Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-14, 17:39   #1486
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Sa inteleg ca il compatimesti ? Omul si-a tras un model de GT-R care pe circuit bate orice model Porsche de pana intr-un milion de euro. Pana la urma cine rade la urma, rade mai bine
Probabil masina de spalat BEKO o sa si-o ia prima!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 04-11-14, 02:10   #1487
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Doar pt ca imi adusesem aminte de cum descria unul pe un forum ce sentimente ii inspira GT-Rul, plus ca exista un articol superamuzant pe Jalopnik/ OPPO despre cum este vazut pasionat auto de cei "normali" dinafara.. cine intelege subtilitatile o sa se tavaleasca pe jos de ras

http://oppositelock.jalopnik.com/i-u...icl-1464717649

un pic off topic dar e bijuterie, merita dat si la altii, enjoy
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 04-11-14, 14:47   #1488
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Doar pt ca imi adusesem aminte de cum descria unul pe un forum ce sentimente ii inspira GT-Rul, plus ca exista un articol superamuzant pe Jalopnik/ OPPO despre cum este vazut pasionat auto de cei "normali" dinafara.. cine intelege subtilitatile o sa se tavaleasca pe jos de ras

http://oppositelock.jalopnik.com/i-u...icl-1464717649

un pic off topic dar e bijuterie, merita dat si la altii, enjoy
Bun articol, ar trebui sa-ti dea si tie de gandit! )

Apropo, am fost Vineri la evenimentul auto de pe circuitul Motorpark Romania.

Putin surprinzator, cel mai bun timp a fost obtinut de un BMW E92 M3 compresor ESS 600CP. Metionez ca a batut 3 GT-R-uri (cel putin unul de peste 700 cp), un Ferrari 458 Chalange, un Lamborghini Gallardo, Porsche Cayman CUP, etc.. Este adevarat ca BMW-ul a avut un foarte bun pilot, dar si pe cateva din celelalte masini au fost piloti cu experienta.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-11-14, 08:34   #1489
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

In apararea gtr-ului ... primul a pierdut ca a plecat cu motorul bucati , al doilea cu transmisia in limp mode iar al 3-lea a pierdut fara alte daune. Am impresia ca era si un POLO GTI mai rapid decat unul dintre gtr-uri )
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 05-11-14, 10:04   #1490
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
In apararea gtr-ului ... primul a pierdut ca a plecat cu motorul bucati , al doilea cu transmisia in limp mode iar al 3-lea a pierdut fara alte daune. Am impresia ca era si un POLO GTI mai rapid decat unul dintre gtr-uri )
"Primul" nu a patit nimic la motor, a fost furtunul de la intercooler ca s-a rupt, ulterior inlocuit si a intrat inapoi pe pista, nu am auzit sau vazut vreunul sa fi intrat in limp mode si VW nu era un Polo, este un Lupo GTI putin pregatit si nu are cum sa bata un GT-R pentru ca are doar 125 CP!

Oare cand o invata romanul sa nu mai manance produsul maro cu tot cu mot?!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-11-14, 05:45   #1491
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cam uita lumea ca cea mai importanta piesa e aia dintre volan si scaun.. dar cum ala arata a circuit de viteza e firesc ca o masina mai rapida sa aiba sanse mai mari. Pana vine un profesionist care te face sa juri ca "asa ceva e imposibil !"
Ma bucur sa vad un circuit adevarat in RO si oameni care il folosesc, indiferent ce conduc. La mai mare !

PS: aveti grija ce votati pe 16 ca si pe astia pasionati de masini ii afecteaza viitorul

Bafta.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 12-11-14, 03:18   #1492
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

pt cei care insista cu tuninguri de "1 milion de CP" :

https://www.youtube.com/watch?v=WREyAicJXkM#t=67

nu i mai simplu? mai rapid? mai ieftin ? dar eu tot Ferrari ul l as alege, voi?
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 00:45   #1493
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 05:23   #1494
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

da, da, si marmota.. un clasament de pista care pune un R8, fie el si V10+ mai sus de un 458 e hilar si are credibilitate 0...case closed.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 12:26   #1495
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu vad legatura dintre 458 si R8V10+ cu faptul ca brandul Porsche nu e capabil de a avea la ora actuala (in afara unui Hypercar de un milion de euro) un model mai rapid (pe circuit) decat umilul Nismo.

P.s. Eu stiam ca unele circuite avantajeaza tractiunea integrale in detrimentul tractiunii spate (cum e valabil si vice-versa),
iar modelul 458 e destul de vechiut (nu ai spus Speciale), deci de ce nu ar exista circuite care sa avantajeze ultimul model Audi? Nu ca asta ar fi adevarata ta problema acuma

Last edited by UNLORD; 15-11-14 at 12:39.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 13:49   #1496
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

R8-ul e (si) mai vechi decat 458; GT-R Nismo... "umil"?
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 14:03   #1497
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Ne refeream la R8V10+ care a mai primit de atunci si o cutie dublu ambreiaj plus niste tweekuri, niste horsi in plus etc. Pai e umil ca un "playstation" ... (in viziunea unora).

Last edited by UNLORD; 15-11-14 at 14:06.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 19:07   #1498
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pentru cine are rabdare sa citesca (Cine nu are, poate sa treaca direct la final) http://www.roadandtrack.com/features...ar-of-the-year
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 21:11   #1499
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Nu vad legatura dintre 458 si R8V10+ cu faptul ca brandul Porsche nu e capabil de a avea la ora actuala (in afara unui Hypercar de un milion de euro) un model mai rapid (pe circuit) decat umilul Nismo.

P.s. Eu stiam ca unele circuite avantajeaza tractiunea integrale in detrimentul tractiunii spate (cum e valabil si vice-versa),
iar modelul 458 e destul de vechiut (nu ai spus Speciale), deci de ce nu ar exista circuite care sa avantajeze ultimul model Audi? Nu ca asta ar fi adevarata ta problema acuma
Hop ca ai sarit la Porsche, pt ca stii ca mi plac emie, nu ? ce legatura are cu Porschele ce am spus eu ? Eu am contestat validitatea cifrelordin clasamentul amintit pe baza unui fapt arhicunoscut, R8 ul e o masina f faina dar nu a fost niciodata cea mai rapida, mai ales comparata cu un 458, chiar daca nu i Speciale. Am mai zis undeva ca ziaristii auto, contrar opiniilor tipice nu sunt cei mai buni piloti din lume (exceptie cand ai un fost racing driver in echipa)."Umilul" Nismo are un pret perfect aliniat cu alte supercar uri, iar Nissan este arhicunoscut pt masinile de presa "ajustate", au recunoscut ei insasi ca exista tot felul de "pachete optionale". Este rapid ? Normal, dar hai sa lasam povestile, dupa 100 de pagini de argumente si dupa ce s a mai stins entuziasmul de adolescenti care joaca GrandTurismo cred ca putem fi de acord ca nu este ..he he.. Alpha si Omega in lumea auto, ok ? Nismo? sunt bani aruncati in vant, daca vrei GT-R ia unul normal si de banii aditionali ai performanta mai mare oricum. Daca vrei mai mult decat cifre nu ti mai iei GT-R deloc.
Cat despre Porsche "nu are model mai rapid" eu zic sa arunci un ochi la mai multe teste, atat 911 Turbo cat si GT3 ul sunt mai rapide , la naiba, GT3 ul e mai rapid decat un 12C uneori. Si staiu sa apara RS ul si GT2 ul, he he. Singura conditie e sa conduca un pilot, nu aia de la ProMotor ) Chiar nu sunt destule filme pe yotube cu ce diferenta face un pilot pro ? Da, in viata de zi cu zi, GT-R ul te face mai "pilot" si mai rapid, corect, dar ma lasa rece "performantele" astea scoase din computer. Dar hei, fiecare alege ce vrea, nu ? Daca vrei sa dai bine la public, iti iei GT-R Nismo si esti "cel mai rapid" la track day.. daca nu dai de o spec Miata cu un sofer ok care iti da clasa cu un sfert din buget ). Ah, si poti sa verifici si kebabul in timp ce conduci . Alegerea e a fiecaruia, libera ! I avezi cate Car of the Year a castigat GT3 ul si cate a castigat GT-R ul. Si dupa uita te si la numarul de vanzari Ah, si eu am condus masinile astea pe pista, nu Nismo dar restul. Si dupa mai mult de cateva ture incepe sa se vada ca e Nissan si nu Porsche, mai ales la frane. Ce ai alege, 458 sau GT-R ? Pana si 458 e mai de zi cu zi decat GT-R ul, asa de proasta e suspensia (a se citi super rigida), nici nu se poate discuta de masina de zi cu zi GT-R, doar daca esti mazochist. Sau schimbi suspensia. Daily driver nu, driving feeling nu, arata de parca are body kit facut in 1980 in China, interior de Lego, imagine de boyracer, fiabilitate indoielnica, costuri de intretinere groaznice (da, mai mult ca un 911!), etc etc. E un "one trick poney". E rapida, la viteze mici (0-150) si e usor de condus de juniori care habar nu au ce i aia transfer de masa si inertie. Vanzarile o arata. Majoritatea o cumpara sa o modifice, usor la orice masina turbo. Si sa mearga la drag cu ea Mai bine isi iau bicicleta aia pusa de mine, ies mai ieftin si mai repede

PS: AWD e mai bun pe zapada/gheta/ sau ploaie la temperaturi scazute. Atat.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 16-11-14, 15:09   #1500
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Hop ca ai sarit la Porsche, pt ca stii ca mi plac emie, nu ? ce legatura are cu Porschele ce am spus eu ? Eu am contestat validitatea cifrelordin clasamentul amintit pe baza unui fapt arhicunoscut, R8 ul e o masina f faina dar nu a fost niciodata cea mai rapida, mai ales comparata cu un 458, chiar daca nu i Speciale. Am mai zis undeva ca ziaristii auto, contrar opiniilor tipice nu sunt cei mai buni piloti din lume (exceptie cand ai un fost racing driver in echipa)
Nu stiu de ce clasament e vb. poate il postezi. "Argumentele tale" cum ca Ferrari Italia ar fi intotdeauna mai rapid decat R8 V10+ nu mi se par suficiente pt a impartasii "o parere" universala despre ziaristi (cum ii numesti tu). In unele cazuri poate "cititorul" are nevoie sa fie mai aproape de un jurnalist auto care testeaza zeci de mii de masini la viata lui decat de un pilot foarte rapid care isi testeaza bijuteria Inca un lucru pe care nu l-ai semnalat e ca jurnalistii astia le testeaza in acelasi timp, au aceleasi conditii de aderenta etc. E usor sa zici ca un Italia condusa de un pilot a scos timp mai bun decat un R8V10+ condusa de un alt pilot, acum o saptamana, (iar poate pista a fost mai alunecoasa).

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
."Umilul" Nismo are un pret perfect aliniat cu alte supercar uri, iar Nissan este arhicunoscut pt masinile de presa "ajustate", au recunoscut ei insasi ca exista tot felul de "pachete optionale". Este rapid ? Normal, dar hai sa lasam povestile, dupa 100 de pagini de argumente si dupa ce s a mai stins entuziasmul de adolescenti care joaca GrandTurismo cred ca putem fi de acord ca nu este ..he he.. Alpha si Omega in lumea auto, ok ? Nismo? sunt bani aruncati in vant, daca vrei GT-R ia unul normal si de banii aditionali ai performanta mai mare oricum.
E intr-o serie super-limitata, cred ca deja cred ca sunt date. Si pt un entuziast, care vrea si putina exclusivitate, e o buna baza de plecare pt o cariera pe circuit sau de ce nu, in afara lui. Dar de aici pana a spune ca sunt bani aruncati in vant, mi se pare ca esti prea gica-contra si prea patimas. Lasa-i ma sa faca ce vor cu banii lor, nu trebuie tu sa suferi pt alegerile unora. Si totusi, la pretul pe care il are, masina contine si niste materiale scumpe pe dedesupt cum ar fi titan, carbon si tot-felul, daca te uitai la film, ai fi observat una alta. Si te provoc un pic, arata-mi si mie o masina de serie mai rapida decat Nismo, la acelasi pret.

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Cat despre Porsche "nu are model mai rapid" eu zic sa arunci un ochi la mai multe teste, atat 911 Turbo cat si GT3 ul sunt mai rapide , la naiba, GT3 ul e mai rapid decat un 12C uneori.
Nu si decat Nismo, nu exista vreun test (sau nu am vazut vreunul) .... da stiu, o sa zici ca exista marturiile prietenilor tai super-piloti. Tocmai ce au aparut primele exemplare la voi pe continent. Remeber, vorbim despre Nismo acuma, nu mai divaga la cine vrei tu.

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Si staiu sa apara RS ul si GT2 ul, he he. Singura conditie e sa conduca un pilot, nu aia de la ProMotor ) Chiar nu sunt destule filme pe yotube cu ce diferenta face un pilot pro ?
Diferenta la ce, ca esti neclar ? Un pilot va avea rezultate proportionale cu masina pe care o va conduce. Daca ii dai acelasi Nismo unui pilot, va fi mai rapid cu el decat va fi cu un Porsche Turbo S sau GT3. Nu incerca sa le dai cotite si sa ne faci sa intelegem ca Nismo e mai rapid decat Porsche doar cand e condus de "ziaristi Promotor" ca nu ne-am nascut chiar ieri.


Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Da, in viata de zi cu zi, GT-R ul te face mai "pilot" si mai rapid, corect, dar ma lasa rece "performantele" astea scoase din computer. Dar hei, fiecare alege ce vrea, nu ?
Iara ne crezi picati de pe Luna cu "computerul Gt-r". Pai spune-ne cateva cuvinte si de electronica celor de la Porsche si Ferrari, nu au cel putin aceasi complexiate electronica ? Ai uitat ca impatimitii Porsche sunt dezamagiti de inlocuirea directiei hidraulice si de feedbackul artificial al noilor sisteme de directie? Daca vrei masini fara computer iti cumperi Noble si TWR dar in zilele astea fara computer nu ai cum sa obtii performanta. Pai daca Nismo e computer, Porsche 918 ce e?

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Daca vrei sa dai bine la public, iti iei GT-R Nismo si esti "cel mai rapid" la track day.. daca nu dai de o spec Miata cu un sofer ok care iti da clasa cu un sfert din buget ). Ah, si poti sa verifici si kebabul in timp ce conduci . Alegerea e a fiecaruia, libera !
Din ce ai scris tu reiese ca pe langa Spec Miata aia, mai ai nevoie de o masina cu platforma ca sa te poti deplasa de acasa la circuit . Cam mare cheltuiala pt o masina (defapt pt cel putin 2), cand aici vorbim de masini de strada. Uiti mereu de costurile ascunse a unei masini la un sfert din buget. Multumesc, dar fara sa vrei ai facut o "oferta de refuzat".

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
I avezi cate Car of the Year a castigat GT3 ul si cate a castigat GT-R ul. Si dupa uita te si la numarul de vanzari Ah, si eu am condus masinile astea pe pista, nu Nismo dar restul. Si dupa mai mult de cateva ture incepe sa se vada ca e Nissan si nu Porsche, mai ales la frane. Ce ai alege, 458 sau GT-R ? Pana si 458 e mai de zi cu zi decat GT-R ul, asa de proasta e suspensia (a se citi super rigida), nici nu se poate discuta de masina de zi cu zi GT-R, doar daca esti mazochist. Sau schimbi suspensia. Daily driver nu, driving feeling nu, arata de parca are body kit facut in 1980 in China, interior de Lego, imagine de boyracer, fiabilitate indoielnica, costuri de intretinere groaznice (da, mai mult ca un 911!), etc etc. E un "one trick poney". E rapida, la viteze mici (0-150) si e usor de condus de juniori care habar nu au ce i aia transfer de masa si inertie. Vanzarile o arata. Majoritatea o cumpara sa o modifice, usor la orice masina turbo. Si sa mearga la drag cu ea Mai bine isi iau bicicleta aia pusa de mine, ies mai ieftin si mai repede
Sunt convins ca gasest si f. multi posesori de GT-R care ti-ar spune ca bati campii! Nu de alta, dar mai sunt posesori de GT-R si pe forumul asta si nu i-am auzit sa se planga de chestile invocate de tine. Pe bune, tu scrii numai dupa cum ti-ai dori tu sa fie. Chiar suferi si esti si carcotas. E condusa numai de juniori, fiabilitate indoielnica, suspensii imposibil de tari pt strada, EXAGEREZI absolut tot ce iti vine la mana. Se vede ca aproape ii dispretuiesti pe clientii de GT-R mai rar asemenea "subiectivism". Orice om care merge cu masina pe circuit se asteapta sa schimbe discuri, placute, ambreiaje etc ... de multe ori ai nevoie de piese aftermarket mai rezistente, sau ai uitat de amanuntul asta? Si deja iarasi ajungem la un capitol sensibil, costuri. Ce costuri ai la Porsche si ce ai la GT-R? Deci nu tine abureala ta ca dai cateva tururi si incepe sa se vada ca e Nissan (sa nu mai zic ca Nismo are frane ceramice). si nu Porsche, pt ca din start iti asumi niste cheltuieli aftermarket daca vrei sa o duci pe circuit.

Last edited by UNLORD; 16-11-14 at 15:32.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -