VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
24-10-10, 01:37
|
#256
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
cu siguranta dacia 1310
- lipsa limitatorului de turatie
- motor longitudinal si plasat in botul masinii => incarcarea rotilor fata la plecarea de pe loc cu spatele
|
|
|
24-10-10, 11:31
|
#257
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Propun sa mai introducem o masina in ecuatie:Lada 1500 astfel topicul sa fie: Dacia 1310 1.4 vs Logan 1.4 vs Lada 1500 stock toate .Ca sunt voci care sustin ca Lada ar fi mai buna la demaraj decat Dacia 1310
|
|
|
24-10-10, 18:55
|
#258
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 83
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Scuza ma dar nu poti compara un motor de 1.5 ohc 75 cp (LADA) cu unul 1.3 ohv 54 cp (DACIA) indiferent de masa masinii , nu sunt fan nici lada nici dacia dar le-am condus pe amandoua si diferenta de cer si pamant .
|
|
|
24-10-10, 18:57
|
#259
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
lada 1.5 rupe pe vitezele 1,2 si 3 nu are sanse dacia 1310 decat cu motorul de 1.6.
|
|
|
24-10-10, 19:47
|
#260
|
Stage 3
Join Date: Jul 2010
Posts: 83
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by Subawooo
Scuza ma dar nu poti compara un motor de 1.5 ohc 75 cp (LADA) cu unul 1.3 ohv 54 cp (DACIA) indiferent de masa masinii , nu sunt fan nici lada nici dacia dar le-am condus pe amandoua si diferenta de cer si pamant .
|
o mica corectare , nu 54 cp are 62 sa nu fie discutii dar tot aceeasi parere o am si mai multi cred ca ar fi de acord
|
|
|
24-10-10, 21:48
|
#261
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by golf3diesel
lada 1.5 rupe pe vitezele 1,2 si 3 nu are sanse dacia 1310 decat cu motorul de 1.6.
|
Ce stii tu... HondaD autorul subiectului sigur face la orice ora o Lada, daca se chinuie cred ca face si o Lada noua
|
|
|
24-10-10, 21:51
|
#262
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
musai v-a fost sa scoateti din hibernare topicul asta
logan - si cu fata si cu spatele si cu lateralu si pe plafon si cum vreti voi
|
|
|
25-10-10, 11:31
|
#263
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Ce stii tu... HondaD autorul subiectului sigur face la orice ora o Lada, daca se chinuie cred ca face si o Lada noua
|
Vad ca lui Honda ii este rusine sa mai posteze pe vreun forum probabil ca isi cauta o panta destul de abrupta ca sa prinda 170 pe GPS ) .Probabil ca Dacia va prinde viteza aia,dar doar odata )
Lada pleaca bine de pe loc(daca e bine intretinuta evident) ca are si tractiune spate..
Loganul de 1.4 in mintile lui face si Lada si 1310 la linii cu conditia ca turatia sa atinga sau sa depaseasca 5000 rpm pe fiecare treapta .Tinem cont ca aici e vorba de masini stock nu mesterite de mecanicii lu Peste'.
Last edited by golf3diesel; 25-10-10 at 11:36.
|
|
|
25-10-10, 15:04
|
#264
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by Bryan
cu siguranta dacia 1310
- lipsa limitatorului de turatie
- motor longitudinal si plasat in botul masinii => incarcarea rotilor fata la plecarea de pe loc cu spatele
|
Cine ti-a spus tie ca la tractiune fata e mai bun motorul longitudinal ? Cea mai buna cupla o ai la motor transversal si tractiune fata , poate nu ai observat ca sunt masini chiar si 4x4 cu motor transversal , au cutia putin mai complicata , dar poate nu de idioti prefera constructorii sa le faca asa .
lord_wader : Nu stiu cat de "mecanici" sunteti o parte dintre voi dar eu am reusit sa topesc un piston o singura data la dacia 1310 din '91(deci vazuse la viata ei ceva km si forja serioasa.....
Nu prea ai nimerit-o mestere , mai am eu destule de invatat dar ma cam ocup cu mecanica , si multe altele ca doar asta mi-e placerea... bravo tie ca ai reusit sa topesti un piston la dacie , eu am reusit sa nu topesc la un motor cu 10 ani mai vechi ce a pupat mult mai multa forja , si asta in mare parte datorita materialelor folosite , daca tie ti se pare anormal ca la turatie mare piesele de fabrica sa crape , mie si altora evident , nu ni se pare... au avut si masini noi povesti cu pistoane crapate , sparte sau chiar topite , mi se pare normal atata timp cat acel material e facut sa reziste la o anumita forta de frecare si temperatura .
Mai departe a spus k.lada ce era de spus .
Iar on-topic sa adauge si lada in discutie , sunt curios daca stie vreunul din voi cum a luat nastere aceasta lada .
@Subawooo . Din ce stiam eu motorul de pe lada este tot ohv nu ohc...
Se pare ca HondaD a primit atentia dorita si a incetat sa mai posteze cu atata foc despre racheta lui .
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
25-10-10, 16:47
|
#265
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,524
Member of: [Oltcit] [SEAT] [Unknown Racers]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by denver
Cine ti-a spus tie ca la tractiune fata e mai bun motorul longitudinal ? Cea mai buna cupla o ai la motor transversal si tractiune fata , poate nu ai observat ca sunt masini chiar si 4x4 cu motor transversal , au cutia putin mai complicata , dar poate nu de idioti prefera constructorii sa le faca asa .
lord_wader : Nu stiu cat de "mecanici" sunteti o parte dintre voi dar eu am reusit sa topesc un piston o singura data la dacia 1310 din '91(deci vazuse la viata ei ceva km si forja serioasa.....
Nu prea ai nimerit-o mestere , mai am eu destule de invatat dar ma cam ocup cu mecanica , si multe altele ca doar asta mi-e placerea... bravo tie ca ai reusit sa topesti un piston la dacie , eu am reusit sa nu topesc la un motor cu 10 ani mai vechi ce a pupat mult mai multa forja , si asta in mare parte datorita materialelor folosite , daca tie ti se pare anormal ca la turatie mare piesele de fabrica sa crape , mie si altora evident , nu ni se pare... au avut si masini noi povesti cu pistoane crapate , sparte sau chiar topite , mi se pare normal atata timp cat acel material e facut sa reziste la o anumita forta de frecare si temperatura .
Mai departe a spus k.lada ce era de spus .
Iar on-topic sa adauge si lada in discutie , sunt curios daca stie vreunul din voi cum a luat nastere aceasta lada .
@Subawooo . Din ce stiam eu motorul de pe lada este tot ohv nu ohc...
Se pare ca HondaD a primit atentia dorita si a incetat sa mai posteze cu atata foc despre racheta lui .
|
poate a incercat sa faca filmuletu ala si cand sa io dea pa'doua a intrat in hiperspatiu....
|
|
|
25-10-10, 17:38
|
#266
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
asta cu hiperspatiul e cel mai tare post pe care l-am citit azi Mersi ca mi-ai inveselit ziua denver, e OHC
|
|
|
25-10-10, 17:49
|
#267
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by denver
Cine ti-a spus tie ca la tractiune fata e mai bun motorul longitudinal ? Cea mai buna cupla o ai la motor transversal si tractiune fata , poate nu ai observat ca sunt masini chiar si 4x4 cu motor transversal , au cutia putin mai complicata , dar poate nu de idioti prefera constructorii sa le faca asa .
|
era vorba de liniuta cu spatele..si postul meu era mai mult la misto
|
|
|
25-10-10, 18:37
|
#268
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by denver
Nu prea ai nimerit-o mestere , mai am eu destule de invatat dar ma cam ocup cu mecanica , si multe altele ca doar asta mi-e placerea... bravo tie ca ai reusit sa topesti un piston la dacie , eu am reusit sa nu topesc la un motor cu 10 ani mai vechi ce a pupat mult mai multa forja .
|
De ce ai scos din context ce am spus eu? Eu am topit pistonul ala din cauza termostatului nu din cauza forjei, eu am spus ca masina mea a vazut forja 18-19ani si nu a crapat nimic in ea, tu erai ala care spunea ca se pot praji pistoane in anumite conditii de utilizare.
|
|
|
26-10-10, 03:34
|
#269
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by denver
Cine ti-a spus tie ca la tractiune fata e mai bun motorul longitudinal ? Cea mai buna cupla o ai la motor transversal si tractiune fata ,.
|
Uite ca e fix invers mai bine pleaca o tractiune fata cu motor longitudinal decat o tractiune fata cu motor transversal dar montajul transversal se foloseste din alte considerente.
|
|
|
26-10-10, 20:49
|
#270
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
https://www.youtube.com/watch?v=grrATfawv9c motor 1.6>>
https://www.youtube.com/watch?v=55xl6EIyR80 demaraj 0-120.
Cu un motor bun pe dacia 1310 face loganu...cu Lada nu contest, ca are motoru mai tare ca Dacia, face si 0-100 mai rapid si top speedu mai mare.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
|
|
|
|
|