VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
24-10-10, 12:01
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Aug 2010
Posts: 57
|
oltcit club 12 vs dacia 1300
voi ce ați alege dintre un oltcit club 12 si o dacie 1300 stock ținand cond de aspect si performanțe?
Eu as prefera un oltict decat o dacie.
|
|
|
24-10-10, 12:09
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 250
Member of: [Opel]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
categoric oltcit....masina buna si rezistenta
|
|
|
24-10-10, 12:39
|
#3
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
dacia pt. stilul mai oldschool si pt. ca una in stare foarte buna e de 1000 de ori mai frumoasa si mai buna ca un oltcit
|
|
|
24-10-10, 22:04
|
#4
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
oltcit.
si sa si motivez. e hatchback, motor boxer, are un alt stil de a fi aranjat tot in ea. si e si ceva mai sportiva, parerea mea. carburatorul ala dublucorp.
normal, ca are si minusuri masina, care poti fi regasite ca plusuri la dacie.
dar acuma vorbim de masini stock si bine intretinute. (fara faptul ca nu gasesti piese de schimb sau chestii de genul)
|
|
|
25-10-10, 11:27
|
#5
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Quote:
Originally Posted by Spark
oltcit.
si sa si motivez. e hatchback, motor boxer, are un alt stil de a fi aranjat tot in ea. si e si ceva mai sportiva, parerea mea. carburatorul ala dublucorp.
normal, ca are si minusuri masina, care poti fi regasite ca plusuri la dacie.
dar acuma vorbim de masini stock si bine intretinute. (fara faptul ca nu gasesti piese de schimb sau chestii de genul)
|
Si eu oltcit.....dar cu o conditie(legata de motorul boxer ce-l are) si anume: sa nu trebuiasca sa scot bujiile in veci
|
|
|
25-10-10, 13:42
|
#6
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 92
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Dacia are niste atuuri care nu prea au relevanta aici, gen 4 portiere, mai usor de intretinut, mai putin pretentioasa la conditiile de drum/carburant/ulei. Pentru senzatii, sunet, chiar handling, clar Oltcit 12TRS. In perioada mea de "teribilism", cand abia asteptam sa fac curse cu orice masina prin oras, am facut numeroase victime, unii chiar m-au oprit sa ma intrebe ce modificari am la motor(era 12TRS stock, cei care m-au intrebat erau unul cu un cielo 8v si altul cu un escort 1.6). Daciile berline cu orice motor erau victime sigure. Deasemenea, motorul aproape ca nu se aude la 100km/h si e f. stabila in curbe(comparativ), asta cat e bine intretinuta.
In consecinta, 100% fan Oltcit, dacia e pt. "batrani"
__________________
Subaru Forester XT 2007 2.5T
Ex. Forester 2006 XS 2.0 NA MT
|
|
|
25-10-10, 14:25
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
subscriu la mesajul lui Andrei 80.
Un 12 TRS intretinut foarte bine da mucu inclusiv la Daciile 1310 cu motor 1.6(desi aici e vorba de 1300 1.4 54cp)..problema cea mai mare este consumul...dar daca vrei sa traga bagi bani
Daciile 1300 cu piese frantuzesti au fost bune..dar nu se compara cu un Oltcit frantuzesc..Club sau TRS
La aspect Oltcitul mi se pare mult mai frumos...ca sa nu vorbesc de calitatea net superioara a materialelor folosite si chiar a antifonarii.Poate sunt un pic subiectiv ca ai mei au avut Oltcit dar stiu cum e si in Dacii...
Last edited by golf3diesel; 25-10-10 at 14:29.
|
|
|
25-10-10, 14:52
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 968
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [RENAULT] [Opel] [AirBrush]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
oxidu nu face dacia cu motor de 16 si dublucorp...
|
|
|
25-10-10, 19:15
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Quote:
Originally Posted by Andrei80
Dacia are niste atuuri care nu prea au relevanta aici, gen 4 portiere, mai usor de intretinut, mai putin pretentioasa la conditiile de drum/carburant/ulei. Pentru senzatii, sunet, chiar handling, clar Oltcit 12TRS. In perioada mea de "teribilism", cand abia asteptam sa fac curse cu orice masina prin oras, am facut numeroase victime, unii chiar m-au oprit sa ma intrebe ce modificari am la motor(era 12TRS stock, cei care m-au intrebat erau unul cu un cielo 8v si altul cu un escort 1.6). Daciile berline cu orice motor erau victime sigure. Deasemenea, motorul aproape ca nu se aude la 100km/h si e f. stabila in curbe(comparativ), asta cat e bine intretinuta.
In consecinta, 100% fan Oltcit, dacia e pt. "batrani"
|
Mi se pare normal ca ai facut masini gen Cielo, doar ca si performanta 0-100 sunt apropiate, dar cred ca numai la o liniuta ai putea face Cielo, la drum intins pe autostrada sa zicem nu prea te mai poti tine de Cielo la viteze de peste 120/h. Nu spun ca nu poti atinge si tu 150-160 doar ca iti ia ceva mai mult timp pana la viteza aia. Cred ca un mare atu (pe langa multe altele) e ca Oltcitul e o masina destul de usoara, daca avea cat o Dacie(ma refer aici la daciile mai noi- 960kg) nu stiu daca mai era asa de rapida ca respectivul Cielo.
Cred ca fiecare posesor de Dacie/Oltcit(care a apucat sa imbatraneasca cu masina in curte) a avut la un momentdat unele frustrari legate de masina sa. Aia cu Dacie ca masina e destul de lenta in demaraj si ca orice Oltcit ii face si din mers si de la semafor, ca orice depasire era riscanta(iar singurele masini pe care le puteau depasi fara emotii erau camioanele si alte Dacii ) iar aia cu Oltcit ca nu pot si ei sa ia atatia saci cu faina si cartofi cat si vecinu' cu Dacia, ca pasagerii din spate stau inghesuiti si de fiecare data cand se dau jos trebuie sa coboare toti din masina (am mers frecvent cu un prieten intr-un oltcit si cand eram 3 in spate cel putin iarna imi inghetau picioarele pt. ca abia aveam loc sa le misc), si ar mai fi consumul de benzina exagerat pt. un 1.1-1.3.
Dar normal eu vorbesc aici de soferii cu familie, care fac drumuri lungi si pentru care masina este o necesitate si un mod de deplasare. Pentru un tanar de 19-20ani normal ca nu o sa conteze cat consuma, cate portiere are si cati saci incap in spate.
In concluzie Oltcit
Last edited by lord_wader; 25-10-10 at 19:20.
|
|
|
26-10-10, 12:51
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Quote:
Originally Posted by Gixer
Si eu oltcit.....dar cu o conditie(legata de motorul boxer ce-l are) si anume: sa nu trebuiasca sa scot bujiile in veci
|
Un motor bun si carb reglat si nu le scoti.
|
|
|
26-10-10, 16:56
|
#11
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Quote:
Originally Posted by Alex_19Mig
Un motor bun si carb reglat si nu le scoti.
|
Pentru o oarecare perioadă, că au şi ele o limită de funcţionare, ca la orice maşină
|
|
|
26-10-10, 19:50
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Quote:
Originally Posted by aleks
Pentru o oarecare perioadă, că au şi ele o limită de funcţionare, ca la orice maşină
|
Foarte bine punctat Aleks .
|
|
|
26-10-10, 20:44
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Olcit, e Coupe :d
|
|
|
26-10-10, 20:45
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
e bun Olcitu, trage bine motoru ma refer, are potential. Ca estetic e urat fata de Dacia 1300. Daca totusi vorbim de performante, motorul de Dacia 1.6 dublucorp nu cred ca il poate face asa usor, si totusi Dacia 1300 e mai grea ca Olcit.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
|
|
|
26-10-10, 22:19
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 301
|
Re: oltcit club 12 vs dacia 1300
Dacia!!! consuma putin si nu te lasa la greu
|
|
|
|
|