Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 05-03-10, 23:35   #211
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Indrept banane, dar ocazional mai si culeg cate un portofel. Am si un job de week-end, sunt spargator de seminte. Vrei sa mi te alaturi?
Are importanta cu ce ma ocup? Pot fi si gunoier, nu imi dau seama ce relevanta are.

P.S.: Nu sunt gunoier, sa nu iti faci iluzii desarte!
P.S.2: Nu a zis nimeni ca ma ocup cu ceva...
Atunci cred ca poti sa nu mai faci comantarii off topic, eu ma ocup de ceva si ma ocup bine, asa ca incerca sa te abtii sa incerci sa ma iei peste picior, daca ai argumente on-topic te rog expunele.

Multa bafta!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 00:15   #212
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
W201 NU a fost un real succes si este inceputul si etalonul NEfiabilitatii Mercedes .....


.
esti vre-un jurnalist la protv(motor)? numai pe acolo se debiteaza cu incredere...
beck is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 00:42   #213
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by beck View Post
esti vre-un jurnalist la protv(motor)? numai pe acolo se debiteaza cu incredere...
Sunt curios de ce nu-mi contrazici debitarile argumentat, vad ca mai mult te intereseaza ce fac eu si sincer nici nu te intereseaza pe tine acolo unde esti si nici nu am chef sa chatuiesc cu tine.
Iar aia la protv(motor) nu sunt jurnalisti auto sunt un fel de carpaci cu politica de publicitate.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 00:53   #214
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Sunt curios de ce nu-mi contrazici debitarile argumentat, vad ca mai mult te intereseaza ce fac eu si sincer nici nu te intereseaza pe tine acolo unde esti si nici nu am chef sa chatuiesc cu tine.
Iar aia la protv(motor) nu sunt jurnalisti auto sunt un fel de carpaci cu politica de publicitate.
daca aveam cu cine sa discut as fi incercat sa argumentez un raspuns.

ma interesezi mai putin decat un rahat de caine, daca nu ai chef sa chatuiesti cu mine latra in alta parte.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 01:29   #215
Stage2

Stage 3
 
Stage2's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 141
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
ma interesezi mai putin decat un rahat de caine, daca nu ai chef sa chatuiesti cu mine latra in alta parte.
Puteai sa te abtii cu asa comentarii, serios.
Per ansamblu, din punctul meu de vedere seriile 3 de la Bmw au fost foarte echlibrate si bine puse la punct, personal insa, prefer un C classe, passat pentru mine-i departe...
__________________
,,Motivation get's you going but habit get's you there"
Stage2 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 01:53   #216
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
E o diferenta mare, tu incerci sa pari un cunoscator, eu sunt un cunoscator.

190 E w201 cred ca a fost cel mai prost Mercedes facut vre-odata chiar si in variantele 2.3 16v si 2.5 16v.

Toate caresoeriile de la absolut toti constructorii au fost rigidizate de-a lungul timpului prin materiale mai noi mai bune si prin tehnologie mai avansata. Pe vremea lui E30 nici Audi sau Mercedes nu stateau mult mai bine pe ridigitate.
Eu am avut si E30 si E36 si E46, de mers am mers cu toate inclusiv cam cu toata gama Audi si Merceds. La toate se simte trecerea de la o generatie la alta iar la vremea lui E30 era la distanta mare de concurenta, ea miscorandu-se in timp si ajungadu-se acum la o concurenta mult mult mai echilibrata, asa ca E30 este peste toate seriile BMW de pana acum in comparatie cu concurenta, asa cum a fost si Mercedesul cu S-ul sau cu E-ul, 116, 123 si 126 fiind departe rau de concurenta la vreme lor.
Eu in general iti urmarersc parerile si le aprob sau nu, dar la partea cu w201 cel mai prost ever te ghidezi doar dupa folclor.
Pe sasiul de 190d (nu stiu daca e diferit fata de cel de 2.5, nu sunt specialist in asta si nici nu ma prea roade curiozitatea) a intrat marele benzinar varf de gama, cu tot cu tren de rulare si, grup, cardan, discuri, abs etc si am tras mult de masina, fara limite.
Ghici ce? Nu au fost probleme majore.
Treaba cu 190-ul problematic vine din snobismul tipic multora din posesorii de Mercedes, pe motiv ca e prea mic si ieftin pentru a fi bun.
Gresit, am fost obsedat de modelul asta si stiu multe exemplare, le urmaresc pe unele de 10 ani deja si sunt mult mai fiabile decat o multime de masini (masini? scuze, cutii cu 80 de calculatoare incluse in ele, a caror consum de curent electric pentru un viraj la stanga si o franare usoara ar face invidios un gater) produse de respectiva uzina in zilele noastre.

p.s.: beck, la urmatoarea replica de genul asta sper sa nu fii deranjat de faptul ca nu vei mai putea posta pe forumul nostru o perioada relativ lunga de timp.
ai 2 parghii vitale pe 4tuning in general si pe sectiunea versus in special:
1- functia de report post pentru orice postare in afara regulilor
si
2-inteligenta si cultura proprie, pe care obisnuim s-o folosim pentru a raspunde argumentat si logic posturilor care ni se adreseaza.

Last edited by aleks; 06-03-10 at 02:01.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 03:08   #217
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat ?i alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Si E30 (ala prost) ce rival a avut ???
Lancia Delta Integrale.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 03:26   #218
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by beck View Post
daca aveam cu cine sa discut as fi incercat sa argumentez un raspuns.

ma interesezi mai putin decat un rahat de caine, daca nu ai chef sa chatuiesti cu mine latra in alta parte.
Chiar cu regret o spun ca mi-e rusine de rusinea ta, ti-ai expus cocalarismul si frustarile intr-un mod josnic, dar este o vorba: "P...... cand nu mai are ce sa spuna, injura".

Sincer, chiar credeam ca putem avea o controversa argumentata tehnic nu bazata pe jigniri, dar fiecare argumeanteasza dupa cat il duce capul.

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Eu in general iti urmarersc parerile si le aprob sau nu, dar la partea cu w201 cel mai prost ever te ghidezi doar dupa folclor.
Pe sasiul de 190d (nu stiu daca e diferit fata de cel de 2.5, nu sunt specialist in asta si nici nu ma prea roade curiozitatea) a intrat marele benzinar varf de gama, cu tot cu tren de rulare si, grup, cardan, discuri, abs etc si am tras mult de masina, fara limite.
Ghici ce? Nu au fost probleme majore.
Treaba cu 190-ul problematic vine din snobismul tipic multora din posesorii de Mercedes, pe motiv ca e prea mic si ieftin pentru a fi bun.
Gresit, am fost obsedat de modelul asta si stiu multe exemplare, le urmaresc pe unele de 10 ani deja si sunt mult mai fiabile decat o multime de masini (masini? scuze, cutii cu 80 de calculatoare incluse in ele, a caror consum de curent electric pentru un viraj la stanga si o franare usoara ar face invidios un gater) produse de respectiva uzina in zilele noastre..
Eu am avut 1-W116, vre-o 5-W123, 3-w126 si dupa un w-201 1.8L 8v, dupa un W124 si sincer cel mai prost a fost W201 care i l-am vandut si unui prieten in stare f buna si a avut si motiv sa ma injure. Ce-i drept ulterior au aparut si modele mai proaste, dar asta a fost inceputul, poate eram obisnuit si cu modelele anterioare care intr-adevar au fost etalon de fiabilitate.
Dar din experienta intre W201 si E30, E30 mi s-a parut mai fiabil, cu toate ca am bagat mai multi bani in ele dar le hingeream inzecit, ca doar erau ursuleti

Tin si acum minte cand si la W123 si la W126 a trebuit sa dau jos bucsile cu flacara ca se sudasera, erau originale si masiniile aveau aman2 peste 250 mii de km si abea incepusera sa bata, iar gropile pe vremea aceea erau legate de cat de multe erau.
Pacat, masini ca alea nu cred ca or sa se mai faca nicodata.
.

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Lancia Delta Integrale.

Ooo, DA, ca performante absolut superba, tunabila, pacat ca fiabilitatea a lasat mult de dorit, mare mare mancatoare de bani, dar la vremea respetiva era mai mult decat un VIS si era ceva mult mai scump si mai exclusivist.

Asa a mai existat si Audi Quattro, foarte reusita masina si foarte tunabila dar tot o masina scumputa si exclusivista.

Last edited by GTR; 06-03-10 at 03:32.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 03:51   #219
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
W201 NU a fost un real succes si este inceputul si etalonul NEfiabilitatii Mercedes care a urmat asa cum nici W124 nu a fost mai fiabil decat W123, dar a fost totusi o masina reusita.
Oricum tehnologia lui W201 nu are nici o legatura cu cea a W124 si nu au avut nici un reper de sasiu sau tren de rulare comun.
Servodirectie, frana pe 4 discuri aveau si alte branduri mai slabe dar asta nu inseamna ca aveau un sasiu reusit sau ca erau fiabile.
Poate daca nu foloseai expresia 'ca esti cunoscator" nu mai continuam discutia cu tine . Eu cand am folosit cuvantu tehonlogie ,nu am facut referire la nimic in particular .... in fine , mai jos sunt cateva randuri , o descriere a lui W201 .

Dubbed "the Baby Benz", the W201-based 190 was the most affordable model in the marque's lineup, being designed to fill the gap in the range below the W123, the equivalent of a modern Mercedes E-class. Amongst the items that were a first for Mercedes was the 190's patented 5-link suspension at the rear, used in subsequent E- and C- class models, and developments used today in Mercedes road cars. It had front and rear anti-roll bars, and anti-dive, anti-squat geometry.£600 million was spent researching and developing this car with Mercedes-Benz acutely aware that a failure of this model could easily bring down the rest of their model range and the entire company’s reputation. Mercedes-Benz later said the 190 was 'massively over-engineered'

Dupa aceste randuri cred ca nu iti mai vine usor sa spui "tehnologia lui W201 nu are nici o legatura cu cea a W124" mai ales cand W201 este aparut inaintea lui W124 si este normal sa se imprumute tehnologia .Dupa trecerea timpului si a dovedit succesu si fiabilitatea in ciuda pretului mai mic de achizitie ,datorita tehnologiei avansate care au folosit si au imprumutat o celorlalte modele ce au urmat .

Servodirectie si 4 discuri este in standard pe W201 ,lucruri care nu le regasesti pe E30 ca dotare de baza si cred ca numeri pe degete masinile din 1983-84 (cam pe atunci a aparut W201) care aveau 4 discuri de frana la orice motorizare .

Faptu ca ti au trecut tie prin mana cateva Mercedesuri si cateva BMW uri nu reflecta adevarata valoare a masinilor decat din punctu tau de vedere.

Last edited by KAY_; 06-03-10 at 03:57.
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 05:18   #220
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by DOHC16 View Post
Poate............................................. ......................................re a masinilor decat din punctu tau de vedere.
Tehnologia noua nu inseamna neaaparat si fiabilitate, exe: SL (R230), primul ML, primul X5 etc.

Overall eu nu am fost la fel de multumit de ea cum am fost de celelalte Mercedesuri sau de E30.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 11:12   #221
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by aleks View Post

p.s.: beck, la urmatoarea replica de genul asta sper sa nu fii deranjat de faptul ca nu vei mai putea posta pe forumul nostru o perioada relativ lunga de timp.
ai 2 parghii vitale pe 4tuning in general si pe sectiunea versus in special:
1- functia de report post pentru orice postare in afara regulilor
si
2-inteligenta si cultura proprie, pe care obisnuim s-o folosim pentru a raspunde argumentat si logic posturilor care ni se adreseaza.
da, ai perfecta dreptate, insa am renuntat sa raspund argumentat acestui individ care nu accepta si alte puncte de vedere. Am zis de nenumarate ori ca nu mai postez la versus.. sper sa ma abtin de acum incolo.

Pe strada se vede cel mai bine fiabilitatea unui model de 25 de ani, cate mai sunt in viata, si w201 sunt multe, insa ursuletii au devenit scumpi la vedere. (si nu vorbesc de Romania)

Pan la urma suntem offtopic si bmwna nu a mai zis nimic
beck is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 11:18   #222
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by beck View Post
da, ai perfecta dreptate, insa am renuntat sa raspund argumentat acestui individ care nu accepta si alte puncte de vedere. Am zis de nenumarate ori ca nu mai postez la versus.. sper sa ma abtin de acum incolo.

Pe strada se vede cel mai bine fiabilitatea unui model de 25 de ani, cate mai sunt in viata, si w201 sunt multe, insa ursuletii au devenit scumpi la vedere. (si nu vorbesc de Romania)

Pan la urma suntem offtopic si bmwna nu a mai zis nimic
daca pentru tine fiabilitate inseamna cat de des vezi o masina care are f multi ani, eu mai multe e30`uri vad decat mercedesu in cauza,inseamna ca e mai fiabil?depinde de regiuni,etc.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 17:27   #223
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

http://forums.roadfly.com/forums/mer...7416734-1.html

http://carscoop.blogspot.com/2008/05...m3-evo-vs.html
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 19:41   #224
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Quote:
Originally Posted by beck View Post
bmwna nu a mai zis nimic


E mai placut sa te uiti la altii cum se cearta,eu am renuntat sa imi mai dau cu parerea.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 18:40   #225
r0n1n

Stage 4
 
r0n1n's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 224
Default Re: BMW Seria 3 vs Passat şi alte modele pe 402 metri

Deci concluzia:
BMW e46 face orice passat de putere apropiata.
r0n1n is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -