Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 30-10-10, 21:24   #46
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Fiecare cu gusturile lui/ei...de aia exista si diversitatea.Sa ai de unde alege
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 21:25   #47
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Eu optez pt Oltcit...
Nu pentru ca ar fi nu stiu ce realizare a tehnicii romane (preluata de la francezi
), nu pentru "fabulosul" motor (am pus ghilimele, da?! ), nu pentru caroseria facuta din tabla mult prea subtire si proasta (rugina + se simte cum se torsioneaza caroseria cand urci/cobori pe o bordura; am dezmembrat ~2 si reparat cateva, deci vorbesc in cunostinta de cauza) ci pur si simplu pentru raportul putere/greutate mai optim decat la Dacia. De altfel, Dacia e mai tare la caroserie, iar la ambele marci se simte declinul cu anii. In orice caz, ca si la Dacia, Oltciturile valabile erau cele facute cu piese "de franta". Iar legat de postul anterior, degeaba avea discuri pe toate cele 4 roti daca dupa o coborare mai anevoioasa erai nevoit sa opresti, asa miroseau franele (club 12 trs)
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania

Last edited by k.lada; 30-10-10 at 21:27.
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 21:45   #48
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
nu cred ca olcitul are asa ceva...nu cunosc in foarte mare parte masina asta..dar mie greu sa cred ca a avut punte independenta..sunt alte masini din anii 90-98 care nu au avut asa ceva si are olcitu romanesc...ma rog nu va contrazic..dar mi-ar face placere sa vad o poza ca sa ma conving.
Ba a avut suspensie independenta pe spate, era cu bari de torsiune (nu avea arcuri elicoidale). Sunt destule masini cu suspensie independenta spate fabricate inainte de 1990, cele mai multe au fost Mercedes si BMW. Exemplu de vechitura cu suspensie indenpendenta spate este Renault 16 sau primele modele de Aro 10. Oltcit este copie Citroen Axel iar cum celor de la Citroen le-a placut mereu sa vie avangardisti au echipat masina cu suspensie indenpendenta spate, frane cu discuri fata/spate plus soluti cu discuri de frana ventilate montate langa cutie permitand astfel sa puna discuri mari in diametru plus ca usura greutatea pe roata.

Last edited by lazar; 30-10-10 at 21:50.
lazar is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 21:48   #49
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
Eu optez pt Oltcit...
Nu pentru ca ar fi nu stiu ce realizare a tehnicii romane (preluata de la francezi
), nu pentru "fabulosul" motor (am pus ghilimele, da?! ), nu pentru caroseria facuta din tabla mult prea subtire si proasta (rugina + se simte cum se torsioneaza caroseria cand urci/cobori pe o bordura; am dezmembrat ~2 si reparat cateva, deci vorbesc in cunostinta de cauza) ci pur si simplu pentru raportul putere/greutate mai optim decat la Dacia. De altfel, Dacia e mai tare la caroserie, iar la ambele marci se simte declinul cu anii. In orice caz, ca si la Dacia, Oltciturile valabile erau cele facute cu piese "de franta". Iar legat de postul anterior, degeaba avea discuri pe toate cele 4 roti daca dupa o coborare mai anevoioasa erai nevoit sa opresti, asa miroseau franele (club 12 trs)
Oltcit-ul avea frane puternice iar mirosul se infiltra prin instalatia de climatizare (buba la Oltcit). La toate masinile se incing franele la coborare.
lazar is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 22:08   #50
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Indiscutabil se incing dar din pacate tot mirosul intra in habitaclu
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 22:42   #51
Dj.Klaus
Oltcit Driver

Stage 4
 
Dj.Klaus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of:
[Oltcit]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by lazar View Post
Oltcit-ul avea frane puternice iar mirosul se infiltra prin instalatia de climatizare (buba la Oltcit). La toate masinile se incing franele la coborare.
Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
Indiscutabil se incing dar din pacate tot mirosul intra in habitaclu
basme...nu intra niciun miros in el daca e pus la punct,chiar si cu aeroterma data drumul.eu zic sa numai vorbim din auzite.

si o punte spate care este independenta,nu cred ca mai poate sa contrazica cineva si mai are si discuri

si chiar si RM-ul are discuri pe spate...modificarea la el e doar ca are pe fata discurile la roti si nu la cutie
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0415.jpg
Views:	92
Size:	459.2 KB
ID:	1718585  
__________________
http://topcelemai.blogspot.com

Last edited by Dj.Klaus; 30-10-10 at 22:46.
Dj.Klaus is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 22:45   #52
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Eu nu vorbesc din auzite, am stat in masina cand a fost incidentul. In rest nu au mai fost probleme de genul cu el.
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 22:47   #53
Dj.Klaus
Oltcit Driver

Stage 4
 
Dj.Klaus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of:
[Oltcit]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
Eu nu vorbesc din auzite, am stat in masina cand a fost incidentul. In rest nu au mai fost probleme de genul cu el.
ok..faptul ca ai mers cu un oltcit care avea o buba nu inseamna ca toate oltciturile au buba ia


despre modelele de oltcit puteti citi aici https://forum.4tuning.ro/251-oltcit/1...a-istorie.html

eu am avut vreo 10 ani dacie si de vreo 3 am si oltcit si cam stiu ce bube are fiecare,dar balanta e inclinata mult in favoarea oltcitului

concluzia din partea mea e sa va luati una straina ca masini nu sunt nici dacia(excludem solenta si logan) nici oltcitul

Last edited by Dj.Klaus; 30-10-10 at 22:58.
Dj.Klaus is offline   Reply With Quote
Old 30-10-10, 23:03   #54
lazar

Stage 4
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Dj.Klaus View Post
basme...nu intra niciun miros in el daca e pus la punct,chiar si cu aeroterma data drumul.eu zic sa numai vorbim din auzite.
Eu nu vorbesc din auzite, am intuit ca el a mers cu un Oltcit care avea buba la sistemul de climatizare si ii baga miros de ferodo. Aeroterma si tuburile colectoare la Oltcit sunt asezate langa discurile frane, mai exact deasupra cutiei de viteze iar la cea mai mica problema a climatizarii mirosul ajunge in habitaclu. Despre asta discutam si nu din auzite.
lazar is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 01:48   #55
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by BrandyMPX View Post
Ba se vorbea de punte nu de suspensie ... ma numai ratati isi dau cu parerea ... nici macar nu s-au bagat pe sub oltcit sa vada dar isi dau cu parerea ... subiect inchis ... cer sa mi se stearga postul ca vad ca daca sunt nou pe aici trebuie sa mi se dea replici nefondate deoarece as fi "nestiutor" cica....
Esti destept tu ma,de unde ai iesit?
Te-ai bagat sub oltcit degeaba ca n-ai inteles nimic.

Independenta si semindependenta se leaga de suspensie nu de punte, nu le mai incurca ca te faci de cacao.Sunt interdependente.puntea aia pe care o vezi tu in poza pusa de tovarusul mai sus e doveditoare..rotile se misca independent fata de ea .
Mor pe spiritul asta de roman sa dea cu gura fara sa stie ce vorbeste, asta e buba noastra ca popor.
__________________

Last edited by Ciro_zel; 31-10-10 at 01:52.
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 13:05   #56
BrandyMPX

Stage 5
 
BrandyMPX's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 336
Member of:
[KIA]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Ciro_zel View Post
Esti destept tu ma,de unde ai iesit?
Te-ai bagat sub oltcit degeaba ca n-ai inteles nimic.

Independenta si semindependenta se leaga de suspensie nu de punte, nu le mai incurca ca te faci de cacao.Sunt interdependente.puntea aia pe care o vezi tu in poza pusa de tovarusul mai sus e doveditoare..rotile se misca independent fata de ea .
Mor pe spiritul asta de roman sa dea cu gura fara sa stie ce vorbeste, asta e buba noastra ca popor.
Pai eu le-am incurcat ma ? ia uitete mai sus la "tovarasu` " tau care zice asa "si o poza cu punte independenta" ...
BrandyMPX is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 14:21   #57
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Da de discurile de frana pe planetare ce ziceti?
Nshpa solutie, nu mi-a venit sa cred ochilor cand am vazut asta.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 14:30   #58
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by BrandyMPX View Post
Pai eu le-am incurcat ma ? ia uitete mai sus la "tovarasu` " tau care zice asa "si o poza cu punte independenta" ...
Prietene tu incurci termenii..puntea e punte si dependenta sau independenta e a suspensiei . Suspensia aia se misca independent de puntea din poza..iti urca sau coboara o roata fara sa torsioneze puntea..fara sa actioneze absolut deloc asupra puntii...fara sa actioneze asupra celeilalte roti
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 15:07   #59
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Ciro_zel View Post
Prietene tu incurci termenii..puntea e punte si dependenta sau independenta e a suspensiei . Suspensia aia se misca independent de puntea din poza..iti urca sau coboara o roata fara sa torsioneze puntea..fara sa actioneze absolut deloc asupra puntii...fara sa actioneze asupra celeilalte roti
va mai certati mult? a pai da-l draq ca nu a fost inovatia lui Dumnezeu Oltcitu..e o masina frantuzeasca fabricata la noi in romania mai ieftin si Dacia la fel un Renault mai saracit....ambele masini s-au fabricat multi ani de zile fara prea mari imbunatatiri..cu alta mancare peste au ramas aceleasi masini cu tehnologie invechita. Pasiunea insa asa este, nu are limite, dar totusi fiecare cu gustul si placerea lui...Dacia este mai saltata in slavi deoarece se gasesc piese peste tot si e putin mai practica...daca vrei sa o faci putin mai performanta folosesti un motor 1.6 dublu corp si fuge binisor...oricum nu cred ca te ajuta ceva daca fugi cu 180 km/h cu dacia sau olcit ca sigur ajungi in 4 blani. Sunt bune sa le ai de show sau liniute legale..
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 17:29   #60
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: oltcit club 12 vs dacia 1300

Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere View Post
va mai certati mult? a pai da-l draq ca nu a fost inovatia lui Dumnezeu Oltcitu..e o masina frantuzeasca fabricata la noi in romania mai ieftin si Dacia la fel un Renault mai saracit....ambele masini s-au fabricat multi ani de zile fara prea mari imbunatatiri..cu alta mancare peste au ramas aceleasi masini cu tehnologie invechita. Pasiunea insa asa este, nu are limite, dar totusi fiecare cu gustul si placerea lui...Dacia este mai saltata in slavi deoarece se gasesc piese peste tot si e putin mai practica...daca vrei sa o faci putin mai performanta folosesti un motor 1.6 dublu corp si fuge binisor...oricum nu cred ca te ajuta ceva daca fugi cu 180 km/h cu dacia sau olcit ca sigur ajungi in 4 blani. Sunt bune sa le ai de show sau liniute legale..
si mai vezi cate un pensionar pe trotuar care vine la tine si isi aminteste ca si el a avut Dacie sau Oltcit ba chiar am vazut un mosulet pe la Vitan cu un Oltcit alb,arata foarte bine masina.
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -