Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 21-11-12, 20:27   #706
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Surprinzator - in sensul cel bun, evident, mi se pare si rezultatul obtinut de Lotus Exige S. Pacat insa ca a lipsit GT-R-ul.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 21-11-12, 21:43   #707
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
Surprinzator - in sensul cel bun, evident, mi se pare si rezultatul obtinut de Lotus Exige S. Pacat insa ca a lipsit GT-R-ul.
Lotus Exige S este mai mult pentru circuit gandit, decat pentru strada, de-asta nu mi se pare asa surprinzator. Masina este foarte tare oricum.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-11-12, 01:38   #708
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Esti prea inversunat, si uneori iti lipsesc argumentele ... masina asta a confirmat de multe ori , nu e nevoie sa o desfintezi doar ca ai tu Porsche si ca nu poti sa accepti faptul ca poti cumpara o masina de 4 locuri cu performante de supercar, la pret de RS5 ...
Da, sunt inversunat ca cu cei care ma cred idiot si mi toarna gogosi. Sa ma explic, daca Nissan nu se batea cu caramida in piept atata si nu umpleau toate canalele media cu bancuri gen Godzila si super car killer etc ma durea undeva, puteau sa afirme ca scoate 3 min pe Ring. Tu nu te enervezi cand vine un politician zambaret care ti spune ca el iti vrea numai binele chiar daca in mandatul anterior a furat de a rupt si nu ai nici un beneficiu din faptul ca el a avut puterea? Minciuna pe fata, ba mai mult, se catara pe scaunel si striga sus si tare ca el e cel mai tare cand e evident ca e doar o mincuna dolofana? O desfintez la driving feeling, la performanta e foarte tare, mai ales ca Nissan vinde destule Micra sa compenseze pretul de vanzare mic asa ca raportul bani performanta este printre cele mai bune (mai sunt si altele, dar deh, aia nu s asa buni la minciuni ) Nu mi place cand cineva reduce o masina strict la 2-3 cifre, si gata, de cele mai multe ori fara sa o conduca, fara sa conduca si altele din aceeasi clasa, vine cu un verdict beton si l crede prost pe oricare are curajul sa spuna ceva ce nu se incadreaza in "trend". "A, nu ai iphone 5, esti loser" ceva de genul. Serios? Stiu ca poti sa te dai un pas inapoi o secunda, si sa evaluezi la rece tot, cu creierul propriu, nu cu spiritul de turma ca de asta e plin internetul. E vorba de elementar bun simt tehnic, ma umfla rasul cum fac unii useri gen GT-R rocket science din ceva atat de evident si incearca sa aduca argumente hilare (motor fata mai bun, AWD si alte povesti pt copii de 12 ani care joaca NFS). Se repeta obsedant "timpi confirmati pe circuit" mai buni decat alte masini. Hai sa cernem un pic si sa vedem "misterul" pentru care sunt asa de multi fani. Cati timpi sunt efectuati de profesionisti care pot duce la 100% masinile testate ? Deja ai taiat jumate, daca ii crezi asa de buni doar cauta sa vezi cati "profesionisti" au facut zob masini in teste pe strada, dapai sa mai scoata timpi profesionali pe pista ) Pe urma cate comparatii au fost facute onest? Si aici intra de toate, de la chestii suboective gen "mie imi place asta mai mult asa ca asta castiga" sau obiectivi (aceleasi conditii de test, totul). Sau mai dus dracului inca o groaza de "teste". Adauga acum dorinta fabricantului sa castige la teste, sa mentionez din nou Ferrari? sau istoria Nissan cu prima generatie de ..ahem..GT-R ?Poate unii dintre voi isi aduc aminte un filmulet in care AUTOCAR testeaza un Corvette contra unui GT2, va aduceti aminte ce frumos spune afisajul "Welcome AUTOCAR" ..ce frumos..deci masin a afost pregatita special pt testul asta specific. La o masina moderna poti sa programezi ca in momentul in care atingi o zona de circuit foarte precisa masina sa puna inca 100CP (sa zicem ca exemplu) in plus la roata iar cand te intorci la dyno sa faca frumos, nu e mare filozofie, pe cuvant, cine are chiptuning cu valet mode are acasa aceeasi chestie dar fara gps..Si oare pe cine sa cred cand vine vorba de cifre, pe cei care au fost prinsi cu mata n sac chiar la modelul precedent, sau pe nemtii astia nesimtiti de la Porsche care intotdeauna subestimeaza performantele dinamice ale propriilor modele? Hmm, greu , da , greu de ales. Sa mai continui? Gumele folosite in teste? De unde incepe pentru unii circuitul si unde se termina? Start lansat sau de pe loc? Etc etc.. Termenul "Ringer" suna cunoscut? Oare de ce a aparut? In cercurile cunoscatorilor e un termen des utilizat si are conotatii peiorative, starneste zambete intelegatoare ..
M a amuzat amicul GT-R, imi aduce ca dovada filmul publicat de ..Nissan. ) Gluma zilei, ia zi prietene, cat vrei sa scoata Trabantul meu? 06:00 sau 06:01 ? Ca Adobe Premiere ul are functie inglobata sa strech uiasca la cat vrei tu ca timp ) Buna, buna gluma ) Ia calculeaza procentajul diferenta si vezi cat de vizibil la vizionare iese . Deh, detalii, da cine dracu are timp sa verifice detaliile daca baietii astia onesti de la Nissan ne spun ca s cei mai buni oricum? Are rost? Ce conteaza ca eu am fost pe pista cu amandoua? Ca am avut un test adevarat pe Mosport cu pilot profi si realitatea vine sa ne muste de fund? Normal, trebuie sa cred ce citesc pe internet, nu ? (Paranteza, GT3 ul era optimizat pt Mosport, si inainte sa mi sariti in cap , era 100% stoc, doar geometria a fost schimbata, pt ca e facuta asa din fabrica, nu aftermarket, din fabrica, inca odata, 100% stoc). 5 secunde, 5! Pe uscat si la temperatura de 25 C nu i vedea eleronul Porscheu lui GT-R ul mai mult de cateva ture..asta daca nu l lasau franele alea miraculoase he he ..

Scuze, am cam combinat raspunsurile dar GT-R o sa vada ca i raspund aici si lui, deci @ GT-R:

"Timpule filmat si oficial si necontestat de nimeni" Serios? cu fillmarea am lamurit o mai sus, oficial pai spune mi si mie cine e Oficialul? Necontestat? Ha ha trebuie sa ti largesti aria de cautare se pare ) vrei exemple de contestatori ? Stiu, nu s populari ca Clarckson .. cine sa auda de piloti si experti auto cu state vechi de servici?

"Marketingul GT-R este pretul si timpii scosi pe toate circuitele, marketingul Porsche a fost NUMELE, mai putin performanta pe circuit. (vorbim de 996 si 997 turbo, nu GT3 si GT2)." uite ca aflu si eu ceva nou ha ha, pretul am lamurit o, traiasca politica de vector de imagine ca ne aduce performanta buna la bani ..decenti (ai uitat sa mentionezi variantele oferite de mine in postul anterior, de ce?) Timpii , vezi mai sus.
Porsche, doar renume? Glumetule, stii ce model de masina are cele mai multe victorii auto in lume? Inchei aici subiectul, se pare ca e adopti strategia Nissan, daca e mai bun ca al nostru, nu exista, stergem cu buretele MIILE de victorii adunate in zeci de ani de competitie, nu? Cand ajunge Nissan la 5% din victoriile Porsche, da mi un semn )

Si eu astept sa apara 991 Turbo, doar ca nu o sa fie cot la cot, o sa fie cap la coada, e alta caracteristica la Porsche, e ca un ceas, fiecare model nou e un pic mai bun la performanta de multi ani, e traditie. Nu am zis ca o sa fie mai bun la driving feeling ca generatiile mai vechi insa, asta e alta poveste.

Fanboysm? Ha ha, cred ca tu esti hater, tu ai inceput sa l compari cu 911 Turbo, eu am mentionat track special cars de 1200 kg cu sute de cai in plus, nu i asa? Ca doar toata lumea stie ca GT-R ul bate un Pagani Zonda F ClubSport sau Maserati MC12, nu i asa? Ma doare mintea sincer cand aud ineptii de genul asta, si promit solemn sa nu mai discut cu cei care vin cu texte de genul asta ..WTF ?!?!?

Si ajungem la deliciosul subiect al fizicii si mecanicii auto..Go ahead, make my day.. Ilumineaza ma. Ajuta ma sa invat un pic despre masini, in particular despre race cars. Am mentionat cu ce ma ocup, nu i asa?
Deci tu argumentezi ca motorul fata e mai bun ca cel spate sa inteleg.

Intrebare pt tine ca esti tare la fizica, cat conteaza repartitia pe punti la demaraj? Dar la franare? Ai auzit de transfer de mase? Cauciucuri staggered deci ai auzit de pata de rulare? Poate unele suna ciudat, sunt obisnuit cu termeni in engleza si le traduc cum imi vin.
Sau hai sa o facem rocket science, sa avem fun pana la capat, spune mi ce ai auzit pana acum despre teoria microdeformarii pistei cu anvelopa pneumatica, la diferite presiuni folosite si in functie de caster, camber si toe in/out.CAte setup uri ai facut si testat personal pe pista pana acum? Serios, ne incordam la suspension setup ? Am bagat un hint acolo in postul anterior dar nu l ai bagat in seama. As vrea acum sa nu fiu legat de clauze contractuale sa ti spun cateva chestii interesante, cauta Pfaff Porsche/McLaren/Tuning/Racing in Ontario si o sa vezi in ce liga jucam noi, un pic mai sus de Pro Motor magazin .. Nu serios, argumentele tale se bazeaza pe nenea ala de la Motortrend? Motortrend? Serios ? ) Ce urmeaza, Best Motoring ca exemplu si argument ? rolf ..

Gunoiul ala de repartitie a masei a dat clasa si a castigat lejer in fata multor nume exotice italiene, british etc pentru zeci de ani, ai nevoie doar de un pilot de clasa care sa stie sa exploateze "greseala" si sa aiba "balls". Case closed. Uite ce zice un pilot de WRC:
https://www.youtube.com/watch?v=LRvcobW-LN4 enjoy
Sau nu e adevarat ca Porsche are 28.000 de victorii in motorsport, minciuna, nu i asa?
https://www.youtube.com/watch?v=Tvql-p9UXRQ
Incearca la altii, nu la mine, chiar iti doresc sa ai un GT-R ca vad ca esti tare pasionat, eu raman la ce mi place, slava Domnului ca e o lume libera si alegem ce ne place.

Oameni buni, cumparati o vechitura ieftina cu valente sportive (da, inclusiv un GTI Mk 1, cine rade, habar nu are), scoate ti o pe Transfagarasean sau Transalpina (am avut o MX-5 Miata de la Eurocars pt 2 zile vara asta pe Transfagarasean, cand o sa am link cu filmuletele pe youtube va spun, dar imi ia un secol sa upload zeci de GB ca s GoPro HD) si o sa aveti mai mult fun decat cu o mie de masini superinteligente care fac totul de a gata pt voi..

PS tare filmuletul EVO
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member

Last edited by 993turbo; 23-11-12 at 01:45.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 25-11-12, 00:47   #709
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Da, sunt inversunat ca cu cei care ma cred idiot si mi toarna gogosi. Sa ma explic, daca Nissan nu se batea cu ca................................................ .................................................. .................................................. ...............ca s GoPro HD) si o sa aveti mai mult fun decat cu o mie de masini superinteligente care fac totul de a gata pt voi..

PS tare filmuletul EVO
Deci in afara de povesti si pareri personale, ai ceva concret de demonstrat si spus???

Eu cred ca faci scenarii de film, in niciun caz nu prea pare sa ai legatura cu domeniul auto. la tin exista o INTRAGA CONSPIRATIE pro GT-R si anti Porsche. Iti dai seama cum au stat oamenii sa prelucreze de vre-o 3 filmari in Adobe Premiere, TARE. Fa-ne si noua 3 curbe in Adobe Premiere fara sa ne dam seama si poate te credem.

Pe de alta parte pe tine nici Googel-ul nu prea te ajuta:

"The first GT-Rs were produced from 1969–1973. After a 16 year hiatus since the KPGC110 in 1972, the GT-R name was revived in 1989 with the Skyline R32. This car was nicknamed "Godzilla" by the Australian motoring publication Wheels in its July 1989 edition. The BNR32 (R32 GT-R) would end up winning 29 straight victories out of 29 races, in the Japanese motorsport. The GT-R proceeded to win the JGTC Group A series championship 4 years in a row, and also had success in the Australian Touring Car Championship winning from 1990–1992, until a regulation change excluded the GT-R in 1993.[1] The Skyline GT-R (BCNR33) was also the first production car to lap the Nürburgring race track in under eight minutes."

"That made the GT-R cover material for the July 1989 issue of Wheels. I can remember sitting around with editor-in-chief Phil Scott and a couple of Wheels staffers as we kicked around cover lines. Obakemono came up in the discussion. Scott, a hard-nosed newspaper-trained editor with superb tabloid sensibilities, seized on it. He didn’t like the word — no-one would know what it meant on the cover — but he liked the Japanese monster idea.
It was a simple step from there to describing the GT-R as “Godzilla on wheels”. Which is exactly what we did. And a legend was born."

Probabil capacitatea ta intelectuala nu a ajuns sa faca o concordanta intre repartitia maselor pe punti si stabilitatea masinii, complet ignorate de tine, observ ca ai "omis" sa dai un raspuns la exceptionala repartitie a greutatii la 2010 Porsche 911 Turbo S (997 facelift)
38/62%. )).

Nissan GT-R nu se vinde sub pretul de productie, doar la VAG se vinde Veyron sub pretul de productie )) si Porsche nu este supraevaluat. ))

Este foarte adevarat, POrsche poate fi perfect comparat cu iPhone, GT-R-ul fiind androidul.

Mare ti-e gradina....., cu specialistii astia.
.
Pe de alta parte competitiile castigate nu prea au legatura cu realitatea, Renault bate Ferrari in F1, Citroen si Peugeot fac legea in WRC, etc..

Esti un foarte bun orator, doar ca oratoria ta e legata de conspiratii, povesti sf, presupuneri personale, realitatea pentru tine fiind SF.
.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 25-11-12 at 00:53.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 00:41   #710
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nissan Juke R - First place SUV.

https://www.youtube.com/watch?v=3PsM-...eature=g-all-u

Porsche GT3 RS 4.0 vs Nissan GT-R 530 HP decat rolling start 50

https://www.youtube.com/watch?v=6j3BF...ture=g-all-lgv


Nissan GT-R Spec V vs ESS BMW M3 VT-625 6-speed manual

https://www.youtube.com/watch?v=qi6dH...eature=g-all-u

Si un bonus frumos:

AG BMW M5 E34 1000+ HP x 2

https://www.youtube.com/watch?v=u7ea1...eature=g-all-u


.

Last edited by GTR; 27-11-12 at 00:50.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 19:00   #711
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Exclusive First Look: 2014 Nissan GT-R

https://www.youtube.com/watch?v=2UXGy...eature=g-all-u
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-11-12, 19:28   #712
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Test de la Motortrend cu: GT-R Japanese Spec
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-11-12, 02:20   #713
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Echipa campioană își schimbă numele în Infiniti RedBull racing

http://www.autoreport.ro/motorsport/...redbull-racing
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 19:19   #714
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

la how it is made am vazut cum i-a viata un gtr si chiar am ramas surprins cu cata seriozitate se lucreaza.
stock este foarte rapida, air cu un stage 1 max 1500e sare de 600+ cp si devine o racheta.
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 30-11-12, 04:58   #715
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

THE MAKING OF THE NISSAN GTR

https://youtu.be/w_rrsPzqc0E
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 18:01   #716
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nissan GT-R vs Audi A1 quattro pe ud si cu cu multe viraje ...


Last edited by UNLORD; 03-12-12 at 18:04.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 20:16   #717
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Nissan GT-R vs Audi A1 quattro pe ud si cu cu multe viraje ...

Voiam sa-l pun si eu acum Am murit de ras )

Last edited by GTR; 03-12-12 at 20:19.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-12-12, 20:20   #718
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Bai e vrajeala cu GT-R ul pe asfalt ud
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 04-12-12, 00:16   #719
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Ce gluma proasta .... Care e planta si nu a vazut in viata lui o cursa pe circuit poate aplauda ca retardatu' asemenea porcarie.
Exact ca si cum ai pune o masina de F1 cu un Kart sa se dueleze pe un circuit de Karting . In plus e si ud jos unde puterea mult mai mare e un dezavantaj.

!41! is offline   Reply With Quote
Old 04-12-12, 02:59   #720
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Daca "marele" Nissan GTR a ajuns sa fie comparat cu Audi A1 e rusinos. (Numele topicului fiind Nissan GT-R 35 VS Restul),
du0n is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -