Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-14, 08:15   #1291
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

unde este diferenta intre dacia logan 1.5dci si Mercedes A 1.5cdi??!!
performantele sunt aprox similare.

unde este diferenta intre HD-ul chinezesc si Samsung? ambele au 32 de inch, ambele sunt hd.
argumentul pret nu tine.
in Dubai poti merge si cu 1000 de euro si cu 50.000 euro, in fond, ambele persoane se vor lauda ca au fost in Dubai.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image_1.jpg
Views:	24
Size:	63.6 KB
ID:	3011553  
specialist is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 12:05   #1292
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pai sa faca si Dacia o masina identica ca si performante si pret cu Porsche, si sa vedem cum se vinde....la fel de bine oare?
Mai bine din 30% din pret este dat de sigla de pe masina, nu de materiale
JDV is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 12:06   #1293
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
unde este diferenta intre dacia logan 1.5dci si Mercedes A 1.5cdi??!!
performantele sunt aprox similare.

unde este diferenta intre HD-ul chinezesc si Samsung? ambele au 32 de inch, ambele sunt hd.
argumentul pret nu tine.
in Dubai poti merge si cu 1000 de euro si cu 50.000 euro, in fond, ambele persoane se vor lauda ca au fost in Dubai.
Ai inceput sa o dai iar in balarii!

1. Timpul ne-a demonstrat ca GT-R a ajuns la aceeasi fiabilitate cu a lui 911, daca nu chiar mai buna daca ne uitam dupa plangerile din ultimii 2 ani.
2. Performantele lui 991 sunt INFIM superioare datorita diferentei anului de aparitie si asta pana o sa apara Nismo.

Eu nu tin minte vreun Logan sa se bata sau sa bata LA CEVA cu un A-Class si nici vreun TV chinezesc sa se bata sau sa bata TV-ul Samsung, asa ca, comparatiile tale sunt exagerate si total irelevante. Eu constat ca GT-R a cotonogit bine 997, iar diferenta reala de performanta transormata in bani poate sa fie eventual de 5-10%, nu de 124%.
Cauta ceva mai real!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 13:35   #1294
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@1 - Cred ca te referi la noile motoare de pe GT3 care au avut o problema. Porsche a facut recall la toate si cu asta basta.
Hai sa ne aducem aminte in primii ani de existenta a GTR-ului cand cadeau cutiile de parca erau facute din plastic si cum la 3 plecari cu LC iti invalida garantia. Oamenii cu cutii in valoare de 20 000 e veneau la Nissan si ei dadeau din umeri ca nu mai au garantie Ca sa vezi diferenta de atitudine.

Cu alte cuvinte in primii ani de la lansarea unei masini inca se rezolva unele mici probleme .... de aceea toata lumea in general asteapta un facelift (sau o revizie ulterioara) la o masina ca sa o cumpere.

In rest... sunt ok cu ce ai zis.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 14:41   #1295
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
@1 a 3 plecari cu LC iti invalida garantia. .
GT-R nu a avut niciodata LC pana in 2010. Ca se puteau face setari, ca sa pleci ca si cum ai avea LC, asta era alta treaba.
Setarile "LC-ului" erau oferite pentru altceva, si nu aveau ca scop plecarea pentru a scoate timpi buni 0-100.
Ulterior au bagat oficial aceasta denumire, si au redus turatia de lansare de la 4500 la 3500rpm.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 15:33   #1296
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Multumesc pentru clarificare. Totusi asta nu schimba cu nimic ce am zis eu.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 26-07-14, 02:55   #1297
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
@1 - Cred ca te referi la noile motoare de pe GT3 care au avut o problema. Porsche a facut recall la toate si cu asta basta.
Hai sa ne aducem aminte in primii ani de existenta a GTR-ului cand cadeau cutiile de parca erau facute din plastic si cum la 3 plecari cu LC iti invalida garantia. Oamenii cu cutii in valoare de 20 000 e veneau la Nissan si ei dadeau din umeri ca nu mai au garantie Ca sa vezi diferenta de atitudine.

Cu alte cuvinte in primii ani de la lansarea unei masini inca se rezolva unele mici probleme .... de aceea toata lumea in general asteapta un facelift (sau o revizie ulterioara) la o masina ca sa o cumpere.

In rest... sunt ok cu ce ai zis.
Prietene, daca nu cunosti, abtine-te!

Poate nu ai urmarit poveste omului cu 991, lunga si detaliata. A mictionat pe el si si-a cumparat BMW M4.

La superbul Porsche 993 Turbo (superb la propriu, nu in gluma) schimbai turbinele ca pe ciorapi, iar stabilitatea era o gluma, la 996 zbarnaiau si scartaiau materialele in el dupa 30-40k de km, iar Ferrari cu toata istoria lor stim bine ca au dat inapoi banii pe masinile incendiate in procese, etc.

Nissan dupa n'spe ani a scos o masina supersport si au avut si ei o problema, dar problema era oarecum specificata in cartea masinii si au avut si un mare bun simt sa scoata o masina la un pret corect. La nici 6 luni de la lansare a existat un kit de upgrade care rezolva problema. Si cu tot cu o cutie schimbata si cu un litt de upgrade tot iese mult ami ieftina!

Nu zic, 991 este o masina superba, dar pretul este exagerat. Oricand prefer in locul ei un McLarren sau un Lamborghini care sunt la ~ acelasi pret si in general si mai performante! Dar logic, nu poti condamna sau blama pe nimeni care-si cumpara un 991, pentru ca este un mit viu si pentru care este normal sa ai o pasiune.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-07-14, 22:27   #1298
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Ma gandesc ca ai actiuni la Nissan, doar asa iti pot argumenta tonul care depaseste o oarecare limita.

Parca s-a mai discutat problema cu acea masina pe acest topic si cred ca am adus o explicatie acolo. Exista legi clare in state ca daca o masina noua are mai mult de n probleme diferite producatorul este obligat sa o cumpere de la client.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_(automobile)

La restul nu am ce sa iti raspund. Sper ca ai avut 993 , si 996 si stii foarte bine din propria experienta tot ce zici aici .... altfel ai fi ca orice alt "cunoscator" care este ceva mai convingator decat restul si cam atat.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 28-07-14, 00:25   #1299
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Ma gandesc ca ai actiuni la Nissan, doar asa iti pot argumenta tonul care depaseste o oarecare limita.

Parca s-a mai discutat problema cu acea masina pe acest topic si cred ca am adus o explicatie acolo. Exista legi clare in state ca daca o masina noua are mai mult de n probleme diferite producatorul este obligat sa o cumpere de la client.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_(automobile)

La restul nu am ce sa iti raspund. Sper ca ai avut 993 , si 996 si stii foarte bine din propria experienta tot ce zici aici .... altfel ai fi ca orice alt "cunoscator" care este ceva mai convingator decat restul si cam atat.
Nu am avut 993 si 996, am avut prieteni care au avut ambele modele, iar ca sa afli problemele GENERALE ale unei masini, nu trebuie neaaparat sa o deti!

Eu am avut macar un Porsche, prima generatie de Cayenne S si sincer, a fost FIX un gunoi de masina, o masina luata de noua si care a avut o gramada de probleme dupa 30k de km, o masina care nu a vazut in viata ei off-road, o masina cu care s-a mers 95% mai mult decat linistit, nealergata. O masina care a costat enorm pentru ceea ce oferea, un k k t de masina la propriu. PORSCHE!

Eu ma gandesc altfel, care sunt argumentele de ordin tehnic care sa faca un 991 Turbo S de 2.4X mai scump decat un GT-R!? Nu mai vorbimd de faptul ca ajung doar 1000 (una mie) euro sa bagi in GT-R ca sa faca misto si de noul 991 Turbo S si nu vreau sa ma gandesc ce o sa-i faca varianta Nismo!

Mie-mi plac de fapt argumentele voastre carein general sunt hilare, gen "e Porsche, materiale, design, performante, etc..". Prietene, este de 2.4 ori mai scump, DE 2.4 ORI, si nu este nici McLarren P1, nici LaFerrari, este un 911 Turbo!

Sau daca vrei o dam altfel, unde este diferenta aia de pret de 30% fata de modelul anterior 997.2!?

Uite ca la fel de mult ca si GT-R-ul apreciez noile M3 si M4 si noul Corvette. Abea astept modelul Z06, care cu siguranta ca se va bate cu GT-R si Turbo-S si care normal ca va fi tot la un pret de bun simt.

Stau si ma intreb cum sunt unii fani/oameni atat de orbi incat sa manance in general rahatul asta pe care-l ofera VAG in general, incepand de la lux, fiabilitate, performante, etc. si terminand cu toate miciunile hilare din reclame.

Eu chiar nu am marca preferata, am anumite modele preferate in fiecare categorie si unele chiar din grupul VAG, cum sunt A6 Allroad, culmea - vechiul Touareg facelift si noul Touareg care mi se par niste masini foarte ok in comparatie cu concurenta si imi place foarte mult noul Porsche Macan, dar care este si asta cam scump.

Deasemena un prieten mi-a cerut sfatul la achizitia unei masini sport, frumoase, cabrio si 4x4, si ghici ce, i-am recomandat si si-a cumparat 991 Carrera S PDK Cabrio. Masina deocamdata fara probleme, are 20k de km, merge superb, este superba, se conduce superb, se misca ok pentru 400CP, dar totusi a costat 120k euro cu discount maricel!

O zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-08-14, 06:17   #1300
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

GT-R tata, de mult nu am mai postat ceva pt tine ca inca nu indeplinesti conditita aia veche, dar faptul ca arunci cu gunoi bazat pe minciuni marca Nissan ma face sa intervin, nu pentru tine (tu cunosti adevarul dar iti place "curbezi lumina ") ci pentru cei care iau de bune ce spui tu.
Poate o sarealizeze mai multi de aici ca preturile pe care le bagi tu nu sunt relevante decat intr un colt de lume (si asta daca e pe bune ce spui tu acolo, cam aberezi cu 2.4 ori mai scump, imi arati te rog in ce tara e asta ?). Ia o pastila, bea un pahar cu apa rece si realizeaza ca de exemplu in cea mai mare piata din lume pt masini sport (aka USA) preturile arata asa (USD, pret de baza))
911 Turbo de la 151.000
911 Turbo S de la 182.700
GT-R de la 101.770
Deci mai lasa ne cu aberatiile gen 2.4, ok? Si pe cuvant ca in USA se vand mai multe Turbo S si GT-R intr un an decat in toata Romania pe 10 ani, da ?
La ce mi a sarit mustarul de fapt e nonsalanta cu care arunci rahat pe masini de care nu ai habar:
993 Turbo a avut (si are inca) un prieten f bun din Germania, a fost primul supercar pe care l am condus (vezi numele meu), sa afirmi ca "schimbai turbinele ca pe ciorapi" ..hai ca deja intinzi coarda, motorul ala e referinta in industria auto si tu dai cu mucii in fasole, pai omul ala inafara de ulei nu a avut de facut nimic si e demult peste 200.000 km..
996 Turbo, masina mea de zi cu zi, masina de racetrack, masina de iarna (in Toronto, nu in Constanta .., masina de mers la plaja, masina de cumparaturi etc. Chiar vrei detalii? Ai auzit de Mezger pana acum ?
Ah, si nu cu 1000 EUR, cu 700 CAD am FACUT un flash la ECU si pot sa fac misto de GT-R ul tau (custom map for 996 Turbo from Upsolute). Observa te rog timpul verbului.

Ridicol, absolut ridicol, te am mai prins odata cu afirmatii de genul "mergeam pasager cu un 996 Turbo si cand a pus suspensia pe Sport imi claltaneau dintii" dupa care cand te am intrebat cum naiba are un 996 Turbo adjustable suspension si ai dat o cotita .. credibilitatea ta in materie de Porsche e sub nivelul marii, dar asta nu te impiedica sa dai cu opinia sus si jos.
E Porsche "cel mai tare"? Nu, evident, dar e combinatia perfecta pentru cel care iubeste condusul si are si creier nu numai bani. Subliniez CONDUSUL, nu atins CIFRE. Ma invart zilnic intre masini exotice si am vazut si minunate, si bune si rele, si de strada si de pista. Si faptul ca Nissan poate sa "sponsorizeze" un GT-R cu fiecare 10.000 de Versa vandute iti spune ceva? Da, sigur, "asamblat manual in superuzina farmacie Nissan", dar e super ieftin de produs, sure.. si marmota invelea ciocolata in staniol. Nu exista si ieftin si bun, inca nu e clar?
But hey, plenty of fans, pacat ca vanzarile nu o reflecta, ca doar e cel mai tare raport pret / "ce vrei tu". Nu serios, tu ai vazut cum arata bordul de la Nismo? Zici ca i Lego rosu cu albastru )

Parca tot tu erai ala cu motorul pus gresit, nu? mai sa fie, iar a iesit cum nu trebuie testul, cum NU zice pischerul ala de Clarckson (sau poate acum e Jennifer?, he he) :
https://www.youtube.com/watch?v=scXXh...351AD96965D238
Asculta bine ce zice un pilot profesionist, de la ce vine avantajul pt Carrera. Acum pune un Dorel in ambele masini si vezi ce rezultat iese, care masina e mai rapida. Doar pt ca Dorel nu e in stare sa scoata tot dintr un sasiu nu inseamna ca e mai prost, doar ca celalalt e mai accesibil. Capisci ? Un avion de imprastitat ierbicid e mai usor de pilotat decat un fighter. Chiar e asa greu de inteles? Am obosit de cand explic pe aici. Un 911 e o evolutie, toata viata ai ce sa inveti si sa descoperi noi valente si sa devii mai rapid, tu, ca pilot, ca masina are multe in rezerva. Ajunge sa mergi pe pista cu un pro, odata, o singura data.
Super car urile actuale sunt pt cei cu bani, nu cu talent, cu mici exceptii, chiar si Porsche a indulcit treaba ca sa ramana in business. Ha, pune un 930 in mainile unui pustan cu bani sau manelist cu ceafa lata si nu dureaza mult sa si dea "talentul" la iveala, ii culegi din prima curba, pune un Pro intr un "widow maker" si iese orgasm vizual:
https://www.youtube.com/watch?v=OSMCfPASImQ
Na, asta e "car control", nu BS de marketing ! Superfuckinghard de controlat ? You bet your ass on it! Super tare ? Clar ! Vrei masina de barbat care stie sa conduca si simte masina si soseaua? Exista un 911 undeva asteptandu te, cat mai vechi preferabil. Esti unul cu mai multi bani decat talent? Vrei sa te dai rotund ce "rapid" si ce "driving skills" ai ? Te asteapta un GT-R undeva .. tu sau o caramida pe acceleratie o sa faca aceeasi "performanta", mai ales in celebra "cursa" de la semafor la semafor. Si le arati la toti din cartier ca tu esti cel mai repede ))
Ce dracu, numai eu am feeling si urasc robotii aici? Serios, numai eu vreau sa simt placerea unui perfect heel and toe shift / rev matching/ derapaj controlat pe serpentine?

Si nu, nu e off topic, e on topic, e "nu da o caruta de bani pe o un computer pe roti, mai bine da jumatate pe o masina adevarata pe care sa o CONDUCI". Preferabil la mana a doua. Preferabil Porsche. Preferabil 911. Preferabil GT3. Preferabil cat mai RS cu putinta "Parerea mea" cum zice un clasic. Chiar daca "iei bataie" la semafor ) .

Save the Manuals ! Save true driving !


PS: Cat ziceai ca a scos GT-R u (care vrei tu) pe Ring cu pilot independent? Ca nu am auzit bine.. inca astept, iti mai dau ceva timp, dupa atatia ani, ce mai conteaza.. Oh, vrei sa spui ca aia din show room nu are Attack Bulshit Package pe ea? pai cum asa? Ah, si cauciucurile alea de serie sunt mai de serie decat seria folosita pt ..Time Attack? vreau sa zic Time Attack aia din ziua testului Nissan, nu Time Attack care o sa se vanda pe Nismo cu pachetul de vopsea speciala..
PSS: Doar nu credeai ca ai scapat ? Cand ajungi prin Ontario gasim noi un GT-R pt matale si niste ture pe Mosport, eu cu a mea batraioara din 2001, tu cu GT-R ul de cand .. ce om gasi disponibil.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 03:13   #1301
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

De cand 996 este supercar?
Si de cand "the ultimate driving machine" este un Porsche si nu un Bmw M3? (referitor la treaba cu feeling-uri si calculatoare).
Ideea este ca Nissan nu a spus niciodata ca GT-R este "pure driving" ci "pure performance".
Si performanta asta nu se presupune sa dea orgasme soferului, ci sa ajunga din A in B, in cel mai scurt timp posibil (tot legat de treaba cu masina-calculator gt-r)
Tu tot vrei sa ii pui in carca GT-R-ului ca nu e masina de sofer adevarat..ca nu e "fier pe fier" cum e Porsche...dar Nissan nu a pretins niciodata ca este una...asa ca despre ce vorbesti aici ???
JDV is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 05:45   #1302
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

My 2 cents : discutia asta este inutila, doar va certati. Bruce Lee vs Van Damme rings a bell?

Cat timp nu ati avut ambele masini pe mana minim 2 saptamani fiecare, in oras, pe circuit, in vacanta etc, n-are rost argumentarea cu specs si plm. O masina nu e niste specs decat pentru geeks.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 13:11   #1303
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
De cand 996 este supercar?
Si... GT-R de cand e?
Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Si de cand "the ultimate driving machine" este un Porsche si nu un Bmw M3? (referitor la treaba cu feeling-uri si calculatoare).
Cand vreodata m3 peste 911?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 14:46   #1304
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Si... GT-R de cand e?

Cand vreodata m3 peste 911?
GT-R nu a avut pretentii de supercar, der este comparat si se bate cot la cot cu majoritatea supercarurilor!

Daca Vorbim de preturi echivalente, M3/M4 mictioneaza pe 911.
Practic, M4 este mai ieftin decat 911 de 350 CP, cu spatiu superior, confort superior, putere superioara, acceleratie superioara si cam la fel de rapid pe circuit!
De avantajele tuningului nu are rost sa mai vorbim, M4 fiind motor supraalimentat cu interne forjate din fabrica, 911 de baza fiind aspirat. Deja M4 a fost dus in 550CP si pretul probabil va fi de stage 2 de, ~5000 euro.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 15:47   #1305
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
GT-R tata, de mult nu am mai postat ceva pt tine ca inca nu indeplinesti conditita aia veche, dar faptul ca arunci cu gunoi bazat pe minciuni marca Nissan ma face sa intervin, nu pentru tine (tu cunosti adevarul dar iti place "curbezi lumina ") ci pentru cei care iau de bune ce spui tu.
Poate o sarealizeze mai multi de aici ca preturile pe care le bagi tu nu sunt relevante decat intr un colt de lume (si asta daca e pe bune ce spui tu acolo, cam aberezi cu 2.4 ori mai scump, imi arati te rog in ce tara e asta ?). Ia o pastila, bea un pahar cu apa rece si realizeaza ca de exemplu in cea mai mare piata din lume pt masini sport (aka USA) preturile arata asa (USD, pret de baza))
911 Turbo de la 151.000
911 Turbo S de la 182.700
GT-R de la 101.770
Deci mai lasa ne cu aberatiile gen 2.4, ok? Si pe cuvant ca in USA se vand mai multe Turbo S si GT-R intr un an decat in toata Romania pe 10 ani, da ?
La ce mi a sarit mustarul de fapt e nonsalanta cu care arunci rahat pe masini de care nu ai habar:
993 Turbo a avut (si are inca) un prieten f bun din Germania, a fost primul supercar pe care l am condus (vezi numele meu), sa afirmi ca "schimbai turbinele ca pe ciorapi" ..hai ca deja intinzi coarda, motorul ala e referinta in industria auto si tu dai cu mucii in fasole, pai omul ala inafara de ulei nu a avut de facut nimic si e demult peste 200.000 km..
996 Turbo, masina mea de zi cu zi, masina de racetrack, masina de iarna (in Toronto, nu in Constanta .., masina de mers la plaja, masina de cumparaturi etc. Chiar vrei detalii? Ai auzit de Mezger pana acum ?
Ah, si nu cu 1000 EUR, cu 700 CAD am FACUT un flash la ECU si pot sa fac misto de GT-R ul tau (custom map for 996 Turbo from Upsolute). Observa te rog timpul verbului.

Ridicol, absolut ridicol, te am mai prins odata cu afirmatii de genul "mergeam pasager cu un 996 Turbo si cand a pus suspensia pe Sport imi claltaneau dintii" dupa care cand te am intrebat cum naiba are un 996 Turbo adjustable suspension si ai dat o cotita .. credibilitatea ta in materie de Porsche e sub nivelul marii, dar asta nu te impiedica sa dai cu opinia sus si jos.
E Porsche "cel mai tare"? Nu, evident, dar e combinatia perfecta pentru cel care iubeste condusul si are si creier nu numai bani. Subliniez CONDUSUL, nu atins CIFRE. Ma invart zilnic intre masini exotice si am vazut si minunate, si bune si rele, si de strada si de pista. Si faptul ca Nissan poate sa "sponsorizeze" un GT-R cu fiecare 10.000 de Versa vandute iti spune ceva? Da, sigur, "asamblat manual in superuzina farmacie Nissan", dar e super ieftin de produs, sure.. si marmota invelea ciocolata in staniol. Nu exista si ieftin si bun, inca nu e clar?
But hey, plenty of fans, pacat ca vanzarile nu o reflecta, ca doar e cel mai tare raport pret / "ce vrei tu". Nu serios, tu ai vazut cum arata bordul de la Nismo? Zici ca i Lego rosu cu albastru )

Parca tot tu erai ala cu motorul pus gresit, nu? mai sa fie, iar a iesit cum nu trebuie testul, cum NU zice pischerul ala de Clarckson (sau poate acum e Jennifer?, he he) :
https://www.youtube.com/watch?v=scXXh...351AD96965D238
Asculta bine ce zice un pilot profesionist, de la ce vine avantajul pt Carrera. Acum pune un Dorel in ambele masini si vezi ce rezultat iese, care masina e mai rapida. Doar pt ca Dorel nu e in stare sa scoata tot dintr un sasiu nu inseamna ca e mai prost, doar ca celalalt e mai accesibil. Capisci ? Un avion de imprastitat ierbicid e mai usor de pilotat decat un fighter. Chiar e asa greu de inteles? Am obosit de cand explic pe aici. Un 911 e o evolutie, toata viata ai ce sa inveti si sa descoperi noi valente si sa devii mai rapid, tu, ca pilot, ca masina are multe in rezerva. Ajunge sa mergi pe pista cu un pro, odata, o singura data.
Super car urile actuale sunt pt cei cu bani, nu cu talent, cu mici exceptii, chiar si Porsche a indulcit treaba ca sa ramana in business. Ha, pune un 930 in mainile unui pustan cu bani sau manelist cu ceafa lata si nu dureaza mult sa si dea "talentul" la iveala, ii culegi din prima curba, pune un Pro intr un "widow maker" si iese orgasm vizual:
https://www.youtube.com/watch?v=OSMCfPASImQ
Na, asta e "car control", nu BS de marketing ! Superfuckinghard de controlat ? You bet your ass on it! Super tare ? Clar ! Vrei masina de barbat care stie sa conduca si simte masina si soseaua? Exista un 911 undeva asteptandu te, cat mai vechi preferabil. Esti unul cu mai multi bani decat talent? Vrei sa te dai rotund ce "rapid" si ce "driving skills" ai ? Te asteapta un GT-R undeva .. tu sau o caramida pe acceleratie o sa faca aceeasi "performanta", mai ales in celebra "cursa" de la semafor la semafor. Si le arati la toti din cartier ca tu esti cel mai repede ))
Ce dracu, numai eu am feeling si urasc robotii aici? Serios, numai eu vreau sa simt placerea unui perfect heel and toe shift / rev matching/ derapaj controlat pe serpentine?

Si nu, nu e off topic, e on topic, e "nu da o caruta de bani pe o un computer pe roti, mai bine da jumatate pe o masina adevarata pe care sa o CONDUCI". Preferabil la mana a doua. Preferabil Porsche. Preferabil 911. Preferabil GT3. Preferabil cat mai RS cu putinta "Parerea mea" cum zice un clasic. Chiar daca "iei bataie" la semafor ) .

Save the Manuals ! Save true driving !


PS: Cat ziceai ca a scos GT-R u (care vrei tu) pe Ring cu pilot independent? Ca nu am auzit bine.. inca astept, iti mai dau ceva timp, dupa atatia ani, ce mai conteaza.. Oh, vrei sa spui ca aia din show room nu are Attack Bulshit Package pe ea? pai cum asa? Ah, si cauciucurile alea de serie sunt mai de serie decat seria folosita pt ..Time Attack? vreau sa zic Time Attack aia din ziua testului Nissan, nu Time Attack care o sa se vanda pe Nismo cu pachetul de vopsea speciala..
PSS: Doar nu credeai ca ai scapat ? Cand ajungi prin Ontario gasim noi un GT-R pt matale si niste ture pe Mosport, eu cu a mea batraioara din 2001, tu cu GT-R ul de cand .. ce om gasi disponibil.
1. Preturile pe care le-am pus eu sunt exact cele din clipul postat cu comparatia. Daca ai probleme de calcul matematic, spune-mi, ca te ajut!

2. Preturile puse de tine sunt pentru 997 Turboo S, preturile pentru 991 Turbo S le gasesti pe site-urile Porsche.de si/sau Porsche.ro, unde cel ami mic pret al lui 991 Turbo S este 197k euro, varianta mai cheala decat cel mai sarac GT-R.

3. Nu prea ai ce sa-mi explici de Canada, ca voi nu stati la semafoare zeci de minute cu 35-40 grade C afara, asa ca problemele de racire nu prea exista la voi.

4. Refritor la comparatia masinii tale cu GT-R este hilara )))

5. Nu era 996, era 997.1 si nu m-am plans ca-mi clantaneau dinti (ca nu avea cum sa am deranjeze in setarea sport!), m-am plans ca zbarniiau plasticele in masina (aproape noua).

6. Nu exista ieftin si bun, exista pret corect. Porsche are cel ami mare profit din toate marcile auto in 2013 raportat la numar de masini vandute si cifra de afaceri, oare profitul asta asa mare de unde vine, nu din adaosul exagerat!?

7. Cred ca faci o confuzie grava, M4 este o limuzina coupe, cu mult spatiu, confort, etc. plus un centru de greutate mult mai sus, versus un 911 sport prin conceptie, cu centrul de greutate mai jos, niste locuri de bebelusi in spate, loc de bagaje pt un rucsac, si care nu are legatura cu conforul lui M4. Faptul ca M4 are perforormante similare lui 991 la un pret mai mic, este un mare atu al lui M4!

8. Poate tot nu ai observat ca Porsche 911 Turbo S cu toate ca a fost intodeauna mai usor si mai rapid la drag, a fost batut "in curbe" de GT-R, fara niciun sistem suplimentar. Iar faza cu "driving skills" este o gluma proasta, niciun pilot din lumea asta nelaudand o masina greu de controlat cum au fost Carrera GT, Corvette ZR1, etc., indiferent de senzatia creata. Vrei "driving skills" iti iei o masian de Rally si sa vezi acolo "driving skills", nu sa te chinui sa ti o masina pe circuit!

Da, daca vrei sa laudam ceva la 991 Turbo S fata de GT-R, avem urmatoarele:
- Design superb
- Placerea condusului
- Un exceptional launch control
- Oferta cabrio
- Optionale

Deci motive sa dai bani in plus pe un 991 Turbo S exista, dar cand vorbim de performanta.

9. Aia cu computer pe roti este exagerarea fanboy-lor, nefiind nicio diferenta intre GT-R si 991.

Sa nu uitam ca 991 Turbo este proaspat aparut pe piata, o sa vedem cu siguranta comparatii cu variantele Nismo si cine stie, poate un model nou GT-R.

P.S.
991 Carrera S cabrio PDK - 21k de km actual si ghici ce, a sarit butonul de deschidere a geamului stanga! ) O sa fac si poza sa o pun. Calitate Porsche!
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -