Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-10, 19:50   #76
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post

Chiar nu inteleg de ce imi tot bat capul. aveti dreptate toti , recunosc, de maine toata lumea sa arunce motoarele de pe masinile de zi cu zi si sa puna de motorete!!! si sa se trimita un manifest inginerilo rproducatoari de motoare auto prin care sa fie mustrati drastic ca nu cunosc fizica de clasa 6-8 si sunt f incompetenti ca nu au realizat pana acum progresul motorului de motoreta pus pe caroserie auto...

bafta maxima!
Aixam Virgo are motor monociclindru de 400cc diesel si numai 5cp, cutie automata reductoare cu 4 trepte automata si variator. Viteza maxima 45kmph. Consum 2.5% in oras, 2% inafara....nu e buna. Mai ales ca nu-ti tre nici permis de conducere si numai nr de primarie.Pt oras chiar mi-as lua si eu una, da d-aia fara limitator ca am B-ul, tot la 400cmc dar de 20Cp ce prinde cam 100kmph si consuma cam 3% in oras si cam tot atata si inafara daca o tii numai blana in 100kmph.
Deci cum sa zic....asta deja e motor cu putere de scooter slab, d-ala de 50cc(vb de varianta de 5Cp) si totusi exista cateva firme care produc masinutze d-astea la nivel de masa nunumai de serie! Fiabilitatea unui astfel de motor ca vad ca asta va doare, este de 100-150mii km cu o minima intretinere.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 21:13   #77
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post

Ce tat fishe si povesti cu cuplu, iara cu batutu in cap??!!! In practica 320i-ul de aceeasi greutate bate si passatul de 140Cp diesel, bate, deci nu mai au rost povesti d-alea de liniori ca daca imi intra turbo, daca nu schimbam sau daca schimbam mai repede. Am facut destule linii stai linistit, majoritatea ad-hoc....cu 525i-ul bateam cam orice haudist cu TDi pana in 2.5....aia cu peste 2.5 nici nu se luau de mine, da astialalti mai ales cu amaratul de 1.9 parca erau totzi frustrati cand vedeau semnul de la BMW si eventual mai ales cred sigla "525i"
Da, eu sunt dispus sa ma dau cu tine chiar daca nu am decat 1,4l... daca se poate as dori sa imi permiti la o anumita legala care sa iti convina tie ca si locatie sa ne intalnim sau daca nu sunt convins ca reusim sa ne intalnim undeva...chiar sunt curios cum mica BMW-ul tau cu sigla... Bineinteles filmata sa putem sa punem si aici... chiar nu sunt vorbe aiurea in vant.!!!


Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
....acuma m-am saturat de prostii d-astea, hai sa te vad pe tine pe teren cu-n cross macar in 4T si numai de 125 ca parca vad ca o turbaciune de 250 in 2T e lucru sfant pt tine....facem pariu ca nu te tii dupa mine?
acuma aici vorbesti de motorete sau o dai din cola-n fanta ca nu sunt sigur ca intelg perfect despre ce e vba... vorbesti cumva de motorete... nu am spus ca sunt motociclist, doar ca am reparat si reconditionat motoare de motociclete, cutii, detalii d-astea ,"prosti" tehnice!


chiar nu inteleg ce anume o arzi in cola-fanta aici 2T-4T deja ma simt depasit. Daca inca ramane valabila provocarea cu BMW-ul astept detaliile cand ar fi convenabil eventual in cadru legal sau nelega sa ne intalnim...de povesti ca am facut eu am avut eu marele bmw care tragea ca din iad bla bla bla bla iarasi vorbele nu au nici o valoare aici... pune eventual un film ceva sa vedem si noi cum impingea bmwu tau de 25 banuiesc vanos de 192 cai sau ne vanos... si eventual cu ceva masini langa, fie ele diesel sau benzina... nu neaparat ca nu te-as crede eu dar sti cum e vba ce e pe film nu e minciuna, restu e bau bau si chiarnu reusim sa ne dam seama ce bine impingea bmwu tau de 2,5 din moment ce ne dai ca etalon frica dieselarilor de a te provoca...

Deja imi miroase grav a bau bau si vorbe-n vant si imi dau seama ca eu chiar sunt prost ca stau sa imi bat capu...

Ultimul meu post, cine citeste cred ca isi va da seama cum stau lucrurile de fapt...daca intr-adevar ai un bmw care rupe, astept pe PM detaliile eventuale ale unei intalniri in ciuda distantei f mari dintre noi... daca nu, continua cu masinuta din carton/plastic care consuma 2 l in oras Aixam Virgo. spor in asta!!!!
__________________

Tractari & asistenta rutiera non stop!!
0767108516

1986 Renault 5 GT Turbo 116HP+
1990 Opel Vectra 4x4 C20Let 204 HP+

2001 Opel Vectra B 20DTI 16V 101HP
1993 VW Transporter 19 Turbo Diesel 75 HP

2011 Opel Astra J 17 CDTI 125 HP

©ME: MY RENAULT 5GTT AND MY VECTRA TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME

Last edited by dj05fmx; 31-10-10 at 21:19.
dj05fmx is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 22:20   #78
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post
Da, eu sunt dispus sa ma dau cu tine chiar daca nu am decat 1,4l... daca se poate as dori sa imi permiti la o anumita legala care sa iti convina tie ca si locatie sa ne intalnim sau daca nu sunt convins ca reusim sa ne intalnim undeva...chiar sunt curios cum mica BMW-ul tau cu sigla... Bineinteles filmata sa putem sa punem si aici... chiar nu sunt vorbe aiurea in vant.!!!

acuma aici vorbesti de motorete sau o dai din cola-n fanta ca nu sunt sigur ca intelg perfect despre ce e vba... vorbesti cumva de motorete... nu am spus ca sunt motociclist, doar ca am reparat si reconditionat motoare de motociclete, cutii, detalii d-astea ,"prosti" tehnice!

chiar nu inteleg ce anume o arzi in cola-fanta aici 2T-4T deja ma simt depasit. Daca inca ramane valabila provocarea cu BMW-ul astept detaliile cand ar fi convenabil eventual in cadru legal sau nelega sa ne intalnim...de povesti ca am facut eu am avut eu marele bmw care tragea ca din iad bla bla bla bla iarasi vorbele nu au nici o valoare aici... pune eventual un film ceva sa vedem si noi cum impingea bmwu tau de 25 banuiesc vanos de 192 cai sau ne vanos... si eventual cu ceva masini langa, fie ele diesel sau benzina... nu neaparat ca nu te-as crede eu dar sti cum e vba ce e pe film nu e minciuna, restu e bau bau si chiarnu reusim sa ne dam seama ce bine impingea bmwu tau de 2,5 din moment ce ne dai ca etalon frica dieselarilor de a te provoca...

Deja imi miroase grav a bau bau si vorbe-n vant si imi dau seama ca eu chiar sunt prost ca stau sa imi bat capu...

Ultimul meu post, cine citeste cred ca isi va da seama cum stau lucrurile de fapt...daca intr-adevar ai un bmw care rupe, astept pe PM detaliile eventuale ale unei intalniri in ciuda distantei f mari dintre noi... daca nu, continua cu masinuta din carton/plastic care consuma 2 l in oras Aixam Virgo. spor in asta!!!!
Nu mai am Bmw-ul si oricum nu ma dau cu raciuri sub 1.8 ....sisha si 1.8 ala e destul de mic. Pt astia de va tot chinuiti sa va tunati bashinile, ca sa fiu si foarte ontopic, voi faceti ceva din motorul ala pt ce nu a fost gandit, asa ca nu mai fiti curwe virgine cu motor de motocicleta gandit numai pt motocicleta, ca tot pe sistemul asta 1.4 tau a fost gandit pt masina de oras mica si zvelta 2-3 sec cat iti ia sa "te bagi" nu sa scoti din el 250cai sa faci drag-racing pe 402m sau sa va dati pe curbe...oricum Fwd nu a fost gandit nici pt drag si nici pt curbe ci doar sa iasa masina ieftina si mai usoara deci consum mai redus in oras, si sa aiba un cost de productie mai mic!

Deci clar nu ma dau cu tine.....si de o sa imi iau numai motor de 1.8 ....pt ca, macar sa ma gandesc tre sa ai un motor macar de capacitate cat a meu si acelasi tip de tractiune, asta e regula mea! Linitza organizata am facut numai cu 735i care abea m-a "facut" si cu 525d cu care am fost practic egal, dar m-am cam lasat fiind plictisit de monotonia acestora...

Cat despre endureala si 2T sau 4T unde te simti depasit.....apai nunumai la asta esti cam depasit, da nu-i bai, continua sa-ti fortezi dacia pana o sa crape daca mai umfli atata chichineatza aia de motor!

Last edited by Gixer; 31-10-10 at 22:23.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 23:10   #79
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Gixer, "prietene", ai vorbit ca un american prost. Nu te dai cu "raciuri sub 1.8" ca ti`e frica sa iti rupa fasu` un r5 facut sa fie ieftin.

Last edited by Giully4u; 31-10-10 at 23:17.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 00:16   #80
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
"cuplu mentinut de inertia interna a componentelor in miscare" de asta pot sa rad cu lacrimi ))
Nu rade de ceea ce nu intelegi,omul are perfecta dreptate.Si daca studiezi mai atent fizica aia pe care o pomenesti o sa realizezi si tu asta.Toat la generala ai invatat formula impulsului P=MxV...adica impulsul este egal cu, masa inmultit cu viteza.Practic in motor asta se intampla.

Daca ai avea si ceva experienta practica,in afara de teorie,ai sti macar ca o volanta usurata scade cuplul motor,usurarea intregului sistem biela-manivela de asemenea scade cuplul motor dar favorizeaza turatia.

Puterea unui motor otto este strict legata de cuplu si turatie....pentru un anume motor sa zicem X,care are 100cp,in momentul in care scade cuplul trebuie sa cresti turatia pentru a mentine puterea de 100cp....si vice-versa...daca vrei sa scazi turatia,dar sa pastrezi puterea va trebui sa maresti cuplul....


Si spre surprinderea multor teoreticieni,in functie de motor, conteaza chiar si greutatea sasiului in anumite conditii de mers...si asta pentru ca acel sasiu cu cat este mai greu are o inertie proprie care ajuta motorul intre schimbarile de trepte....dar asemenea lucruri nu se citesc pe wikipedia,se invata pe strada atunci cand vrei mai mult de la masina ta si cauti orice solutie posibila pentru a realiza asta.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 09:14   #81
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTA View Post
Nu rade de ceea ce nu intelegi,omul are perfecta dreptate.Si daca studiezi mai atent fizica aia pe care o pomenesti o sa realizezi si tu asta.Toat la generala ai invatat formula impulsului P=MxV...adica impulsul este egal cu, masa inmultit cu viteza.Practic in motor asta se intampla.

Daca ai avea si ceva experienta practica,in afara de teorie,ai sti macar ca o volanta usurata scade cuplul motor,usurarea intregului sistem biela-manivela de asemenea scade cuplul motor dar favorizeaza turatia.

Puterea unui motor otto este strict legata de cuplu si turatie....pentru un anume motor sa zicem X,care are 100cp,in momentul in care scade cuplul trebuie sa cresti turatia pentru a mentine puterea de 100cp....si vice-versa...daca vrei sa scazi turatia,dar sa pastrezi puterea va trebui sa maresti cuplul....


Si spre surprinderea multor teoreticieni,in functie de motor, conteaza chiar si greutatea sasiului in anumite conditii de mers...si asta pentru ca acel sasiu cu cat este mai greu are o inertie proprie care ajuta motorul intre schimbarile de trepte....dar asemenea lucruri nu se citesc pe wikipedia,se invata pe strada atunci cand vrei mai mult de la masina ta si cauti orice solutie posibila pentru a realiza asta.
Eu nu cred ca mai am ce sa vorbesc cu voi ca sunteti paraleli rau cu fizica.

Puterea este data fix si strict de explozia din camera de ardere, in rest absolut toate componentele in miscare mananca din putere - prin frecare si greutate - piston, biela, ambielaj, volanta, jante, etc.

De-asta se usureaza componente ca volanta sau jantele.

Usurearea intregului sistem biela-manivela nu scade cuplul cu nimic, cuplul este dat strict de explozie si nimic altceva.

Daca sistemul biela-manivela il arunci de pe bloc, da, el cu cat va fi mai greu cu atat va accelara mai tare, dar in cazul unui motor ele este static si trebuie pus in miscare si cu cat este mai greu cu atat va fi nevoie de mai multa forta pentru rasucire.

Ca o analogie iti dau exemplu mersul pe bicicleta, in care explozia esti tu care pedalezi si angrenajul biela-manivela sunt pedalele cu foaia mare, este normal ca daca-ti montez niste pedale de 5kg si o foaie de 10 kg o sa accelerezi mai greu decat cu niste pedale de 1 kg si o foaie de 1 kg. Efectul de inertie este impotriva accelerarii.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 11:09   #82
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Gixer, "prietene", ai vorbit ca un american prost. Nu te dai cu "raciuri sub 1.8" ca ti`e frica sa iti rupa fasu` un r5 facut sa fie ieftin.
Eh, numai am vrut sa-l enervez putin pe preacocosul asta ipocrit, care nu e deacord cu pusul unui motor mare de motocicleta pe un trancarici de masina cu motor mic ca si a lui, da isi tuneaza trancariciu cu tractie fatza si umfla imensul motor de 1.4 sa-l faca de drag-reising sa faca el benveuri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu nu cred ca mai am ce sa vorbesc cu voi ca sunteti paraleli rau cu fizica.

Puterea este data fix si strict de explozia din camera de ardere, in rest absolut toate componentele in miscare mananca din putere - prin frecare si greutate - piston, biela, ambielaj, volanta, jante, etc.

De-asta se usureaza componente ca volanta sau jantele.

Usurearea intregului sistem biela-manivela nu scade cuplul cu nimic, cuplul este dat strict de explozie si nimic altceva.

Daca sistemul biela-manivela il arunci de pe bloc, da, el cu cat va fi mai greu cu atat va accelara mai tare, dar in cazul unui motor ele este static si trebuie pus in miscare si cu cat este mai greu cu atat va fi nevoie de mai multa forta pentru rasucire.

Ca o analogie iti dau exemplu mersul pe bicicleta, in care explozia esti tu care pedalezi si angrenajul biela-manivela sunt pedalele cu foaia mare, este normal ca daca-ti montez niste pedale de 5kg si o foaie de 10 kg o sa accelerezi mai greu decat cu niste pedale de 1 kg si o foaie de 1 kg. Efectul de inertie este impotriva accelerarii.
Da-le pace, astia crec ca, cuplul sta ascuns in sherul din volanta si vibrochen.....au vazut prea multe filme cu C Norris
....asta e simptom la oameni care s-au dat numai cu raciuri de masini, si li s-o parut lor ca daca nu era turat motorul si cica tragea atunci fix cuplu motor e miezul!!!
Ceea ce zic ei mai sus e inertia motorului, care conteaza numai la faptul ca o sa aiba o frana de motor mai slaba

Ai dat perfect exemplul cu bicicleta cu greutatile alea......un ciclist profi ar scoate din ea probabil un 80Nm cuplu, dar maxim 1.5Cp cu care mai mult de 50-60kmph nu ar putea merge chiar la o aerodinamica de cursiera!

Last edited by aleks; 03-11-10 at 13:48.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 17:21   #83
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Da-le pace, astia crec ca, cuplul sta ascuns in sherul din volanta si vibrochen.....au vazut prea multe filme cu C Norris
....asta e simptom la oameni care s-au dat numai cu raciuri de masini, si li s-o parut lor ca daca nu era turat motorul si cica tragea atunci fix cuplu motor e miezul!!!
Ceea ce zic ei mai sus e inertia motorului, care conteaza numai la faptul ca o sa aiba o frana de motor mai slaba

Ai dat perfect exemplul cu bicicleta cu greutatile alea......un ciclist profi ar scoate din ea probabil un 80Nm cuplu, dar maxim 1.5Cp cu care mai mult de 50-60kmph nu ar putea merge chiar la o aerodinamica de cursiera!
domnule C noris. vad ca iarasi cu papagalu mare p-aici, chiar nu vezi ca esti penibil, m-am saturat dreac de bagatori de seama si datatori cu parerea,. prietene nu ai nici o treaba, esti varza, nu sti mecanica, nu sti ce inseamna un motor sti decat sa citesti niste pliante. nu m-am dat numai cu raciuri de masini, crede-ma am masina pe care probabil nu ti-o permiti dar nu este interesanta pt curse, asta da randament si are farmecul ei, asta mi-am permis-o sa o batjocoresc pt curse tu imi spui mie de raciuri si ai avut un BMW prapadit ) daca l-ai avut si p-ala...ti-am zis ai dreptul sa mai latri ceva in momentul in care ai fi raspuns provocarii mele sa ne dam nu sa te tragi pe fese ca l-am dat, da cand il aveam spargeam tot si faceam si dregeam. acum deja e personal si e mia mult decat sa incerc sa iti demonstrez ca nu ai dreptate desi stai cu manualul de fizica in brate... aici vbim de masini lasati dreacu biciclistii, exemplu prost.!!! vbim de modificari, curbe de avans, unde e fizica in curba de cuplu la dyno ala pe care l-am pus???? ups, nu prea se aplica sau nici macar nu stiti sa o interpretati??? daca ai avut un 525i esti Dumnezeu??? prietene esti inca unu din bagatorii de seama de pe forumul asta si chiar nu pot sa ma abtin sa nu iti spun oficial ca esti Varza, nu ai nici o treaba cu mecanica sau masinile sau modificarile...totul este in capul tau si esti penibil la fel ca si afirmatiile tale.

ti-am zis trebuie sa trimiti acel manifest catre producatorii masinii tale si sa ii mustrezi deoarece sunt asa preacocosi si ipocriti si nu vin sa te pupe in fund sa le spui cum sa faca cu motorul ala de motoreta... ti-am zis nu s-a pus nici un motor de motoreta vreodata pe masina de fabrica, nu ai nici o treaba daca stiai ce inseamna lipsa volantei sau ambreiaj ud sau cutie fara sincroane ti-ai fi dat seama de ce. daca am cunostinte si practica f multa inseamna ca sunt prea cocos. sunt cocos pt ca imi permit sa te provoc sa te vad cum te chitai si aberezi si iti arati adevaratul caracter las.... treaba e f simpla si se face pe pista...dar nu ai cu ce... asta e problema. nu ai cu ce este f simplu, si nici macar daca aveai prieteni nici ei nu ar vrea sa se dea in locul tau!!!


sti de ce imi tunez motorul de 1,4l/ pentru ca pot, pentru ca stiu, pentru ca imi permit. am o masina raciugoasa, sunt un sarac lipit dar tu nu ai cu ce sa te dai cu mine, si nu poti sa imi combati provocarea decat cu povesti cum zburai tu cu bmwu cu cilindree megafantastica 2500 si rupeai duda in dieselari... si cand e vba sa arati ceva sau sa faci acum ciu ciu!!! deci prietene esti ciu ciu... si daca ai avea bmw-ul tau de 2500 as avea un seat diesel pt tine, facut de noi corigentii la fizica sa vedem cum stai cu el.. dar da imi aduc aminte nu mai ai masina...ufff pacat. ce conduci acum??? spune drept STI/evo sau cel putin M3??

da sunt asa sarac in tara asta Romania ca nu imi permit alta masina decat o raciuga de R5GTT ...tu ce iti permiti ????? astept raspuns

salut!
dj05fmx is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 17:37   #84
dj05fmx

Stage 5
 
dj05fmx's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[RENAULT]
[Opel]
[AirBrush]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu nu cred ca mai am ce sa vorbesc cu voi ca sunteti paraleli rau cu fizica.

Puterea este data fix si strict de explozia din camera de ardere, in rest absolut toate componentele in miscare mananca din putere - prin frecare si greutate - piston, biela, ambielaj, volanta, jante, etc.

De-asta se usureaza componente ca volanta sau jantele.

Usurearea intregului sistem biela-manivela nu scade cuplul cu nimic, cuplul este dat strict de explozie si nimic altceva.

Daca sistemul biela-manivela il arunci de pe bloc, da, el cu cat va fi mai greu cu atat va accelara mai tare, dar in cazul unui motor ele este static si trebuie pus in miscare si cu cat este mai greu cu atat va fi nevoie de mai multa forta pentru rasucire.

