Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 01-04-15, 17:53   #1621
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 01-04-15, 22:39   #1622
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
cel mai bun contrargument GT-R:
http://jalopnik.com/the-2016-mazda-m...950-1694496360

mai multa placere de condus la o fractiune de pret. mai putin daca placerea la condus e liniuta la semafor sau impresionat gasculitele si baietii de dupa blocurile gri.

pe cuvant, inainte sa spui nu, fa ti un favor si incearc o. nu trebuie sa mi multumesti. mai ales in Romania unde aveti drumuri faine.
Sau de banii aia imi cumpar un 328i si ii fac orice revizie posibila si tot imi raman bani pentru inca 1 an de benzina...si atunci chiar pot sa spun ca ai experienta condusului....si mai iau si alea 2 3 gagicute de le impresionez, ca am 2 locuri si in spate.
Asta daca e sa vorbim de placerea condusului...on a budget.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 02-04-15, 05:30   #1623
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Sau de banii aia imi cumpar un 328i si ii fac orice revizie posibila si tot imi raman bani pentru inca 1 an de benzina...si atunci chiar pot sa spun ca ai experienta condusului....si mai iau si alea 2 3 gagicute de le impresionez, ca am 2 locuri si in spate.
Asta daca e sa vorbim de placerea condusului...on a budget.
Daca vorbesti de un 328 mai vechi (online 6) mai ai o sansa la placerea condusului, cele noi nu prea. Parerea mea, le am condus. Si gagicutele nu intra la placerea condusului in regulile mele. Asta e, sunt egoist cand vine vorba de condus. Daca arata prea bine fetele uit de condus, nu de alta..

Miata not enough? Poate asta atunci? Toate, toate curbele !

__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 04-04-15, 12:10   #1624
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

LaFerrari testat de C&D: http://www.caranddriver.com/reviews/...-tested-review

Zero to 60 mph: 2.5 sec
Zero to 100 mph: 4.8 sec
Zero to 130 mph: 7.5 sec
Zero to 150 mph: 9.8 sec
Rolling start, 5-60 mph: 3.0 sec
Top gear, 30-50 mph: 1.5 sec
Top gear, 50-70 mph: 1.6 sec
Standing ¼-mile: 9.8 sec @ 150 mph
Top speed (mfr's est): 218 mph
Braking, 70-0 mph: 136
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-04-15, 14:55   #1625
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 07-04-15, 03:40   #1626
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

inapoi la topic, viitoarea masina a posesorilor actuali de GT-R:


"enjoy"
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 07-04-15, 11:49   #1627
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
inapoi la topic, viitoarea masina a posesorilor actuali de GT-R:


"enjoy"
Te intelegem, schimbi zilnic batistele!

Porsche 911 Turbo S (991) vs Nissan GT-R Nismo

http://fastestlaps.com/comparisons/p...ismo_gt-r.html
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-04-15, 13:29   #1628
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Te intelegem, schimbi zilnic batistele!

Porsche 911 Turbo S (991) vs Nissan GT-R Nismo

http://fastestlaps.com/comparisons/p...ismo_gt-r.html
Aici trebuie sa iau apararea la Porsche.
Timpul de la Nürburgring nu este de luat in seama. Momentan Nissan nu are masina pe piata care sa scoata timpul ala.....Timpul facut de Nissan este un timp cu o masina care nu este inca la vanzare....posibil sa apara candva, dar actualul Nismo nu are legatura cu cel care a scos timpul....

Cel care a scos timpul este "alt" Nismo...cu modificati speciale pt race, iar asta am aflat direct de la Nissan.

Numai amortizoarele dupa Nismo costa peste 15.000 EUR..... un Nismo care sa fie 99% ca cel care a batur recordul va costa inca ca. 50.000,- EUR in plus.....dar pana atunci Nissan nu are Masina la vanzare cu acest timp record.!!!
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...

Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-15, 15:22   #1629
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by DZ1 View Post
Aici trebuie sa iau apararea la Porsche.
Timpul de la Nürburgring nu este de luat in seama. Momentan Nissan nu are masina pe piata care sa scoata timpul ala.....Timpul facut de Nissan este un timp cu o masina care nu este inca la vanzare....posibil sa apara candva, dar actualul Nismo nu are legatura cu cel care a scos timpul....

Cel care a scos timpul este "alt" Nismo...cu modificati speciale pt race, iar asta am aflat direct de la Nissan.

Numai amortizoarele dupa Nismo costa peste 15.000 EUR..... un Nismo care sa fie 99% ca cel care a batur recordul va costa inca ca. 50.000,- EUR in plus.....dar pana atunci Nissan nu are Masina la vanzare cu acest timp record.!!!
Pai daca tot esti obiectiv ar trebui sa pui la socoteala timpul lui GT-R normal care oricum nu are cum sa fie mai bun decat Nismo si care este oricum peste 991 Turbo S! Deci oricum o dam, Nismo stoc bate 991 Turbo S si pe Nürburgring!

Pe langa asta 991 Turbos S oricum nu a batut Nismo (ala comercial) pe niciun circuit si este cu 33% mai scump!

Si ca informatie exacta suplimentara Nissan ofera si pachetul cu care s-a scos timpul pe Nürburgring, anume "N Attack Package A kit" care costa 63k euro. Deci la acelasi pret cu 991 Turbo S, Nissan ofera o masina cu 7 secunde mai rapida pe Nürburgring, adica ENORM!

Pachetul include:
Part Part Component part Specifications A kit B kit
Engine:
Powertrain: Dedicated intercooler piping Carbon ○ −
Dedicated ECM & TCM Special alteration parts ○ ○
Dedicated Front L.S.D. Mechanical 1.5 way, steel plate ○ −
Dedicated Rear L.S.D. Mechanical 2 way, carbon plate ○ −
Suspension:
Brakes: Dedicated shocks and springs Shocks: OHLINS brand, height adjustable,
Damping force adjusted 4WAY ○ ○
Dedicated stabilizers Variable roll-rigidity type ○ ○
Dedicated front brake pads Altered friction materials ○ ○
Exterior: Dedicated carbon front fenders Dry carbon, flick incl. ○ ○
Dedicated front add-on spoiler Rubber ○ ○
Dedicated carbon rear wing Blade: dry carbon, legs: aluminum + carbon dry cover
With two-point height adjustment mechanism,
12-point angle regulating mechanism ○ ○
Interior: Dedicated full bucket seats Left & right, RECARO brand, carbon shell type ○ Δ*1
Rear seat finisher Quilting cross mat ○ −
Dedicated carbon rear bulkhead Dry carbon ○
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 07-04-15 at 15:26.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-04-15, 04:12   #1630
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@ GT-R
Ironia era la adresa tehnologiei care fura placerea condusului, nu am probleme cu sisteme de siguranta pe o masina de familie, mai putin cele care te invita practic sa fi idiot si sa textuiesti in timp ca conduci "ca are grija masina de tine", vezi clipul de la Niss..ahh, Infiniti, care a starnit reactii puternice peste tot in lume ( https://www.youtube.com/watch?v=Id8CQ-vsojQ ). Apropo, sa citesti comment urile de pe Youtube e deja relevant.

Cand vine vorba de masini sport, drivers car(s), masini care trebuie sa inspire pasiune, placerea de a conduce, etc.. sistemele astea sunt ca o ciuma care ne mananca libertatea si placerea. Chiar e asa de greu de inteles? E ceva gresit in ceea ce spun? Bullshitu cu "ce, acum vrei carburator" nu tine, aia e chestie de performanta. Sau "vrei geamuri manuale" poate ca vreau - "Weight reduction Bro !"
Hai sa o scriu negru pe alb si poate o sa fie mai multi care o sa vada luminita:

TEHNOLOGIA DE DRAGUL TEHNOLOGIEI RUINEAZA PLACEREA CONDUSULUI !

Sper ca acum e clar mesajul. Iar GT-R ul actual este vectorul de imagine la ora actuala, mai ales intre cei tineri din pacate. Sau poate
chiar nu le place condusul si tot ce vor e sa se dea mari. Ca a lor e mai repede si ce pilot e el. Ca deh, si Adrian Copilu minune sau cum il cheama acum poate sa "piloteze".. "la extrem" o masina cu softul bine facut, cum se vede in filmul cu BMW ul sau cel in care nustiuce Audi "piloteaza" pe circuit. Nici o grija, Tesla vine tare din spate, o sa fie noul hit in curand pe ecrane..

Cat despre numerele tale draga GT-R, fastestlap are aceeasi credibilitate ca si Top Gear lap times, adica ceva fun de bazut, dar trebuie sa fi complet idiot sa crezi basme dintr un site care culege informatii de unde poate, cu cine poate, si le ajusteaza in functie de preferintele auto al celui care trage postul. E ca si cum ti ai cumpara masina bazat pe un review de la Consumer Reports
Faimosul N Attack Package e doar o incercare jenanta a celor de la marketing de justifica niste cifre ridicole pana si pt jurnalistii de la ProMotor, cand au fost luati la intrebari au admis ca NU sunt masini identice ce o sa cumperi din showroom ca N Attack Package si ce au rulat ei pe pista. Hai sa le lamurim, ca tot iti plac detaliile, si astea vin direct de la Nissan:

"Time Attack" car (alt nume, nu N Attack Package)
- bigger spoilers (OK de pus la comanda)
- different dampers (OK si astea, se pot pune Ohlins profesionale si aici, doar ca te rup la buzunar big time, mai dubioasa e setarea "dedicata" a amortizoarelor dar hai sa spunem ca iti vand in pachet exact setarea stricta pt Ring.. daca e legala ca inaltime pentru strada, dar treaca de la mine)
- other brake pads (OK din nou, chiar simplu si fara pret major)
Acum incepe partea cu Bullshitu:
- 110 lbs weight reduction .. pai stai nene ca asta e schimbare radicala si nu se face din geam mai subtire la luneta spate..
- si ca tot vorbim de greutate, cu rollcage u ce facem, e inclus la greutatea aia ? Si masina de strada nu are voie cu mai mult de half roll cage, asa zice legea, nu mere cu tocmeala. Ca amortizoarele se seteaza in functie de rigiditatea masinii coane, si daca pui un roll cage frumos, cu seam weld profesional, iti permite sa te joci cu niste setari de amortizoare care sunt vise pt orice masina de strada. Dar deh, amanunte, cine sta sa citeasca detaliile tehnice. Dar parol, asta fac toata ziua la munca si ma zgarie la ureche..
- cauciucuri. Sfintele Cauciucuri. "aahh, nu erau chiar ca alea din showroom" .. vezi faza cu Ferrariul lui Chris H cand i s au lipit cauciucurile de role pe dyno .. he he .. Punem pariu ca sunt slick uri taiate la marginea pistei ? Punem ?
- acum cea mai zemoasa gogoasa.. ECU optimizat, rolf, astia ne cred chiar tampiti ..pai Dorele, pot sa ti fac la noi la munca ECU programat pt Mosport, sau Ring sau ce pista vrei tu daca ai track data, dapai un gigant cu milioane multe la dispozitie.. Ca sa fiu inteles, in curba X imi dai -exact- dar exact, nu mai mult, nu mai putin, cuplul asta, pe linia dreapta imi dai putere maxima cat suporta motorul pentru 1 minut (sa zicem 800- 1000 CP, easy, boost !) samd, samd.. Asta e ca si cum te ar face cineva bou in fata. Stock my ass. Cum scria in bord la Corvette ul ala celebru la test, "Welcome Autocar" ca si GM e renumit la deasta.. Curat stock, coane Fanica..

E negru pe alb ca masina aia minune este un Ringer. RINGER
Pentru cei mai tineri care nu erau nascuti cand Nissan.. ahem .. "dobora" recordul de 8 minute pt masini de strada pe Ring cu Skyline ul acum multi ani.. oh well, de acolo vine numele Nissan a fost prins cu mana in bagata pana la cot in fabrica de minciunele. Si asa le a ramas numele. Dar in loc sa si faca seppuku/mea culpa ca un japonez de onoare si sa se apuce sa faca treaba pe bune (sa ia bani de la marketing si sa bage in ingineri, poate , poate scade greutatea la ceva mai apropiat de o masina sport, nu un break de familie), ei nu, ei aplica aceeasi tactica dar inzecita ca efort. Pana la urma nu i poti acuza, au adus rezultatele dorite, stiu si ei ca publicul tinta nu stie nici macar ce i aia raport putere greutate sau cuplu/greutate, dapai chestii de genul pachet aero, gume, rigiditate si setari de suspensie, etc. Publicul tinta e cel care crede ce vede la cinema in Fast & Furios, baietii de cartier care vor sa bata la liniute noaptea, cei carfe merg la drag strip aici in N America (si iau bataie de la o Miata veche modifcata cu un V8 de pickup), aia care verifica kebabul cand se dau pe pista, etc, etc..
De sute de ori am intrebat "car people" pe langa mine cum cred ca e posibil ca o masina mai grea cu jumatate de tona, jumatate de cuplu si 2/3 de putere, in avelope de strada, poate sa bata timpi scosi de supers/hypercars ba chiar si ceva race cars. Cel mai tare raspuns pana acum a fost ala cu: "are AWD" pacat ca nu am smiley ul ala care se rostogoleste pe podea

Dar fiti fara teama fani GT-R, e o noua speranta la orizont, Tesla 85D ! Acum ca are 2200 de Kg nu conteaza, sau ca ia foc dupa 2 ture de pista si ramai fara juice cam in 15 minute la putere maxima.. oricum o sa bata si McLaren P1 GTR ! .. se vede analogia acum mai bine ?

In concluzie stimabile GT-R, scuteste ne cu timpii tai SF, macar pana gasesti testul ala independent cu timpi macar la 10 secunde apropiati, chestia aia de care intreb de ani de zile, la propriu! de ani de zile ..

@ DZ1
Chiar sunt curios ce ai luat, sau ce vrei sa ti iei pana la urma, poate ai spus deja si nu am vazut, ai vreo invitatie la GT3 RS ul nou ? Alocatiile se termina super repede nu de alta. Eu tremur de nerabdare sa pun mana pe unul, sper sa fie mai aspru un pic, GT3 ul (991) e super duper doar la viteze care te costa $10.000 in Ontario pe strada ..
Ca am inteles ca vrei jucarie de pista si partial pe strada. Sau daca vrei strict pista ..preowned race car, because Racecar
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-04-15, 17:55   #1631
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post

@ DZ1
Chiar sunt curios ce ai luat, sau ce vrei sa ti iei pana la urma, poate ai spus deja si nu am vazut, ai vreo invitatie la GT3 RS ul nou ? Alocatiile se termina super repede nu de alta. Eu tremur de nerabdare sa pun mana pe unul, sper sa fie mai aspru un pic, GT3 ul (991) e super duper doar la viteze care te costa $10.000 in Ontario pe strada ..
Ca am inteles ca vrei jucarie de pista si partial pe strada. Sau daca vrei strict pista ..preowned race car, because Racecar
Da sincer am o problema mare dupa ce am renuntat la Nismo....imi facusem deja calculul ca o am si gata, dar dupa cum am mai spus am fost un pic dezamagit.

Momentan apare alta problema, de cand mi-am luat Cayenne GTS au inceput sa creasca numarul invidiosilor aici....ceea ce ma surprins deoarece eu tot timpul am avut masini mai scumpicele, dar cu Porsche mi-am atras invidia unor "parteneri" de afaceri...

Uni vad chestia ca un Hobby iar alti gandesc ca il cumpar pe banii lor, aici apare problema ca trebuie sa cumpar ceva sa nu bata prea rau la ochi, in viata mea nu am crezut ca o sa imi cumpar ce imi doresc altii (((

Anul asta mi-am comandat noul RS3 care nu era ce vroiam, unde probabil o sa mai imi pun si embleme cu TDI pe el sa nu para prea deosebit...

In cap am sincer McLaren 650S, dar anul asta nu cred ca ma bag, astept un pic sa mai treaca timpul si probabil daca il cumpar trebuie sa il scot doar la Weekend afara.....((

Din pacate trebuie sa am grija de afacerea mea si de anumiti clienti care imi dau de lucru....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-15, 20:37   #1632
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
@ GT-R
Ironia era la adresa tehnologiei care fura placerea condusului, nu am probleme cu sisteme de siguranta pe o................................................. .................................................. .................................................. ... pista si partial pe strada. Sau daca vrei strict pista ..preowned race car, because Racecar
Nu e problema, iti explic pana intelegi!

1. Timpii scosi pe circuit sunt FARA NICIUN SISTEM DE ASISTENTA. Sistemele de asistenta sunt foarte utile insa incepatorilor si pe strada chiar si profesionistilor!

2. Cu siguranta Porsche este mai frumos si ofera senzatii mai placute la condus, dar nu de diferenta de bani ceruta, fiind si mai lent pe circuit. Pe de alta parte, daca esti doritor de senzatie adevarata niciodata nu o sa te orientezi catre 991 Turbo S sau Nismo, ci catre GT3, GT2, Ariel, Caterham, Radical, etc..
Daca ne luam dupa gandirea ta inseamna ca noul Porsche 918 este un gunoi pe langa LaFerrari si McLaren P1, fiind mult mai docil si asistat! Uite ca nu toti impartasim fixatiile tale.

Si te mai intreb atunci, de ce si-ar mai lua cineva 991 Turbo S in loc sa-si ia GT3?!

3. Spre deosebire de Porsche, Nissan chiar are filmarile cu timpii scosi, Porsche nu!
Si stim, toti redactorii si pilotii din lume tin cu GT-R, ca le-a dat laptic cand erau mici.) Serios, tu te auzi ce spui?! )))))))))))))))))))))))

Last edited by GTR; 08-04-15 at 20:39.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 19:15   #1633
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
@ GT-R
Ironia era la adresa tehnolo........................................... .................................................. .................................................. ............ecause Racecar
Uite, alegerea lui DZ1 este una incontestabila. Da, GT3 sau GT3 RS sunt printre putinele masini Porsche care consider ca-si merita banii si care sunt ALTCEVA fata de GT-R si 991 Turbo.

Alegerea intre GT-R si 991 Turbo pentru mine este simpla, insa alegerea intre GT-R si GT3 ar fi o foarte mare problema!

Cum anul asta nu intra in discutie alegerea stau linistit. Cand va veni timpul voi face exact ca DZ1, le voi testa si voi alege.

Dar spre deosebire de tine, eu vad si apreciez mai multe marci si nu am fixatii!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-04-15, 14:27   #1634
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-04-15, 19:24   #1635
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -