Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-11, 19:48   #1
BR91 F N Y

Stage 2
 
BR91 F N Y's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 50
Question logan MPi Vs. logan DCi

parerile voastre despre cele 2 modele cu bune si rele.......cosnsum,intretinere...absolut orice...

Last edited by aleks; 23-03-11 at 08:04.
BR91 F N Y is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 21:52   #2
AdrianSB

Stage 5
 
AdrianSB's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 573
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Loganul 1,5 DCi 85 CP este mai bun .
Consum mixt 4,5 l/100
Consumabilele nu stiu ca nu am dat cu el prin service decat la revizii.
Pana acum sunt multumit de el .
Diferente intre MPi si DCi sunt in mare parte la consum si la pretul de achizitie .
__________________
• Cea mai mare plăcere în viaţă e să faci lucrurile despre care oamenii spun că nu ai voie să le faci
AdrianSB is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 12:45   #3
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Parca mai era un subiect pe tema asta cu logan. In alta ordine de idei tot ce vrei sa afli gasesti la subiectul "benzina sau motorina", pana la urma la asta se reduce totul, loganul diesel e si el o masina pe motorina. Si s-a discutat acolo despre problemele motoarelor diesel, reparatii de turbine si injectoare, intretinere etc vs motoarele pe benzina.

La diesel aproape totul costa mai mult, incepand cu uleiul care intra mai mult in motor.Nu vorbesc aici de consumabile de super firma dar nici facaturi. Un filtru de aer la logan Mpi e vreo 30-40RON, la Dci e 80-100Ron. Bujiile mai scumpe, injectoare mult mai scumpe si defectuoase, distributia mai scumpa, pana si cureaua de alternator mai scumpa. In schimb consuma mai putin ca doar e diesel, dar ca la orice diesel indiferent de marca, daca nu e nou, trebuie sa ai portofelul larg deschis si niste bani pusi deoparte.
la demaraj e mai slab Dci 65,70CP chiar si decat 1.4 asta daca te intereseaza liniutele, remapat devine mai bun(cauta pe youtube logan dci cristi streulea ca exemplu). Pe reprize gen 80-120 pare mai bun decat 1.4Mpi
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 25-02-12, 23:37   #4
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Parca mai era un subiect pe tema asta cu logan. In alta ordine de idei tot ce vrei sa afli gasesti la subiectul "benzina sau motorina", pana la urma la asta se reduce totul, loganul diesel e si el o masina pe motorina. Si s-a discutat acolo despre problemele motoarelor diesel, reparatii de turbine si injectoare, intretinere etc vs motoarele pe benzina.

La diesel aproape totul costa mai mult, incepand cu uleiul care intra mai mult in motor.Nu vorbesc aici de consumabile de super firma dar nici facaturi. Un filtru de aer la logan Mpi e vreo 30-40RON, la Dci e 80-100Ron. Bujiile mai scumpe, injectoare mult mai scumpe si defectuoase, distributia mai scumpa, pana si cureaua de alternator mai scumpa. In schimb consuma mai putin ca doar e diesel, dar ca la orice diesel indiferent de marca, daca nu e nou, trebuie sa ai portofelul larg deschis si niste bani pusi deoparte.
la demaraj e mai slab Dci 65,70CP chiar si decat 1.4 asta daca te intereseaza liniutele, remapat devine mai bun(cauta pe youtube logan dci cristi streulea ca exemplu). Pe reprize gen 80-120 pare mai bun decat 1.4Mpi

Nu stiu de ce se tot insista pe injectoarele alea de *** delphi... Altfel ar fi cred un motor super ok. Turbo la logan de cine este produs, ai idee?
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 00:29   #5
make21

Stage 3
 
make21's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 97
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

daca ai gasit vre`un logan dci care il stii ca e bun..sau unul bagat p tester ceva..ia`l..eu am acasa logan dci de 70cai ..si am condus mult si 1,4 sau 1,6..fara de 1.4 nici nu se compara..mie mi se pare mult mai vioi..sa nu mai zic ca vara mergeam fara stres cu aeru` la maxim ..nu avea treaba..pe cand la 1,4 dupa ce ca abia tragi de el..daca mai dai drumu` si la aer e mort...acum depinde la ce folosesti tu masina,cati km faci cu ea,cati bani vrei sa dai pe ea..daca ai bani ..ia dci de 85 cai direct
make21 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 22:47   #6
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Daca faci km multi mai ales pe la noi, nu merita nici una ca se strica prea des...stiu pe cineva care o schimbat de s-o urat la chestii de mecanica la unul din 2007 in astia 4 ani si cv de cand il are, plus mai stiu si de la taximetristi cam cat tre sa steie cu el in service uneori.
Totusi dintre astea 2 as alege benzinarul de 1.6 normal de 90cai, pt ca este cam cel mai fiabil si are si cel mai ok consum....de dci-urile marca reno mi frica mai rau ca de politie, pt ca, chit ca consuma cu 2-2.5 litrii in medie mai putin, dar si cand le pica ceva platesti greutatea piesei in argint daca nu chiar si in aur uneori ca sa ma exprim mai plastic!!!
E drept ca poti avea norocul sa nimeresti unul bun cu orice motorizare, da eu nu m-as risca pt ca sansele sunt cam de 1:5
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 22:59   #7
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Depinde cat mergi sau cati km are masina. Taximetristii (cred ca cei mai in masura sa dea un verdict) cam toti au renuntat la motorina pentru 1.4 benzina cu gaz. Instalatia este ieftina, costurile de combustibil sunt sub motorina in cazul asta, problemele mari cu injectoarele dispar (toti taximetristii au avut probleme dupa 100k de km cu ele), etc..

Deci in varianta cu gaz 1.4 mpi bate detasat din toate punctele de vedere. La varianta cu motorina au cam renuntat toate companiile de taxi. Cred ca asta spune totul.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 11:06   #8
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

In Iasi mai sunt destule taxiuri diesel. Poate ca e zona(Moldovei) mai putin dezvoltata iar cumpararea unei noi masini mai dificila. Insa un lucru stiu sigur: un injector de logan/clio este cam cel mai ieftin de reparat, rapid si facil dintre toate injectoarele de pe dieseluri. Aici se repara in mai multe locuri cu preturi intre 250-350RON. Vi se pare mult? Da un set de anvelope noi low-cost cat fac? 800-1000RON. Da o foliere cat costa? un set de jante cat costa? un spoiler banal vopsit la culoarea caroseriei e 4-500RON. Si lumea se plange de cateva sute de lei un injector Multi isi cumpara tot felul de prostii la masina dar cand aud de diesel: nu-mi iau ca se strica injectoarele. Da o seara in club cat costa?
Un taximetrist face sa spunem 100.000km pe an, un om obisnuit face 10-20.000. Apoi daca e mult 250-350RON un injector care se strica pe la 100.000km adica pana face masina 5 ani....Stiu si oameni fericiti dar si nefericiti cu logan diesel. Unii nu ajung niciodata sa tina masina pana se strica, la altii le pica toate injectoarele. Eu pe strazi vad totusi din ce in ce mai multe loganuri diesel la oamenii obisnuiti, mai multe ca in urma cu 3-4ani. Daca sunt tzeapa garantata de ce le mai cumpara oamenii?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 14:03   #9
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
In Iasi mai sunt destule taxiuri diesel. Poate ca e zona(Moldovei) mai putin dezvoltata iar cumpararea unei noi masini mai dificila. Insa un lucru stiu sigur: un injector de logan/clio este cam cel mai ieftin de reparat, rapid si facil dintre toate injectoarele de pe dieseluri. Aici se repara in mai multe locuri cu preturi intre 250-350RON. Vi se pare mult? Da un set de anvelope noi low-cost cat fac? 800-1000RON. Da o foliere cat costa? un set de jante cat costa? un spoiler banal vopsit la culoarea caroseriei e 4-500RON. Si lumea se plange de cateva sute de lei un injector Multi isi cumpara tot felul de prostii la masina dar cand aud de diesel: nu-mi iau ca se strica injectoarele. Da o seara in club cat costa?
Un taximetrist face sa spunem 100.000km pe an, un om obisnuit face 10-20.000. Apoi daca e mult 250-350RON un injector care se strica pe la 100.000km adica pana face masina 5 ani....Stiu si oameni fericiti dar si nefericiti cu logan diesel. Unii nu ajung niciodata sa tina masina pana se strica, la altii le pica toate injectoarele. Eu pe strazi vad totusi din ce in ce mai multe loganuri diesel la oamenii obisnuiti, mai multe ca in urma cu 3-4ani. Daca sunt tzeapa garantata de ce le mai cumpara oamenii?
Eu le spun tot ceva de genu si alora de se zgarcesc la 100E pe an si isi iau ceva ronghi de 1.4 in loc de un 1.8 sau 2.0 care mai e cat de cat motor pt o masina! Da bine ca sa isi cumpere o tampenie de pantofi sau zdreanta de haina de 300lei in fiecare luna nu e bai.....aia pt mine nici nu au nici o treaba cu stiinta despre masini, si viata in general, daramite sa fie pasionati de automotive. Se mira un tamp d-asta de fost coleg de liceu cand am dat un burn-out scurt de vo 5 sec la 320i ca nu mi-i mila de bani cica
I-am replicat tu esti chiar foarte prost: adica vai mama aia 100ml de benzina si 0.02mm de guma roasa, ambele chestii in valoare de maxim 1Ron m-au facut pe mine sau pe tine,(mai ales ca el o dat 14000E pe un focus nou 'dizel' care se devalorizeaza in fiecare si cu cate 10 burn-uri d-astea si daca sta) da bine ca acuma mergem intr-un junghi de bar jm3k3r0s si bem 3-4 beri, deci stricam aprox 20lei, aia nu e bai nu??!!!!!!!! ....dumnezaul ei de prostie, ca am alergie la asa ceva!!!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 14:52   #10
Stance Works

Stock
 
Join Date: May 2011
Posts: 9
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Depinde cat mergi sau cati km are masina. Taximetristii (cred ca cei mai in masura sa dea un verdict) cam toti au renuntat la motorina pentru 1.4 benzina cu gaz. Instalatia este ieftina, costurile de combustibil sunt sub motorina in cazul asta, problemele mari cu injectoarele dispar (toti taximetristii au avut probleme dupa 100k de km cu ele), etc..

Deci in varianta cu gaz 1.4 mpi bate detasat din toate punctele de vedere. La varianta cu motorina au cam renuntat toate companiile de taxi. Cred ca asta spune totul.
Tatal prietenei are 1.5dci ( taxi ). De curand s-a-ntamplat "beleaua" cu injectoarele. Loganul nou, a fost la pret in zona loganului 1.6 8v ( care era ideal pe gaz ).
La diesel castigi pe partea de consum, dar cand ai de reconditionat 4 injectoare , s-a terminat distractia.

Nu-i vorba ca faci 100.000 km / an, e dupa noroc, unii au patit-o mai devreme de 100.000.
Solutia mea ar fi 1.6 8v + gaz.
Stance Works is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 16:05   #11
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Cu cine am facut eu scoala avea logan diesel din 2007 cu ~250.000 si nu a umblat la injectoare,masina rula impecabil,mai dadea cu fum la o inferioara dar cred ca e normal.
Iar masina dupa ce a cumparat'o doar scoala a facut pe ea,o gramada de elevi.
__________________
________________
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 25-03-12, 16:18   #12
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Noroc+aditivi si motorina premium? Am si eu un amic cu dci luat de nou pe firma care dupa 100k a inceput sa faca probleme, parca e calculat, sa iasa din garantie si dupa aia o ploaie de rahat se abate asupra ta. 1.6 mpi se mai fabrica?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 11:48   #13
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Noroc+aditivi si motorina premium? Am si eu un amic cu dci luat de nou pe firma care dupa 100k a inceput sa faca probleme, parca e calculat, sa iasa din garantie si dupa aia o ploaie de rahat se abate asupra ta. 1.6 mpi se mai fabrica?
Normal ca asa is calculate....minim 60% din piese vor fi uzate fix dupa 100-12mii km...ce-o zis frantuzu: km aia se fac de romanu mediu in 7-8 ani, in timpul asta incepe si rugina, rulmenti, suspensii, directie, unele componente electrice cu probleme, deci rabla, numa bine in timpul asta ei au scos un alt model mai facy-trancy si gataaaa, te bagi sclav la rate la inca un jaf din plastic ieftin si tabla de conserva care aproape sigur se va "consuma" si mai repede!!!
Astfel loganul ar fi o masina buna.....la 3000-4000E de nou pt diesel, ce e peste deja e furt pe la spate cu povesti si pe baza de "restul is mai scumpe de noi"!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 12:23   #14
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Deci daca ar fi varianta de baza sa spunem 1.2i-ul la 3000, 3mii si un pic de E ar merita loganul, iar diesel-ul cu toate dotarile sa nu treaca mult de 4000E(undeva pe la 4500 sa fie full-op), la fel....altfel sunt bani aruncati degeaba!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 20:35   #15
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: logan MPi Vs. logan DCi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Noroc+aditivi si motorina premium?
Am un vecin lucreaza la CFR, a pus in logan cea mai penala motorina din rezervorul de locomotiva. Si ii merge bine De curand au inchis linia ferata pe motiv de furt de combustibil si neeficienta Toti au diesel inclusiv solenze 1.9D

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post

1.6 mpi se mai fabrica?
cine naiba stie...in curand o sa iasa loganul turbo 0.9 si 1.2T sa vezi atunci distractie si comparatii, 1.6 8v o sa fie caleasca pe langa 1.2T
lord_wader is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -