Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce masina ati alege?
Volvo C70 21 33.33%
Mercedes CLK 42 66.67%
Voters: 63. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-05-10, 13:12   #16
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

@Alex: Audi nu, am avut un A4 si mi-a parut rau ca l-am luat, inafara de motor e praf si pulbere. Apoi mi-a sarit lumea in cap si-am luat inca un A4, ma rog mai mult printr-o conjunctura (l-am primit in contul unei datorii), 2.0 benzinar si.... la fel de praf. Cutia de viteze nu are absolut nicio legatura cu motorul, picau butoanele din bord, frana de pe spate dreapta s-a blocat pe drum drept si era sa mor... etc, ma rog, o fi fost si masina prost intretinuta inainte, dar totusi... Audi nu.


@GTR: Poti sa detaliezi putin care crezi tu ca-s problemele mai uzuale la Volvo? Nu am avut niciodata, si nici nu cunosc pe nimeni sa fi avut, singura persoana care era moarta dupa volvo e plecata din tara.
Despre Mercedes m-am lamurit, logic vorbind pare clar avantajata fata de Volvo.

M-am gandit un moment si la Mitsubishi Eclipse, dar am mai avut unul si imi trebuia tot Ardealul ca sa intorc.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 14:22   #17
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
@Alex: Audi nu, am avut un A4 si mi-a parut rau ca l-am luat, inafara de motor e praf si pulbere. Apoi mi-a sarit lumea in cap si-am luat inca un A4, ma rog mai mult printr-o conjunctura (l-am primit in contul unei datorii), 2.0 benzinar si.... la fel de praf. Cutia de viteze nu are absolut nicio legatura cu motorul, picau butoanele din bord, frana de pe spate dreapta s-a blocat pe drum drept si era sa mor... etc, ma rog, o fi fost si masina prost intretinuta inainte, dar totusi... Audi nu.


@GTR: Poti sa detaliezi putin care crezi tu ca-s problemele mai uzuale la Volvo? Nu am avut niciodata, si nici nu cunosc pe nimeni sa fi avut, singura persoana care era moarta dupa volvo e plecata din tara.
Despre Mercedes m-am lamurit, logic vorbind pare clar avantajata fata de Volvo.

M-am gandit un moment si la Mitsubishi Eclipse, dar am mai avut unul si imi trebuia tot Ardealul ca sa intorc.
Pai nu sunt probleme anume, doar ca unele probleme banale la alte masini, la Volvo sunt un chin. Vorbind de piese uzuale nu cred ca sunt probleme, amortizoare, bucse, pivoti, rulmeti, placute, discuri frana cred ca se gasesc aftermarket mai usor si relativ bine al bani dar probleme gen pompa servo (chiar nu mai stiu cat era dar la vremea respectiva dar una de S40 era mai scumpa decat una de S-Klasse), un amarat de motoras de stergator de far >450 de EUR, un contact de cheie la 850 tot de ordinul sutelor, orice rahat mai aparte te rupe la bani si gasesti greu si sh sau nou aftermarket iar original te lesina la bani.
Prietenul ala al meu care lovise S80-ul nu foarte grav (far dreapta, motoras far, grila, plastice, capota, aripa, radiatoare, amortizor, bascula, caseta directie, fara sasiu indoit) a avut un deviz care facea cat 1/3 din valoarea masinii cu mult efort si mult timp perdut.
Motorul 2.0T nu am mers cu el dar stiu ca daca este ingrijit e un motor bun, daca vrei tuning trebuie sa te documentezi bine inainte.

Masina in sine nu este o masina proasta dar nu atat de buna ca Mercedesu, este foarte comoda la condus, nu prea are valente sportive, sasiul este mai mult orientat catre confort.

Mercedes e ceva mai raspandit, mai usor de intretinut si iti ofera o placere tipic Mercedes la condus.

Trebui sa plec, mai vorbim.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 15:20   #18
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by beck View Post
In primul rand clk 200k nu are 192 de cai, am avut un 2.3k ~40k km , de la 140k la 180k, am schimbat un rulment stanga fata .

Iti recomand 2.3k , am mers cu 2.0 si nu este stralucit, oricum sa nu iei cutie manuala sub nici o forma, in rest ce pot sa spun, este printre ultimele MB fara electronica inutila.
Care e treaba cu " sa nu iei cutie manuala sub nici o forma"? Detaliaza te rog.

Eu pe CLK aveam automata si pot sa spun ca exploata cam 75 la suta din ce putea motorul. Simteam asta foarte clar. Cu o manuala masina ar fi fost mult mai placut de condus "sportiv".
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 22:46   #19
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Probabil vrea sa zica de cutia in 5, care e cam nepotrivita pt aproape 200 de cai...
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 22:52   #20
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Treptele sunt mai lungile la cutia automata insa merita clar. Poate ca nu este cea mai rapida cutie dar cu siguranta in materie de confort este absolut impecabila. De asemenea iti permite sa te si joci cu ea.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 22:52   #21
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Dupa CLK 320 de 220 de cai automat am avut bmw 325i de 192 de cai cu manuala in 5 rapoarte, era mult mai nervoasa masina, nu conteaza cate rapoarte ai decat pentru consum, conteaza cum e etajata cutia.De ex. clk avea 4 viteze decat dar nu asta era problema.

Eu ma gandesc ca se refera la alte chestii gen nu e fiabila n shit.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 11:28   #22
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Dupa CLK 320 de 220 de cai automat am avut bmw 325i de 192 de cai cu manuala in 5 rapoarte, era mult mai nervoasa masina, nu conteaza cate rapoarte ai decat pentru consum, conteaza cum e etajata cutia.De ex. clk avea 4 viteze decat dar nu asta era problema.

Eu ma gandesc ca se refera la alte chestii gen nu e fiabila n shit.
tu aveai cutie in 5 viteze, doar ca a 5-a se schimba automat, probabil ca nu era in mintile ei, pe clk-u meu schimba perfect, cind am spus sa nu ia cutie manuala am facut-o pt ca jumate din farmecul mercedesului sta in cutia automata, corect nu este o cutie sportiva .
230k este mai nervos decat 325 e36 sau e46 , am testat cu mai multe.
MB cred ca face( a facut) cele mai tari cutii automate, e pacat sa nu te folosesti de atatia ani de experienta ... Ca sa iti faci o idee , la kikdown pierdea aderenta pe a1-a si a 2-a(un pic) cu 255/35/17, cu dif open (lsd este optional) .

Ref la consum, 10 afara , 13~ in Buc, ( dar asta prin 2004 inainte de imprumuturile la liber), nu cred sa iti consume mult mai putin un 2.0 decat 2.3.

Nu cred ca exista comparatie intre clk si c70, daca nu iti place MB un e46 coupe si-ar face treaba foarte bine.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 13:46   #23
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Am expus mai sus motivele pentru care nu vreau e46.

Totusi, overall C70 imi place mai mult. Ramane de vazut cu ce o sa judec, cu creierul sau cu inima.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 22:39   #24
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Am expus mai sus motivele pentru care nu vreau e46.

Totusi, overall C70 imi place mai mult. Ramane de vazut cu ce o sa judec, cu creierul sau cu inima.
eu zic sa alegi C70 sunt foarte rare si la foamea asta ai gasi un T5 de pomana
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-06-10, 13:51   #25
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Am votat C70 ca imi place mai mult ca CLK si nu in primul rand l-am condus si sta foarte bine pe asfalt. Intretinerea intradevar te omoara, eu am ales Saab in detrimentul Volvo...de 2X intretinere mai ieftina si motor mai performant.
Volvo C70 din versus e de origine Volvo nu a fost facut cu cei de la Ford.
Iar Motorul de 2.4d de pe S80 e tot de origine Volvo, numai ca a fost imbunatatit prin 2003, pentru a nu mai fi zgomotos. Stiu ca o mare parte din motorizarile diesel erau si de Renault, daca nu ma insel. Din experienta mea la Volvo cele mai tari motoare sunt T-uri (T4, T5, T6) care pleaca de la 200 cp si ajung la 300 cp stock! In rest au numai motoare de Ford si sunt cam puturoase.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 10-06-10, 21:07   #26
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

M-am dat azi cu C70 2.0 Turbo 226 cp. Ma f... in el Mercedes, Volvo vreau!
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 16:06   #27
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Recomand si o plimbare cu un 230 kompressor sau un 320 benzinar. O sa uiti instant de Volvo-ul ala.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 16:24   #28
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by Alexc2vtr View Post
Recomand si o plimbare cu un 230 kompressor sau un 320 benzinar. O sa uiti instant de Volvo-ul ala.
Chiar si numai pentru RWD experience vs FWD, e bine sa testezi mai multe chestii inainte sa cumperi altfel nu ai sistem de referinta. Prima mea masina a fost un fwd de 205 cai, credeam ca mai mult de atat nu se poate. Pana la CLK .
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 16:50   #29
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Chiar si numai pentru RWD experience vs FWD, e bine sa testezi mai multe chestii inainte sa cumperi altfel nu ai sistem de referinta. Prima mea masina a fost un fwd de 205 cai, credeam ca mai mult de atat nu se poate. Pana la CLK .
Acuma sunt intr-o ceata si mai mare.
Masina acutala e 2.3 turbo. As fi preferat ceva cu motorizare pana in 2.0 din cauza taxelor si, plus de asta, din Romania e absolut exclus sa cumpar, deci inmatricularea, sa zicem decenta la 2.0, e aberanta la 2.3, de peste 3 litri nici nu mai are rost sa vorbesc.
Oricum, inca mai am rabdare, pentru ca recent m-am ales si cu un Peugeot Partner diesel si deja sunt 3 masini. Sa mai iau inca una ar fi chiar nasol.
Sa vad de care dintre ele ma scap si atunci o sa-mi dau seama in ce parte ma misc.
Astept o ocazie sa ma dau si cu un CLK, pana acum am ramas foarte impresionat de Volvo.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 11-06-10, 18:41   #30
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes CLK 200 Kompressor vs. Volvo C70 2.0 T

La inmatriculare ar fi o problema dar numai aparent, daca zici ca ai si alte masini(adica nu stai intr-o singura masina) poti sa o inmatriculezi lejer cu proces fara sa platesti nici o taxa chit ca o tii pe bara o luna sau doua. Sau iti recuperezi banii in instanta dupa ce ai platit taxa, desi la un 320 taxa e vreo 10 000 de euro, aberant in plm.

Daca vrei neaparat masina sub 2000cmc, ia Volvo desi din ce spun colegii de forum nu e cea mai fiabila si nici cea mai ieftin de intretinut masina. Merzanele pre 2000 sunt tancuri iar CLK este flawless iti zic din experienta, Volvo nu am avut pentru ca nu ma atrage nici un model. Un CLK 320 inscris in romania pre 2000 costa in jur de 7000 de euroi sau mai jos adica e pomana si daca ai rabdare sa cauti gasesti ceva misto . Uite un exemplu:

http://***********/mercedes-clk-320-C13536205.html

Nota bene: acum chiar merita sa iti cumperi masina din romania, au picat preturile grav. Si eu eram impotriva ideii dar nu mai e valabil, la cat de ieftin o iei de aici merita cu varf si indesat.

Last edited by a3ds; 11-06-10 at 18:48.
a3ds is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -