Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 26-09-14, 10:13   #1411
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Repet si pentru tine, nu discutam de latura emotiva a fiecaruia sau ce alegeri am face, ci ce ofera BMW sau Porsche in banii respectivi, in cazul de fata BMW oferind mult mai mult la absolut toate capitolele.

As fi idiot sa spun ca M4 sau M3 este mai frumos, sa fim seriosi, 991 este superb la exterior!
In sfarsit un raspuns fara intepaturi. Nu te pot contrazice, asa e. Astept sa povestesti cum a fost cu M4
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 16:41   #1412
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Batem un cal mort aici...dar totusi
JDV is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 18:21   #1413
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by DanSGH View Post
In sfarsit un raspuns fara intepaturi. Nu te pot contrazice, asa e. Astept sa povestesti cum a fost cu M4
Din pacate timpul a fost scurt, vremea urata (azi dimineata), aglomeratie foarte mare.

Dar, masina este senzationala!

- este extraordinar de lagata/compacta, fara a fi insa deloc suparator de rigida in modul confort. Iti ofera senzatia de masina foarte solida, dar foarte agila si controlabila. In modul sport suspensia devine foarte ferma, dar tot nu este deranjanta.
- cutia impecabila, intodeauna esti in treapta pe care o doresti
- sunetul motorului in inteior este senzational dar inca nu sunt lamurit daca este amplificat de sonorizare masinii sau este sunetul ei!? Din masina poti sa juri ca sunetul vine direct de la motor!
- finisarile si materialele aproape fara cusur, singurul lucru daca vreau sa fiu carcotas este ansamblul schimbatorului de viteze care seamana cu unul de computer
- directia este fenomenala, in functie de setare iti ofera exact ceea ce doresti sa simti
- consumul este incredibil, condus mixt semisportiv - 11.5. Nu am avut destul timp sa-i fac un consum in oras dar am inteles ca nu sare de 13,5% in Bucuretsi aglomerat, cand orasul este mai linistit - pana in 12%, iar in afara orasului la mers legal pana in 8%. La forja mare, nu se mai pune consumul. Mie mi se pare un consum incredibil la ce poate masina!
- de tras, trage de zici ca este electrica, cuplul este omniprezent (mare diferenta fata de modelul anterior)nu conteaza ca ai 2000 sau 7000 de rpm, trage foarte tare si insatnt. Personal, as mai simtii nevoia unor caluti, dar deja stage 1 a ajuns la 520 CP iar stage 2 la peste 580 CP, deci ieftin si mult.

Cinstit, este o masina perfect comparabila cu Porsche 911 S (991) si-mi permit sa spun ca overall este superioara. Este clar ca 911 S este mai rapid pe circuit si mai frumos, dar BMW-ul asta ofera tot, design, materiale, finisari, confort, spatiu, optiuni, performante, tuning facil si ieftin, senzatii, consum foarte mic si un pret corect. Pur si simplu nu ai ce sa-i reprosezi! Mi se pare de departe cea mai potrivita masina buna la toate, cea mai universala masina sport, buna la mersul de zi cu zi, la mersul "la piata", la plecat in concediu cu familia, la mersul pe circuit, la tot!

Pe scurt, masina este senzationala, mult peste asteptari. Culmea, a devenit o prioritate, chiar si inaintea GTR-ului! Ii doresc oricui are ocazia sa mearga cu masina asta, sa nu ezite.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140926_123459.jpg
Views:	55
Size:	89.8 KB
ID:	3032604   Click image for larger version

Name:	20140926_112856.jpg
Views:	43
Size:	94.0 KB
ID:	3032605   Click image for larger version

Name:	20140926_105353.jpg
Views:	48
Size:	111.9 KB
ID:	3032606  

Click image for larger version

Name:	20140926_105310.jpg
Views:	52
Size:	121.7 KB
ID:	3032607   Click image for larger version

Name:	20140926_105240.jpg
Views:	54
Size:	101.9 KB
ID:	3032608   Click image for larger version

Name:	20140926_105318.jpg
Views:	55
Size:	110.1 KB
ID:	3032609  

Click image for larger version

Name:	20140926_102956.jpg
Views:	48
Size:	92.6 KB
ID:	3032610   Click image for larger version

Name:	20140926_103335.jpg
Views:	45
Size:	65.8 KB
ID:	3032611  
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 18:26   #1414
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Si un filmulet foarte scurt:

GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 20:43   #1415
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Din pacate timpul a fost scurt, vremea urata (azi dimineata), aglomeratie foarte mare.

Dar, masina este senzationala!

- este extraordinar de lagata/compacta, fara a fi insa deloc suparator de rigida in modul confort. Iti ofera senzatia de masina foarte solida, dar foarte agila si controlabila. In modul sport suspensia devine foarte ferma, dar tot nu este deranjanta.
- cutia impecabila, intodeauna esti in treapta pe care o doresti
- sunetul motorului in inteior este senzational dar inca nu sunt lamurit daca este amplificat de sonorizare masinii sau este sunetul ei!? Din masina poti sa juri ca sunetul vine direct de la motor!
- finisarile si materialele aproape fara cusur, singurul lucru daca vreau sa fiu carcotas este ansamblul schimbatorului de viteze care seamana cu unul de computer
- directia este fenomenala, in functie de setare iti ofera exact ceea ce doresti sa simti
- consumul este incredibil, condus mixt semisportiv - 11.5. Nu am avut destul timp sa-i fac un consum in oras dar am inteles ca nu sare de 13,5% in Bucuretsi aglomerat, cand orasul este mai linistit - pana in 12%, iar in afara orasului la mers legal pana in 8%. La forja mare, nu se mai pune consumul. Mie mi se pare un consum incredibil la ce poate masina!
- de tras, trage de zici ca este electrica, cuplul este omniprezent (mare diferenta fata de modelul anterior)nu conteaza ca ai 2000 sau 7000 de rpm, trage foarte tare si insatnt. Personal, as mai simtii nevoia unor caluti, dar deja stage 1 a ajuns la 520 CP iar stage 2 la peste 580 CP, deci ieftin si mult.

Cinstit, este o masina perfect comparabila cu Porsche 911 S (991) si-mi permit sa spun ca overall este superioara. Este clar ca 911 S este mai rapid pe circuit si mai frumos, dar BMW-ul asta ofera tot, design, materiale, finisari, confort, spatiu, optiuni, performante, tuning facil si ieftin, senzatii, consum foarte mic si un pret corect. Pur si simplu nu ai ce sa-i reprosezi! Mi se pare de departe cea mai potrivita masina buna la toate, cea mai universala masina sport, buna la mersul de zi cu zi, la mersul "la piata", la plecat in concediu cu familia, la mersul pe circuit, la tot!

Pe scurt, masina este senzationala, mult peste asteptari. Culmea, a devenit o prioritate, chiar si inaintea GTR-ului! Ii doresc oricui are ocazia sa mearga cu masina asta, sa nu ezite.
Daca avea sigla M3 era perfecta
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 21:00   #1416
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Vizionare placuta! Va asteptati? :P

Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 26-09-14, 23:02   #1417
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Stiam de 2 zile ca Turbo S e mai rapida in linie dreapta, MT a pus masuratorile in articol, ca sa fiu sincer nu prea se vad aia 600 de hp la Nismo in linie dreapta dar se vad pe circuit desi nu e numai meritul motorului. Oricum, niciuna din masinil astea 2 nu a castigat testul MT

Last edited by UNLORD; 26-09-14 at 23:08.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 00:21   #1418
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Tot respectul pentru beetle...a castigat, nimic de zic, nimic de comentat.
Totusi sunt putin nelamurit asupra GT-R-ului.
Anul trecut a scos 11.0s si 125.1mph
Anul asta a scos 11.1 si 125.3mph
Diferenta este insesizabila.

Oare sa fie vorba despre kitul aero?....adica NISMO este pentru circuit, nu pentru drag...deci este posibil sa fie incetinita in linie dreapta de adaosul de "downforce"?

Oricum, Porsche a castigat cu un avans destul de mare, mai ales in prima jumatate a cursei, a dominant fara drept de apel.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 07:15   #1419
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Tot respectul pentru beetle...a castigat, nimic de zic, nimic de comentat.
Totusi sunt putin nelamurit asupra GT-R-ului.
Anul trecut a scos 11.0s si 125.1mph
Anul asta a scos 11.1 si 125.3mph
Diferenta este insesizabila.

Oare sa fie vorba despre kitul aero?....adica NISMO este pentru circuit, nu pentru drag...deci este posibil sa fie incetinita in linie dreapta de adaosul de "downforce"?

Oricum, Porsche a castigat cu un avans destul de mare, mai ales in prima jumatate a cursei, a dominant fara drept de apel.
Duel : Nissan GT-R Nismo vs Porsche 911 Turbo S PDK (991)

http://www.zeperfs.com/en/duel4841-4576.htm

Vehicles
Nissan GT-R Nismo V S Porsche 911 Turbo S PDK (991)
2014 - ... 2013 - ...
150 000 € 197 288 €
Power : 600 PS @ 6800 560 PS @ 6500
Torque : 652 Nm @ 3200 750 Nm @ 2200
Weight claimed / verified EU 1 1675 kg / 1804 kg 1 1605 kg / 1690 kg 1

1 Weight (EU) = Weight with 90% fuel load + 75Kg (driver & luggage)

Si aici poate fi problema, 1675 kg anuntati - 1804 masurati!!!!

Asta chiar ca nu o inteleg!

Si comparatia asta:

Duel : Nissan GT-R Nismo vs Nissan GT-R

http://www.zeperfs.com/en/duel4841-4076.htm

Unde GT-R este mai rapid pe reprize fata de Nismo, cu greutate masurata mai mare si putere mai mica!

Ma depaseste putin problema, nu inteleg si e si dezamagitor!

Practic, daca urci un GT-R normal la 600 CP (+50 CP), bate Nismo la drag si o sa aiba si aceeasi timpi pe circuit, deci posibil ca Nismo asta sa fie mai mult marketing!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 08:58   #1420
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post


Si aici poate fi problema, 1675 kg anuntati - 1804 masurati!!!!



Unde GT-R este mai rapid pe reprize fata de Nismo, cu greutate masurata mai mare si putere mai mica!

Ma depaseste putin problema, nu inteleg si e si dezamagitor!

Practic, daca urci un GT-R normal la 600 CP (+50 CP), bate Nismo la drag si o sa aiba si aceeasi timpi pe circuit, deci posibil ca Nismo asta sa fie mai mult marketing!
Da si eu ma asteptam cand am condus Nismo sa ma impresioneze max... am fost sincer dezamagit.
Unul dintre prietenii mei are un GTR 2009 cu soft si evacuare, deci cel mai "varza" GTR..
Dar la accelerare nu am simtit nici o diferenta , pe circuit nu poate fi vorba, Nismo este mai bun, dar din pacate nu isi merita banii, Nissan iar a pierdut o ocazie buna sa faca ceva deosebit....
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...

Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 11:49   #1421
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Si eu dau vina pe kitul aero. Ma asteptam sincer sa castige. Anyhow, super masina.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 11:52   #1422
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cateva detalii despre viitorul supercar de buget Corvette Zora ZR1: http://www.caranddriver.com/features...d-zora-feature Imi place mult directia pe care a pornit Corvette-ul si tehnologia pe care o aplica.

Last edited by UNLORD; 27-09-14 at 11:57.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 20:50   #1423
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-09-14, 21:39   #1424
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@unlord
1804kg este cea mai grea masina testata vreodata. Eu am pirdut de-a lungul timpului multa vreme cu greutatea masinilor.

Acum un an si jumatate, le-am scris pe Fb celor de la Bang and olufsen intrebandu-i cat cantareste sistemul audio complet de pe Audi a7...cel de 6000 euro. Undeva pe la 50 kg. Optionalele ingreuneaza mult.
Rotile mari, trapa.
Nu stiu cum este la gt-r, daca se pot adauga extras. Iti spun ca la audi a7 rotile cele mai mari, trapa si B&O aduc aproape 100kg.

Daca te uiti la cele 1804 kg, scrie ca este haviest verified in runing order. E suficient sa fi fost rezervorul plin, fata de normativ care se masoara cu 90% si mai pui aprox 10kg. Poate la cantarire si-a uitat un bou camera video in portbagaj si aia cantareste 10 kg cu tot cu accesorii si servieta.

Long story short, pe orice masina care este masina, sunt adaugate de proprietar, chiar daca acesta este un simplu dealer, aprox 100kg.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 28-09-14, 17:59   #1425
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Eu testez in continuare masini care ar putea fi in locul lui Nismo !!
Acum daca am renuntat caut sa vad ce as putea cumpara...
Azi am condus un Maseratti MC Stradale , deci sincer o masina superba, stiam ca puterea este mica cu 460 Cp, dar a fost ok. Acustic un vis de masina...
In schimb o cutie de viteza varza !!!😳😳

Caut in continuare 😄😄
DZ1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -