Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-10, 17:32   #61
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
si mai vezi cate un pensionar pe trotuar care vine la tine si isi aminteste ca si el a avut Dacie sau Oltcit ba chiar am vazut un mosulet pe la Vitan cu un Oltcit alb,arata foarte bine masina.
daa, la mine in oras nu am mai vazut Oltcit de anu trecut...cred ca e o raritate pe strazi sau dacie 1300...din astea 1310, papuc vad zilnic, care mai de care cu rugina, faruri ca pe garduri, kitch tuning si etc....e vai de Romania.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 21:19   #62
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Da de discurile de frana pe planetare ce ziceti?
Nshpa solutie, nu mi-a venit sa cred ochilor cand am vazut asta.
Au mai folosit-o si altii, Alfa Romeo de exemplu.
lazar is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 22:09   #63
davidwilsoon

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 5
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Olcit, e Coupe :d
e bun Olcitu, trage bine motoru ma refer, are potential. Ca estetic e urat fata de Dacia 1300. Daca totusi vorbim de performante, motorul de Dacia 1.6 dublucorp nu cred ca il poate face asa usor, si totusi Dacia 1300 e mai grea ca Olcit.
davidwilsoon is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 08:50   #64
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Asta ziceam si eu mai pe la inceput. Daca 12TRS ar fi avut 960kg sunt curios ce demaraj ar mai avea. Ar fi interesant ca sa faca cineva testul, eventual in masina sa mai puna 2 persoane mai slabe si sa faca 0-100.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 09:40   #65
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Asta ziceam si eu mai pe la inceput. Daca 12TRS ar fi avut 960kg sunt curios ce demaraj ar mai avea. Ar fi interesant ca sa faca cineva testul, eventual in masina sa mai puna 2 persoane mai slabe si sa faca 0-100.
demaraj net mai bun decat daciile de 1.3 54cp..eram acum cativa ani cu taicamiu in Oltcit (1.1 stock) si i am dat mucu la o Dacie 1300 si se vedea ca ii dadea si ala ca era cam la 2 masini in spate la 100 kmh.Acum mai conteaza si cat de intretinute sunt masinile..
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 14:05   #66
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Daca vorbim de performante clar Oltciturile au fost mai bune, la demaraj, la topspeed. La demaraj 0-100 chiar rivalizeaza si cu masini din zilele noastre(desi rar mai vezi masini sub 950-1000kg acum chiar si in clasa mica), e totusi ceva de apreciat, acea performanta reprezenta ceva in anii 90.
Dar daca e sa ne referim la confort, dotari, tehnologie bagata in masina erau la fel de zero barat ca si Daciile. Eu cred ca daca Oltcitul se fabrica pana in 2000+ in forma lui cunoscuta era maxim la nivelul de dotari al unei nove/dacia pe injectie.
Nu este o scuza pt. cei de la Craiova ca masina a fost produsa numai pana in 94. Ce sa mai spun de Dacia 1310, chiar ca nu are nici una pt. mediocritatile vandute pana in 2004 si pt. care lua cam 4.000E.
Alte marci si modele de masini aveau dinainte de 90 display electronic, aprindere electronica, servo, oglinzi electrice, geamuri electrice, AC, inchidere centralizata. Dar pt. toate acestea Oltcitul ar fi trebuit sa sufere o transformare, ceva in genul dacia Nova/Supernova, iar masa masinii ar fi crescut simtitor. Nu cred ca la acest capitol Oltcitul a fost mai "masina" decat Dacia. La motor si performante da.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 19:09   #67
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Si oltcitul avea aprindere electronica. Doar 12 TRS
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 20:24   #68
madmaxhwz
Renault Driver

Stage 5
 
madmaxhwz's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 511
Member of:
[RENAULT]
[CITROEN]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

votez pt dacia,oltcitul nu mi-a placut niciodata si nici nu o sa imi placa
madmaxhwz is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 20:31   #69
AlexSpeed

Stage 3
 
AlexSpeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 161
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

clar dacia sunt multe motive enumerate de baieti mai sus! nu are rost sa mai spun bancu ''de ce are oltcitu 2 usi?'' no offence!
AlexSpeed is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 20:40   #70
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

vai de capu nostru....ne certam pe 2 masini diferite ca si constructie, ca si destinatie, ca si conceptie

Oltcitul s-a vrut a fi o masina SPORT (2usi)..........dacia s-a vrut a fi o masina de familie (4usi...). Fiecare e cu plusurile si cu minusurile ei, fiecare e destinata pentru anumite persoane.
Mie personal nu imi place dacia, datorita pozitiei la volan de tot rahatul, datorita usilor super mici ca lungime, datorita calitatii tablei, pieselor, si a interiorului execrabil.
Avantaje: motor care merge cu orice si oricum, intretinere usoara si facuta de oricine.

La oltcit remarc dotarile stock mult mai avansate fata de dacia din aceeasi perioada(centuri retractabile, discuri de frana la toate rotile(pe fata duble si ventilate), etrieri cu cate 2 pistonase(fata de 1 pistonas la dacie), suspensia mult mai confortabila, independenta, si mai usor reglabila, pozitia la condus foarte relaxata(ergonomie buna), si multe altele. (ah....de ce dacia, dupa 20ani de fabricatie...a pus pe dacia papuc carburator de oltcit? ca era naspa carburatorul....)
Ca dezavantaje: intretinere greoaie si foarte migaloasa, probleme cu fumul/mirosul in habitaclu datorita sistemului de incalzire folosit.




e ca si cum ai compara DACIA LOGAN cu SMART ROADSTER.
valib is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 01:25   #71
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

evident raspunsul meu nu poate fi decat bmw 850i face pipi si pe oltcit si pe dacie
ce mare tambalau se face pentru doua masini care nu le mai pastreaza decat nebunii si saracii(e valabil si pentru oltcit si pentru dacie! )

si totusi daca luati doua masini kilarite in ultimul hal,un oltcit si o dacie,ambele fara amortizoare bune,cu jocuri in bucsi,pivoti,rulmenti...o sa constatati o chestie foarte suprinzatoare,oltcitul se tine mai bine ca o dacie,si senzatia din oltcit este mai putin inspaimantatoare decat in dacie,si spun asta din experienta proprie,am mers cu oltcituri in stare jalnica,dar si cu cateva dacii la fel de birjarite...si nu se compara
oltcitul scartaie la puntea spate daca are uzura,dar sta bine pe drum,fata de o dacie a carei punte se balangane
troncane pe fata la capetele de bara dar tot are directia mai precisa fata de dacie unde ca s-o tii drept trebuie sa dai de volan stanga dreapta continuu,si asta din pricina cuplajului intre volan si caseta de directie
etc etc...
fiecare masina si-a atins scopul,si in nici un caz nu a fost acela de a intra in istorie ca un supercar...orice discutii sunt inutile si nu aduc decat samanta de scandal pe aici...
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 07:50   #72
ME.Beast

Stage 5
 
ME.Beast's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 587
Member of:
[Moderators]
[LANCIA]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Si oltcitul avea aprindere electronica. Doar 12 TRS
salut,
"Doar 12 TRS" ?
si 1,1-ul meu are aprindere electronica..
ME.Beast is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 08:53   #73
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

iesit din fabrica cu dansa?poate cumva pe comanda,dar am un catalog acasa si nu se putea trece la optiune aprinderea electronica...poate sa fi avut vreo relatie in fabrica....dar tot e greu
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 09:05   #74
ME.Beast

Stage 5
 
ME.Beast's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 587
Member of:
[Moderators]
[LANCIA]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
iesit din fabrica cu dansa?poate cumva pe comanda,dar am un catalog acasa si nu se putea trece la optiune aprinderea electronica...poate sa fi avut vreo relatie in fabrica....dar tot e greu
nu stiu sa-ti raspund daca este iesita din fabrica cu tot cu ea, eu stiu doar ca are..
ME.Beast is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 09:09   #75
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

fleosc,pai asa si pe dacie exista niste chestii asemanatoare adaptate...deci nu au rost in discutie fiindca sunt puse ulterior(chiar daca fara modificari)
asa hai sa enumeram butuci in 4 prezoane,geamuri electrice etc etc...care oricum se regasesc si pe dacii si pe oltcituri...
julaikos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -