de modelat erau, si alea...vai de capul meu, mai bine nu...maximul ce stiau asti atunce e sa faca piesele la CNC, a si de material, un transport toal de Nissanuri a fost oprit ca nu era de calatate Ceva din motor(nu mai amintesc calar), ceeace insemna ca nu se poate tune peste 500de cai ca ripe piesa...ma rog. Sa ramai putin la materiale si technologie folosita, timp de 5 ani constructorii din Japonia lucreau la finisarea metalurilor si a technologiei folosita la eceste masini...asa intrucat nu au fost sjutate de calculator, ceeace inseamne ani de experimente si de asta sriam eu ca sunt supradimensionate piesele la motorul masinilor din japonia intre '88 si 2000(si nu numai motor, si transmisia).
Un singur lucru era mai slaba cu masinile Japoneze, franele...numai Skyline avea frane mai bune, luat de brambo...(de asta puneau pe 300zxTT)
A, si ecva de cat sunt sofistivate masinile elea, cred ca stit ca aveau directie si pe roate din spate...nu stiu cate a inceput, dar cam toate folosea pana 2000.
Dar asa se pare ca s-a terminet era buna la Japonezi, A mai ramas Subari si Mitu EVO...ambele numai din cauza raliului mai traesc...Sad Nu mai sunt SupesCars din Japonia, ceeace a scris si PiStI: "facuta sa fie condusa de la coafezi"...


Cu asta am terminet, daca cineva straduieste se citeasca...bafta, sper sa intelege cateputin din era in care masinile japoneze erau mai bune dacet cele din Europa...
Eagleee is offline  
Old 08-01-07, 01:50   #40
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

aparentele insala

tarnafes,omul chiar stie ce vorbeste.si are 100 la 100 dreptate
300zxtt is offline  
Old 08-01-07, 10:41   #41
PiStI

Stage 3
 
PiStI's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 114
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

no comment-!
PiStI is offline  
Old 08-01-07, 16:28   #42
tarnafes

Stage 5
 
tarnafes's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of:
[Nissan]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Eu stiu ca are perfecta dreptate.Eu faceam misto de greselile lui gramaticale.Am crezut ca e vreun copil dasta "fantastic" de avem noi pe aici.Acum am inteles de ce.Scuzele mele am fost rautacios
tarnafes is offline  
Old 08-01-07, 20:29   #43
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by tarnafes View Post
Eu stiu ca are perfecta dreptate.Eu faceam misto de greselile lui gramaticale.Am crezut ca e vreun copil dasta "fantastic" de avem noi pe aici.Acum am inteles de ce.Scuzele mele am fost rautacios
eu am vb cu el pe mess si chiar stie ce vorbeste
300zxtt is offline  
Old 08-01-07, 22:49   #44
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Va multumesc de sprijin, incerc si eu ce pot...

succes in continuare cu masinile, sper ca at luat cate ceva de creciun pentru ele...
Eagleee is offline  
Old 09-01-07, 11:41   #45
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 350 Z vs 300 ZX TT

Quote:
Originally Posted by Eagleee View Post
...Dar motorul ceea mai bune era DET20-ul...din ea fara probleme se putea scoate 400cai.
....................................
Din Skyline poate scoate cu motorul orig si numai pistonul si biela schimbata 1000cai (evident 2 turbouri imense si intercooler cat de camion) Am mai vazut (filme) cu Skyline de 1500-1700cai...no acolo nu stiu cam ce este, dar e grav bolnav cine face de aia.

ce DET20 ? sigur ai incurcat ceva ca nu e nici un motor cu denumirea asta, stii tu ceva da nu stii totul

iar despre skyline sa o lasam balta cu povestile nemuritoare (nu zic ca nu e o bijuterie tehnologica),dar sunt f f f putine firme care au scos peste 1000CP din motorul de skyline (RB26DETT) si sa merga masina aia si asta cu bani f multi (HKS ~1300CP ~200.000 USD).

revenind la subiect ca masina din cele doau aleg 350Z, cu toate ca am o oarecare afinitate pentru motorul VG30DETT (o masina nu e facuta/caracterizata doar de motor)
200SX is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -