VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
22-05-12, 11:37
|
#571
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
aici e vorba de masini modificate masiv cu prea putine piese din motor ramase originale mai degraba un versus intre SevernValley Motorsport si Switzer Performance
|
|
|
22-05-12, 22:04
|
#572
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by GTR
|
Best of the day :
PORSCHE 997 - 9,971 sec si 228,17 km/h
NISSAN GT-R - 9,996 sec si 226,42 km/h
|
|
|
23-05-12, 09:06
|
#573
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Best of the day :
PORSCHE 997 - 9,971 sec si 228,17 km/h
NISSAN GT-R - 9,996 sec si 226,42 km/h
|
Stiu, vazusem si voiam sa postez si eu.
|
|
|
27-05-12, 08:39
|
#574
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by GTR
1. " nu procesor rapid ca la GT-R" - aceeasi ineptie de creier blocat al fanilor orbi (Porsche sau ce-or fi ei). Toti timpii Nissan sunt facuti fara nici un fel de sistem de stabilitate, accelerare activ.
2. Nürburgring (Nordschleife) - este probabil cel mai complex circuit, iar problema lui Porsche sunt fix curbele de viteza. Porsche a batut in general GT-R-ul fix in circuitele cu curbe de raza mare.
3. GT-R bate Porsche Turbo fix pe circuit, pe liniute si-a luat-o intodeauna (ambele stoc), deci iar aberezi.
4. Legat de condus de PS3, oricand faci o vizita prin Europa o sa am marea placere sa ne dam pe orice circuit vrei tu cu orice masini sau karturi disponibile vrei tu si dupa sa faci comentarii de gen.
5. La "competitii sportive" la Ring se dau europenii in general. La Japonezi in campionatul GT Supra, GT-R si HONDA au rupt in 2 orice a insemnat Porsche, Lambo si Ferarri.
6. GT3 este absolut superb, dupa parerea mea cel mai palcut si echilibrat (daca se poate spune) POrsche. Doar ca si cu un raport mai bun putere/greutate decat GT-R 2013 tot nu-l bate, dar clar este mai frumos/placut de condus GT3 decat GT-R-ul.
Dar ce face 911 Turbo, concurentul absolut direct a lui GT-R?
7. Mie mi-ar fi rusine sa laud Porsche 911 in general ca masina perfecta de pista cu raportul de greutate de 40% pe fata si 60% pe spate (asta in cazurile fericite). Defapt asta il si face mai lent decat GT-R-ul, nu electronica sau cutia GT-R-ului, dar e doar fizica banala de liceu, poate prea grea pentru unii.
|
1. de ce vorbesti de cu totul altceva decat ce am spus eu ?? eu vorbeam de Dorel de pe strada fara experienta racing pe care l scoate din rahat softul si se crede mare pilot ca merge "repede", chit ca daca aceeasi masina (fie 911 fie GT-R e condusa de un pro, isi umezeste pampersul)
2. tu citesti ce scriu eu ? pai asta zic si eu, ca in curbele de viteza mare se duce dracului electronica si numai poate compensa greutatea mare a GT-R ului si un 911 e mai rapid pe viraje cu adevarat rapide, nu la colturi de strada.
3. bate fix o..cenzurat..iar revenim la ziaristii auto care schimba treptele la 6000 in GT3? am discutat si rasdicutat asta, am crezut ca e evident pt toata lumea ca nu e la indemana oricui sa scoti 100% din Performanta Masinii , nu din "performanta" asazis pilotului..cum vrei sa compari 2 masini, la 70% din potential? (daca ajunge Dorel la 70% cu un GT3 .. )
4. pe circuitele pe care m am dat eu sau pe care te ai dat tu? Te vad tare infipt, iti amintesti ca eu lucrez in domeniu, nu? inginer, dar am mai multe ore de pista decat multi ingineri auto, cea mai buna varianta sa simti ce ai de facut Sau sa mentionez toate Autocross urile, IDS urile, DE urile si Club Racing urile la care iau parte anual cu UCR PCA (red group )? De Pfaff Tuning ai auzit? Nu s chiar de la colt, sunt reprezentanta McLaren totusi, si au si o chestie mica numita Pfaff Motorsport, GT3 Cup, alea alea..
5. inafara de Petronas pe care Lexus i a platit bani grei doar doar scot ceva, nu exista echipe de top care concureaza in Japonia, "greii" concureaza in Europa si in US, simplu, astept sa castige Nismo un 24h 'Ring, pana atunci ..
6. si pt mine GT3 ul e cel mai bun, si il prefer chiar si unui Lambo sau Turbo. Dar nu in viata de zi cu zi. Sunt super fericit cu 996 Turbo , o vechitura din 2001 care a facut si shopping iarna dar si mai multe ore de Mosport decat au vazut unii pista pe youtube. Si chiar vrei sa compari 911 Turbo cu GT-R ul ? he he, mai arunca un ochi pe specs sau si mai bine condu le pe amadoua, si vin o inapoi si spune cu mana pe inima ce vrei sa iei acasa, hai, sincer. Si hmm, o cam ia GT-R ul de la 911 Turbo, se observa ca pe masura ce hype ul cu Godzila trece, surpriza surpriza, numai castiga GT-R u "totul" mai ales la editori/testeri adevarati. S a dus bugetul de la Nissan Marketing poate?
7. mai, mai fizica asta de liceu.. ) am uitat sa zic ca s inginer auto? ah, am mai zis de cateva ori..si da o in mama ei de treaba, daca realitatea nu e suficienta pt tine ca argument (vezi istoria motorsport din ultimele decenii, suficient ?), eu ma retrag..dat dreq Clarkson asta, cum ne a luminat el pe toti despre motorul ala pus gresit, he he..Top Gear fan ?
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
|
|
|
29-05-12, 16:11
|
#575
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
30-05-12, 11:39
|
#576
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
1. de ce vorbesti de cu totul altceva decat ce am spus eu ?? eu vorbeam de Dorel de pe strada fara experienta racing pe care l scoate din rahat softul si se crede mare pilot ca merge "repede", chit ca daca aceeasi masina (fie 911 fie GT-R e condusa de un pro, isi umezeste pampersul)
2. tu citesti ce scriu eu ? pai asta zic si eu, ca in curbele de viteza mare se duce dracului electronica si numai poate compensa greutatea mare a GT-R ului si un 911 e mai rapid pe viraje cu adevarat rapide, nu la colturi de strada.
3. bate fix o..cenzurat..iar revenim la ziaristii auto care schimba treptele la 6000 in GT3? am discutat si rasdicutat asta, am crezut ca e evident pt toata lumea ca nu e la indemana oricui sa scoti 100% din Performanta Masinii , nu din "performanta" asazis pilotului..cum vrei sa compari 2 masini, la 70% din potential? (daca ajunge Dorel la 70% cu un GT3 .. )
4. pe circuitele pe care m am dat eu sau pe care te ai dat tu? Te vad tare infipt, iti amintesti ca eu lucrez in domeniu, nu? inginer, dar am mai multe ore de pista decat multi ingineri auto, cea mai buna varianta sa simti ce ai de facut Sau sa mentionez toate Autocross urile, IDS urile, DE urile si Club Racing urile la care iau parte anual cu UCR PCA (red group )? De Pfaff Tuning ai auzit? Nu s chiar de la colt, sunt reprezentanta McLaren totusi, si au si o chestie mica numita Pfaff Motorsport, GT3 Cup, alea alea..
5. inafara de Petronas pe care Lexus i a platit bani grei doar doar scot ceva, nu exista echipe de top care concureaza in Japonia, "greii" concureaza in Europa si in US, simplu, astept sa castige Nismo un 24h 'Ring, pana atunci ..
6. si pt mine GT3 ul e cel mai bun, si il prefer chiar si unui Lambo sau Turbo. Dar nu in viata de zi cu zi. Sunt super fericit cu 996 Turbo , o vechitura din 2001 care a facut si shopping iarna dar si mai multe ore de Mosport decat au vazut unii pista pe youtube. Si chiar vrei sa compari 911 Turbo cu GT-R ul ? he he, mai arunca un ochi pe specs sau si mai bine condu le pe amadoua, si vin o inapoi si spune cu mana pe inima ce vrei sa iei acasa, hai, sincer. Si hmm, o cam ia GT-R ul de la 911 Turbo, se observa ca pe masura ce hype ul cu Godzila trece, surpriza surpriza, numai castiga GT-R u "totul" mai ales la editori/testeri adevarati. S a dus bugetul de la Nissan Marketing poate?
7. mai, mai fizica asta de liceu.. ) am uitat sa zic ca s inginer auto? ah, am mai zis de cateva ori..si da o in mama ei de treaba, daca realitatea nu e suficienta pt tine ca argument (vezi istoria motorsport din ultimele decenii, suficient ?), eu ma retrag..dat dreq Clarkson asta, cum ne a luminat el pe toti despre motorul ala pus gresit, he he..Top Gear fan ?
|
1. Ce soft are GT-R in plus fata de Porsche care-l scoate pe "Dorel" din rahat?
2. In curbe de viteza mare apasarea pe asfalt este data de greutate si apasarea aerodinamica si ghici, cu cat este viteza mai mare cu atat apasarea este mai apropiata pentru ca apasarea aerodinamica a lui 911 este mult ami mare decat GT-R.
Nordschleife nu este deloc un circuit lent unde GT-R R35 MK3 nu-i da decat un rusinos 11 secunde lui 911 Turbo S 997.2 (facelift) si asta in conditiile in care 911-ele este mai rapid pe reprize in linie dreapta. Deci unde castiga castiga GT-R foarte mult daca nu in curbe!?
3. Spre rusinea ta nici nu stii ca timpul scos de 911 Turbo pe Nordschleife este scos fix de Walter Rohrl, renumitul pilot al Porsche.
4. Da, am mare incredere in potentialul si experienta mea. In principiu nu prea ma intereseaza circuitul, cel mai bun normal este unul neutru pe care n-am mers nici unul si chiar mi-ar face placere sa alergam odata si bem un Whisky dupa Felicitari pentru meserie si firma la care lucrezi. Frumos Job!
5. Aici cam ai dreptate si eu astept niste rezultate prin Europa.
6. Sa ai parte de ea! Nu vreau sa ma intelegi gresit, Porsche imi place enorm, mai mult decat Ferrari si Lambo si al fel de mult ca GT-R-ul. Ce le diferentiaza clar in alegerea mea este pretul. Eu chiar sper si sunt aproape sigur ca noul 911 Turbo (991) va fi mai rapid decat GT-R, doar ca asta trebuia sa se intmple de vre-o 2,3 ani, dar nici acum nu-i tarziu. 911 996 tubo am condus si eu, in GT-R deocamdata doar am mers dar sincer 996 turbo chiar nu m-a impresionat, nu ca ar fi rau, dar as fi vrut mai mult de la ea. Bine, vorbim de un 996 cu pretentii din 2008 cand am mers eu, daca vorbim de anul de aparitie si urmatorii, este exceptional. In 996 turbo tunat am atins eu recordul de viteza "ca pasager", >370 km/h pe ceasurile de bord, probabil undeva intre 350-360 km/h real.
7.Istoria motorsport nu am de ce sa o pun pentru ca masina de "motorsport" nu este masina de strada, masina de strada poate fi cat de cat folosita in "motorsport", mai ales in cazurile GT3 si GT2.
Stii foarte bine ca problemele reale care penalizeaza performantele 911 au fost sasiul si cutia (pana la PDK), forma caroseriei si dispunerea motorului penalizand mult raportul greutatilor pe punti. Se pare ca noul 911 (991) este mult mai echilibrat si asta se vede in timpii exceptionali scosi de modelele mai modeste din gama. Astept modelele mai performante care cred ca vor avea performante impresionante.
Atentia detaliilor acordata de Nissan se poate costata si la GT-R MK3, unde in urma constatarii faptului ca in calculul initial al repartitiei greutatii pe fiecare roata era calculat pentru masini cu volanul (si sofer, normal ) pe partea dreapta (de Japonia), pentru modelele de Europa au compensat cu suspensie stanga fata modificata care sa compenseze mutarea soferului pe partea stanga.
Atat prin cultura cat si prin istorie japonezii au aratat ca sunt niste perfectionisti (in orice domeniu), actual valabil multe produse si modele de top(in cazul masinilor) in care nu fac rabat din cauza economiei, lucru care-l vad valabil si la GT-R.
O zi buna!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
04-06-12, 19:31
|
#577
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
04-06-12, 20:45
|
#578
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
de cand bmw s1000rr este regina motoarelor?
|
|
|
04-06-12, 20:57
|
#579
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
S1000RR este chiar o motocicleta reusita. IMO este cel mai bun produs pe care il scoate BMW la ora actuala, raportat la concurenta. Daca citesti cateva review-uri o sa vezi ca in nu sunt putine cele in care castiga vs concurenta directa.
|
|
|
04-06-12, 21:31
|
#580
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by vectra22dti
de cand bmw s1000rr este regina motoarelor?
|
de cand a aparut )
|
|
|
05-06-12, 02:02
|
#581
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by beck
de cand a aparut )
|
EXACT.
|
|
|
06-06-12, 11:03
|
#582
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
06-06-12, 11:29
|
#583
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Ce treaba are una cu alta ... numai kit-ul de la UGR costa cat un GTR, ce sa mai vorbim de pretul masini ... iar tehnic vorbind , V12 de 6.5 vs V6 de 3.8 ambele turbo ... doar dublu ...
__________________
|
|
|
06-06-12, 12:23
|
#584
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Are , pentru ca e inclus in "Restul" si pentru ca mai sus se arata un porsche modificat vs un gtr modificat.
|
|
|
06-06-12, 13:14
|
#585
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by shadowro
Are , pentru ca e inclus in "Restul" si pentru ca mai sus se arata un porsche modificat vs un gtr modificat.
|
Exact, un Porsche modificat (~ 200k eur) cu un GT-R modificat (~ 120k eur) - performante echivalente.
Lamborghini Aventador UR este foarte foarte tare, doar ca pretul lui este de >400k de EUR.
Nimeni nu este absurd sa considere GT-R cea mai performanta masina, dar cam nimeni nu poate sa combata faptul ca are cel mai bun raport pret/oferta-(performante, potential tuning, siguranta, confort, optiuni, etc.).
|
|
|
|
|