Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-12, 10:04   #436
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Observ ca esti paralel cu subiectul in general si deloc nu de dezveti sa comentezi aiurea.

Ce editie limitata sa fie NSX cand s-a vandut 15 ani de zile 1990–2005, nu vezi ca aberezi!? McLaren nu a costat cat un NSX de nou si este o masina cu adevarat deosebita si editie limitata. NSX a costat fix cat un Porsche si a fost si este mult mai revolutionar tehnologic decat multe supercaruri de azi.

"The NS-X was the first production car to feature an all-aluminium monocoque body,[4] incorporating a revolutionary extruded aluminium alloy frame, and suspension. The use of aluminium in the body alone saved nearly 200 kg in weight over the steel equivalent while the aluminium suspension saved an additional 20 kg; a suspension compliance pivot helped maintain wheel alignment changes at a near zero value.[5] Other notable features included an independent, 4-channel anti-lock brake system; titanium connecting rods in the engine to permit reliable high-rpm operation; an electric power steering system;[6] Honda's proprietary VTEC variable valve timing system (a first in the US) and, in 1995, the first electronic throttle control fitted to a Honda."

Specificasem exact ca nu pot compara masina mea cu celelate enumerate, dar trebui sa sa si intelegi ce citesti, ceea ce nu as putea sa-ti pretind tie.

Eu zic sa-ti vezi de cazanele tale de E36, Nubira, etc. si sa nu-mi mai contorizezi mie masinile avute ca oricum nu stii sa numeri atat. Cand aveam M3 E36 (pe care-l am si acum, zace e vre-o 10 ani la politie, era cumparat de la Bolgiu) tu te uitai la el in poze, asa ca scuteste-ma cu cometarii de gen.


Si ca sa nu mori de curiozitate, Mercedesul l-am tinut 10 luni (cumparat de la un prieten care-l adusese din Germania), urmat de un Subaru Forester 2.0t (tinut 2 luni), urmat de Celica actuala, urmand probabil un TypeR FN2 sau Jeep Wrangler +2003 (sau aman2) urmand dupa un EVO9 sau Audi S4 B5.

Daca o sa am vre-odata bani cu nemiluita o sa-mi iau probabil 100 de masini si cum nu cred ca voi avea vre-odata atatia bani, voi schimba probabil peste 100 de masini. Poate tocmai de-asta sunt mult mai avizat ca tine si am cunostinte polivalente in domeniu, pentru ca am schimbat zeci de masini si condus sute de modele, de la masini din anii '70 pana la M3, M5, EVO, STI, Porsche (Cayenne, Cayman, 996), S2000, RS4 (B5, B7), etc.

Spre deosebire de comentatori ca tine, masinile le schimb din curiozitate, placere, pasiune, plictiseala, etc..Am trecut de mult de faza cazanelor si experimentez ce-mi da prin minte, ma tenteaza sau ma avatajeaza in momentul respectiv si normal si in functie de buget.

Eu sunt curios e masina deti acum, nu de alta dar te vad foarte tafnos si tare in gura.

Te las cu OTV-ul tau.


P.S.
Mai citeste aici de Honda NSX si minuneaza-te.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_nsx

.
Deci ai fost posesorul unui cazan?Si ii critici pe alti..
Totusi nu am inteles eu bine .Repet de ce ai cumparat un porsche , fie el nou sau second si nu un alt SUV fie el nou/second?Cu vasta ta experienta cum de ti-ai permis sa faci greseala asta?Intai cumperi si apoi testezi?Si nu este frumos sa jignesti posesori altor branduri fie el dacia/bmw/lastun.
Eu nu am idee cat costa un porsche de 7-8 ani sau cat costa un nsx de 20 de ani.Dar tu ai idee cat costa un porsche de 30 de ani?
Stii multe...dar nu le stii pe toate.Iti este foarte greu sa recunostii si nu o sa ajungi niciunde cu "aerele astea de superioritate"
A conduce o masina , nu inseamna ca stii ceva despre ea.La fel de multe poate sa stie si cel care doar a privit acea masina.
O masina nu te face sa intorci ochi doar dupa cum arata.
P.S Vezi ca in ochi altora Celica ta poate fi considerata un cazan...

Si marea intrebare : Un porsche costa sa zicem...140k euro ok?Un GTR costa 85k euro ok?GTR ofera performante superioare acelui Porsche , dar ce crezi ca se intampla daca Nissan cerea pe GTR 120k euro?Ce clienti mai avea?
Cand esti cineva iti permiti sa ceri cat vrei.Porsche daca pune nush...2 dungi pe masina si ii da 1Cp in plus isi permite sa ceara si 20k euro in plus.Doar porsche si inca cativa pot face asta.Din pacate GTR nu se incadreaza aici..
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 12:19   #437
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Deci ai fost posesorul unui cazan?Si ii critici pe alti..
Totusi nu am inteles eu bine .Repet de ce ai cumparat un porsche , fie el nou sau second si nu un alt SUV fie el nou/second?Cu vasta ta experienta cum de ti-ai permis sa faci greseala asta?Intai cumperi si apoi testezi?Si nu este frumos sa jignesti posesori altor branduri fie el dacia/bmw/lastun.
Eu nu am idee cat costa un porsche de 7-8 ani sau cat costa un nsx de 20 de ani.Dar tu ai idee cat costa un porsche de 30 de ani?
Stii multe...dar nu le stii pe toate.Iti este foarte greu sa recunostii si nu o sa ajungi niciunde cu "aerele astea de superioritate"
A conduce o masina , nu inseamna ca stii ceva despre ea.La fel de multe poate sa stie si cel care doar a privit acea masina.
O masina nu te face sa intorci ochi doar dupa cum arata.
P.S Vezi ca in ochi altora Celica ta poate fi considerata un cazan...

Si marea intrebare : Un porsche costa sa zicem...140k euro ok?Un GTR costa 85k euro ok?GTR ofera performante superioare acelui Porsche , dar ce crezi ca se intampla daca Nissan cerea pe GTR 120k euro?Ce clienti mai avea?
Cand esti cineva iti permiti sa ceri cat vrei.Porsche daca pune nush...2 dungi pe masina si ii da 1Cp in plus isi permite sa ceara si 20k euro in plus.Doar porsche si inca cativa pot face asta.Din pacate GTR nu se incadreaza aici..
Cand l-am avut eu era masina, acum e cazan (avea 4-5 ani), asa cum si un 3-ar de acum peste 20 de ani o sa fie un cazan in comparatie cu ce o sa exista atunci, cu toate ca masinile actuale sunt mult mai bine facute si mai sigure. Din punct de vedere al sigurantei la impact si actuala mea masina este un fel de cazan si cand ai copil chiar incepe sa te intereseze mult aspectul asta.

Cand l-am cumparat eu Porschele Cayenne S de 2 ani cu 37k de dolari cu tot cu TVA era oricum o afacere (cea mai ieftina de pe piata era cu cel putin 15k de dolari mai scumpa) si nici nu aveam habar de calitatea lui fiind prea noua masina. Ulterior m-a convins ca nu facea mai mult decat am dat pe ea. Da, daca o luam de noua, probabil era prostia vietii mele.

Poti sai ai ideie cat costa orice masina, se numeste mobile.ro si bagi masina. E greu!?

Porsche-urile de acum 30 de ani au fost si sunt masini, Porsche pe vremea aia a fost intradevar exclusivist si nu vreau sa ma intelegi gresit, Porsche este una din masinile pe care mi le doresc enorm, ce ma deranjeaza este specula la care este vandut de nopu. Sa nu crezi vre-odata ca, costurile totale de producere ale Porsche sunt mult mai mari decat ale GT-R-ului ( nici macar nu cred ca sunt mai mari), sau ca Nissan vinde in pierdere GT-R, in niciun caz. Doar ca jumatate din Pretul lui Porsche este Marketing iar eu in general vreau sa platesc masina nu marketingul.

Aerele de superioritate le am fata de tine, in rest nu exista. Tu m-ai luat de sus si neargumentat, am raspuns pe masura si cu argumente.

Nu are nici o legatura privitul cu condusul, cum poti sa scoti o asemenea aberatie. Poate daca citesti multe teste sa poti sa tragi o concluzie obiectiva, dar condusul este baza, mai ales cand esti capabil sa scoti unul din ea.

Gresesti. Un Porsche turbo cu aceleasi optiuni ca ale GT-R-ului costa ~160 de EUR nu 140k. Asa ca si daca GT-R era 120k tot avea clienti. Este adevarat ca mai putini dar tot avea, dar pana una alta un GT-R nou este 85k de EUR nu 120k.

Pana una alta sa scoti o masina cu performante mai bune, mai sigura, mai confortabila si cu 90% mai ieftin este mai mult decat de apreciat, dar trebuie sa fi flexibil si mintea deschisa sa realizezi asta.

Nu venerez Nissan in sine, putea sa se numeasca si Skoda sau Kia, nu ma intereseaza brand-ul, ma intereseaza ce ofera si la ce pret.

Nu suport marca Renault dar Renault Clio RS este o masina foarte tare, iar Megane RS CUP este clar preferata mea in fata oricarui hatch actual, fie ele TypeR, Scirocco, Focus RS, Golf R, etc. Megane RS CUP are cel mai bun raport pret performanta, cel mai bun sasiu, este cel ami rapid pe pista, etc..

In viata trebuie sa fi obiectiv indiferent ca vorbim de masini, motociclete, biciclete, ceasuri, televizoare, telefoane, etc..

Nu ma ingrop niciodata intr-o marca/brand, cu toate ca teoretic am preferinte, practic aleg ce merita mai mult. CCa brand apreciez mult mai mult BMW decat Audi si nu prea agreez Audi in general, dar trebuie sa recunosc ca noul A6 este superior Seriei 5 si ca A6 as alege fara indoiala.

Daca ai citi atent testul postat de mine o sa vezi ca GT-R teoretic a iesit pe locul 2 fiind batut doar de Ferrari 458 Italia intr-o confruntare in care NU S-A TINUT CONT DE PRET, deci eu zic sa reflectezi mai bine si mai obiectiv valoarea si calitatile unei masini.

O zi buna!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 09-03-12 at 12:44.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 13:20   #438
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Corvette z07 o sa puna mari probleme tuturor. Deja z06 z07 package e mai rapid pe pista decat gtr, 458, etc, si la franare cred ca iti ies ochii. O sa fie interesant.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 13:27   #439
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

ZR1 da fum si a dat din prima zi, np. Nu tre'sa te enervezi GTR, prin butthurtul de care dai dovada practic confirmi ca am dreptate.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 13:29   #440
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Corvette z07 o sa puna mari probleme tuturor. Deja z06 z07 package e mai rapid pe pista decat gtr, 458, etc, si la franare cred ca iti ies ochii. O sa fie interesant.
Asta asa cert, pierde doar pe siguranta, finisari, confort, adica polivalenta, dar este o masina superba, foarte bine orientata spre "race" si foarte corecta ca pret..
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 13:53   #441
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cand l-am avut eu era masina, acum e cazan (avea 4-5 ani), asa cum si un 3-ar de acum peste 20 de ani o sa fie un cazan in comparatie cu ce o sa exista atunci, cu toate ca masinile actuale sunt mult mai bine facute si mai sigure. Din punct de vedere al sigurantei la impact si actuala mea masina este un fel de cazan si cand ai copil chiar incepe sa te intereseze mult aspectul asta.


...........


Daca ai citi atent testul postat de mine o sa vezi ca GT-R teoretic a iesit pe locul 2 fiind batut doar de Ferrari 458 Italia intr-o confruntare in care NU S-A TINUT CONT DE PRET, deci eu zic sa reflectezi mai bine si mai obiectiv valoarea si calitatile unei masini.

O zi buna!
Imi este greu sa cred ca urmatorul Porsche Cayenne S costa undeva la 52k euro , sh cu 2 ani vechime. Ca nu ai cautat suficient e una..Ca ti-ai luat si tu teapa e alta.Eu nu vorbesc cu aere de superioritate nimanui.A face presupuneri despre persoane care nu le cunosc/cunosti e o greala.Fie ca e vorba de mine sau de tine.Nici GTR nu are un pret corect.Crezi ca intreg procesul de productie al GTR depaseste 40-50k euro?De ce nu au cerut doar 70k pe el si au cerut 85?Se gandesc si ei la profit..ca toti.Eu respect si ii admir pe japonezi foarte mult pentru ceea ce sunt si ceea ce fac.Dar GTR mai are mult pana sa va ajunge in liga unde este porsche..
In fine nu trebuie sa-mi imparti opiniile..
Fac pariu ca 8/10 oameni are alege oricand un porsche din 2010 decat un GTR din 2011.Ca platesti brandul...asta e alta chestie.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 14:51   #442
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
ZR1 da fum si a dat din prima zi, np. Nu tre'sa te enervezi GTR, prin butthurtul de care dai dovada practic confirmi ca am dreptate.
Nu se enerveaza nimeni, ZR1 este o masina exceptionala, cu performante exceptionale, dar costa peste 130k de EUR, este incomoda, materiale slabe, finisari de ***, foarte greu de controlat la limita chiar si de soferi experimentati, aproape inutila in mersul cotidian si care pune destul de greu puterea la pamant, adica este mult mai putin polivalenta decat majoritatea masinilor concurente.

Dar sigur are putin alt target, pe care si-l atinge insa cu mare succes. Sigur nici un pasionat nu ar putea fi dezamagit de aceasta masina.

Daca observi in testul pus de mine si Z06, facut de americani, a fost mai rapid decat GT-R GT3, Cayman, etc., a franat cel mai bine, etc., dar nu a avut loc in primele 4 locuri. Oare de ce?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 15:34   #443
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Imi este greu sa cred ca urmatorul Porsche Cayenne S costa undeva la 52k euro , sh cu 2 ani vechime. Ca nu ai cautat suficient e una..Ca ti-ai luat si tu teapa e alta.Eu nu vorbesc cu aere de superioritate nimanui.A face presupuneri despre persoane care nu le cunosc/cunosti e o greala.Fie ca e vorba de mine sau de tine.Nici GTR nu are un pret corect.Crezi ca intreg procesul de productie al GTR depaseste 40-50k euro?De ce nu au cerut doar 70k pe el si au cerut 85?Se gandesc si ei la profit..ca toti.Eu respect si ii admir pe japonezi foarte mult pentru ceea ce sunt si ceea ce fac.Dar GTR mai are mult pana sa va ajunge in liga unde este porsche..
In fine nu trebuie sa-mi imparti opiniile..
Fac pariu ca 8/10 oameni are alege oricand un porsche din 2010 decat un GTR din 2011.Ca platesti brandul...asta e alta chestie.
Pai ce nu intelegi este ca eu nu mi-am luat teapa, una peste alta, pretul bun cu care l-am achizitionat vs banii investiti plus pretul de revanzare bun obtinut mi-e nu mi-a adus pagube deosebite.

Important este ca de nou a costat ~90k de EUR, un pret mult exagerat fata de ce oferea masina, dar exact ce explicam si intelegi tu mai greu, pretul cerut era jumatate masina, jumatate marketing. Eu am platit doar masina, marketing-ul l-am evitat.

Mai amarat esti ca tu comentezi in totala lipsa de informatii, care printr-o banala cautare ai avea si rezultatul unei parari personale paralela cu realitatea.

Porsche Cayenne Turbo decembrie 2010 (deci un an si 5 luni)

- pretul de achizitie nou PLEACA de la 130k de eur.
-pret revanzare 90k de EUR. Deci a pierdut mai mult de 30% in doar un an si si 4 luni. Cat crezi ca o sa fie peste inca 6-12 luni?


Il gasesti pe mobile.ro, alb , la pret cerut de 93.900 EUR.

A-ti da cu presupusul sau sa-ti pui o parere este perfect normal, dar este chiar deranjeant cand nu numai ca esti pe langa subiect total, dar nici macar nu ai bunul simt sa dai niste cautari banale de 2 minute ca in cazul de sus.

Cat de GT-R ca nu are pretul corect esti chiar hilar. Pretul de productie al unei masini este departe de costurile efective ale unei masini care contin, proiectare, productie, raclama, transport, comision dealeri, etc.. care la randul lor se raporteaza la numarul de masini vandute, etc. dar este prea mult pentru tine, cauta si invata, primesti prea mult gratis.

Si daca ar fi cum spui tu este si mai urat pentu Porsche, inseamna ca ar avea profit de peste 200% la masina ceea ce este imposibil si stupid. Este amuzant ec spui dar in acelasi timp trist. Nu-ti ai seama ce penibilitati scoti!?

Cand spui ca GT-R mai are mult pana sa ajunga in liga Porsche te rog argumeanteaza> Dar stiu, nu ai cu ce.

8 din 10 ce, femei? Oricum ai o impresie buna daca crezi ca mai mult decat 50% din oameni stiu ce sau pentru ce-si cumpara o masina. Asa ca procentajul tau este chiar bun pentru inceputul lui GT-R, ar fi 2 din 6 isi cumpara GT-R.

Ca sa-ti dau un exemplu concludent si pe intelesul tau sper, Alfa Romeo 156, 159, etc. au fost si sunt de departe cele mai fumoase din categoria lor, dar extraordinar de proaste in raport cu concurenta directa, la un pret exagerat de supraevaluat la ce ofera si totusi s-au vandut si nu putine.

La fel si cu Apple, or sa vanda de o sa rupa Ipad 3, care este o minciuna exagerat scumpa, o mare teapa, dar cu un marketing putin spus exceptional.

Daca toata lumea era inteligenta sau foarte bine documentata peste jumatate din brandurile din lume din orice domeniu nu mai existau, dar este greu sa inteleaga o femeie sau unui pictor, instalator, profesor, etc. ce merita cu adevarat sa cumpere pentru ca-l depaseste domeniul si nu este e condamnat. Acesta este targetul marketingului si nu este deloc mic.

Statistic, pana in 30% din cumparatorii unui produs stiu exact ce cumpara, restul cumpara marketing, design, etc..
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 17:12   #444
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai ce nu intelegi este ca eu nu mi-am luat teapa, una peste alta, pretul bun cu care l-am achizitionat vs banii investiti plus pretul de revanzare bun obtinut mi-e nu mi-a adus pagube deosebite.

Important este ca de nou a costat ~90k de EUR, un pret mult exagerat fata de ce oferea masina, dar exact ce explicam si intelegi tu mai greu, pretul cerut era jumatate masina, jumatate marketing. Eu am platit doar masina, marketing-ul l-am evitat.

Mai amarat esti ca tu comentezi in totala lipsa de informatii, care printr-o banala cautare ai avea si rezultatul unei parari personale paralela cu realitatea.

Porsche Cayenne Turbo decembrie 2010 (deci un an si 5 luni)

- pretul de achizitie nou PLEACA de la 130k de eur.
-pret revanzare 90k de EUR. Deci a pierdut mai mult de 30% in doar un an si si 4 luni. Cat crezi ca o sa fie peste inca 6-12 luni?


Il gasesti pe mobile.ro, alb , la pret cerut de 93.900 EUR.

A-ti da cu presupusul sau sa-ti pui o parere este perfect normal, dar este chiar deranjeant cand nu numai ca esti pe langa subiect total, dar nici macar nu ai bunul simt sa dai niste cautari banale de 2 minute ca in cazul de sus.

Cat de GT-R ca nu are pretul corect esti chiar hilar. Pretul de productie al unei masini este departe de costurile efective ale unei masini care contin, proiectare, productie, raclama, transport, comision dealeri, etc.. care la randul lor se raporteaza la numarul de masini vandute, etc. dar este prea mult pentru tine, cauta si invata, primesti prea mult gratis.

Si daca ar fi cum spui tu este si mai urat pentu Porsche, inseamna ca ar avea profit de peste 200% la masina ceea ce este imposibil si stupid. Este amuzant ec spui dar in acelasi timp trist. Nu-ti ai seama ce penibilitati scoti!?

Cand spui ca GT-R mai are mult pana sa ajunga in liga Porsche te rog argumeanteaza> Dar stiu, nu ai cu ce.

8 din 10 ce, femei? Oricum ai o impresie buna daca crezi ca mai mult decat 50% din oameni stiu ce sau pentru ce-si cumpara o masina. Asa ca procentajul tau este chiar bun pentru inceputul lui GT-R, ar fi 2 din 6 isi cumpara GT-R.

Ca sa-ti dau un exemplu concludent si pe intelesul tau sper, Alfa Romeo 156, 159, etc. au fost si sunt de departe cele mai fumoase din categoria lor, dar extraordinar de proaste in raport cu concurenta directa, la un pret exagerat de supraevaluat la ce ofera si totusi s-au vandut si nu putine.

La fel si cu Apple, or sa vanda de o sa rupa Ipad 3, care este o minciuna exagerat scumpa, o mare teapa, dar cu un marketing putin spus exceptional.

Daca toata lumea era inteligenta sau foarte bine documentata peste jumatate din brandurile din lume din orice domeniu nu mai existau, dar este greu sa inteleaga o femeie sau unui pictor, instalator, profesor, etc. ce merita cu adevarat sa cumpere pentru ca-l depaseste domeniul si nu este e condamnat. Acesta este targetul marketingului si nu este deloc mic.

Statistic, pana in 30% din cumparatorii unui produs stiu exact ce cumpara, restul cumpara marketing, design, etc..
Ca intotdeauna citesti in mare si apoi incepi sa debitezi.Care cuvant nu il intelegi din "intreg procesul de fabricatie".In fine...traieste acolo in lumea ta , unde stii tot, produci tot , ai condus tot , ai experimentat 99% din lucruri.
Nissan nu joaca unde joaca porsche.Punct.Accepti bine , nu iar bine.Pentru simplu fapt ca porsche are o istorie , E CINEVA.
Nissan e doar un performance car.
O zi buna.
Acesta chiar vreau sa fie ultimul meu post la adresa ta.Bag mana in foc ca ai arbore genetic format numai din olteni.Altfel nu iti inteleg incapatanarea...
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 20:42   #445
sKyNeT

Stage 5
 
sKyNeT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of:
[Honda]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Saracii de la Nissan d-abea acum au aparut pe piata
Intr-un fel e si normal ca majoritatea europenilor sa aleaga Porche atat timp cat GTR d-abea a aparut in Europa.
__________________
https://i9.photobucket.com/albums/a79/wonderwes/vtec_yo.jpg

Last edited by sKyNeT; 09-03-12 at 20:46.
sKyNeT is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 21:07   #446
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Ca intotdeauna citesti in mare si apoi incepi sa debitezi.Care cuvant nu il intelegi din "intreg procesul de fabricatie".In fine...traieste acolo in lumea ta , unde stii tot, produci tot , ai condus tot , ai experimentat 99% din lucruri.
Nissan nu joaca unde joaca porsche.Punct.Accepti bine , nu iar bine.Pentru simplu fapt ca porsche are o istorie , E CINEVA.
Nissan e doar un performance car.
O zi buna.
Acesta chiar vreau sa fie ultimul meu post la adresa ta.Bag mana in foc ca ai arbore genetic format numai din olteni.Altfel nu iti inteleg incapatanarea...
Istoria este egala cu ZERO.

Ferrari a falimetat, Porsche pe aproape, Lamborghini a falimentat, Rols-Royce a falimentat, Bugatti a falimentat, Bentley a falimentat, cam tot ce a fost istorie frumoasa a falimentat.

Pe langa asta istoria este egala cu zero in orice domeniu, istoria nu garanteaza calitate, istoria nu garanteaza pret corect, istoria nu mai reflecat nimic in ziua de azi.

Ce promoveaza POrsche in reclamele cu 911!? Sportivitatea. Cu ce se lauda 911? Cu sportivitatea. Ce face GT-R? Acelasi lucru dar mai bine sau la fel si la jumatate de pret.

Pana una alta nu ai venit cu nici un fel de argument, repeti un si buna ca pasarea aia colorata, dar nu vad argumentele.

La toate argumentele mele nu ai nici un fel de raspuns, si atunci ma faci oltean (sunt 100% din Tara Romaneasca) si din bun simt nu ma leg de orasul tau care oficial este printre cele mai rau famate din Romania, doar ca eu nu bag oamenii la gramada indiferent de zona sau nationalitate.

Astept argumente serioase, nu istorie, design, marketing, si alte ***-uri acre nu valoreaza 2 parale in BANI.

Sincer ai atat de putine cunostinte in domeniu si esti atat de fixist ca este greu de discutat cu tine si crede-ma este in defavoarea ta.

Mai vi si cu ironii de 2 lei "In fine...traieste acolo in lumea ta , unde stii tot, produci tot , ai condus tot , ai experimentat 99% din lucruri." Sunt obisnuit cu invidia, prostia, si meltenismul de prost gust, sunt omniprezente si in Bucuresti si in toata tara, caracterizeaza multi romani.

Eu iti doresc sa studiezi macar jumatate din cat am studiat eu domeniul asta, si sa experimentezi tot atat cat am experimentat eu. Daca nu o sa reusesti, sincer, eu nu am nici o vina, dar eu chiar am cu ce sa ma laud dar nu ma apuc acum sa-ti insir tie experientele mele in domeniu.

Last edited by GTR; 09-03-12 at 21:10.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 22:03   #447
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Off-topic : Cand am zis ca esti oltean nu era jignire , ci evidentiam incapatanarea ta.Atata tot.
On-topic : no comment
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 23:04   #448
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
+1 !!!

Mai bine sa dai un ban dar sa stai in fata (ca ai porsche si nu nissan cum are si vecinul o Primera din '96).
exact, o avea vecinu Primera din ´96, dar eu am Porsche ce pana mea
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 00:45   #449
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Porsche aproape au falimentat din motive de fuziuni cu VAG in 2009 si speculatii la bursa, nu ca ar fi facut masini proaste care nu se vindeau, dar sa nu uitam ca Porsche nu traiesc din vanzari de juke, primera micra si alte utilaje facute cu Renault. Ca si Rolls Royce sau Bentley sau Ferrari, Porsche vand numai supercars pentru o clientela selecta care isi permite sa faca comparatii si le face, ma gandesc eu, isi permit sa mearga si cu Nissan si cu Lexus, macar de testdrive. Si pana acum, merge strategia. Ferrari sunt pe plus, Porsche sunt pe plus, nu au disparut.

Nissan GTR e tinut in spate de cazanele alea pentru mase si utilaje agricole. De aia isi permit sa il vanda la pretul ala, cel putin asta e impresia mea, nu cred ca fac mare profit cu el.

Nu stiu daca ai observat GTR dar e din ce in ce mai scump Nissanul, de cand l-au scos tot pun la el. Nu zice nimeni ca nu e o masina foarte ok pentru banii care se cer pentru ea dar hypeul cu GTR e mai mult pe internet. Porsche sunt bine mersi din ce am vazut, chiar nu le merge rau deloc. Si e foarte bine ca exista concurenta si standarde ridicate pe piata.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 10-03-12, 01:23   #450
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

porsche au fost salvati de la faliment intai de boxter care le-au dat o gura mica de oxigen iar apoi de cayenne! ei daca si-ar fi pastrat traditia despre care tot vorbim erau disparut de cam 15 ani de pe piata.
steffan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -