VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
28-01-06, 14:16
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Man la mine e simplu si-ti dau si un exemplu', eu daca mi-as permite un Audi RS4 modelul actual nu mi-as prepara nimic la ea. E o masina stock mult prea buna ca sa mai schimbi ceva la ea.
Daca x, y sunt adeptii masinilor preparate e problema lor, pentru mine cazul ideal e sa-ti permiti sa-ti iei o masina deja preparata si sa ai grija de ea. In general si astefel de masini iti merg la suflet.
As vrea sa inteleg ce ai vrut sa spui stimate xtremeclubemotion in fraza de mai sus. Pana la urma tie iti plac stock sau esti adeptul celor care tuneaza???
__________________
Cool
|
|
|
28-01-06, 14:21
|
#137
|
Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 174
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"sandumrs\"
As vrea sa inteleg ce ai vrut sa spui stimate xtremeclubemotion in fraza de mai sus. Pana la urma tie iti plac stock sau esti adeptul celor care tuneaza???
|
imi plac cele la care poti pune si din ''tine'' putin ... din personalitatea si sufletul tau.... asta este placerea mea..... nu codamn sau sunt impotriva celor ce prefera stock....
|
|
|
28-01-06, 14:25
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Ok am inteles, merci.
Nici eu nu am nimic impotriva celor care le place sa faca modificari dar eu nu as face, as prefera ceva stock.
Poti pune suflet pentru orice masina, ideea sa nu faci compromisuri cand ti-o iei.
|
|
|
11-02-06, 13:59
|
#139
|
Stage 3
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
|
Doar daca e vorba de vreun Subaru super-dopat cred asa ceva, oricum daca ar fi sa aleg intre Subaru si Porschele(ingenuncheat) as alege fara sa ma gandesc Porschele.
Cum sa aleg o marca, care s-a remarcat doar printr-un model... aleg traditia PORSCHE.
NU suport masinile super-dopate de galbejiti... baga o carutza de electronica(nu e nimic rau in asta ca doar fac treaba buna, dar cred ca exagereaza)
|
|
|
11-02-06, 15:21
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Marinica\"
Doar daca e vorba de vreun Subaru super-dopat cred asa ceva, oricum daca ar fi sa aleg intre Subaru si Porschele(ingenuncheat) as alege fara sa ma gandesc Porschele.
Cum sa aleg o marca, care s-a remarcat doar printr-un model... aleg traditia PORSCHE.
NU suport masinile super-dopate de galbejiti... baga o carutza de electronica(nu e nimic rau in asta ca doar fac treaba buna, dar cred ca exagereaza)
|
Nu-i injura degeaba le galbeni, pentru ca porshe face ce nu-ti place.
Si eu as alege tot Porsche si as face un proiect demential din el.
|
|
|
12-02-06, 19:00
|
#141
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Nu are rost sa compari o masina modificata cu o masina stock. Oricum... nu iti cumperi 996tt ca sa il lasi stock ce dracu Cu 12000 USD bagati in el ajungi pe la 570rwhp la 1.4bari si 11.1 pe 1/4m cu plecare perfecta.
|
|
|
12-02-06, 19:05
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Kane\"
Nu are rost sa compari o masina modificata cu o masina stock. Oricum... nu iti cumperi 996tt ca sa il lasi stock ce dracu Cu 12000 USD bagati in el ajungi pe la 570rwhp la 1.4bari si 11.1 pe 1/4m cu plecare perfecta.
|
Vreau si eu reteta exacta, tunerul care face asta.
Porshe ofera chiar el de fabrica un kit mai sportiv de neneglijat.
Topicul asta a fost facut pentru ce s-a intamplat ce o sa fie asteptam cei 570cp la curse si mai vedem. Porshe e o arma tare si fiabila in comparatie cu alte masini sport de serie.
Astept 997 turbo cu geometrie variabila.
996 turbo si-a luato de la Subarurile mai puternice in Bucuresti, cand va fi altfel va vom anunta.
|
|
|
12-02-06, 19:30
|
#143
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Pai uita-te la EVOMS.com
Au kit-uri de pana la 900 de cai. Toti tuneri de porsche din US folosesc turbine hybrid de la Kevin de la http://ultimatemotorwerks.com/ Citeste putin pe-acolo si o sa vezi ca e ft simplu si la bani relativ putini. Relativ putini pt puteri de pana la 650 de cai ca mai sus de atat iti trebuie deja internals schimbate ca nu tine.
|
|
|
12-02-06, 21:12
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Kane\"
Pai uita-te la EVOMS.com
Au kit-uri de pana la 900 de cai. Toti tuneri de porsche din US folosesc turbine hybrid de la Kevin de la http://ultimatemotorwerks.com/ Citeste putin pe-acolo si o sa vezi ca e ft simplu si la bani relativ putini. Relativ putini pt puteri de pana la 650 de cai ca mai sus de atat iti trebuie deja internals schimbate ca nu tine.
|
adu masina si Seby o dovedeste...a dovedit tot ce a avut langa el si pe Turbo l-a batut cu motorul de serie
|
|
|
13-02-06, 11:00
|
#145
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Un 996 turbo, cutie Tiptronic, motor la 550 CP de la Techart si orice incepator prinde suta in 4 secunde (si nici nu mai duci grija ambreiajului). Daca e prea meserias pilotul trecem la 911 GT2 . Nu de alta, dar pentru liniute motorul in spate e cel mai bun (uitati-va numai la dragsterele top fuel).
Subaru e pentru oameni care nu au bani de Porsche.
|
|
|
13-02-06, 17:49
|
#146
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"einstein1984\"
Un 996 turbo, cutie Tiptronic, motor la 550 CP de la Techart si orice incepator prinde suta in 4 secunde (si nici nu mai duci grija ambreiajului). Daca e prea meserias pilotul trecem la 911 GT2 . Nu de alta, dar pentru liniute motorul in spate e cel mai bun (uitati-va numai la dragsterele top fuel).
Subaru e pentru oameni care nu au bani de Porsche.
|
Vrei sa-ti arat si eu pe net un Subaru de multi cai?
Lasa tastele treci la realitate si daca ai masina esti invitatul meu.
|
|
|
13-02-06, 18:06
|
#147
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"einstein1984\"
Un 996 turbo, cutie Tiptronic, motor la 550 CP de la Techart si orice incepator prinde suta in 4 secunde (si nici nu mai duci grija ambreiajului). Daca e prea meserias pilotul trecem la 911 GT2 . Nu de alta, dar pentru liniute motorul in spate e cel mai bun (uitati-va numai la dragsterele top fuel).
Subaru e pentru oameni care nu au bani de Porsche.
|
Trebuie sa fiti atat de idio... incat sa nu puteti sa va expuneti parerea frumos si cu argumente ?
Si eu asa alege poate tot porscheul dar asta nu inseamna ca daca l-as avea nu as putea sa mi-o iau de sa nu ma vad de la o masina mult mai slaba ca subaru de serie ... dar tunata asa cum trebuie
Inainte sa jignesti lumea si sa vii cu comentarii negandite .... tu ce masina ai?
Andrei ar putea sa-si ia porsche ... nu-ti fa grija pt el
Din momentul in care se aliniaza la start 2 masini modificate ... sau numai una, sau chiar niciuna ... nu mai conteaza marca, modelul si numarul initial de cai ... conteaza linia de finish si primul care ajunge acolo.
|
|
|
13-02-06, 18:22
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
|
Un porsche cu awd (ca e turbo sau carrera 4) si tiptronic prinde suta in timpul ala anuntat de fabrica indiferent de cat e de prost soferul (daca si drumul e suficient de aderent).
Cum subaru impreza e manuala , treaba se complica (fara esp ) chiar de la plecarea de pe loc. Nu zic ca un subaru , chiar de la mama lui, nu poate depasi multe masini cu pretentii, dar e mai greu de utilizat decat Porschele.
Si in al doilea rand , un Impreza are nevoie de ceva bani bagati in el pana sa faca un Porsche stock. Un Porsche turbo urca de la 420 CP la 550 CP relativ usor si cu mecanismul motor original. Un Subaru la 400 de CP deja e impins mult si scump.
Cat priveste fiabilitatea , Porsche participa non stop la \" Les 24 heurs du Mans\" de peste 35 de ani, castigand cateva . De masinile Subaru de strada nu am auzit lucruri prea bune in domeniul asta (poate ma insel).
|
|
|
13-02-06, 20:22
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
Originally Posted by \"einstein1984\"
Un 996 turbo, cutie Tiptronic, motor la 550 CP de la Techart si orice incepator prinde suta in 4 secunde (si nici nu mai duci grija ambreiajului). Daca e prea meserias pilotul trecem la 911 GT2 . Nu de alta, dar pentru liniute motorul in spate e cel mai bun (uitati-va numai la dragsterele top fuel).
Subaru e pentru oameni care nu au bani de Porsche.
|
Vrei sa-ti arat si eu pe net un Subaru de multi cai? :lol: :lol: :lol:
Lasa tastele treci la realitate si daca ai masina esti invitatul meu.
|
Bine le-ai spus pusti astia ma obosesc cu ideile lor, nici turometru de porshe nu au vazut.
Vorbe multe degeaba, care are masina sa o aduca la start sa castige si dupa sa vorbeasca, sau sa piarda cu onoare.
Important sa participi.
|
|
|
|
|