Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 26-03-12, 18:07   #526
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nissan Juke-R video review by autocar.co.uk

https://www.youtube.com/watch?v=MupzT...9fFUAAAAAAAAAA

.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 16:58   #527
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

:
Tiff Needell evo track battle: Nissan GT-R vs Porsche 911 Carrera S
:
https://www.youtube.com/watch?v=YKMHK...82FUAAAAAAACAA
:
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-03-12, 21:10   #528
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

NISSAN GT-R NISMO GT3

https://www.youtube.com/watch?v=EfuxVDCslGw
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-04-12, 23:34   #529
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Greu de intrecut, magadoaia neagra ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-04-12, 01:38   #530
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
nu credeam ca cineva poate fi atata de obsedat de o masina...
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 03-04-12, 03:20   #531
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

2013 Nissan GT-R Black Edition: World's Greatest Super Car Bargain - Ignition Episode 10

Concluzia - NISSAN GT-R este Benchmark-ul clasei supersport - valabil mai ales pentru spalatii pe creier.

https://www.youtube.com/watch?v=50ebN...6dFUAAAAAAAGAA
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 15:14   #532
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Într-o mişcare de marketing caracteristică mărcii, Nissan a anunţat că a înscris echipa de dezvoltare a lui GT-R în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Echipa va alerga cu un GT-R standard, în versiunea Club Track Edition.

Nissan a anunţat că echipa care a dezvoltat generaţia R35 a lui GT-R s-a înscris în Cursa de 24 de ore de la Nurburgring. Echipa aleargă în celebra competiţie cu un model de serie şi vrea să afle ce trebuie să îmbunătăţească pentru următoarea generaţie a acestui model. Pe lângă culegerea informaţiilor, echipa vrea să-şi măsoare forţele cu modelele de competiţie dezvoltate de uzinele concurente, în speranţa că vor sublinia calităţile unui model de serie într-o înfruntare cu modelele de competiţie ale rivalilor.

În comparaţie cu un GT-R standard, versiunea Track Club Edition vine cu o unitate ECU reprogramată, controlul tracţiunii reprogramat şi ABS reprogramat. Amortizoarele Bilstein sunt ajustabile pe două direcţii, iar braţele superioare ale suspensiei faţă sunt modificate. Totodată, japonezii oferă un set de jante forjate Rays, care au un diametru de 20 inch, şi un spoiler pentru buza inferioară. Versiunea destinată competiţiilor are un scaun Bride Gardis III cu omologare FIA, un kit de înregistrare a datelor de la Nismo şi un sistem automat de stingere a incendiilor – elemente obligatorii pentru un model de competiţie.

Nissan GT-R Track Club Edition este o versiune specială a modelului nipon, care poate fi cumpărată doar de membrii Prestige Club of GT-R din Japonia. Modelul respectiv este destinat doar pieţei din Japonia şi este rezultatul unui proiect comuni Nissan, Nismo, Nova Engineering şi Nordring tuning. Pentru a face parte din Prestige Club of GT-R, un japonez trebuie să achite două milioane de yeni, echivalentul a 17.598 de euro şi să plătească în fiecare an 8.800 de euro, ca apoi să plătească 92.205 euro pentru GT-R Track Club Edition.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 14:42   #533
skyZZo

Stage 5
 
skyZZo's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of:
[4Rally]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Ii doresc domnului ce a initiat topicul acesta sa isi primeasca GTR-ul cat mai curand....caci in mod cert il merita.
skyZZo is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 00:47   #534
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by skyZZo View Post
Ii doresc domnului ce a initiat topicul acesta sa isi primeasca GTR-ul cat mai curand....caci in mod cert il merita.
daca el merita un GTR eu merit un CRX pro nou nout
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 01:42   #535
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
2013 Nissan GT-R Black Edition: World's Greatest Super Car Bargain - Ignition Episode 10

Concluzia - NISSAN GT-R este Benchmark-ul clasei supersport - valabil mai ales pentru spalatii pe creier.

https://www.youtube.com/watch?v=50ebN...6dFUAAAAAAAGAA
de ce ca zicea nenea ala? eu zic ca nu e asa, ce zici de asta? ) vrei sa gasesc alt filmulet care sa spuna la fel de alta masina? cat timp crezi ca mi trebuie ? ceva premii internationale care sa confirme ce spun? jurii de oameni intelepti/piloti/ingineri/redactori auto ? ai prins ideea ?

..deci toti care nu s cazuti in limba dupa GT-R sunt spalati la creier zici..vezi, de asta nu mi plac mie fanii GT-R, se uita de sus la altii, e ca "rasismul invers", te ai gandit ca sunt oameni care nu dau 2 bani pe GT-R dar sunt chiar sclipitori poate? Am un prieten pe care il pasioneaza cele clasice, GT-R e fix 0 pt el, dar e mult peste pilotii de tastatura de pe forumuri. Sau poate sunt cei care vor sa conduca EI masina, la asta te ai gandit? Uita te la filmuletul postat chiar de tine, totul e numai despre numere, asta este GT-R ul, un mare exercitiu de marketing asortat cu numere (mai reale sau nu). Performanta? Desigur, nu neaga nimeni. Feeling? nu departe de un PlayStation. Ce e mai tare pt tine, un GT-R sau o umila Mazda RX5?
Ce e chiar bine pt multi "piloti" care nu au nici o treaba in lumea reala cu a simtii, a reactiona si interactiona cu o masina, si doar din motivul ca "piloteaza" un GT-R mai sunt in viata inca. Daca isi incercau "talentul" la aceleasi viteze intr o masina care te pune sa ti folosesti si creierul si talentul, nu numai sa apesi 2 pedale si sa dai din volan ca la Arcade ..o terminau repede altfel. Deh, public tinta diferit, una e sa vrei sa fii cel mai tare din parcare, si alta e sa te bucuri de senzatiile condusului (bragging rights vs driving involvement and pleasure suna mai bine defint in engleza)
Din fericire e o lume libera si fiecare isi poate alege ce i place, sau ce crede ca l inalta in ochii celorlalti (motiv f real pt multi impresionisti cu bani care nu au nici macar cultura auto, indiferent de brand ul ales)

poti sa ti pastrezi linistit GT-R, ca l meriti bafta.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 02:59   #536
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Spre deosebire de alti fanboi care colcaie pe aici, tu inteleg ca ai un porsche, eh?
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 11:49   #537
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
de ce ca zicea nenea ala? eu zic ca nu e asa, ce zici de asta? ) vrei sa gasesc alt filmulet care sa spuna la fel de alta masina? cat timp crezi ca mi trebuie ? ceva premii internationale care sa confirme ce spun? jurii de oameni intelepti/piloti/ingineri/redactori auto ? ai prins ideea ?

..deci toti care nu s cazuti in limba dupa GT-R sunt spalati la creier zici..vezi, de asta nu mi plac mie fanii GT-R, se uita de sus la altii, e ca "rasismul invers", te ai gandit ca sunt oameni care nu dau 2 bani pe GT-R dar sunt chiar sclipitori poate? Am un prieten pe care il pasioneaza cele clasice, GT-R e fix 0 pt el, dar e mult peste pilotii de tastatura de pe forumuri. Sau poate sunt cei care vor sa conduca EI masina, la asta te ai gandit? Uita te la filmuletul postat chiar de tine, totul e numai despre numere, asta este GT-R ul, un mare exercitiu de marketing asortat cu numere (mai reale sau nu). Performanta? Desigur, nu neaga nimeni. Feeling? nu departe de un PlayStation. Ce e mai tare pt tine, un GT-R sau o umila Mazda RX5?
Ce e chiar bine pt multi "piloti" care nu au nici o treaba in lumea reala cu a simtii, a reactiona si interactiona cu o masina, si doar din motivul ca "piloteaza" un GT-R mai sunt in viata inca. Daca isi incercau "talentul" la aceleasi viteze intr o masina care te pune sa ti folosesti si creierul si talentul, nu numai sa apesi 2 pedale si sa dai din volan ca la Arcade ..o terminau repede altfel. Deh, public tinta diferit, una e sa vrei sa fii cel mai tare din parcare, si alta e sa te bucuri de senzatiile condusului (bragging rights vs driving involvement and pleasure suna mai bine defint in engleza)
Din fericire e o lume libera si fiecare isi poate alege ce i place, sau ce crede ca l inalta in ochii celorlalti (motiv f real pt multi impresionisti cu bani care nu au nici macar cultura auto, indiferent de brand ul ales)

poti sa ti pastrezi linistit GT-R, ca l meriti bafta.
+1
Tocmai mi-am adus aminte ce spunea Colin McRae :
"Fast cars are for fast roads , curvy roads are for fast drivers " - sper sa fii retinut corect
Stii ce mi se pare aiurea?Sa vorbesti de marketing-ul altora cand sloganul GTR este "porsche killer" Ce zici daca ziceau in locul acestei fraze "corvette/viper/lotus killer il mai cumpara cineva?
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 14:00   #538
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
de ce ca zicea nenea ala? eu zic ca nu e asa, ce zici de asta? ) vrei sa gasesc alt filmulet care sa spuna la fel de alta masina? cat timp crezi ca mi trebuie ? ceva premii internationale care sa confirme ce spun? jurii de oameni intelepti/piloti/ingineri/redactori auto ? ai prins ideea ?

..deci toti care nu s cazuti in limba dupa GT-R sunt spalati la creier zici..vezi, de asta nu mi plac mie fanii GT-R, se uita de sus la altii, e ca "rasismul invers", te ai gandit ca sunt oameni care nu dau 2 bani pe GT-R dar sunt chiar sclipitori poate? Am un prieten pe care il pasioneaza cele clasice, GT-R e fix 0 pt el, dar e mult peste pilotii de tastatura de pe forumuri. Sau poate sunt cei care vor sa conduca EI masina, la asta te ai gandit? Uita te la filmuletul postat chiar de tine, totul e numai despre numere, asta este GT-R ul, un mare exercitiu de marketing asortat cu numere (mai reale sau nu). Performanta? Desigur, nu neaga nimeni. Feeling? nu departe de un PlayStation. Ce e mai tare pt tine, un GT-R sau o umila Mazda RX5?
Ce e chiar bine pt multi "piloti" care nu au nici o treaba in lumea reala cu a simtii, a reactiona si interactiona cu o masina, si doar din motivul ca "piloteaza" un GT-R mai sunt in viata inca. Daca isi incercau "talentul" la aceleasi viteze intr o masina care te pune sa ti folosesti si creierul si talentul, nu numai sa apesi 2 pedale si sa dai din volan ca la Arcade ..o terminau repede altfel. Deh, public tinta diferit, una e sa vrei sa fii cel mai tare din parcare, si alta e sa te bucuri de senzatiile condusului (bragging rights vs driving involvement and pleasure suna mai bine defint in engleza)
Din fericire e o lume libera si fiecare isi poate alege ce i place, sau ce crede ca l inalta in ochii celorlalti (motiv f real pt multi impresionisti cu bani care nu au nici macar cultura auto, indiferent de brand ul ales)

poti sa ti pastrezi linistit GT-R, ca l meriti bafta.
1. te rog sa nu intelegi gresit, cand ma refeream la "spalatii pe creier"(stiu ei care) spuneau ca masinile nu pot fi comparate, ceea ce este absurd.

2. Jurii de "oameni intelepti/piloti/ingineri/redactori auto" au dat castigator GT-R in proportie covarsitoare cam prin toata lumea asta, inclusiv nemtii, pentru ca majoritatea redactorilor de prin lume au un palamares in spate, nu sunt niste amatori. Dealtfel nici timpii pe nici o pista de la nici o marca nu sunt scosi de amatori.

3. Repet pentru a "n"-a oara, eu nu denigrez deloc 911, dimpotriva, imi place rau, sunt doar reticient politicii de preturi folosite.
Porsche in banii de GT-R ofera MAXIM un Carrera 4 S, care este incomparabil inferior GT-R-ului, iar orice masina concurenta direrect sau care ofera ceva diferit (GT3, GT2 - tractiune doar spate) costa cu minim 60k de EUR in plus, adica cu minim 60% mai scump, caz in care nici asa nu bate GT-R-ul.

4. Vorbind de pasiuni, masini clasice, 993 este peste orice 911 scos ulterior si este net inferior "ca farmec". Eu personal 993 il consider ultimul 911 veritabil.

5. Totul este numai despre numere pentru ca performanta se masoara in numere. Orice masina supersport, indiferent de ce producator vorbim, se lauda cu "numerele", performantele masinii, ca de-asta este SUPERSPORT sau SUPERCAR.
Asa si Aaston Martin este o masina absolut superba, dar in afara de istorie, design, farmec nu ofera nimic, performanta slaba, fiabilitate slaba si toate la un pret EXORBITANT. Dar nu poti spune ca cel care cumpara un Aston Martin este prost, nicidecum.
Deci conteaza foarte mult ce vrei de la masina, dar Porsche nu s-a laudat numai cu farmecul si designul oferit, s-a laudat permanent si cu performanta si alaturi de Ferrari si Lamborghini au fost permanent benchmark-ul clasei.

6. Poate voiai sa spui MX-5 sau RX-8. Intodeauna GT-R-ul pentru performanta. Asocierea condusului GT-R cu Play-station este un antimarketing, real GT-R neavand nici un sistem in plus fata de 997, iar timpii scosi sunt fara nici un fel de sistem activ.

Am vazut ca a inceput lumea sa denigreze GT-R-ul ca se poate conduce foarte tare in foarte mare siguranta si foarte usor. FOARTE TARE si obiectiv! )

Eu zic sa-mi spui ce e rau prin a lua o curba fara subvirare sau supravirare excesiva, cand masina nu reactioneaza necontrolabil, cand in general orice derapaj este usor de controlat.

Cat de senzatii si capabilitate, eu zic sa te plimbe cineva asa cum m-a plimbat pe mine si sa aud dupa ca nu ai senzatii sau ca nu ai nevoie de creier sau control.

Daca vorbim chiar de fermecatorul 993, 993 turbo stoc este o masina mai mult decat incontrolabila si nici 996 turbo nu exceleaza deloc in stabilitate si tocmai asta de vede in timpii foarte slabi pe pista indiferent de cine au fost facuti.

Ce spui tu este ca si la Cayman, cel mai echilibrat si mai stabil Porsche, pe care chiar ei il lauda. De astea de ce nu spui ca este arcade sau ca in PS!?

Z06 este o masina rapida, dar ce i se reproseaza, ca este prea greu controlabila.

Sa-i anuntam si pe cei din competitiile sportive sa nu mai faca masinile asa controlabile si stabile ca sunt nasoale.

Asa una din cele mai fermecatoare masini (si de buget) este BMW 325i E30, care in varianta stock este mai mult decat periculoasa, indiferent de talentul si experienta pilotului.

Referitor la talent sau experienta, te invit oricand la o competitie amicala de karting sau auto.

7. Eu zic sa cauti un GT-R sa-l alergi si/sau sa alerge cu tine si dupa sa-mi spui ca este Arcade, fara senzatii, prea usor controlabil si fara feeling. Mai mult decat fals.

Last edited by GTR; 11-04-12 at 14:08.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 14:05   #539
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
+1
Tocmai mi-am adus aminte ce spunea Colin McRae :
"Fast cars are for fast roads , curvy roads are for fast drivers " - sper sa fii retinut corect
Stii ce mi se pare aiurea?Sa vorbesti de marketing-ul altora cand sloganul GTR este "porsche killer" Ce zici daca ziceau in locul acestei fraze "corvette/viper/lotus killer il mai cumpara cineva?
1.Pantru ca asta a fost targetul si Porsche a fost si este un benchmark. Pe de alta parte (este la mintea cocosului) Porsche are un concurent direct cu 911 turbo, o masina perfect comparabila prin putere si tractiune. Corvette, Viper, Lotus nu ofera 4x4, nu sunt turbo, o parte din ele nu ofera 4 locuri, etc..

2. Eu zic sa pui mana pe carte (sau macar sa dai un DEX) si sa inveti ce este ala marketing. "Porsche killer" este un slogan, nu marketing.
Merketingul este ceva mult mai complex si prea greu de inteles "pentru unii".

Last edited by GTR; 11-04-12 at 14:11.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-04-12, 15:03   #540
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1.Pantru ca asta a fost targetul si Porsche a fost si este un benchmark. Pe de alta parte (este la mintea cocosului) Porsche are un concurent direct cu 911 turbo, o masina perfect comparabila prin putere si tractiune. Corvette, Viper, Lotus nu ofera 4x4, nu sunt turbo, o parte din ele nu ofera 4 locuri, etc..

2. Eu zic sa pui mana pe carte (sau macar sa dai un DEX) si sa inveti ce este ala marketing. "Porsche killer" este un slogan, nu marketing.
Merketingul este ceva mult mai complex si prea greu de inteles "pentru unii".
1. True.
2. In marketing se folosesc cumva si slogane pentru a ajuta vinderea unui produs?
Aici spui :
Quote:
Asa si Aaston Martin este o masina absolut superba, dar in afara de istorie, design, farmec nu ofera nimic, performanta slaba, fiabilitate slaba si toate la un pret EXORBITANT. Dar nu poti spune ca cel care cumpara un Aston Martin este prost, nicidecum.
Ei au voie sa ceara mai mult pentru ce ofera raportat cu concurenta lor directa si nu sunt considerati prosti dar cei care cumpara porsche sunt
In fine nu am chef iar de polemici cu tine.Intodeauna castigi , ca la olimpiada.
run_forest is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -