Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 17-03-12, 17:54   #496
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
1. Pai daca s4=rs4 , toti si-ar lua s4 nu?Fara sa faca rabat de performante / calitate etc.Aici astept si eu un raspuns.Asa si 335i cu un upgrade = m3 , nu?
2.Pai da o masina este formata doar din motor?Sau mai conteaza transmisie/greutate/aerodinamica.
3.M3 , M3 CSL , ...etc.
4.Cand am zis eu ceva legat de japonezi?Ca am alta parere fata de tine legata de GTR in comparatia cu porsche?Am zis mereu ca GT-R e o masina performanta , doar ca nu il poti compara cu porsche.In rest eu am cu tine cev a, nu cu japonezi
1.2. Eu te-am intrebat diferentele. Diferentele reale eu le stiu si nu sunt deloc majore. Asta a fost politica Audi si nu este singurul exemplu. Care a fost de exemplu diferenta intre TT 1.8T 150CP si cel de 180CP, sau A4 sau A3, etc?

3. )) M3 concurent cu EVO si STI ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pe langa faptul ca toate sunt masini performanta, nu au absolut nici un fel de lagatura.
M3 costa dublu, M3 nu este deloc in aceeasi categorie, nu are 4x4, nu are capabilitati de "Rally", nu au legatura motoarele, nu este sedan, nu exista comparatie. ))))

4. Pai tot insist. Legat de performanta, ce face 911 Turbo mai bine decat GT-R, ca eu nu am gasit. Si exista si o logica foarte simpla a dezavantajului Porsche 911 in fata GT-R pe stabilitate si acela este repartitia maselor pe punti care nu poate fi atat de bine corectata din eleroane si cauciucuri (mult mai late pe spate).
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 20:10   #497
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pai 911 e mai fiabila, arata mai bine imo, implica mai mult soferul la condus, nu are 2 tone, este mai rapida in linie dreapta/acceleratii, este mai fiabila, consuma mai putin (pe bune, GTR consuma galeti de combustibil cand te dai la ea), este un supercar cu care se poate merge zi de zi si prin oras fara sa te dispere, e mai fiabila, nu este predispusa la virusari cum este megacomputerul GTR deci nu trebuie sa dai banii si pe antivirus, nu ai nevoie de 5 dani in NFS ca sa te bucuri de un porsche, este mai fiabila, in caz ca am uitat sa mentionez, nu te lasa transmisia dupa 2 ture de circuit kinda shit sau 3 liniute.

Enough for you?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 20:25   #498
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Pai 911 e mai fiabila, arata mai bine imo, implica mai mult soferul la condus, nu are 2 tone, este mai rapida in linie dreapta/acceleratii, este mai fiabila, consuma mai putin (pe bune, GTR consuma galeti de combustibil cand te dai la ea), este un supercar cu care se poate merge zi de zi si prin oras fara sa te dispere, e mai fiabila, nu este predispusa la virusari cum este megacomputerul GTR deci nu trebuie sa dai banii si pe antivirus, nu ai nevoie de 5 dani in NFS ca sa te bucuri de un porsche, este mai fiabila, in caz ca am uitat sa mentionez, nu te lasa transmisia dupa 2 ture de circuit kinda shit sau 3 liniute.

Enough for you?
Sia arata fix ca un Bettle,vorba lui nen'tu Jeremy Clarkson.No offence da cei de la departamentul de design ar trebui dati afara,de 50 de ani fac o masina cu exact aceeasi moaca,dar cu mici variatiuni:mutam semnalizatoarele pe bara,sub bara,deasupra farurilor,sub faruri,etc.Nu neg ca e o masina buna per ansamblu dar design-ul ala e perimat si de-a dreptul plictisitor.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 20:27   #499
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Hey, that's like, your opinion man. Traditie vs manga design. JC is my god.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 20:40   #500
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Pai 911 e mai fiabila, arata mai bine imo, implica mai mult soferul la condus, nu are 2 tone, este mai rapida in linie dreapta/acceleratii, este mai fiabila, consuma mai putin (pe bune, GTR consuma galeti de combustibil cand te dai la ea), este un supercar cu care se poate merge zi de zi si prin oras fara sa te dispere, e mai fiabila, nu este predispusa la virusari cum este megacomputerul GTR deci nu trebuie sa dai banii si pe antivirus, nu ai nevoie de 5 dani in NFS ca sa te bucuri de un porsche, este mai fiabila, in caz ca am uitat sa mentionez, nu te lasa transmisia dupa 2 ture de circuit kinda shit sau 3 liniute.

Enough for you?
In afara ca te repeti de 10 ori si inca este neconcludent cu fiabilitate...

Dupa cum se stie GT-R a remediat de mult (pana la facelift) problemea de cutie avuta initial, pana acum nu au aparut probleme de fiabilitate decat la cele tunate, care normal, conteaza enorm de cine este facut tunigul. Dar DA, Porsche 911 este foarte fiabil.

In linie dreapta este deja discutabil care este mai rapida si stock, diferentele sunt minore deocamdata.

La mers de zi cu zi ai sa fi surprins, GT-R bate iar Porsche. Este mai usor de condus, mai comod si mai linistit la mers normal.

Faza cu combustibilul este irelevanta la nivelul asta, oricum aman2 in forja consuma peste 40%.

Computerul GT-R nu are nimic in plus fata de Porsche, informatia oferita este mai mare.

Faza cu designul nici nu prea are rost sa o discutam, 911 cel nou este foarte frumos si continua foarte bine linia 911, GT-R este deosebit, agresiv, mi-e cel putin mi se pare superb. Aman2 rup capetele pe strada, dar au abordari total diferite de design. Eu zic ca este un subiect "subiectiv".

Eu oricum astept cu nerabdare 911 Turbo nou, obligatoriu va trebui sa fie mai rapid decat GT-R si pe pista si asta va ridica stacheta iar si pentru GT-R si altii.

Last edited by GTR; 17-03-12 at 20:45.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 23:18   #501
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

AMS Alpha Omega - 8.6371 secunde @ 277.04 km/h.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 10:00   #502
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
In afara ca te repeti de 10 ori si inca este neconcludent cu fiabilitate...

Dupa cum se stie GT-R a remediat de mult (pana la facelift) problemea de cutie avuta initial, pana acum nu au aparut probleme de fiabilitate decat la cele tunate, care normal, conteaza enorm de cine este facut tunigul. Dar DA, Porsche 911 este foarte fiabil.

In linie dreapta este deja discutabil care este mai rapida si stock, diferentele sunt minore deocamdata.

La mers de zi cu zi ai sa fi surprins, GT-R bate iar Porsche. Este mai usor de condus, mai comod si mai linistit la mers normal.

Faza cu combustibilul este irelevanta la nivelul asta, oricum aman2 in forja consuma peste 40%.

Computerul GT-R nu are nimic in plus fata de Porsche, informatia oferita este mai mare.

Faza cu designul nici nu prea are rost sa o discutam, 911 cel nou este foarte frumos si continua foarte bine linia 911, GT-R este deosebit, agresiv, mi-e cel putin mi se pare superb. Aman2 rup capetele pe strada, dar au abordari total diferite de design. Eu zic ca este un subiect "subiectiv".

Eu oricum astept cu nerabdare 911 Turbo nou, obligatoriu va trebui sa fie mai rapid decat GT-R si pe pista si asta va ridica stacheta iar si pentru GT-R si altii.
Ai condus tu GT-R sau iar dai copy-paste de pe alte site-uri?Ai fost pasager in GT-R , daca da cat?Intre 2-5 metri e irelevant.Normal iar stii tot , ai condus tot.
Da m3 e perfect comparabil cu sti , evo.Evo/sti nu au coupe cum m3 nu are hatchback.I-auzi nu are rally...pai cate sti/evo NEMODIFICATE ai vazut tu facand rally?Iti zic eu , la fel de multe cate ai vazut si m3.The point is?Dar pe langa performanta iti ofera si alte lucruri .Sau nu-mi spune : evo/sti sunt mult mai bine facute cu materiale mult mai bune decat m3.
Quote:
M3 costa dublu, M3 nu este deloc in aceeasi categorie, nu are 4x4, nu are capabilitati de "Rally", nu au legatura motoarele, nu este sedan, nu exista comparatie.
M3 nu ofera sedan?FOARTE TARE FRATE.
Enough said nu?
Asemanarile intre m3 si sti/evo sunt doar si doar la performanta.Unde m3 cam isi bate joc de ele.In rest m3 castiga la orice alt capitol.E mai scump , corect , dar ofera si altceva.Design-ul e chestie de gusturi . Si nu ma lua iar cu abureli gen : da frate da cu 5k euro faci sti de nush cati cai putere.Ca ma doare fix undeva . Asa si un m3 e30 il iei cu 2 mii si mai bagi 10 mii si il faci racheta.Sunt atatea cazuri.
Bag mana in foc ca daca subaru/mitsu ar face o masina cu aceeasi calitate , pe acelasi segement de piata , cu aceleasi preturi ca bmw/merc/audi nu ar vinde decat 2% din ce vand restul?

Last edited by run_forest; 18-03-12 at 10:03.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 10:52   #503
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Ai condus tu GT-R sau iar dai copy-paste de pe alte site-uri?Ai fost pasager in GT-R , daca da cat?Intre 2-5 metri e irelevant.Normal iar stii tot , ai condus tot.
Da m3 e perfect comparabil cu sti , evo.Evo/sti nu au coupe cum m3 nu are hatchback.I-auzi nu are rally...pai cate sti/evo NEMODIFICATE ai vazut tu facand rally?Iti zic eu , la fel de multe cate ai vazut si m3.The point is?Dar pe langa performanta iti ofera si alte lucruri .Sau nu-mi spune : evo/sti sunt mult mai bine facute cu materiale mult mai bune decat m3.

M3 nu ofera sedan?FOARTE TARE FRATE.
Enough said nu?
Asemanarile intre m3 si sti/evo sunt doar si doar la performanta.Unde m3 cam isi bate joc de ele.In rest m3 castiga la orice alt capitol.E mai scump , corect , dar ofera si altceva.Design-ul e chestie de gusturi . Si nu ma lua iar cu abureli gen : da frate da cu 5k euro faci sti de nush cati cai putere.Ca ma doare fix undeva . Asa si un m3 e30 il iei cu 2 mii si mai bagi 10 mii si il faci racheta.Sunt atatea cazuri.
Bag mana in foc ca daca subaru/mitsu ar face o masina cu aceeasi calitate , pe acelasi segement de piata , cu aceleasi preturi ca bmw/merc/audi nu ar vinde decat 2% din ce vand restul?
Tu cu a3ds sunteti casatoriti, ca aveti aceleasi texte!?

Cu GT-R am mers, nu condus, 996 turbo am condus, cu 993 turbo, 997 turbo am mers, 997-ele nici nu era stoc, fugea doar >360 km/h.

Acum, incultura combinata cu un creier de gaina todeauna or sa dea M3 echivalent EVO, STI.

La rallyuri exista Grupa N, adica masini stock fara modificari la motor, doar cu modificari de suspensie, frane, siguranta, etc.. Pe de alta parte iti doresc sa conduci cele 3 masini ca sa vedem ce mai seamana. Adica nu seamana la absolut nimic nimic.
Este ca si cum ai spune ca M3 concureaza cu CL 63 AMG sau Bentley Continantal GT, cand defapt nu au nici o legatura. Si uita asa dupa sfecla ta ajungem la concluzia ca EVO si STI sunt competitoare cu CL 63 AMG si Bentley Continantal GT =))

Rad si curcile de tine, auzi M3 concurent STI si EVO ))
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 17:38   #504
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu era vorba de diferenta de devalorizare intre Veyron si GT-R, era strict vorba ca devalorizarea arata pretul si valoarea a aproape orice, fie ca vorbim de picturi, fie ca vorbim de ceasuri, fie ca vorbim de masini, etc.

Crezi ca aia care si-au luat ENZO, F50, ii intereseza ca pierd cateva sute de mii!? Nu cred.
Cat de tehnologie, esti chiar amuzant. Mercedes a avut prima masina cu injectie directa de combustibil in 1954 pe un foarte valororos Merceds SL 300 Gullwing (asta minune tehnologica), VAG a facut-o dupa vre-o 50 de ani. VAG nu este nici un mare inovator decat de marketing cu care au facut banii aia multi cu care te lauzi tu ca pot sa cumpere Nissan si Renault, bani care normal ca sunt facuti din brand-urile "sarace", nu din inovatiile tehnologice.
Trebuie sa fi copil sa crezi ca Veyron este vre-o minune tehnologica, real are un monstru de motor destul de relaxat la puterea pe care o scoate, un sasiu si o transmisie bine calibrate.

Porsche Cayenne prima versine (prefacelift), a avut o gramada de bube si culmea la un condus mult sub potential si fara sa vada in viata lui offroad. La vremea respectiva parea a fi ceva, real, era un cazan cu un motor mare, inconfortabil (mai ales turbo-ul) si asta se vede in pretul lui actual de revanzare.

Foarte mult imi place Cayenne-ul nou, este mult mai demn de brandul Porsche.

Revenind la depreciere, inclusiv dex-ul spune: "DEPRECIÉRE, deprecieri, s. f. Faptul de a (se) deprecia; nesocotire a valorii; devalorizare. ", este antonimul aprecierii si este foarte relevant si la orice masina.

Deci Vayronul asta renumit, la 4,5 ani de tinut in garaj si 1000-2000 de km parcursi, ii scade pretul cu 40-50%. Foarte EXCLUSIVISTA si asta in cazul in care vb de 450 de bucati )

Exclusiviste si apreciate sunt Porsche 959, Honda NSX, Carrera GT, McLaren F1, ENZO, F50, etc.

Oricum astea erau doar discutii legate de tipurile de Marketing, nu o confruntare intre masini, normal.

Revenind la GT-R, inca este cea mai corecta oferta din categorie si ma minunez cand vad comentariile aberante anti GT-R. Cred ca majoritatea au tras insa aceeasi concluzie, cine-si cumpara GT-R cumpara masina, cine-si cumpara Porsche Turbo isi ia masina + o imagine foarte scumpa.
Nu am absolut nimic impotriva celor care fac alegerea Porsche, este o masina absolut superba, dar nu este alegerea performanta/pret, este alegerea brand/pret.

Mie oricum imi plac mult mai mult GT2 si GT3 decat Turbo-ul, cele 2 oferind ceva ce GT-R-ul nu poate oferi.
Comparatia devalorizarii intre un Veyron si orice alta masina cat de cat normala ca pret e total irelevanta. Hai sa o pun asa, ala care si ia Veyron poate sa si faca daca vrea firma de taxiuri de Veyron (ca bani) si tot sa nu simta nimic la bugetul personal. Ce naiba, nu a auzit nimeni de miliardari? Si cineva a spus bine, cand nu o sa se mai produca, pretul o sa inceapa sa mearga in sus. Si la unele masini se intampla asta la mult timp dupa ce ies din productie (vezi 993 turbo).

Cat priveste VAG, stiu ca sunt amuzant, poate doar ca tu te gandesti la Skoda si VW cand gandesti VAG. Eu gandesc Phaeton, Veyron, Porsche, Lamborghini, Audi. Poate trebuie sa fiu mai clar, la momentul actual sunt cei mai tari in lume la inginerie. Ai auzit de cercetarile Lamborghini facute in domeniul fibrei de carbon? doar asa un exemplu. Sau si mai bine, citeste articolul din EVO cand au testat Veyronul SS, sunt niste mici detalii tehnice acolo de care numai NASA a mai auzit (poate). Sa mai mentionez Porsche Motorsport? Sau poate te gandeai doar la o Octavia SDI 1.9 din 2001?
Nu serios, tu vezi ce ai scris? "Trebuie sa fi copil sa crezi ca Veyron este vre-o minune tehnologica" ??? Really ?? Vezi ca e un documentar interesant facut parca de Discovery despre cum a fost facuta masina asta, cand echipe de F1 ridica din umeri si zic ca e peste capacitatea lor, cred ca au dreptul sa spuna ca e o minune tehnologica, imi pare, aveam o parere mai buna despre cunostiintele tale in domeniul auto..mie imi suna a gelozie toti denigratorii de Veyron, pun pariu ca multi din cei pe care ii lasa rece orice masina sub 1000000000 CP s ar umezi f tare numai sa fie pasager intrunul. Parca vorbim de Logan in puii mei..asa de valorosi sunt toti in Romania, WTF ? In Toronto am vazut unul pana acum, si erau calare pe el o armata de oameni.

Aia cu Cayenne ul e parerea ta, nu cea generala, iar mie de exemplu imi place mai mult generatia 2 (facelift ul), cel nou e tare dar a pierdut ceva din capabilitatea off road respectabila a primelor modele. E bine asa, vreau unul la mana a doua oricum

Scuze de off topic, dar oricum titlul zice GT-R vs restul, asa ca restul include cam tot, nu ?
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 18:25   #505
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

https://www.youtube.com/watch?v=k0Y45OzxqZk

Sunt curios la ce mod o sa stearga pe jos cu GTR cu noul model Porka, deja astia la fifth gear(pe Tiff il suspectez ca stie sa conduca o masina spre deosebire de ziaristi lacheti gen JC care scoate aceiasi timpi pe circuit cu m3 si cu 535d) spun de Porka 2011 ca e mai rapid pe circuit decat gojira 2012, kiss kiss bang bang bnpa.

993 turbo, tu esti fanboi porsche, orice ai zice, deja cand iti pui nickul ala si ai si masina aia, plm, ce obiectivitate sa cer de la tine?

De acord ca din punct de vedere tehnic, in VAG sunt chestii pe care Nissan nici nu le miroase. Doar ca implementarea pe masini de strada este problema, degeaba au tehnologie spatiala daca nu o pun pe masini cu preturi omenesti si pune Nissan chestii mai low tech la juma de pret, sa isi permita si saracii ca mine, intelegi conceptu'?

Pentru mine e window shopping, de asta ma lasa rece relativ supercarurile astea la preturi fantasmagorice si admir enorm ce fac americanii "for the masses".

Last edited by a3ds; 18-03-12 at 18:29.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 19:26   #506
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Comparatia devalorizarii intre un Veyron si orice alta masina cat de cat normala ca pret e total irelevanta. Hai sa o pun asa, ala care si ia Veyron poate sa si faca daca vrea firma de taxiuri de Veyron (ca bani) si tot sa nu simta nimic la bugetul personal. Ce naiba, nu a auzit nimeni de miliardari? Si cineva a spus bine, cand nu o sa se mai produca, pretul o sa inceapa sa mearga in sus. Si la unele masini se intampla asta la mult timp dupa ce ies din productie (vezi 993 turbo).

Cat priveste VAG, stiu ca sunt amuzant, poate doar ca tu te gandesti la Skoda si VW cand gandesti VAG. Eu gandesc Phaeton, Veyron, Porsche, Lamborghini, Audi. Poate trebuie sa fiu mai clar, la momentul actual sunt cei mai tari in lume la inginerie. Ai auzit de cercetarile Lamborghini facute in domeniul fibrei de carbon? doar asa un exemplu. Sau si mai bine, citeste articolul din EVO cand au testat Veyronul SS, sunt niste mici detalii tehnice acolo de care numai NASA a mai auzit (poate). Sa mai mentionez Porsche Motorsport? Sau poate te gandeai doar la o Octavia SDI 1.9 din 2001?
Nu serios, tu vezi ce ai scris? "Trebuie sa fi copil sa crezi ca Veyron este vre-o minune tehnologica" ??? Really ?? Vezi ca e un documentar interesant facut parca de Discovery despre cum a fost facuta masina asta, cand echipe de F1 ridica din umeri si zic ca e peste capacitatea lor, cred ca au dreptul sa spuna ca e o minune tehnologica, imi pare, aveam o parere mai buna despre cunostiintele tale in domeniul auto..mie imi suna a gelozie toti denigratorii de Veyron, pun pariu ca multi din cei pe care ii lasa rece orice masina sub 1000000000 CP s ar umezi f tare numai sa fie pasager intrunul. Parca vorbim de Logan in puii mei..asa de valorosi sunt toti in Romania, WTF ? In Toronto am vazut unul pana acum, si erau calare pe el o armata de oameni.

Aia cu Cayenne ul e parerea ta, nu cea generala, iar mie de exemplu imi place mai mult generatia 2 (facelift ul), cel nou e tare dar a pierdut ceva din capabilitatea off road respectabila a primelor modele. E bine asa, vreau unul la mana a doua oricum

Scuze de off topic, dar oricum titlul zice GT-R vs restul, asa ca restul include cam tot, nu ?
Asta cu devalorizarea e cea mai tare.
1. Ai impresia ca daca au miliarde arunca cu banii!? Odata ac nu sunt romani si a doua, multimilionarii si miliardarii sunt cei mai zgarciti si calculati oameni in general.
2. Devalorizare = scaderea valorii
Valoare in cazul de fata inseaman = Ansamblul calităților care fac un lucru bun, căutat, apreciat; însemnătate, importanță, preț.

De ce un Alfa Romeo este un *** de bani la revanzare - pentru ca asta este cota lui si atat merita
Valoarea de ravanzare arata exact cotarea masinii sau obiectului respectiv pe piata. ATAT VALOREAZA EL.

De ce un milionar nu-si vine Goldwing-ul mai ieftin, de ce un milionar nu-si vinde F50-ul mai ieftin!? Pentru ca au cota de piata, au valoare.

Daca Veyron avea valoare, existau destui milionari care sa achizitioneze unul, dar nu-l vor sau nu dau mai mult decat face. Daca valora mai mult fi sigur ca se vindea in secunda 2.
El zace la vanzare la jumatate de pret.

Bugatti este o masina exceptionala, dar la pretul ei de revanzare.

Adevarul este nu ca nu imi place Veyron, dar nu-l pot compara cu ENZO, F50, GT2,etc., pe langa astea mi se pare un gunoi si se vede asta si in pretul pietei.

Asta cu echipele din F1 care se mira de Veron este chiar hilara, ditanta de tehnologie intre o amsian de F1 si Veyron este imensa, in favoarea F1.

Cercetarile in materie de carbon nu sunt nici o minunatie, BMW au deja propria fabrica si se pare ac sunt cei mai avansati in domeniu, Mercedes cam la fel, LFA este 65% carbon/polimer, Nissan Leaf Nismo RC este integral din carbon, etc..
Ba mai nou s-a descoperit un compozit superior carbonului.

Astea cu NASA si alte vrajeli de merketing le mananca copii la grupa mica. Si Emwai se lauda ca au produse cu tehnologie NASA. Aia de la NASA sunt asa prosti ca isi dau ultima tehnologie sa o bage astia pe masini )) La NASA sunt sute de "tehnologii" la indemana oricui si fara sa fie vre-o minunatie, ca nu sunt extraterestrii pamantului, iar ultimile lor tehnologii nu o sa le vezi neam implementate nicaieri. ) Auzi, tehnologie NASA )) Sa nu uitam ca rachetele rusesti sunt mult mai bine cotate decat cele facute de NASA, dar rusii nu fac marketing.

La Veyron motorul nu este nici o minunatie, sasiul nici el normal, are un tren de rulare si un sistem de transmisie foarte bun si adaptat puterii si sasiului.

Este atat de tare ca il bat pe pista Aventador, Sl63 AMG pe "WET" ), etc. la un raport cp/km de 2 ori mai mare al lui Veyron.

Nu am vrut sa dau neaaparat exemplu GT-R dar asta s-a nimerit.
http://www.sp-power.com/services/gt-r/
1000 CP - la 200k de EUR in total.

Cred ca cei de la SP sunt foarte capabili sa duca si un CL 65 AMG la aceleasi valori, ca sa respectam si luxulul oferit de Veyron, ca oricum SL 65 AMG de 1000 CP sunt destule.

Dovada ca in 5 ani nu au vandut chinuit ~400 bucati si ca zac pe net la 50-70% din pret Veyron ca noi, arata interesul si aprecierea milionarilor (pasionati sau nu de auto).





Este un masina cu motor de neam prost si imbibat de LUX. Da, foarte tare. )
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 19:50   #507
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
https://www.youtube.com/watch?v=k0Y45OzxqZk

Sunt curios la ce mod o sa stearga pe jos cu GTR cu noul model Porka, deja astia la fifth gear(pe Tiff il suspectez ca stie sa conduca o masina spre deosebire de ziaristi lacheti gen JC care scoate aceiasi timpi pe circuit cu m3 si cu 535d) spun de Porka 2011 ca e mai rapid pe circuit decat gojira 2012, kiss kiss bang bang bnpa.

993 turbo, tu esti fanboi porsche, orice ai zice, deja cand iti pui nickul ala si ai si masina aia, plm, ce obiectivitate sa cer de la tine?

De acord ca din punct de vedere tehnic, in VAG sunt chestii pe care Nissan nici nu le miroase. Doar ca implementarea pe masini de strada este problema, degeaba au tehnologie spatiala daca nu o pun pe masini cu preturi omenesti si pune Nissan chestii mai low tech la juma de pret, sa isi permita si saracii ca mine, intelegi conceptu'?

Pentru mine e window shopping, de asta ma lasa rece relativ supercarurile astea la preturi fantasmagorice si admir enorm ce fac americanii "for the masses".
Cursa in sine este un show clar.
Nu m-as mira deloc ca noul 911 Turbo sa bata GT-R, ba este chair obligatoriu, altfel er fi de rasul gastelor.
Nick-ul ala scrie clar de cand il am pe 4tuning, adica nici nu prea stiam de GT-R R34, iar nick-ul respectiv il folosesc de prin 1995, asa ca esti pe langa.

Masina mea este un compromis bun de masina frumoasa, rapida, fiabila, cu costuri mici de intretinere si consum mic si printre altele mi-am mai satisfacut o curiozitate.
Nu vreau sa o compar cu masina ta, ca te-as face de ras.

Specifica te rog ce insemna la tine "low tech" la GT-R.

Americanii in afara de Corvette, camionete si VOLT (mai nou), nu fac masini, fac cazane.
.
Si ca tot ai adus vorba de cazane americane, ascutitoarea mea japoneza a batut si bate Ford Mustang 2010 de 4.0l V8 215CP ) de 3 ori la rand din toate pozitile.

Last edited by GTR; 18-03-12 at 19:56.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 22:30   #508
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Asta cu devalorizarea e cea mai tare.
1. Ai impresia ca daca au miliarde arunca cu banii!? Odata ac nu sunt romani si a doua, multimilionarii si miliardarii sunt cei mai zgarciti si calculati oameni in general.
2. Devalorizare = scaderea valorii
Valoare in cazul de fata inseaman = Ansamblul calităților care fac un lucru bun, căutat, apreciat; însemnătate, importanță, preț.

De ce un Alfa Romeo este un *** de bani la revanzare - pentru ca asta este cota lui si atat merita
Valoarea de ravanzare arata exact cotarea masinii sau obiectului respectiv pe piata. ATAT VALOREAZA EL.

De ce un milionar nu-si vine Goldwing-ul mai ieftin, de ce un milionar nu-si vinde F50-ul mai ieftin!? Pentru ca au cota de piata, au valoare.

Daca Veyron avea valoare, existau destui milionari care sa achizitioneze unul, dar nu-l vor sau nu dau mai mult decat face. Daca valora mai mult fi sigur ca se vindea in secunda 2.
El zace la vanzare la jumatate de pret.

Bugatti este o masina exceptionala, dar la pretul ei de revanzare.

Adevarul este nu ca nu imi place Veyron, dar nu-l pot compara cu ENZO, F50, GT2,etc., pe langa astea mi se pare un gunoi si se vede asta si in pretul pietei.

Asta cu echipele din F1 care se mira de Veron este chiar hilara, ditanta de tehnologie intre o amsian de F1 si Veyron este imensa, in favoarea F1.

Cercetarile in materie de carbon nu sunt nici o minunatie, BMW au deja propria fabrica si se pare ac sunt cei mai avansati in domeniu, Mercedes cam la fel, LFA este 65% carbon/polimer, Nissan Leaf Nismo RC este integral din carbon, etc..
Ba mai nou s-a descoperit un compozit superior carbonului.

Astea cu NASA si alte vrajeli de merketing le mananca copii la grupa mica. Si Emwai se lauda ca au produse cu tehnologie NASA. Aia de la NASA sunt asa prosti ca isi dau ultima tehnologie sa o bage astia pe masini )) La NASA sunt sute de "tehnologii" la indemana oricui si fara sa fie vre-o minunatie, ca nu sunt extraterestrii pamantului, iar ultimile lor tehnologii nu o sa le vezi neam implementate nicaieri. ) Auzi, tehnologie NASA )) Sa nu uitam ca rachetele rusesti sunt mult mai bine cotate decat cele facute de NASA, dar rusii nu fac marketing.

La Veyron motorul nu este nici o minunatie, sasiul nici el normal, are un tren de rulare si un sistem de transmisie foarte bun si adaptat puterii si sasiului.

Este atat de tare ca il bat pe pista Aventador, Sl63 AMG pe "WET" ), etc. la un raport cp/km de 2 ori mai mare al lui Veyron.

Nu am vrut sa dau neaaparat exemplu GT-R dar asta s-a nimerit.
http://www.sp-power.com/services/gt-r/
1000 CP - la 200k de EUR in total.

Cred ca cei de la SP sunt foarte capabili sa duca si un CL 65 AMG la aceleasi valori, ca sa respectam si luxulul oferit de Veyron, ca oricum SL 65 AMG de 1000 CP sunt destule.

Dovada ca in 5 ani nu au vandut chinuit ~400 bucati si ca zac pe net la 50-70% din pret Veyron ca noi, arata interesul si aprecierea milionarilor (pasionati sau nu de auto).





Este un masina cu motor de neam prost si imbibat de LUX. Da, foarte tare. )
Pai din ce spui tu si celica ta sux...ca e mai ieftina acum decat noua.Jaf de masina din spusele tale.E mai ieftina ca e un *** de masina.Adica "n-ai valoare bah"! Argumentez asta cu
Quote:
2. Devalorizare = scaderea valorii
Valoare in cazul de fata inseamna = Ansamblul calităților care fac un lucru bun, căutat, apreciat; însemnătate, importanță, preț.
Cea mai scumpa masina din lume e un bugatti.
Quote:
World's Most Expensive Car! 1936 Bugatti Atlantic Sells For More Than $30 Million
Masina asta e scumpa nenea.
Apoi am gasit undeva urmatoarele lucruri :
1.
Quote:
McLaren F1 $970,000. In 1994, the McLaren F1 was the fastest and most expensive car. Even though it was built 15 years ago, it has an unbelievable top speed of 240 mph and reaching 60 mph in 3.2 seconds. Even today, the McLaren F1 is still top on the list and outperforms many other supercars.
2.
Quote:
Ferrari Enzo $670,000. The most popular supercar ever built. The Enzo has a top speed of 217 mph and reaching 60 mph in 3.4 seconds. Only 400 units were produced and it is currently being sold for over $1,000,000 at auctions.
Deci iauzi ba ce reusea mclaren f1 in 1994 , si totusi nimeni nu neaga performantele lui ENZO.ENZO/F50/F40 nu se mai fabrica , sunt rare = foarte scumpe si din ce in ce mai scumpe.
Quote:
Asta cu echipele din F1 care se mira de Veron este chiar hilara, ditanta de tehnologie intre o amsian de F1 si Veyron este imensa, in favoarea F1.
Singura ta fraza unde pot sa iti dau dreptate.
Somn usor.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 11:26   #509
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul



AMS Alpha Omega - 8.63 secunde la prima strigare, 8.62 secunde recordul mondial.
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 15:01   #510
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -