Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 25-09-14, 08:26   #1396
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

pt voi:

http://www.worldcarfans.com/11409248...rid-powertrain

gt-r next generation.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 11:17   #1397
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Gresesti din start. Nu ai ce masina japoneza sa-ti iei la jumatate de pret sa bata M4 LA TOT!

M4 la bani mai putini bate LA TOT un 991. Deci singurul atu 991 este l;atura emotionala, ceea ce si recunosti, pe mine ma intereseazza mai mult cea practica unde raport pret/oferta este net superior in favoarea BMW.

Partea cu practica uit-o! Sa-mi spui cum merg 3 persoane cu tot cu bagajele de un weekend in 991! )) In M4 merg si 4 linistit!
Poate am exagerat cu juma de pret ... dar ideea era alta. Pentru mine M4 nu exista (daca avea sigla M3 era cu totul altceva). In fine, cu tine si cu 993turbo n-o scoate nimeni la capat, asa ca va doresc cearta placuta in continuare.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 11:38   #1398
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Sincer ma asteptam la o diferenta de peste 1s in favoarea NISMO`ului, avand in vedere cei 40cp in plus si ca este mult mai 'track oriented' decat 911`le. Serios... o diferenta de 11 sutimi? Pt mine masinile sunt egale in testul asta, diferenta aia e muuuuult prea mica ca sa poata fi luata in calcul.
Corect, e mult prea mica, dar 1,8 secunde pe Virginia International Raceway nu mai e asa mica, ba din contra, e babana. Eu zic sa mai asteptam si alte teste. Pana una alta Nismo e mai rapid, mai ieftin si mai practic (avand 4 locuri si portbagaj), adica poate fi cumparat si ca prima masina, in schimb Porsche e de luat ca a doua masina, mai ales daca vrei sa bagi pe cineva in spate si/sau vrei sa faci un drum mai lung.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	111mtxl.jpg
Views:	37
Size:	245.1 KB
ID:	3032141  
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 12:16   #1399
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Niciodata nu o sa iei o masina de tipul asta ca prima masina sau ca singura masina. Decat daca esti parvenit...
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 12:42   #1400
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Daca esti parvenit iti iei 20 de masini. Daca faci niste bani si tragi tare pt ei, te gandesti de 20 de ori atunci and vrei sa iti cumperi ceva si tii seama si de alti factori, cum ar fi familia, drumurile pe care trebuie sa le faci, confort, costuri service etc.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 13:09   #1401
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Daca muncesti din greu nu dai 100mii pe o masina inutila.
Si daca te gandesti la familie si la siguranta sigur nu iei masina de peste 400 de cai si rwd.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 13:40   #1402
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Daca muncesti din greu nu dai 100mii pe o masina inutila.
Si daca te gandesti la familie si la siguranta sigur nu iei masina de peste 400 de cai si rwd.
Si care e masina aia inutila la care te referi ?

p.s. poti sa iti duci familia sau prietenii in siguranta si cu 1000 de hp, la fel cum poti merge cu ea si pe circuit in alte zile, de tine depinde totul. Pana la urma apreciezi masina si dupa optiunile pe care ti le ofera, nu cred ca ar trebui sa supere pe nimeni chestia asta.

Last edited by UNLORD; 25-09-14 at 13:55.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 13:57   #1403
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nismo. Sau 911
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 14:17   #1404
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Daca muncesti din greu nu dai 100mii pe o masina inutila.
Si daca te gandesti la familie si la siguranta sigur nu iei masina de peste 400 de cai si rwd.
M-as simti mult mai in siguranta intr-o masina de 400 de cai rwd, decat in una de 110 cai fwd.
Atunci cand faci o depasire si se iveste ceva neasteptat, o sa te rogi sa ai 400 de cai sa te scoata din cacao.
Si prefer oricand sa imi supravireze masina, decat sa imi subvireze.
Deci asta cu puterea si puntea, in opinia mea, este un mit din "folclorul Daciot"

Last edited by JDV; 25-09-14 at 14:19.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 15:43   #1405
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Daca ai 100CP nu te bagi in depasire nepermise. Dupa gandirea asta ar trebui sa ne dam cu masini de +500CP si musai integrala pt ca masina aia e mai desteapta decat soferul si il scoate din prostiile in care se baga .
Eu ma simt in siguranta intr-o masina cu multe airbag-uri, structura deformabila gandita bine, si care merge cu viteza normala pt masina/soferul/drumul respectiv.

PS : am facut prostia de 215kmh zilele trecute, in BMW. Si nu ma simteam in siguranta, pt ca erau prea multe masini pe autostrada si oricand putea unul sa traga de volan. Sunt patit sa imi sara in fata la 180kmh un idiot cu un A6. Noroc ca eram cu Merz care avea discuri de frana mai mari ca rotile ). Cu ce ma ajutau caii putere ?
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 16:22   #1406
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Atunci cand faci o depasire si se iveste ceva neasteptat
Ce nu ai inteles din ce am scris?
JDV is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 22:16   #1407
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Sincer ma asteptam la o diferenta de peste 1s in favoarea NISMO`ului, avand in vedere cei 40cp in plus si ca este mult mai 'track oriented' decat 911`le. Serios... o diferenta de 11 sutimi? Pt mine masinile sunt egale in testul asta, diferenta aia e muuuuult prea mica ca sa poata fi luata in calcul.

GTR, nu stiu de ce tot insisti cu M4. Cine vrea sa isi ia o masina sportiva, o sa stie clar daca vrea M4, RS5, C64AMg sau 911, f-type sau mai stiu eu ce.
E ca si cum ai compara suv cu berlina. Stii de la inceput ce tip vrei.

Apropo de marketingul porsche, ce marca de telefon folosesti? Sper ca nu iphone.
Acum nu vreau sa fiu rautacios, dar sa-mi explice si mie cineva rolul reactiei lui Randy Pobst din min 1.43 cand conducea GT-R-ul!!!!

Trecand peste asta, Faptul ca l-a batut este foarte ok, tinand cont de faptul ca raportul CP/KG este identic, iar Nismo este ami greu!

Referitor la M4 vs Porsche nu este deloc asemanator cu USV vs berlina, din simplul motiv ca sunt 2 coupeuri sportive, de aproximativ aceleasi dimensiuni. Comparatia asta a existat de cand a aparut M3!

Subiectul nu era cine ce si-ar cumpara si cat de mare este latura emotiva a fiecaruia, este vorba de cine si ce ofera in banii respectivi!

In cazul respectiv 991 pierde la absolut tot, M4 batand-ul la absolut toate capitolele mecanice, sportive, practice, spatiu, confort, tot!

Apropo, maine il testez pe M4, abea astept sa vad ce impresie imi va lasa.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 22:20   #1408
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by DanSGH View Post
Poate am exagerat cu juma de pret ... dar ideea era alta. Pentru mine M4 nu exista (daca avea sigla M3 era cu totul altceva). In fine, cu tine si cu 993turbo n-o scoate nimeni la capat, asa ca va doresc cearta placuta in continuare.
Repet si pentru tine, nu discutam de latura emotiva a fiecaruia sau ce alegeri am face, ci ce ofera BMW sau Porsche in banii respectivi, in cazul de fata BMW oferind mult mai mult la absolut toate capitolele.

As fi idiot sa spun ca M4 sau M3 este mai frumos, sa fim seriosi, 991 este superb la exterior!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 22:22   #1409
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Niciodata nu o sa iei o masina de tipul asta ca prima masina sau ca singura masina. Decat daca esti parvenit...
Complet gresit! Daca ti-o doresti mult, nu faci piata sau naveta prin oras,nu ai familie numeroasa, oricare din ele poate fi unica masina.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-09-14, 23:23   #1410
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
M-as simti mult mai in siguranta intr-o masina de 400 de cai rwd, decat in una de 110 cai fwd.
Atunci cand faci o depasire si se iveste ceva neasteptat, o sa te rogi sa ai 400 de cai sa te scoata din cacao.
Si prefer oricand sa imi supravireze masina, decat sa imi subvireze.
Deci asta cu puterea si puntea, in opinia mea, este un mit din "folclorul Daciot"
Daca ai 400 de cai sub talpa, nu o sa mergi 90-110kmh cum mergi cu o masina de 110 cai. O sa fii tentat sa o calci, intr-o depasire ajungi lejer la 160+km/h. Mai spune`mi atunci de riscuri.
Eu prefer sa imi subvireze masina decat sa supravireze. Ai mai multe sanse sa scapi daca dai in pom cu botul decat cu lateralul.
De fapt prefer sa nu faca niciuna, dar nah... nimic nu e ideal.
Inca o chestie, daca tu crezi ca tractiunea spate inseamna doar supravirare, te inseli. Subvirarea la tractiune spate este si ea prezenta. Mai putin, ce`i drept, dar este. Si o masina cu fwd poate sa supravireze. Uneori controlabil, alteori nu.

GTR, o masina ca m3/m4/m5/m6 merge ca singura masina, ca poti sa te duci la munte/mare cu bagaje si sa ai confort. Dar cu un 911/gtr etc. nu prea poti face asta.

UNLORD, nu trebuie sa ai 20 de masini. 2 sunt de ajuns. Una cu care sa te distrezi si una cu care sa iti faci treaba.
Giully4u is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -