Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-12-10, 10:57   #16
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Exclamation Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

cel mai bun sistem 4x4 este adaptive de la insignia!
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 18:34   #17
alc2

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 301
Member of:
[FORD]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

@ZAUBER , ai putea sa spui si de ce? In raport cu modelele concurentei desigur
alc2 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 18:42   #18
unchiulNOS
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 230
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

pt ca este un haldes generatia a 5, ultima, capacitatea de a trasmite instantaneu cuplul pe puntea spate de pe stanga pe dreapta, eSLD...cel mai performant la ora actuala.
unchiulNOS is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 19:47   #19
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by unchiulNOS View Post
pt ca este un haldes generatia a 5, ultima, capacitatea de a trasmite instantaneu cuplul pe puntea spate de pe stanga pe dreapta, eSLD...cel mai performant la ora actuala.
Generatia a 5-a va aparea in 2012.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 21:17   #20
unchiulNOS
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 230
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by alc2 View Post
@ZAUBER , ai putea sa spui si de ce? In raport cu modelele concurentei desigur
pai este a 4 generatie haldex inbunatatita si multa electronica facuta bine!
unchiulNOS is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 21:41   #21
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Mercedes G.....alceva ce?!
Motivul: Inca din varianta de baza, standard si TOATE variantele de motorizari au diferentialele spate si cel mai important fatza blocante, cu craboti!!! In plus toata transmisia e heavy duty la toate modelele (spre deosebire de Rovere la care numai la extras-uri e asa plus la rover blocantul fatza vine tot ca o extraoptiune, deci nici macar optiune suplimentara standard!).....iar cuplajele se fac cu craboti, sher pe sher! ...nu frictiune, nu mrl-uri!
La restul de masini doar cu valente offroad(mai bine zis de drum rau) din cate am vazut 4-maticul ar fi primul, apoi X-drive si pe urma Quattro...
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-12-10, 02:16   #22
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Mercedes G.....alceva ce?!
Motivul: Inca din varianta de baza, standard si TOATE variantele de motorizari au diferentialele spate si cel mai important fatza blocante, cu craboti!!! In plus toata transmisia e heavy duty la toate modelele (spre deosebire de Rovere la care numai la extras-uri e asa plus la rover blocantul fatza vine tot ca o extraoptiune, deci nici macar optiune suplimentara standard!).....iar cuplajele se fac cu craboti, sher pe sher! ...nu frictiune, nu mrl-uri!
La restul de masini doar cu valente offroad(mai bine zis de drum rau) din cate am vazut 4-maticul ar fi primul, apoi X-drive si pe urma Quattro...
Transmisia G-ului lasa de dorit Tocmai la capitolul heavy-duty ...adica NU-I deloc bullet-proof asa cum ar da impresia faima. In alta ordine de idei,ORICE offroader cu BLOCANT,presupune chestia aia pe care tu ai vazut-o ca fiind "cu craboti" ."Celelalte" se numesc AUTOBLOCANTE. Intr-adevar,este unica prin faptul ca 99% din versiuni vin echipate cu blocabil fata/spate.
Iar "nu mrl-uri"...hmm.....arata-mi te rog un 4x4 permanent ....cu MRL-uri...sau explica-mi care ar fi rostul lor...Oricum,G consuma EXORBITANT si este Extrem de grea,FARA performante offroad asa cum te-ai astepta citind echiparea ...Vorbeste si tu cu oameni care s-au dat cu ele,nu cu aia care le scot la sinaia/poiana brasov in fata clubului
Craciun fericit !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 25-12-10, 12:32   #23
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Transmisia G-ului lasa de dorit Tocmai la capitolul heavy-duty ...adica NU-I deloc bullet-proof asa cum ar da impresia faima. In alta ordine de idei,ORICE offroader cu BLOCANT,presupune chestia aia pe care tu ai vazut-o ca fiind "cu craboti" ."Celelalte" se numesc AUTOBLOCANTE. Intr-adevar,este unica prin faptul ca 99% din versiuni vin echipate cu blocabil fata/spate.
Iar "nu mrl-uri"...hmm.....arata-mi te rog un 4x4 permanent ....cu MRL-uri...sau explica-mi care ar fi rostul lor...Oricum,G consuma EXORBITANT si este Extrem de grea,FARA performante offroad asa cum te-ai astepta citind echiparea ...Vorbeste si tu cu oameni care s-au dat cu ele,nu cu aia care le scot la sinaia/poiana brasov in fata clubului
Craciun fericit !
Vb foarte mari prostii.....deocamdata de cativa ani incoace tot un G-u a castigat campionatul national de offroad...cabrio primul model, si cu motorul de 3000D ca si pe cobra. Zici de consum de parca patrolu sau roveru consuma cat corsa diesel!!! deci nu stii aici, ....pai asta de 3.0D ia cam 15 in medie, iar benzinarul de 2.8 K-jetronic ia 20, iar un 2.3E(inj electronic comandata) pe care vreau sa-l iau consuma 18!!! plus cu extrem de grea 2.5T pe cand cu sasiul autoport discovery3 are 2.8T ....ai zis-o si aici .....oricum nici nu are rost sa mai discut cu cineva care vorbeste asa de G-u numai din povesti, cel mai fiabil si adevarat offroader din lume.......ia-ti tu rover si fi fericit cu multi prieteni din service-uri si tractari
PS: Esti cumva prieten cu maretul Dan Vradie?!

Last edited by Gixer; 25-12-10 at 12:36.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-12-10, 14:02   #24
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Vb foarte mari prostii.....deocamdata de cativa ani incoace tot un G-u a castigat campionatul national de offroad...cabrio primul model, si cu motorul de 3000D ca si pe cobra. Zici de consum de parca patrolu sau roveru consuma cat corsa diesel!!! deci nu stii aici, ....pai asta de 3.0D ia cam 15 in medie, iar benzinarul de 2.8 K-jetronic ia 20, iar un 2.3E(inj electronic comandata) pe care vreau sa-l iau consuma 18!!! plus cu extrem de grea 2.5T pe cand cu sasiul autoport discovery3 are 2.8T ....ai zis-o si aici .....oricum nici nu are rost sa mai discut cu cineva care vorbeste asa de G-u numai din povesti, cel mai fiabil si adevarat offroader din lume.......ia-ti tu rover si fi fericit cu multi prieteni din service-uri si tractari
PS: Esti cumva prieten cu maretul Dan Vradie?!
Domnu',din cate vad,ai cam exagerat cu beutura/palica de craciun !
1 la mana, 460-ul ala care spui tu ca a castigat asa si pe dincolo, NU prea mai are NICI un diferential stock,nici un cardan stock, pinioane in transfer (ala are CT,nu e permanent) si cutie ,suspenzii,etc....iar caroseria,nu prea mai exista.....Asadar,cine a"castigat", un sasiu intarit de 460 cu emblema mercedes si motor de 123?!=)).

La consum,iara batii campii cu succes! am 3 prieteni apropiati care au avut: Petre.n(461),cristi slt(463), bogdan C(460). ...poate-s mincinosi toti....stii cat imi ia mie urban rd28t ? 11%..Nu spun cat lua 460 cu 2.3benzina sau 463 cu 3.0D..=))....
Legat de greutate,iara "vorbesti" galagie si atat: CINE vorbea de discovery3 sau X5 or hyunday tucson?...Faceam referire la masini din aceeasi clasa cu G,offroadere pe sasiu...LJ70,y60/61,etc..vezi p-aici
PS: sunt amic cu multa lume,iar spre deosebire de tine,reusesc sa am propriile pareri ce au la baza experiente ale mele sau aspecte constatate personal si NU filme yotube sau povestile unora care n-au idee cum functioneaza un diferential blocabil or ce inseamna homocinetica la un offroader(nu mai spun sa o reconditioneze)
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 25-12-10, 15:15   #25
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: The best 4x4: care anume crezi tu că e?..

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Transmisia G-ului lasa de dorit Tocmai la capitolul heavy-duty ...adica NU-I deloc bullet-proof asa cum ar da impresia faima.
Cel putin puntea fata e subtire din informatiile ce le-am adunat pana acum.

Gixer, baga niste date tehnice macar despre una din punti, un diametru la coroana, diametru la planetare, spline count si eventual dimensiunile trompelor, sa vedem ce e asa de heavy duty prin ele
__________________
Team SQNLL
Lil' D is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -