VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Sincer eu sunt momentan foarte dezamagit de Nissan.....
Am facut rezervarea la un Nismo acum 8 saptamani si nici macar pana in ziua de azi nu am primit nimic de la ei.....
Nici un telefon, nici un email nici o scrisoare .....nimic!!!!
Daca acum ca client inainte de a cumpara un Nissan de 150.000 EUR nu arata interes.... ce se intampla dupa ce am cumparat masina?????
Sincer daca era un Porsche sau AMG poate mai intelegeam deoarece ei vand probabil saptamanal zeci de masini peste 150.000 EUR.....
Dar Nissan se pare ca este mai interesat sa vand Micra sau Colt......
Mai astept 2-3 saptamani si daca nu asta e...concurenta nu doarme....
chiar sunt curios, de ce ai lua un Nismo cand e asa de scump fata de modelul normal? nu fac misto. incerc sa inteleg. vrei sa l pastrezi stoc? de colectie?
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
chiar sunt curios, de ce ai lua un Nismo cand e asa de scump fata de modelul normal? nu fac misto. incerc sa inteleg. vrei sa l pastrezi stoc? de colectie?
Omul a dat motivele intr-un post anterior.
1. Exclusivitate (acolo unde este el sunt multe Porsche-uri)
2. Pret/performanta
3. Se da pe circuit
Acum, ghici de ce si-ar lua GT-R Nismo!?
A ales varianta Nismo in defavoarea variantei normale pentru ca, cam atat costa imbunatatirile de pe el (ca nu este Porsche).
na, mai zic si altii:"Note: I have found this particular post strikes a nerve in many of its readers. It’s amazing how many people have an almost religious dedication to the myth of a 50-50 weight distribution being absolutely perfect. Before you post telling me how wrong I am, please try to think how you first learned that a 50-50 distribution is ideal and if that source was creditable. Also, try to provide some proof or sources to backup your claims. Ad’s are dishonest, and magazine writers typically only have a degree in journalism and are more interested in the ‘feel’ of a car and not the ‘why’ or ‘how’. You should also know that every car that has won a grand prix or Le Mans race has had a rear weight bias since the late 50′s, and race car engineers have never looked back since."
na, mai zic si altii:"Note: I have found this particular post strikes a nerve in many of its readers. It’s amazing how many people have an almost religious dedication to the myth of a 50-50 weight distribution being absolutely perfect. Before you post telling me how wrong I am, please try to think how you first learned that a 50-50 distribution is ideal and if that source was creditable. Also, try to provide some proof or sources to backup your claims. Ad’s are dishonest, and magazine writers typically only have a degree in journalism and are more interested in the ‘feel’ of a car and not the ‘why’ or ‘how’. You should also know that every car that has won a grand prix or Le Mans race has had a rear weight bias since the late 50′s, and race car engineers have never looked back since."
dar nu .. precis au gresit racing engineers astia, mai bine stiu aia de la TV, nu ?
Bine, am inteles ca tu combati asta, dar da-ti macar cu parerea de ce se tine GT-R-ul cu ei!?
Repet, GT-R-ul are greutate mai mare, raport CP/KG inferior, centrul de greutate mai sus, de sistemul 4x4 nu mai este avantajat fata de 991, pierde la drag din orice pozitie fata de masjoritatea (991 turbo, turbo S, Ferrari 458, MP-12C, etc.).
Mai raman pneurile (dar toti au pneuri perfomante), setarile de suspensie (unde nu cred ca ceilalti stau mai prost fata de GT-R-ul normal), repartitia greutatii pe punti (aici este cu semn de intrebare) si aerodinamica in oarecare masura, in functie si de circuit (unde iarasi nu vad a fi avantajat).
Parerea mea este ca sistemul 4x4 bine setat cu repartitia aproape egala a greutatii pe punti este reteta succesului lui pe circuit, daca ai alta parere te rog sa o expui.
Trackday 22.04.2014 The car was going slow down to Pflanzgarten as a tongue of flame from the right front wheel came. He had problems with his break temperature. Driver and passenger are OK.
ca asa zic americanii si astia s referinta la finete/rafinament ..
Pe dracu.... cele mai de doi bani, ieftine si de duzina interioare, masinile americane le au. uita-te la un interior de Mustang decapotabil de exemplu, varful evolutiei umane pe piata din America, plasticurile alea de Iveco Daily din '96 o sa te convinga despre priceperea americanilor in ale rafinamentului...
Pe dracu.... cele mai de doi bani, ieftine si de duzina interioare, masinile americane le au. uita-te la un interior de Mustang decapotabil de exemplu, varful evolutiei umane pe piata din America, plasticurile alea de Iveco Daily din '96 o sa te convinga despre priceperea americanilor in ale rafinamentului...
hi hi, de data asta tu nu ai sesizat ironia, e ok, pun posturi prea lungi poate
eu dintre toate supercarurile(nu hypercarurile), prefer pe huracan.
cred ca criteriul principal dpmdv la un supercar este sa aiba motor aspirat, sa se tureze pe la 9000.
si imi place f mult la lambo cum are toate elementele caroseriei in colturi(mai ales aventador), inclusiv imbinarile dintre ele.
ce nu imi place la supercaruri ar fi faptul ca au plafonul (si nu numai) de culoare neagra.