Ca o analogie iti dau exemplu mersul pe bicicleta, in care explozia esti tu care pedalezi si angrenajul biela-manivela sunt pedalele cu foaia mare, este normal ca daca-ti montez niste pedale de 5kg si o foaie de 10 kg o sa accelerezi mai greu decat cu niste pedale de 1 kg si o foaie de 1 kg. Efectul de inertie este impotriva accelerarii.


imi pare rau ca nu mai vrei sa vbesti cu noi. chiar nu am vrut sa ma intelegi gresit nu am nici o tenta negativa spre posturile tale, si nu spun ca partea de fizica nu este corecta in ceea ce spui tu, chiar am fost corigent la fizica, insa in realitate si practica nu este chiar asa de simplu si un motor nu raspunde unor anumite modificari respectand formula ta...este intru-totul corect la partea cu explozia in cilindru iar faptul ca inertia interna a componentelor in miscare ale unui motor se opun accelerarii este intru totul adevarat, tocmai d-asta se usureaza pistoanele si bielele si volanta pentru a accelera mai repede motorul (creste in ture) nu pentru mai multe ture... zona rosie ramane aceeasi, insa in momentul cand usurezi f mult motorul pierde capacitatea de a tine curba de cuplu ridicata deoarece intertia interna a motorului face ca motorul sa se invarra intre exploziile 1432, adica 1 singur piston invarte motorul pe rand, inclusiv pe celelalte pistoane care sunt in diferite stadii PMS urca coboara comprima aspira evacuaza etc. ei in momentul in care usurezi f mult componentele in miscare perioada de timp ce trece de la o explozie la alta motorul sufera niste varfuri negative in cuplu implicit si in putere in aceste momente din functionarea lui intervin aceste componente in miscare impreuna cu intertia lor despre care spuneam mai sus. . teoria ta cu buciclistul se aplica unei forte aplicate liniar, nici un motor indiferent de cilindree nu va da cuplu sau putere liniara, fiecare piston in parte munceste pt asta,are o compresie si o rata de comprimare independenta, daca s-ar face un dyno unui motor fara cutie si fara sa fie pus pe masina (se face asta la straini) graficul ar iesi precum cardiograma, deoarece ansamplul transmiei si alunecarile roata rola nu ar mai amortiza forta fiecarui piston ce impinge. revenind la curba de cuplu, aceasta sufera niste caderi (varfuri) deoarece motorul este afectat intern si nu este ajutat de intertia componentelor si se foloseste f mult din puterea geenrata de explozia din cilindru doar pentru functionarea lui tocmai de aceea in ruma usurarii in general se creste relantiul deoarece merge atat de imprastiat incat nu mai este in stare sa tina mersul de relanti. sper ca m-am facut inteles mai bine acum si sa nu crezi ca te compar cu GIXI king, conform posturilor tale incerc si eu sa raspund pe cat de usor de inteles posibil. am un service si ma ocup de modificari pt motoare de f mult timp, mai ales pt modificari de performanta, iar ceea ce spun este captat din experienta si observat modificarile ce le sufera performantele motoarelor in urma fiecarei interventii... sper sa nu crezi ca nu merit sa mai vbim. imi plac posturile argumentate. salut!!

Last edited by dj05fmx; 01-11-10 at 17:45.
dj05fmx is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 20:58   #85
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu nu cred ca mai am ce sa vorbesc cu voi ca sunteti paraleli rau cu fizica.

......

Daca sistemul biela-manivela il arunci de pe bloc, da, el cu cat va fi mai greu cu atat va accelara mai tare....
muhahahahaha

si daca da din aripi????poate isi ia zboru...

sincer, ti-as da premiul Nobell.

p.s. http://ro.wikipedia.org/wiki/Acceler...%9Bional%C4%83
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 22:38   #86
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by beck View Post
muhahahahaha

si daca da din aripi????poate isi ia zboru...

sincer, ti-as da premiul Nobell.

p.s. http://ro.wikipedia.org/wiki/Acceler...%9Bional%C4%83
in conditii ideale este foarte adevarat ce zici tu, dar in cazul de fata mai sunt fortele de frecare care influenteaza acc. (in atmosfera nu sunt conditii ideale).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 22:45   #87
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Pentru ce ai vrea motor de motocicleta pe masina?
Pentru consum mic?
Pai atunci ia-ti un Prius sau altceva electric.
Stiati ca un BMW Efficient Dynamics are acelasi consum ca si un Fiat 500 cu motorul ala de 2 cilindri?
__________________
R.I.P. Opel Vectra B2 2.5 V6 CDX



Audi A2 1.4tdi 75BHP (sold)



Hyundai Tucson 2.0 CRDI 140BHP

cangri is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 10:02   #88
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post
domnule C noris......

salut!
Taci mai ca esti degeaba......vb ca o moara stricata
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 10:08   #89
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

Quote:
Originally Posted by dj05fmx View Post
imi pare rau ca nu mai vrei sa vbesti cu noi. chiar nu am vrut sa ma intelegi gresit nu am nici o tenta negativa spre posturile tale, si nu spun ca partea de fizica nu este corecta in ceea ce spui tu, chiar am fost corigent la fizica, insa in realitate si practica nu este chiar asa de simplu si un motor nu raspunde unor anumite modificari respectand formula ta...este intru-totul corect la partea cu explozia in cilindru iar faptul ca inertia interna a componentelor in miscare ale unui motor se opun accelerarii este intru totul adevarat, tocmai d-asta se usureaza pistoanele si bielele si volanta pentru a accelera mai repede motorul (creste in ture) nu pentru mai multe ture... zona rosie ramane aceeasi, insa in momentul cand usurezi f mult motorul pierde capacitatea de a tine curba de cuplu ridicata deoarece intertia interna a motorului face ca motorul sa se invarra intre exploziile 1432, adica 1 singur piston invarte motorul pe rand, inclusiv pe celelalte pistoane care sunt in diferite stadii PMS urca coboara comprima aspira evacuaza etc. ei in momentul in care usurezi f mult componentele in miscare perioada de timp ce trece de la o explozie la alta motorul sufera niste varfuri negative in cuplu implicit si in putere in aceste momente din functionarea lui intervin aceste componente in miscare impreuna cu intertia lor despre care spuneam mai sus. . teoria ta cu buciclistul se aplica unei forte aplicate liniar, nici un motor indiferent de cilindree nu va da cuplu sau putere liniara, fiecare piston in parte munceste pt asta,are o compresie si o rata de comprimare independenta, daca s-ar face un dyno unui motor fara cutie si fara sa fie pus pe masina (se face asta la straini) graficul ar iesi precum cardiograma, deoarece ansamplul transmiei si alunecarile roata rola nu ar mai amortiza forta fiecarui piston ce impinge. revenind la curba de cuplu, aceasta sufera niste caderi (varfuri) deoarece motorul este afectat intern si nu este ajutat de intertia componentelor si se foloseste f mult din puterea geenrata de explozia din cilindru doar pentru functionarea lui tocmai de aceea in ruma usurarii in general se creste relantiul deoarece merge atat de imprastiat incat nu mai este in stare sa tina mersul de relanti. sper ca m-am facut inteles mai bine acum si sa nu crezi ca te compar cu GIXI king, conform posturilor tale incerc si eu sa raspund pe cat de usor de inteles posibil. am un service si ma ocup de modificari pt motoare de f mult timp, mai ales pt modificari de performanta, iar ceea ce spun este captat din experienta si observat modificarile ce le sufera performantele motoarelor in urma fiecarei interventii... sper sa nu crezi ca nu merit sa mai vbim. imi plac posturile argumentate. salut!!
Bravo "ainshtain" tocmai ai schimbat legile fizicii.....si te mai muri ca te-a lasat profu de fizica sa ramai corigent....cand ti-a auzit debitari de genu nici nu avea ce sa faca altceva....ca sa te treaca pe tine cu 4.5 trebuia sa dea la restul clasei 10 ca sa pastreze proportile
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 10:33   #90
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Motor de maşină vs motor de motocicletă

După debutul dieselului, aşteptat în primăvara anului viitor, constructorul francez Renault va aduce în 2012 şi un nou motor pe benzină, cu trei cilindri. Unitatea TCe de 900 cmc va fi oferită cu mai multe versiuni de putere, cuprinse între 90 şi 115 cai. Supraalimentarea şi injecţia directă, completate de un sistem start-stop, vor face ca emisiile de CO2 să se situeze sub 100 de g/km.
GTR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -