Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 08-08-14, 08:38   #1321
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

continuare @ GT-R:

Daca parchezi la Hotel de Paris in fata poate esti acolo ca sa te bucuri de viata, te ai gandit la asta? Aia care parcheaza acolo de obicei sunt perfecti relaxati, nu trebuie sa si flexeze imaginea.. l am vazut pe Tiriac acolo odata cu CLK GTR in ziua cursei, acum multi ani, si parea f relaxat Ce am vrut sa subliniez e ca nu prea vezi GT-R uri parcate acolo. De ce? pentru ca au anumite standarde,astia cu neoane sub masina si manelele date tare din subwwofer nu sunt admisi acolo.
La polul opus, pe pista, masina e slaba daca ii dai peste 10 minute, isi arata deficientele, se vede ca e un produs de strada pe steroizi. Frane, frane si iar frane, uita de cutie sau electronica, franele o sa ti spuna repde ce durere au pe suflet. Mai ales ca se joaca computerul cu ele non stop (hint, hint!). La fel ca M urile de la BMW, powertrain super fain, la frane insa ..nope! Nu te ambala ca nu e doar la Nissan. Orice masinuta care nu e gandita din start ca supercar/racecar incepe si sufera cand o pedepsesti cu anduranta. La sprint uri tine orice cotet. 10 minute, nu 2 ore cat e un sprint tipic la Pro. Daca vb de 24 de ore.. he he, mai bine numai vorbim.

Bafta cu achizitia, si nu sunt deloc ironic, chiar iti doresc sa ti iei un supercar, manual preferabil, si te astept oricand vrei tu, vad ca esti foarte confident.
Ma intreb cat track time ai la bord pana acum, nici nu mai vorbesc de avantajul pe care l am ca Mosport ul e homebase pt mine si tu 99.99% ai experienta 0 aici ..dar asa sa fie, astept cu nerabdare sa ma umilesti pe pista. Fie ca cel mai bun sa castige.
Ai grija doar ca au murit piloti celebri aici. Profesionisti, ca nu e karting, e Mosport, peste 260 km/h in turn 8 pt ALMS, cu linie dreapta de peste 1200 m, viteze medii de peste 200Km/h la ALMS, diferente de nivel de peste 50 metri.. Stirling Moss: blind-entry, double apex, downhill Turn 2. "probably the most difficult corner in North America." Eu am vazut (cu coada ochiului) 250 Km/h + la capatul liniei drepte cu motorul stock. Am condus zeci de masini aici. Cum ziceam, bafta.. si nu uita batistele alea, s ar putea sa i nevoie de ele, he he

Da sefu', M4 bate la tot 991. Tot, tot. Pacat ca nu l bate pe pista, cu "numai" 1.5 sec, si pacat ca nu esti atent la ce spun, amplasamentul motorului si greutatea mai mica fac 991 ul mai rapid, cu zice si nenea ala care le a condus. Eu vorbesc despre una, tu despre alta, ca de obicei cand nu ai argumente si ti prezint realitatea.. mai zi cu bagajele alea.. poate se mai indulceste durerea..
991 poti sa l parchezi si la Monaco, si sa dai lectii pe pista unui..M4 de exemplu. Intelegi? e pachetul complet. Si sunt chiar fan M3, mai ales alea mai vechi inline6. Surpriza, imi plac multe masini. Da, prefer M5 ul V10, nu cel nou biturbo cu sunet de motor in difuzoare, chit ca cel nou e mult mai rapid. So what ? Intre GT-R si M3 CSL .. oricand iau CSL ul. Ce nevoia, iau si o Miata de 1.8 mai bine. Cand o sa mai "cresti" si bagi niste seat time si incepi sa uiti d eliniute o sa intelegi. Mai petrece si tu timpul pe Jalopnik daca nu ai access la pista real life, baga nasul intr un EVO, uita de Top Gear pt o saptamana, ia o masina mica si usoara si da o tura pe Transfagarasan. Sunt atatea chestii mai "zemoase" de facut decat idiotenia aia de cursa la semafor ca "implineste" doar juniorii care descopera volanul dupa 1 saptamana de condus sau cei cu crize de varsta a doua.. Ma rog, eu incerc sa ajut, dar uneori dau ca in zid vad.

Ma omule, ce nu e clar, timp independent scos pe Ring cu GT-R stock. Nu 40 de confirmari, una singura vreau. TIMP NURGBURGRING TEST INDEPENDENT. Asa de greu e ? Restul sunt povesti. Si cum am promis, asta e cel mai bun pe care l am gasit, Horst von Saurma, 7:31. Verifica si alte masini testate independent, si mai povestim dupa.
Masini STOC. Din showroom. Fara, aham , "Attack package", "bigger spoilers", "different dampers and brake pads", "new ECU map", "optional tires" , "bucket seats that contributed to a significant 50kg weight saving" si alte bullshituri. Da, informatie DIRECT de la Nissan. Pe ei ii crezi ? Curat masina din showroom, cum zicea alt autor, Nissan ne insulta inteligenta cateodata.. Oh, si inainte sa incepi cu Nismo-basme, poate ar trebui sa citesti si articole care NU suint de acord cu parerea ta, si NU pun GT-R ul pe altarul de neatins al performantei: http://www.thetruthaboutcars.com/201...r-not-so-fast/. Ce tupeu, unii au alta parere.. Filme iti fac si eu in Premiere si scot 6 minute..cu ce masina vrei tu ha ha (diferenta procentual infima ca sa sari de la 7:30 min la 7min) Oh, si vezi unde dai startul si unde e sosirea.. sa nu se incurce un pic.. si de pe loc sau lansat ? Hilar.

Nu stiu ce s aia reptilieni, nu am inteles povestea.

Imagini de la Mosport atasate, eu sunt 223.

hai pa.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Mosport 1.jpg
Views:	101
Size:	669.2 KB
ID:	3015904   Click image for larger version

Name:	Mosport 2.jpg
Views:	65
Size:	144.3 KB
ID:	3015905   Click image for larger version

Name:	Mosport 3.jpg
Views:	65
Size:	319.1 KB
ID:	3015906  

__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 11:15   #1322
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
continuare @ GT-R:

Daca parchezi la Hotel de Paris in fata poate esti acolo ca sa te bucuri de viata, te ai gandit la asta? Aia care parcheaza acolo de obicei sunt perfecti relaxati, nu trebuie sa si flexeze imaginea.. l am vazut pe Tiriac acolo odata cu CLK GTR in ziua cursei, acum multi ani, si parea f relaxat Ce am vrut sa subliniez e ca nu prea vezi GT-R uri parcate acolo. De ce? pentru ca au anumite standarde,astia cu neoane sub masina si manelele date tare din subwwofer nu sunt admisi acolo.
La polul opus, pe pista, masina e slaba daca ii dai peste 10 minute, isi arata deficientele, se vede ca e un produs de strada pe steroizi. Frane, frane si iar frane, uita de cutie sau electronica, franele o sa ti spuna repde ce durere au pe suflet. Mai ales ca se joaca computerul cu ele non stop (hint, hint!). La fel ca M urile de la BMW, powertrain super fain, la frane insa ..nope! Nu te ambala ca nu e doar la Nissan. Orice masinuta care nu e gandita din start ca supercar/racecar incepe si sufera cand o pedepsesti cu anduranta. La sprint uri tine orice cotet. 10 minute, nu 2 ore cat e un sprint tipic la Pro. Daca vb de 24 de ore.. he he, mai bine numai vorbim.

Bafta cu achizitia, si nu sunt deloc ironic, chiar iti doresc sa ti iei un supercar, manual preferabil, si te astept oricand vrei tu, vad ca esti foarte confident.
Ma intreb cat track time ai la bord pana acum, nici nu mai vorbesc de avantajul pe care l am ca Mosport ul e homebase pt mine si tu 99.99% ai experienta 0 aici ..dar asa sa fie, astept cu nerabdare sa ma umilesti pe pista. Fie ca cel mai bun sa castige.
Ai grija doar ca au murit piloti celebri aici. Profesionisti, ca nu e karting, e Mosport, peste 260 km/h in turn 8 pt ALMS, cu linie dreapta de peste 1200 m, viteze medii de peste 200Km/h la ALMS, diferente de nivel de peste 50 metri.. Stirling Moss: blind-entry, double apex, downhill Turn 2. "probably the most difficult corner in North America." Eu am vazut (cu coada ochiului) 250 Km/h + la capatul liniei drepte cu motorul stock. Am condus zeci de masini aici. Cum ziceam, bafta.. si nu uita batistele alea, s ar putea sa i nevoie de ele, he he

Da sefu', M4 bate la tot 991. Tot, tot. Pacat ca nu l bate pe pista, cu "numai" 1.5 sec, si pacat ca nu esti atent la ce spun, amplasamentul motorului si greutatea mai mica fac 991 ul mai rapid, cu zice si nenea ala care le a condus. Eu vorbesc despre una, tu despre alta, ca de obicei cand nu ai argumente si ti prezint realitatea.. mai zi cu bagajele alea.. poate se mai indulceste durerea..
991 poti sa l parchezi si la Monaco, si sa dai lectii pe pista unui..M4 de exemplu. Intelegi? e pachetul complet. Si sunt chiar fan M3, mai ales alea mai vechi inline6. Surpriza, imi plac multe masini. Da, prefer M5 ul V10, nu cel nou biturbo cu sunet de motor in difuzoare, chit ca cel nou e mult mai rapid. So what ? Intre GT-R si M3 CSL .. oricand iau CSL ul. Ce nevoia, iau si o Miata de 1.8 mai bine. Cand o sa mai "cresti" si bagi niste seat time si incepi sa uiti d eliniute o sa intelegi. Mai petrece si tu timpul pe Jalopnik daca nu ai access la pista real life, baga nasul intr un EVO, uita de Top Gear pt o saptamana, ia o masina mica si usoara si da o tura pe Transfagarasan. Sunt atatea chestii mai "zemoase" de facut decat idiotenia aia de cursa la semafor ca "implineste" doar juniorii care descopera volanul dupa 1 saptamana de condus sau cei cu crize de varsta a doua.. Ma rog, eu incerc sa ajut, dar uneori dau ca in zid vad.

Ma omule, ce nu e clar, timp independent scos pe Ring cu GT-R stock. Nu 40 de confirmari, una singura vreau. TIMP NURGBURGRING TEST INDEPENDENT. Asa de greu e ? Restul sunt povesti. Si cum am promis, asta e cel mai bun pe care l am gasit, Horst von Saurma, 7:31. Verifica si alte masini testate independent, si mai povestim dupa.
Masini STOC. Din showroom. Fara, aham , "Attack package", "bigger spoilers", "different dampers and brake pads", "new ECU map", "optional tires" , "bucket seats that contributed to a significant 50kg weight saving" si alte bullshituri. Da, informatie DIRECT de la Nissan. Pe ei ii crezi ? Curat masina din showroom, cum zicea alt autor, Nissan ne insulta inteligenta cateodata.. Oh, si inainte sa incepi cu Nismo-basme, poate ar trebui sa citesti si articole care NU suint de acord cu parerea ta, si NU pun GT-R ul pe altarul de neatins al performantei: http://www.thetruthaboutcars.com/201...r-not-so-fast/. Ce tupeu, unii au alta parere.. Filme iti fac si eu in Premiere si scot 6 minute..cu ce masina vrei tu ha ha (diferenta procentual infima ca sa sari de la 7:30 min la 7min) Oh, si vezi unde dai startul si unde e sosirea.. sa nu se incurce un pic.. si de pe loc sau lansat ? Hilar.

Nu stiu ce s aia reptilieni, nu am inteles povestea.

Imagini de la Mosport atasate, eu sunt 223.

hai pa.
223-ul este masina ta?E de vis.. Si Carrera RS de langa a ta e mai de vis )
Sa o stapanesti sanatos. Ce specificatii are?Daca nu e cu deranj.
__________________
"Suntem cu totii niste sarlatani : supravietuim problemelor noastre".
du0n is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 11:30   #1323
zx9rmania

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 27
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Salut! Ce setup are 996 turbo?
zx9rmania is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 13:54   #1324
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
continuare @ GT-R:

Daca parchezi la Hotel de Paris in fata poate esti acolo ca sa te bucuri de viata, te ai gandit la asta? Aia care parcheaza acolo de obicei sunt perfecti relaxati, nu trebuie sa si flexeze imaginea.. l am vazut pe Tiriac acolo odata cu CLK GTR in ziua cursei, acum multi ani, si parea f relaxat Ce am vrut sa subliniez e ca nu prea vezi GT-R uri parcate acolo. De ce? pentru ca au anumite standarde,astia cu neoane sub masina si manelele date tare din subwwofer nu sunt admisi acolo.
La polul opus, pe pista, masina e slaba daca ii dai peste 10 minute, isi arata deficientele, se vede ca e un produs de strada pe steroizi. Frane, frane si iar frane, uita de cutie sau electronica, franele o sa ti spuna repde ce durere au pe suflet. Mai ales ca se joaca computerul cu ele non stop (hint, hint!). La fel ca M urile de la BMW, powertrain super fain, la frane insa ..nope! Nu te ambala ca nu e doar la Nissan. Orice masinuta care nu e gandita din start ca supercar/racecar incepe si sufera cand o pedepsesti cu anduranta. La sprint uri tine orice cotet. 10 minute, nu 2 ore cat e un sprint tipic la Pro. Daca vb de 24 de ore.. he he, mai bine numai vorbim.

Bafta cu achizitia, si nu sunt deloc ironic, chiar iti doresc sa ti iei un supercar, manual preferabil, si te astept oricand vrei tu, vad ca esti foarte confident.
Ma intreb cat track time ai la bord pana acum, nici nu mai vorbesc de avantajul pe care l am ca Mosport ul e homebase pt mine si tu 99.99% ai experienta 0 aici ..dar asa sa fie, astept cu nerabdare sa ma umilesti pe pista. Fie ca cel mai bun sa castige.
Ai grija doar ca au murit piloti celebri aici. Profesionisti, ca nu e karting, e Mosport, peste 260 km/h in turn 8 pt ALMS, cu linie dreapta de peste 1200 m, viteze medii de peste 200Km/h la ALMS, diferente de nivel de peste 50 metri.. Stirling Moss: blind-entry, double apex, downhill Turn 2. "probably the most difficult corner in North America." Eu am vazut (cu coada ochiului) 250 Km/h + la capatul liniei drepte cu motorul stock. Am condus zeci de masini aici. Cum ziceam, bafta.. si nu uita batistele alea, s ar putea sa i nevoie de ele, he he

Da sefu', M4 bate la tot 991. Tot, tot. Pacat ca nu l bate pe pista, cu "numai" 1.5 sec, si pacat ca nu esti atent la ce spun, amplasamentul motorului si greutatea mai mica fac 991 ul mai rapid, cu zice si nenea ala care le a condus. Eu vorbesc despre una, tu despre alta, ca de obicei cand nu ai argumente si ti prezint realitatea.. mai zi cu bagajele alea.. poate se mai indulceste durerea..
991 poti sa l parchezi si la Monaco, si sa dai lectii pe pista unui..M4 de exemplu. Intelegi? e pachetul complet. Si sunt chiar fan M3, mai ales alea mai vechi inline6. Surpriza, imi plac multe masini. Da, prefer M5 ul V10, nu cel nou biturbo cu sunet de motor in difuzoare, chit ca cel nou e mult mai rapid. So what ? Intre GT-R si M3 CSL .. oricand iau CSL ul. Ce nevoia, iau si o Miata de 1.8 mai bine. Cand o sa mai "cresti" si bagi niste seat time si incepi sa uiti d eliniute o sa intelegi. Mai petrece si tu timpul pe Jalopnik daca nu ai access la pista real life, baga nasul intr un EVO, uita de Top Gear pt o saptamana, ia o masina mica si usoara si da o tura pe Transfagarasan. Sunt atatea chestii mai "zemoase" de facut decat idiotenia aia de cursa la semafor ca "implineste" doar juniorii care descopera volanul dupa 1 saptamana de condus sau cei cu crize de varsta a doua.. Ma rog, eu incerc sa ajut, dar uneori dau ca in zid vad.

Ma omule, ce nu e clar, timp independent scos pe Ring cu GT-R stock. Nu 40 de confirmari, una singura vreau. TIMP NURGBURGRING TEST INDEPENDENT. Asa de greu e ? Restul sunt povesti. Si cum am promis, asta e cel mai bun pe care l am gasit, Horst von Saurma, 7:31. Verifica si alte masini testate independent, si mai povestim dupa.
Masini STOC. Din showroom. Fara, aham , "Attack package", "bigger spoilers", "different dampers and brake pads", "new ECU map", "optional tires" , "bucket seats that contributed to a significant 50kg weight saving" si alte bullshituri. Da, informatie DIRECT de la Nissan. Pe ei ii crezi ? Curat masina din showroom, cum zicea alt autor, Nissan ne insulta inteligenta cateodata.. Oh, si inainte sa incepi cu Nismo-basme, poate ar trebui sa citesti si articole care NU suint de acord cu parerea ta, si NU pun GT-R ul pe altarul de neatins al performantei: http://www.thetruthaboutcars.com/201...r-not-so-fast/. Ce tupeu, unii au alta parere.. Filme iti fac si eu in Premiere si scot 6 minute..cu ce masina vrei tu ha ha (diferenta procentual infima ca sa sari de la 7:30 min la 7min) Oh, si vezi unde dai startul si unde e sosirea.. sa nu se incurce un pic.. si de pe loc sau lansat ? Hilar.

1. Nu stiu ce s aia reptilieni, nu am inteles povestea.

Imagini de la Mosport atasate, eu sunt 223.

hai pa.
Mai incerc sa-ti explic odata!
Putin ma intereseaza cand imi aleg o masina cine se uita la ea, sa o parchez vizibil, sa merg in locuri de fite, ca sunt masini mai frumoase in jur, etc..
Pe mine ma intereseaza sa corespunda cerintelor mele, adica:
-raportul pret/performanta
-potentialul de tuning
-cum ma simt eu in ea
-costurile de intretinere si fiabilitatea
-si pe ultimul loc designul (la o masina de gen)

Nu o sa o folosesc pentru imagine, nu pentru business, doar pentru placerea mea personala.

Si cu toate ca TU denigrezi GT-R-ul, cam toata lumea intoarce capul dupa el!

2. Si nu mai face GT-r-ul maisna de manelisti, ca stii foarte bine ca nu are legatura.
Muzica pe care o ascult este zic eu, elevata, la baza vorbind de rock alternativ.

3. Daca va fi GT-R, nu am intereseazza decat nou sau +2014 sau Nismo, iar pentru frane exista solutie: http://www.amsperformance.com/cart/n...-r-brakes.html

4. Niste cupe de karting si auto am, dar vorbind serios este departe de a spune ca am o experienta pe circuit (acum se va face primul la noi), dar ma bazez pe talentat si ambitie. Daca e sa mor pe vreun circuit, o sa o fac cu zambetul pe buze, dar o sa incerc sa ma feresc de asta, am totusi o familie.

5. Multumesc de urare! Si eu astept sa pot aloca banii pentru tot, masina, tuning si vreo 2 luni concediu pe continentul american + cateva circuite, iar intalnirea noastra sunt sigur ca real o sa fie placuta, pe alocuri competitiva si terminata cu o bauta si o strangere de mana. Real impartim acelasi mare hobby si chiar daca avem pareri, afinitati diferite, nu vad in asta un impediment.

Sper de azi inainte sa avem un debate mai linstit, cat despre parerea ta despre GT-R, poate ti-o mai schimbi cu timpul.

Repet, eu ador Porsche, iar 991 mi se pare fenomenal, MULT superior lui 997, dar mi se pare cam scump. Daca as opta pentru 991 ar insemna sa aloc cel putin 80k in plus, ceea ce pentru mine nu este putin.

Sunt foarte curios cum va fi noul Z06, M4 iesind putin din discutie pentru ca este orientat putin mai mult catre utilizarea cotidiana in defavoarea performantelor pe circuit.

Ma mai bate gandul sa-mi iau de distractie pe circuit un Radical mediu, ramane de vazut.

Numai bine!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 13:59   #1325
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@993turbo post #1390
Ca sa nu mai dau quote la 50 de randuri, o iau pe puncte, ca intelegi tu.
1. Ai facut tu un recensamant la rusii aia?...pai si tu esti fix la fel de parvenit ca si ei, ca si tu conduci un porsche...cam asta e logica la tine.
2. zici de Juke ca arata ca dracu, dar cand 966 este cunoscut pe plan mondial ca un "fail" la design, tu il ridici in slavi. Asa ca degeaba ataci cu inversunare designul, ca putea sa fie si o p#la cu roti...este irelevant intr-o comparatie, pentru ca tine de gust, nu de performanta. Asa zic si eu ca bordul de la al tau beetle arata ca dracu...dar este irelevant.
3. Pentru tine, daca un producator auto nu participa in cursele din Europa, inseamna ca nu exista?
4. Poate ca GT-R nu are cine stie ce pedigree, dar asta nu la impiedicat sa "rupa gura targului"...cel putin pentru un producator dedicat maselor, si nu motorsportului cu este Porsche, eu zic ca e o performanta.
Si treaba asta cu pedigree conteaza prea putin....ca performanta unei masini este data de motorul din ea, nu de alte 10.000 de curse castigate de predecesorii ei. De ex, unde a fost pedigree ul ala de care vorbesti, cand se aprindeau masini pe strada din cauza unui design prost?
JDV is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 21:51   #1326
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
223-ul este masina ta?E de vis.. Si Carrera RS de langa a ta e mai de vis )
Sa o stapanesti sanatos. Ce specificatii are?Daca nu e cu deranj.
Merci,
aia neagra e un Carrera standard dar are OEM body kit, era optional la vremea aia si daca bagi pe pista ca omu ala face sens sa o instalezi. Am mare respect pentru cei care scot untul dintr un 911 clasic, the bullshit ends when you hit the track ! Acolo se vede care i pilot si care e doar un pasager care apasa niste butoane si invarte volanul. Si sunetul, mirosul, toate senzatiile combinate.. e super !

A mea e un 2001 cumparat stock (roti Turbo Twist OEM super usoare de 18" alea hollow, goale pe dinauntru cu gume de strada Bridgestone Potenza N2.. deocamdata), am instalat cam asa:

Pagid Blue (o sa incerc si Yellow)

Bilstein PSS10s noi noute, mandria tribului , setate profesional (inaltime, duritate, masina a fost corner weighted pe banc dupa laser alignment (aliniere?)

AWE diverter valves, bune pana la 1000 HP

K&N air filter

ECU custom map pt Ultra94 (benzina PetroCanada echivalent 101.5 octane in RO) de la Upsolute (pt turbine K16, 1.0 -1.1 bari max) cu red line ridicat la 7200.
Scoate la crank 525-530 CP si 680-685 Nm chiar la temperaturi de +30 C. Iarna, la -20 C am vazut boost ul sarind la 1.2 bari he he .. doar cateva secunde, dar le simti.

Rennline aluminum fire extinguisher mount cu H3R 2.5LB Fire Extinguisher

Urmeaza la anul:

OZ Formula de 19" cu Hoosiers (am rulat cateva masini cu ele si e alta povestre fata de cele de strada, superdiferenta)

997 GT3 short-shifter

si mai incolo .. un Guards LSD
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 22:08   #1327
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
@993turbo post #1390
Ca sa nu mai dau quote la 50 de randuri, o iau pe puncte, ca intelegi tu.
1. Ai facut tu un recensamant la rusii aia?...pai si tu esti fix la fel de parvenit ca si ei, ca si tu conduci un porsche...cam asta e logica la tine.
2. zici de Juke ca arata ca dracu, dar cand 966 este cunoscut pe plan mondial ca un "fail" la design, tu il ridici in slavi. Asa ca degeaba ataci cu inversunare designul, ca putea sa fie si o p#la cu roti...este irelevant intr-o comparatie, pentru ca tine de gust, nu de performanta. Asa zic si eu ca bordul de la al tau beetle arata ca dracu...dar este irelevant.
3. Pentru tine, daca un producator auto nu participa in cursele din Europa, inseamna ca nu exista?
4. Poate ca GT-R nu are cine stie ce pedigree, dar asta nu la impiedicat sa "rupa gura targului"...cel putin pentru un producator dedicat maselor, si nu motorsportului cu este Porsche, eu zic ca e o performanta.
Si treaba asta cu pedigree conteaza prea putin....ca performanta unei masini este data de motorul din ea, nu de alte 10.000 de curse castigate de predecesorii ei. De ex, unde a fost pedigree ul ala de care vorbesti, cand se aprindeau masini pe strada din cauza unui design prost?
1. stim amandoi foarte bine ca asta e realitatea, majoritatea cu masini de 200.000 in estul Europei nu lea u luat pe munca cinstita. Daca s second hand si au muncit la ele, din nou, respect. Oricum nerelevant, era vorba de liniute aici, si cum liniutele NU reprezinta totul la o masina.
2. asa e, gusturile nu se discuta. eu prefer 996 Turbo design contra lui Juke. tu ai dreptul sa zici invers. toata lumea fericita, da ? si nu sunt ingrijorat nici de performanta.
3. da, din pacate asa e. nu participi la cursele mari in Europa si North America, esti fiul ploii. Nimanui nu i pasa ca ai castigat la cursa de karting electric in vacanta di Hawai. Mai citeste lista aia odata si vin o inapoi cu orice alt producator auto care are ceva apropiat.
4. da, a rupt gura targului, un mare balon umflat de care vb cei pe care i am mentionat in postul anterior. acum da te un pas inapoi, expira, si compara 10 masini sport actuale si o sa gasesti destule cu performante asemanatoare, chiar la preturi apropiate. cu alte cuvine GT-R nu e chiar "The Second Coming" cum vrea Nissan sa ne faca sa credem .. mie imi place sa mi folosesc propriul creier, nu sa gandeasca altii pt mine.
Motorul? ..hmmm, ai citit paragraful ala despre Mezger? Se pare ca nu, mai incearca odata
Cat despre faimosul GT3 fire ..au fost 2. Uite aici comunicatul oficial, pentru 2 masini schimba toate motoarele in GT3 uri, asta numesc harantie si suport, nu ce a facut Nissan cu cutiile de viteza...:

"Press Release 18/03/2014
Analyses completed:
Porsche to replace engines of current 911 GT3 models

Stuttgart. Sports car manufacturer Porsche will be replacing the engines of all 911 GT3* vehicles of model year 2014. This is the corrective action derived from intensive internal analyses that were initiated in response to two engine fires. Meanwhile, it has been confirmed that engine damage resulted from a loosened screw joint on the connecting rod. The loose connecting rod damaged the crankcase, which in both cases led to leakage of oil which then ignited.

After becoming aware of the two accident cases, Porsche promptly took action to avoid any risk to customers by advising them to cease using the affected 785 vehicles until further notice and have them picked up by a Porsche Centre. Now, engines with optimised screw fittings will be used in all Porsche 911 GT3 vehicles of model year 2014 - including in those that have not been delivered yet. The relevant Porsche Centres are in direct communication with customers worldwide to discuss the further course of action.

Porsche points out that no other 911 models or other model series are affected by this action."


Si nu e de design, a fost modul in care s a facut calirea metalui boltului, furnizorul a pecit o, nu are nimic cu designul:
Analysis has revealed that in both cases the engine damage was caused by a loosened piston rod screw connection which damaged the crankcase. In order to avoid this in the future, an optimized screw connection is currently being tested. For the final validation of this solution, Porsche AG is currently carrying out extensive tests.
numai bine.

Last edited by 993turbo; 08-08-14 at 22:11.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 22:14   #1328
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@ JDV, poza aia de profil e super tare The Interceptors ?
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 08-08-14, 23:54   #1329
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
@ JDV, poza aia de profil e super tare The Interceptors ?
Best episode ever!
JDV is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 16:19   #1330
zx9rmania

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 27
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

993turbo suna bine ce ai acolo, dar sincer sa fiu ma asteptam sa vad mai multe modificari de la un fun circuit... sfatul meu este sa hibridizezi turbinele alea, incearca si alt tuner pentru ca eu nu am avut o experienta buna cu upsolute daca vrei poti sa-ti recomand pe cineva cu try&buy, fa-l RWD scapa de 30Kg si seteaza suspensia si unghiurile de gt2.. (4x4 pe 996 e oricum in pluis si nu functioneaza corect) short shifter obligatoriu pentru ca cel stock este ultima mizerie.. e posibil sa mai am un B&M in plus pe aici daca ajungi in RO... iar Guards LSD... eu zic sa iei mai bine un Vawetrac la 1/3 din pret si merge la fel de bine.. adauga si un meth kit si fa un soft de 1.4x bar si un ambreiaj corect dimnensionat cu gt2 clutch conversion kit si o sa vezi ca ai cu totul alta masina.. atunci poti sa alergi ce masini vrei tu pe circuit pentru ca o sa ai o masina mai rapida decat 99% din cele de acolo... si toate astea la o fractie din pretul lor Mult succes la upgradeuri !

PS: daca logezi cu masina cu ceva, trimite-mi si mie te rog un log pe privat sa ma uit peste el ca sunt curios cum merge masina ta
zx9rmania is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 16:43   #1331
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Inginerie americana vs playstation

https://www.youtube.com/watch?v=PqkyWhVBSKU

40 de mii de dolari diferenta, driver's car vs...

manuala vs robotronic

aspirat vs biturbo

japan ichi ban? not

stati asa sa vedem noul 06 by corvette
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 21:12   #1332
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Inginerie americana vs playstation

https://www.youtube.com/watch?v=PqkyWhVBSKU

40 de mii de dolari diferenta, driver's car vs...

manuala vs robotronic

aspirat vs biturbo

japan ichi ban? not

stati asa sa vedem noul 06 by corvette
Colega, esti glumet!

Chevrolet Camaro ZL1 vs Nissan GT-R (Mk 3) - http://fastestlaps.com/comparisons/c...-r_mk_iii.html

Nissan GT-R (Mk 3) vs Chevrolet Camaro Z/28 - http://fastestlaps.com/comparisons/n...amaro_z28.html


Si sincer, m-as mira sa bata Noul Corvette C07, dar au evitat sa le puna pe aceeasi pista!

Chevrolet Corvette Stingray (C7) vs Chevrolet Camaro Z/28
http://fastestlaps.com/comparisons/c...amaro_z28.html

2014 Chevrolet Corvette Stingray (C7)
http://fastestlaps.com/cars/chevrole..._stingray.html


Da, masina pret/performanta este foarte tare, dar putin limitata la stoc. Iar la design este fumoasa dar preferam de 100x modelul anterior. In fine, asta este chestie de gust.

Eu zic insa sa asteptam rezultatele noului Z06 care sper si cred sa fie spectaculoase!
.

Last edited by GTR; 11-08-14 at 21:21.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 21:33   #1333
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Stau si ma intreb cum vine asta!?

Porsche testeaza la limita viitorul 991.2 Turbo

https://www.4tuning.ro/filme-masini/view/Zq8LI0UF-14

Oare de bun si performant ce este modelul actual, la nici 2 ani sa-i faca facelift!?

Foarte tare!

Oricum, asta din clip se misca superb!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 22:44   #1334
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Hahahah, post de clasa a 3-a. Ultimul.
911 modelul 991 a fost lansar la frankfurt in 2011 sept 15, deci are aproape 3 ani. Dupa 3 ani este de asteptat un facelift la fiecare masina.
Probabil pana la geneva in aprilie cel tarziu va aparea faceliftul, lucru absolut normal... 3 ani si jumate e normalitatea absoluta.


Ce ne facem ca seria 3 f30 a fost lansat pe 14 oct 2011 si bmw lucreaza la facelift fiind masini cu folie pe strazi.

Folosind logica lui GTR, nici asta nu-i masina buna.

Hai sa nu ne agatam de chestii puerile pt a combate ceva.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-08-14, 23:36   #1335
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Hahahah, post de clasa a 3-a. Ultimul.
911 modelul 991 a fost lansar la frankfurt in 2011 sept 15, deci are aproape 3 ani. Dupa 3 ani este de asteptat un facelift la fiecare masina.
Probabil pana la geneva in aprilie cel tarziu va aparea faceliftul, lucru absolut normal... 3 ani si jumate e normalitatea absoluta.


Ce ne facem ca seria 3 f30 a fost lansat pe 14 oct 2011 si bmw lucreaza la facelift fiind masini cu folie pe strazi.

Folosind logica lui GTR, nici asta nu-i masina buna.

Hai sa nu ne agatam de chestii puerile pt a combate ceva.
Fii atent ce sa faci! Du-te la baie, baga sfecla in apa rece si dupa fa o recapitulare.

In clip apare 991.2 Turbo.

An aparitie 991.1 Turbo - SEPTEMBRIE 2013, adica nu are nici macar un an de zile!

Sa-mi mai arati tu facelift la vreun model de masina dupa un an si putin!

Facelift-uri la 3 ani au fost zeci, facelift-ul fiind in general la jumatatea "vietii" modelului si stim foarte bine ca aceasta s-a cam scurtat la 6-7 ani.

.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -