Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 12-06-05, 04:28   #16
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

opel...
teddy is offline   Reply With Quote
Old 12-06-05, 11:09   #17
Speedy5
Road Runners Member

Stage 5
 
Speedy5's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 698
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

in aceasta comparatie, GTI toata ziua.
in legatura cu golf I GTI , aia deja e alta socoteala.
Speedy5 is offline   Reply With Quote
Old 17-10-05, 07:22   #18
X-PAK

Stage 4
 
X-PAK's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 208
Default

eu zic sa punem VW GOLF R32 in loc de GTI , nu ?
X-PAK is offline   Reply With Quote
Old 20-10-05, 18:42   #19
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default eu chiar am avut de ales

eu chiar am fost in postura de a alege intre mai multe hot hatch-uri... dintre care si astea doua...
m-am urcat in Astra OPC si la fel ca si la Megane RS, caracterul sportiv la interior nu mi s-a parut mult mai pronuntat dekt la varianta obisnuita... si dupa un mare minus la calitatea materialelor...
in fine... pana la urma consider ca am facut o alegere buna si sunt foarte multumit de ea
Achim is offline   Reply With Quote
Old 20-10-05, 22:19   #20
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Citez ce scrie in Auto Motor si Sport, Octombrie 2005: \"Puterea de 170CP s-a dovedit insa a fi prea mare pentru o transmisie fata. Daca pe un drum cu asfalt bun si la o rulare in regim de croaziera, exploatarea motorului turbo este o adevarata placere, pe denivelarile mici si pe drumuri virajate, la conducerea in forta pot aparea probleme cu tractiunea. Chiar si cu IDS-ul activat si cu suspensiile intarite astfel, puterea este prea mare pentru puntea fata si tendinta subviratoare isi face aparitia pe virajele abordate rapid si chiar la plecarile intempestive de pe loc. Cu ESP-ul decuplat este aproape imposibil sa pleci rapid, fara burnout. Directia este vizibil afectata de pierderile de aderenta cauzate de puterea foarte mare si volanul trebuie tinut ferm atunci cand se accelereaza puternic, pentru ca rotile sa ramana pe traiectoria dorita.\"

Ce parere aveti despre acest lucru?! Daca este adevarat acest lucru inseamna ca cei de la Opel au facut-o de oaie. Am condus GTI (cutie manuala) si chiar nu aveam probleme cu tractiunea. Daca decuplam ESP-u' (care contine si restul sistemelor) atuncea treaba devenea mai grea este adevarat. (scarturi in treapta I de 10-15m etc etc ).
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 29-10-05, 15:43   #21
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

in primul rand, comparatia astra opc vs golf gti stock mi se pare total aberanta.. de ce nu compara lumea astra 2.0t stock cu gti stock?!
poate pt k astra astock e o un mare partz?! mai mult ca sigur

mai dmult, una din optiuni era astra... desi era opel, pote masina era buna ..dar am avut impresia asta pana mam urcat in ea...

oricum gti face pishu pe astra grav d tot
pt cine nu crede, il rog sa faca rost d o astra si sa ma contacteze
__________________
Mk5 GTI
Speed is nothing without style

SpeedeR is offline   Reply With Quote
Old 29-10-05, 23:33   #22
IS 18 BOG

Stage 5
 
IS 18 BOG's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
Default

acest topic este existent de mai demult ...
IS 18 BOG is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 12:21   #23
Duruselu
Audi Driver

Stage 5
 
Duruselu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of:
[AUDI]
[4Rally]
Default

Categoric GTi-ul demaraj mai bun
Duruselu is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 13:16   #24
buricu

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 60
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Duruselu\"
Categoric GTi-ul demaraj mai bun
Iara aberezi... Astra face suta in 6.4, GTI in 6.9.
buricu is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 14:22   #25
mercut

Stage 4
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
Default

GTI toata ziua.. La 23000 de mii ddp e cea mai tare masina posibila. Si in plus....ce e peste 200 de cp pe o tractiune fata strica comportamentu masinii.. sa conduceti opc si sa vedeti ca am dreptate
mercut is offline   Reply With Quote
Old 26-12-05, 14:06   #26
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
Astra face suta in 6.4
Astra OPC cu varianta de 240CP poate! Varianta de 200CP este PRAF!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 26-12-05, 14:30   #27
hattori

Stage 2
 
hattori's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 39
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B 68 VLD\"
Quote:
Astra face suta in 6.4
Astra OPC cu varianta de 240CP poate! Varianta de 200CP este PRAF!
Corect. La titlu zice OPC, deci aleg Astra. Daca ar fi Astra de 200 de cai, as lua GTI
hattori is offline   Reply With Quote
Old 27-12-05, 17:02   #28
mercut

Stage 4
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
Default

deci am ajuns toti la concluzia ca gti e mai bun, mai frumos, mai rafinat
mercut is offline   Reply With Quote
Old 28-12-05, 08:36   #29
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

cautati la filme la top gear ( mi-e lene sa caut eu acum ) ... si gasiti chiar comparatia pe care o cautati

ca performante Astra se pare ca i-o cam da pe cocoasha lui GTI ... dar pe circuit si-o ia de la Megane ( ura :P ) ... in modul caracterisitc de subiectiv cei de la TG aleg GTI
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 28-12-05, 09:06   #30
mike20
Seat Driver

Stage 5
 
mike20's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,096
Member of:
[SEAT]
Default

Ai dreptate morro , am vazut si yo acea filmare si se pare ca astra a cam dat`o la GTI
mike20 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -