Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: TDi vs JTD/M
TDI 107 53.23%
JTD/M 94 46.77%
Voters: 201. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-08-10, 01:11   #16
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Ultima propozitie confirma ca habar nu ai cand vine vorba despre TDI-uri.

@ MASK - stiu ca exista 2.0 CR, spuneam ca 1.9 TDI 131CP e atat de vechi ca nici macar inlocuitorul direct (2.0 TDI PD) nu mai exista.
Un adevarat performer, acest 2.0 tdi ce dezvolta o uluitoare putere de 118 cp (in 2010), si apare pe modelul (premium 150%, dar cu geamuri la manivela pe spate si navigatie monocroma) A4.


PS Vorba colegului GTR: traiasca fraierii!
__________________

Official Porsche hater.

Last edited by ionut_cluj; 11-08-10 at 01:14.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 01:49   #17
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: TDI vs JTD/M

In dotarea standard toate au cam aceleasi echipamente, deci toate sunt premium 150% ? Cat despre 2.0 TDI, a dezvoltat 140CP din prima secunda, varianta de 110CP e facuta ca inlocuitor pentru 1.9 TDI 105CP, la fel si 1.6 TDI 105CP care apare pe masini gen Octavia. Bineinteles ca stiai asta, la fel cum stiai si de existenta a 1.9 TDI 150CP de jdemii de ani (generatia Golf 4) sau 2.0 TDI 170CP, tot de jdemii de ani.

So...de ce te-ai mai obosit sa postezi cand stii ca nu e vorba de cat pot ei sa scoata sau nu si e vorba de gama de motorizari ? Tot ei au o alta motorizare foarte smechera, 1.8 turbo undeva la 120 CP. Puterea asta o scoteau lejer dintr-un 1.6 aspirat, 1.6 care ar fi consumat mereu mai mult ca 1.8t-ul ala si care ar fi fost mai lent asa ca nu vad problema intr-un 1.8 turbo accesibil in loc de un 1.6 sugrumat. Exact - traiasca fraierii care ar opta pentru 1.6 .
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 11-08-10 at 01:52.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 02:17   #18
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: TDI vs JTD/M

Sunt niste gigei tot de prin Germania care culmea standard ofera si scaune electrice... la italieni 159 nu stiu sa existe cu geamuri la manivela pe spate.
E adevarat unei masinii ii trebuie 100 de ani sa devina un audi ))))))))
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 03:45   #19
usiusi
Banned

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 45
Default Re: TDI vs JTD/M

anaconda, daca nu exista Bosch sa le dea tehnologia CR de la FIAT, VAG - cu tot "fanbase-ul" lor - ar fi avut si in ziua de azi numai PD-uri in toata gama sub 2L.
usiusi is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 05:38   #20
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by denver View Post
JTD pentru ca am dat in multe diesel-uri italiene de le-au sarit capacele si nu au patit nimic , pentru ca sunt mai silentioase , mai nepoluante , mai turate , si mai rezistente , am facut racheta la 1.9 jtd , guess what ? nothing happened , pentru un consum pe masura , si pentru fuga , plus ca suna frumos in interior , beck , nu ne dai noua abonamentul tau de la "servis" sa facem reparatii cat pentru doua motoare la jtd-uri ? ah si mai aleg jtd pentru ca nu trebuie sa pun ulei cum beau eu apa .
hahaha, ai dat in mai multe dar cat?... eu dau intr-un singur tdi de 5 ani , nu am zis ca jtd-urile sunt de hartie sa faca poc la prima blana, nu stiu cate jtduri trec de 300k km.

nu ma intereseaza absolut deloc zgomotul sau 500 rpm in plus pe bord sau 15 cai in plus sau ca polueaza mai putin, ma intereseaza un singur lucru SA FUNCTIONEZE .

oricum nu sunt fan vag, doar ca in Olanda cel mai ieftin servis are ~60 euro ora de manopera si nu-i visu meu in viata sa muncesc pentru intretinerea unui cazan italian diesel.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 07:39   #21
rizea.vlad

Stage 3
 
rizea.vlad's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 161
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by beck View Post
hahaha, ai dat in mai multe dar cat?... eu dau intr-un singur tdi de 5 ani , nu am zis ca jtd-urile sunt de hartie sa faca poc la prima blana, nu stiu cate jtduri trec de 300k km.

nu ma intereseaza absolut deloc zgomotul sau 500 rpm in plus pe bord sau 15 cai in plus sau ca polueaza mai putin, ma intereseaza un singur lucru SA FUNCTIONEZE .

oricum nu sunt fan vag, doar ca in Olanda cel mai ieftin servis are ~60 euro ora de manopera si nu-i visu meu in viata sa muncesc pentru intretinerea unui cazan italian diesel.
Vorbesti ca sa nu adormi. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...0&pageNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...3&pageNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...4&pageNumber=3
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...9&pageNumber=4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...4&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...8&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...7&pageNumber=1
Uite si la 400k http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...3&pageNumber=4

E plin mobile.de de alfe la 300k si peste care functioneaza perfect. :P

Si nu e vorba de 500RPm, mai multe, cam 1000, ia du-te si vezi.
__________________
"These things bring you to reality as to how fragile you are; at the same moment you are doing something that nobody else is able to do. The same moment that you are seen as the best, the fastest and somebody that cannot be touched, you are enormously fragile."

"Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna
rizea.vlad is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 07:52   #22
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: TDI vs JTD/M

TDI ..in special PD..sunt brute la turatii mici,mai brute ca italienele si mai fiabile,parerea mea sa nu uitam ca nemtii au inventat motorul DIESEL nu italienii
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 08:03   #23
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by rizea.vlad View Post
Tarziu, deja s-a scris ce vroiam eu sa scriu :P
vreau sa aud si eu ce-ti poate mintea la 13-14 anisori cati ai, ca vad ca versus stii sa faci.... daca te pricepeai atat, dadeai si tu niste argumente, nu "s-a mentionat deja", sau ca are tati al tau Alfa si ai tu vise umede in masinile italienesti....
Si de unde stii tu ca merg perfect??? Vezi ca esti arogant??? Mai invata sa te legi la sireturi, si sterge-te la nas de muci, dupaia vii sa atunci cu afirmatii de genul asta la oameni care au mai multi km de condus decat ai tu de jucat NFS.
Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
TDI ..in special PD..sunt brute la turatii mici,mai brute ca italienele si mai fiabile,parerea mea sa nu uitam ca nemtii au inventat motorul DIESEL nu italienii
1-0 pt nemti. Adevarat graiesti.
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 11:21   #24
Dennis_TL

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
Default Re: TDI vs JTD/M

motorul de pe fiat bravo 1.6 120cp multijet se regaseste si pe alfa , este efectiv 2 clase peste 1.6tdi 105cp . vb din practica nu din teorie.
motorul 1.9tdi 131cp este fenomenal ca si consum/fiabilitate , sunt foarte multe cu peste 250.000km si la momentul aparitiei au fost ok, acum sunt depasite . alfa 1.9 105cp mi se pare la fel o solutie buna , mai elastic decat 1.9tdi 105cp si mai rafinat.
motorul 2.0tdi pd e absolut brutal dpdv al cuplului dar papa ulei , si cei de la mitsubishi au renuntat la acest motor, era pe lancer 2.0 did . au introdus 1.8 did , mivec diesel.
era tdi pd e apusa demult si motoarele diesel fiat/alfa au fost mai rafinate si mai moderne , au folosit geometrie variabila si o plaja de cuplu mai liniara, mai usor de condus. pd urile au cuplu foarte mare la ture joase, se plafoneaza apoi repede , consuma ulei cele de 2.0 , sunt foarte galagioase, bat , tacane vibreaza ca dracu.
acum vag nu are cu ce sa contracareze un motor nou de conceptie fiat. trist dar adevarat. adica nu au un 1.6 tdi bun si nici un 2.0 capabil . 3.0tdi e alta mancare de peste , vb strict de capacitati <=2000cmc
__________________
MERGEM INAINTE, CA INAINTE ERA MAI BINE!!!
Dennis_TL is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:02   #25
rizea.vlad

Stage 3
 
rizea.vlad's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 161
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
vreau sa aud si eu ce-ti poate mintea la 13-14 anisori cati ai, ca vad ca versus stii sa faci.... daca te pricepeai atat, dadeai si tu niste argumente, nu "s-a mentionat deja", sau ca are tati al tau Alfa si ai tu vise umede in masinile italienesti....

Si de unde stii tu ca merg perfect??? Vezi ca esti arogant??? Mai invata sa te legi la sireturi, si sterge-te la nas de muci, dupaia vii sa atunci cu afirmatii de genul asta la oameni care au mai multi km de condus decat ai tu de jucat NFS.

1-0 pt nemti. Adevarat graiesti.
Vezi ca eu am mai multi km in marșarier decat ai tu inainte. Si asta este ultimul meu post adresat tie.
rizea.vlad is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:16   #26
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by rizea.vlad View Post
Vezi ca eu am mai multi km in marșarier decat ai tu inainte. Si asta este ultimul meu post adresat tie.
Daca ai fi mai respectuos ar fi o chestie. Cred ca taica-tu se ocupa mai mult de Alfa aia decat de educatia ta. Nu mai fi nesimitit si tine-ti fleanca. Ia uite ce se trezeste mucosu sa comenteze de motoare si km parcursi, cand el nici n-a desfacut vreun prezon in viata lui. Termina cu posturi de genul asta, si nu mai fi asa zmeu in spatele tastaturii. Cer scuze pentru off-topic.
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:35   #27
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: TDI vs JTD/M

Quote:
Originally Posted by Alexc2vtr View Post
Sunt niste gigei tot de prin Germania care culmea standard ofera si scaune electrice... la italieni 159 nu stiu sa existe cu geamuri la manivela pe spate.
E adevarat unei masinii ii trebuie 100 de ani sa devina un audi ))))))))
Si ai vazut tu Audi A4 B8 cu geamuri la manivela sau ? Intra pe Audi.ro si vezi la dotarile standard inainte de a posta informatii eronate.

Quote:
Originally Posted by usiusi View Post
anaconda, daca nu exista Bosch sa le dea tehnologia CR de la FIAT, VAG - cu tot "fanbase-ul" lor - ar fi avut si in ziua de azi numai PD-uri in toata gama sub 2L.
Si ce te face sa crezi ca era o idee rea ? AU trecut de la PD la CR din cauza costului de fabricatie si a altor probleme de genul asta, nu ca era CR vreo inventie mai tare decat roata. Ca fapt divers, 2.0 TDI PD 140CP tragem ai bine ca 2.0 TDI CR 140 CP.

Ca sa nu mai spun ca motoare gen 3.0 TDI aveau CR de mult.

Last edited by _anaconda_; 11-08-10 at 13:46.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:39   #28
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: TDI vs JTD/M

La B7 cam 90% dintre cele de la noi au manivele straluctioare si superbe la usile din spate.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:44   #29
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: TDI vs JTD/M

Pacat pentru tine ca B7 nu se mai fabrica de mult si vorbim de prezent nu de trecut. In trecut la fel si E46 si 159 si toate aveau manivela standard, nu stiu de ce te agiti atat. Pana si A3 1.4 are geamuri electrice standard asa ca las-o moale.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 11-08-10, 13:55   #30
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: TDI vs JTD/M

Nu am de ce sa o las mai moale, vorbesc de modele din trecut care nu se mai fabrica din 2007 2008. 159 avea geamuri electrice spate standard(si vechiul 156 facelift avea standard 4 geamuri electrice) desigur probabil optional aveau disponibile manivele si multi le comandau asa ca le placeau mai mult sa faca sport.
Mercedes W203 nu avea manivele pe spate sau Lexus Is sau Infiniti GS si chiar Cielo )
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -