Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 20-05-16, 09:46   #1771
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 06-06-16, 10:50   #1772
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Un fel de bunic al supercarurilor, a inspirat multe modele de atunci:
http://www.motor1.com/news/63301/kim...y-porsche-959/
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 06-06-16, 18:24   #1773
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 07-06-16, 15:37   #1774
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Diferenta de viteza intre ele e foarte mare.
Era de asteptat rezultatul.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 21-06-16, 13:55   #1775
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Mare nesansa pe Toyota la Le Mans anul asta, eu din fire tin cu cel ce are a doua sansa, intotdeauna am tinut cu ala mai slab, nu cu cel mai titrat, dar asta e motorsportul, csf, ncsf !

Porsche a câștigat cursa de 24h de la Le Mans după ce liderul Toyota TS050 Hybrid #5 s-a oprit pe linia dreaptă a circuitului, cu doar 3 minute înainte de finish, permițându-le lui Neel Jani, Marc Lieb și Romain Dumas să înscrie cea de-al XVIII-lea victorie pentru marca germană.
Toyota și Porsche s-au luptat pentru victorie pe tot parcursul celor 24 de ore, într-un duel cum nu s-a mai văzut în istoria recentă a curselor, iar japonezii păreau sortiți să câștige. Însă mașina lui Kazuki Nakajima a rămas fără putere, fiind depășită de prototipul Porsche 919 Hybrid cu trei minute înainte de final. Deși japonezul a reușit să repună în mișcare Toyota și să treacă linia de finish pe poziția a doua, se pare că turul său de 12 minute a fost prea lent pentru a fi luat în considerare, iar conform regulamentului FIA, a fost descalificat.
În consecință, pe poziția a doua a urcat cea cealaltă Toyota înscrisă în cursă, TS050 Hybrid #6, iar podiumul a fost completat de un Audi R18 #8.
Cursa a început tot cu Porsche la conducere, Jani fiind cel care a condus primele ore, în care ploaia a ținut întregul pluton sub safety car.
Înainte de lăsarea nopții, Toyota #6 condusă de Mike Conway a trecut la conducere, părând să se distanțeze de urmăritorii săi. Răsăritul a readus lupta pentru primele trei locuri, fiecare trecere pe la boxe aducând o schimbare a liderului.
După 20 de ore, victoria Toyota părea mai sigură ca oricând. Ar fi fost prima reușită la Le Mans pentru câștigătorii campionatului FIA de anduranță din 2014, Davidson și Buemi, dar și pentru Nakajima, care ar fi devenit astfel cel de-al treilea japonez care care obține acest trofeu.
Însă zeul Porsche a fost mai puternic decât Toyota, iar prototipul Toyota T050 Hybrid #5 a cedat cu numai un tur înainte de final. Constructorul japonez a obținut poziția a doua poziție prin echipajul Conway, Stephane Sarrazin și Kamui Kobayashi, care a trecut linia de finish la trei tururi în spatele Porsche-ului.
Audi-ul cu numărul 8 condus de Oliver Jarvis, Lucas di Grassi și Loic Duval s-a clasat pe ultima treaptă a podiumul, păstrând intact recordul mărcii germane, care a reușit o clasare în fiecare an, de la debutul din 1999.
La fel de interesantă a fost și lupta de la categoria GTE Pro, unde Ford a revenit în competiție la 50 de ani de la o altă victorie istorică – când legendarul Ford GT s-a impus în fața modelelor Ferrari. Iar istoria s-a repetat și de această dată, Ford Chip Ganassi Racing Ford GT #68 impunându-se în fața Ferrari-ului 488 GTB #82.
Distanța dintre primii doi clasați a fost de numai un minut, după o cursă foarte intensă, în care toate echipele implicate s-au luptat intens. Ferrari-ul 488 GTB #82 al echipei Risi Competizione a fost condus de echipajul Fisichella, Toni Vilander și Matteo Mallucelli.
Pe locul trei în categoria GTE Pro s-a clasat echipajul Ford cu numărul 69, urmat de ghinioniștii cu numărul 66, care au pierdut mult timp la boxe în timpul nopții, reparând lumina numărulu de concurs.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 29-06-16, 11:44   #1776
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 29-06-16, 11:45   #1777
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 29-06-16, 12:39   #1778
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cam aiurea sa te bata un cabrio la o liniutza, tu avand 700 de hp sub capota. Poate nu era stock acel Turbo S ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 08-07-16, 06:28   #1779
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
I'll just leave this here
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	922-00701-012312.jpg
Views:	31
Size:	58.5 KB
ID:	3161878  
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 18-07-16, 10:10   #1780
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 18-07-16, 15:57   #1781
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Rapid Jaguar-ul... dar nu comparativ cu turBOS-S )
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-07-16, 17:46   #1782
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 28-07-16, 09:47   #1783
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Aceleasi masini, de data asta si cu masuratori in linie dreapta si normal, un alt castigator, de la C&D: http://www.caranddriver.com/comparis...omparison-test
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-08-16, 13:08   #1784
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu stiu unde ii e locul filmuletului, asa ca o sa-l las aici:
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 23-08-16, 16:20   #1785
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -